Oud 05-08-2003, 21:16
poesiefox
poesiefox is offline
Altijd het heerlijkste en vreselijkste moment:zeggen dat je verliefd op iemand bent.

Ik wil lange verhalen!
Oud 05-08-2003, 21:22
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Na de film Chocolat. Na elkaar heel erg lang hebben aangestaard, kwamen we steeds dichter naar elkaar toe.... Woorden waren op dat moment niet belangrijk meer...

*zucht* wat mis ik d'r
Oud 05-08-2003, 21:30
DEChengst
DEChengst is offline
Vlak voordat de wekker ging en mijn droom ruw verstoord werd
Oud 05-08-2003, 21:37
lieve
lieve is offline
Euh, ...
omstandigheden...
Na een dolle dag, samen grappe uithale met iedereen. Het was meteen duidelijk dat we 'iets leuk' hadden samen. 'Iets' dat we met niemand uit onze groep hadden.
's Avonds zaten we met de hele groep nog even samen op de hotelkamer, en iedereen ging op den duur naar zijn kamer. Maar hij bleef gewoon zitte naast mij op het bed. Tot m'n kamergenote het ook maar afgetrapt is.
En hij is me beginnen plagen en het eindigde in een kuspartij... * tgoh, wat mis ik hem *
We hebben gewoon een hele leuke week samen gehad. Elke dag en nacht samen doorgebracht. (waarom we voor hem ook een kamer hadde weet ik ook niet? Oja, voor z'n kleren en andere spullen te droppen!)
Het leukste vond ik eigenlijk... ik had in het 2de hotel op die reis, een andere roommate. En zij wou met ons die 'perfect couple'-test doen die toen in de Flaire stond.
En ik wou een beetje gereserveerd zijn, en antwoorde gewoon overal kort en bondig op. Maar hij antwoorde echt met gevoelens en was echt emotioneel met sommige antwoorden.
Die nacht heb ik zijn emotionele en zachte kant leren kennen.
Het resultaat van die test????
Hij was de ware voor mij...

En ik kan je zeggen, nu vandaag na een paar maanden... heb ik nog steeds spijt dat ik hem niet meegenomen heb naar huis. En dat we dat dom besluit gemaakt hadde, dat het niets kon worden... doordat we in België te ver van elkaar wonen en omdat we toch beide een druk leven hebben.
Maarja, we hebben nog steeds contact... mss komt het er ooit toch nog eens van!
Oud 05-08-2003, 21:53
WB_Oud
WB_Oud is offline
Na iets van een week op school aanklungelen allebei (stomme ik) kwam het hoge woord er op msn (!!) uit (stomme ik). Gelukkig is het wel allemaal goed gekomen/gebleven. Beter geworden zelfs.

ps. als we het gesprek teruglezen schieten we allebei in de slappe lach
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:02
Thomas
Thomas is offline
Heel stuntelend heb ik gezegd dat ik van haar hou.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:05
Nona
Nona is offline
Na een paar vluchtige, verlegen knuffels heb ik hem eens op zijn mond gezoend... Hij zoende terug. Toen was het voor ons allebei wel definitief, maar pas na 2 weken durfde ik te zeggen dat ik van hem hield. En ik meende het.

Ik hou nog steeds van hem, maar ik heb het uit gemaakt. Het ging niet meer goed.
Oud 05-08-2003, 22:15
Verwijderd
Door te zoenen, eigenlijk.
En en en, de volgende dag waren we aan het praten hierover, en over onze beste vriendin, en hij vroeg zich af of zei het niet erg zou vinden, en ik zei van niet, dat ik het er al met haar over gehad had, en dat ze het juist ontzettend leuk zou vinden, en hij zei (voor grap) 'Dus daar gaat deze relatie om voor jou, om haar een plezier te doen?' en ik zei lachend 'Nee, voor mij gaat die om jou...' en keek opeens serieus en herhaalde nog een beetje 'voor mij om jou...' en hij keek lief en zei 'en voor mij om jou'.

detail: we zaten in een bos op een omgevallen boomstam, het was koud en zonnig en een felle straal zonlicht viel tussen de bomen door precies op onze hoofden, terwijl het eromheen vrij donker was door de schaduwen (naaldbomen in dat bos)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:29
JointSnuiver
JointSnuiver is offline
Bij de fietsenstalling zei ik "ik vind jou leuk" en toen zei zij "ik vind jou ook leuk" and that's it. Ik had d'r al een dag van tevoren gezegd dat ik d'r wel leuk vond enzo, maar dat was niet echt direct ofzo dus ze wist het verder al en vice versa, maar toen hebben we 't elkaar maar verteld waar niemand bij was. Toen een dag later verkering genomen.
Oud 06-08-2003, 13:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mijn eerste echte vriend leerde ik in de zomervakantie kennen, 2 jaar terug alweer Eerst een tijdje vrienden geweest en toen kwamen we elkaar toevallig tegen op de chatbox bij tmf...heel lang gekletst en t was ontzetend gezellig...Toen een afspraakje gemaakt dat hij de volgende avond bij me zou komen om een film te kijken en tjah, toen hebben we gezoend...
Hij heeft me nooit echt verkering gevraagd maar het was al goed duidelijk dat t meer was geworden dan alleen vrienden...

Mijn 2e vriendje ontmoette ik op school...na lang geflirt te hebben en ''hoi'' zeggen, kwam hij naar me toe...Heel lang zitten kletsen en de volgende dag weer en het klikte goed! Toen bekende hij dat hij me erg leuk begon te vonden...Ik zei dat dat wederzijds was en tjah toen vroeg hij me verkering en zoenden we

Mijn huidige vriend (sjees wat klint dat bekakt) en ik kenden elkaar al een hele tijd (hij was een kameraad van mijn eerste vriend) en altijd zaten we op msn te kletsen...Toen ik een tijdje alleen was, spraken we af en toen zei hij dat hij verliefd op me was...Ik voelde niet t zelfde voor hem, toen nog niet...
Toen kreeg ik met mijn 2e vriend en toen dat uit was spraken we naar een maandje weer wat af samen...Het was closer dan ooit en hartstikke leuk!
Ik durfde bijna niet te zeggen wat ik van hem vond, maar ik voelde mezelf gewoon helemaal verliefd worden!
Gelukkig voelde hij weer t zelfde voor me als een tijdje terug en voordat ik t wisten zoenden en knuffelden we...

Lang genoeg verhaal?
Oud 06-08-2003, 13:37
illogical
illogical is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 05-08-2003 @ 22:30:
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:43
emi
emi is offline
hm, eerst ging het via msn eigenlijk een beetje, maar toen was hij toch opeens niet verliefd. najah, daarna met zijn examenfeest gingen we heeeel lang zoenen, en toen was het van: nu moet je je graveyard(vriendjespagina op website die nu helemaal weg is) weer veranderen. En toen was het aaaaaaaaaan.
en na een maand had hij het lef me weer te dumpen. En eigenlijk was hij helemaal niet zo leuk ...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:12
bassgirl
bassgirl is offline
we kende elkaar van school en waren al een tijdje superverliefd op elkaar maar wisten dat niet van elkaar... na een aantal x gepraat te hebben meldde ie me aan op msn en echt uren gepraat en waarom we dat op school niet deden enzo.. kwam er wel zo'n beedje uit dat we elkaar leuk vonden.

al es afgesproken in de stad en op school, daar gewoon uren lang gepraat niks gebeurt. en toen vroeg ie me mee naar een feest eerst gingen we elkaar plagen enzo, en toen zoende we opeens... en daarna de opmerking 'ik d8 dat ik je lief vond, maar nou weet ik het heel zeker'

en nu ist nog steeds aan
Oud 06-08-2003, 16:26
Warsocket
Warsocket is offline
na onze 2e afspraakje (gewoon een vriendschappelijk afspraakje) zaten we s'avonds nog wat te praten op msn
en ik voreg hoe lief ze mij vondt (ik zag haar nl wel zitten)
en toen zei ze heel lief (met zon bloos smiley erbij)
en toen sloeg de verliefdheid echt naar me kop naja sinds toen weten we dat we elkaar erg leuk vinden en zijn we eigelijk en stel
Oud 06-08-2003, 19:35
Gwinnie
Gwinnie is offline
we hadden mekaar leren kennen via dit forum. en toen kwam de eerste date die geweldig was en eindigde op t station met een zoen...

toen heb ik hem daarna gesmst en ik weet niet meer wat precies... maar dit kreeg ik terug:

ben zeiknat! kvind je leuk, knap, lief & lekker & zeker geen afknapper! wou dak nog bij je was, mis je nu al beetje. vond heel gezellig! wil je snel weer zien! xxxxx

nou, toen nog paar keer gedate. het was gelijk vanzelfsprekend eigenlijk.. er is niet echt iets gezegd. tot hij een smsje stuurde met onderaan: kus, je vriendje (?)

en dat ik terugstuurde: hoi vriendje (!) bla bla bla.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:02
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Lang lang geleden...

Toen ik nog jong was (10-12 jaar), werd ik altijd door een busje opgehaald om naar school te gaan (dat was in die tijd nog zo, je werd opgehaald, werd gesponsord door de gemeente), er reden 2 busjes altijd naar die school, vanuit dezelfde plaats.
In dat andere busje zat dat meidje dan, ik kende haar verder niet, maar ja daar zat ze dan op school, en ja ik zag haar wel zitten, maar kende haar verder niet, maar zo ging dat een paar weken door, en het grappig was, er was nog zo'n ander meidje, die was ruim ouder dan ik, toch wel 2 jaar, en die bemoeide zich er mee, die vond mij wel een snoezig ventje dacht ik, maar goed, ja ik zeg dus tegen haar ja ik vind haar wel leuk. Toen gingen we dus naar dat busje toe, om naar huis gereden te worden, en dat ene meidje waar ik dus verliefd op was, zat samen met dat andere meidje in dat andere busje dat voor ons reed, en toen kwam zij op het idee om iets op een A4tje te schrijven, en dat op de raam te houden, dus er stond iets op in de trant van "wil je iets met haar" (toen ging dat nog vrij kinderachtig allemaal ), dus heel dat busje waar ik in zat helemaal gek weet je wel, dus wij schrijven zo van ja ik wil wel hé, en hun weer terug schrijven op zo'n A4tje, ja zij ook, dus zo kwam het eigenlijk, heb haar nooit zelf hoeven vragen geloof ik.
Dat was dus mijn eerste vriendinnetje, ja echt liefde kun je dat niet noemen vind ik, maar goed, al met al was het best grappig.

Maar goed, veeeeel later, kwam ik dat ene meisje dat ons "koppelde" tegen in mijn vroegere woonplaats, en dat is toch echt wel een lekker ding geworden, vroeger was ze ook niet lelijk, ze was een beetje duf (maar ja dat had je in de jaren 80 hé ), maar goed, ik had toen gruwelijke spijt dat ik niks met haar begonnen was, maar ja... Daar hebben we nu niks meer aan. Ik zou haar op dit moment toch wel weer wat beter willen leren kennen.
Mijn eerste vriendinnetje heb ik nooit meer gezien helaas... Ik weet dus niet wat er verder met haar gebeurd is, want ik ging op een gegeven moment verhuizen, dus ook een andere school... Wel jammer ergens, ik ben wel benieuwd hoe ze nu is etc. Maar ja.

Verder heb ik nog een aantal vriendinnetjes gehad daarna, maar dat ging eigenlijk ook allemaal via klasgenoten etc. die dat meisje een beetje "lekker" moesten maken dat ik wel wat in haar zag, eigenlijk de eerste keer dat ik verkering vroeg aan een meidje, was 2 jaar daarna, ze wist wel dat ik haar leuk vond, maar ze wilde graag dat ik het zelf ging zeggen, dus ik er naar toe en met knikkende knietjes mijn liefde te verklaren, ze zij nog ja ook, dus mijn dag kon niet meer stuk.

Echt lang heeft het niet geduurd, ik weet ook niet meer precies waarom het uit ging, ik weet wel dat ik tot nu toe altijd het stuk van de klas heb "gehad", eigenlijk was dat niet zo, maar terug denkend aan die tijd was het allemaal wel erg grappig.

Vaak (en wat ook makkelijk was), vroeg "ik" verkering aan een meidje als we op zomerkamp oid waren, want dan was de sfeer wat anders etc. Je had er wel van die leraren bij, maar ja. De meeste meisjes lieten ook best veel toe qua sexuele "handelingen", helaas tot op de dag van vandaag heb ik best spijt van dingen die ik deed, ik heb nu zo een gevoel van dat ik ze een beetje misbruikte, maar ergens was ik toen ook maar een ventje die verders niks wist van liefde ed. Goed, je kunt daar wel aan terugdenken, en daar een raar gevoel bij hebben, maar daar doe je iig niks meer aan.

Ik heb geloof ik niet vaker dan 2x een meisje mee naar "huis" genomen om haar met mijn ouders kennis te laten maken, terwijl ik er in die tijd toch wel zeker 10 gehad heb, maar meestal was dat vrij vlug uit, ja in die tijd deed je ook maar wat eigenlijk.

Ik weet ook nog die ene keer, ik was verliefd op zo'n meidje, ze was jonger dan ik, dat was tijdens carnaval, we gingen toen naar zo'n zaal toe, carnaval vieren, nou ik dacht nu mag ze wel weten dat ik haar wel leuk vond, maar ja wat deden die klasgenoten van mij, die ginger er naar toe, en ze kwam terug, en pakte me gelijk op mijn bek, dus ik dacht what the fuck hé, dus ik denk het zal wel, nou ja ik de volgende dag er heen maar ze moest niks van me weten, nou ik dacht rot maar op dan, ik ga wel weer terug naar mijn mammie.

Ik was altijd het buitenbeentje, ik was altijd de snelste en de beste van de klas, maar ook de vreemdste, op de middelbare school kon je zo aan elk meisje verkering vragen, meestal ging dat wel goed, maar op latere leeftijd ben ik daar wel problemen mee gaan krijgen.

Zucht. Wat was het toen grappg eigenlijk.

/edit
Ow God wat een verhaal. Ik kan nog veel meer schrijven! Ik lig hier helemaal dubbel.

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:13
Verwijderd
Oeh, dat was leuk

Mijn vriend en ik leerden elkaar kennen op het internet, zo'n 5 jaar geleden al weer... Op een gegeven moment chatten we elke dag en stuurden we ook altijd mailtjes over onszelf en andere zaken. Na 2 jaar begon ik hem als meer dan 'een jongen op het internet' te zien. Ik mailde hem dat toen hij een weekje op vakantie was. Toen hij terug was en hij het had gelezen, besloten we elkaar te ontmoeten.

26 juli 2000, onze eerste ontmoeting in Enschede, mijn woonplaats.
Om 12 uur zou hij aankomen, maar de trein liep leeg en ik zag niemand die op hem leek (ik had foto's van hem gezien dus wist ik hoe hij eruit zag). Koppig bleef ik staan en om 12.30 uur kwam er weer een trein. Heel in de verte zeg ik hem aankomen lopen en langzaam liep ik op hem af, hem bestuderend. Hij droeg afgrijzelijke schoenen en had een afschuwelijke tas bij zich.. dat viel me meteen op.. Toen we tegenover elkaar stonden, gaf ik hem een hand en zei als eerste iets. 'Je bent te laat,' hij lachte. Samen liepen we toen naar mijn huis en hebben we een leuke dag gehad.

27 juli 2000, het eerste mailtje na de ontmoeting.
Rogier mailde dat hij me leuk vond. Dat hij wel de hele dag in mijn ogen had kunnen staren. Dat we weer wat af moesten spreken. Ik dacht daar precies hetzelfde over en zodoende spraken we in september weer af.

9 september 2000,
Ik ben in Maastricht bij Rogier en na een lange wandeling zitten we op zijn bank. Hij vraagt of ik tegen hem aan wil zitten, ik doe dat.. hij slaat een arm om me heen... mijn ouders bellen aan.

12 november 2000,
Rogier blijft slapen. Terwijl ik in mijn bed ligt en hij op een matras op de grond, gooi ik mijn kussen naast hem en ga naast hem liggen. We zoenen en slapen naast elkaar.

Vanaf toen was het vrij serieus Daarna ging ik bij hem slapen, hij een week bij mij... en tja... toen was het echt echt wel verklaard

Ergens rond kerstmis, toen hij een week bleef, fluisterde hij heel zachtjes;'Ik hou van je..' ik antwoorde niet, hij dacht dat ik hem niet gehoord had...

Nu zijn we dus 3 jaar verder
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:18
suikerprinses
suikerprinses is offline
Uhm... we zaten een beetje te klungelen op msn, en hadden een paar keer wat afgesproken en gezoend... En toen hadden we wat! *Hoe? Joost mag het weten!*
Na 2 weken, lagen we om 5 uur 's nachts bij hem in de huiskamer op de grond. Ik lag op m, en toen zei ie dattie van me hield..
Wow, wat was ik blij!!

En nu is het 1.5 week uit! Bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:48
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 05-08-2003 @ 22:22:
*zucht* wat mis ik d'r
Is ze op vakantie of is het uit????
Oud 06-08-2003, 21:12
Bravo
Bravo is offline
Goh, wat romantisch allemaal! Nu ik!

Ik vond een jongen in mijn klas leuk, heel erg leuk. Veel zitten msnen, mailen enz. Hij had zelfs mijn e-mailadres aan vrienden van hem gegeven. Ik zat een beetje met die vrienden te msnen maar niet echt boeiend want ik vond hun vriend veel leuker.

Toen ik voor de eerste keer ´echt´ uitging, wist ik dat hij er ook zou zijn. We bleven maar naar elkaar kijken maar er gebeurde niets. Naja, ik werd om de 10 minuten door allerlei jongens op m´n schouder getikt om daarna me vervolgens lastig te vallen met de meest vreselijkste openingszinnen. Toen werd ik WEER op m´n schouder, ik draai me om, kijk met mijn meest vuile blik een jongen aan, die schrikt maar zegt toch: ´Jij bent toch Lia?´ Ik met boos hoofd ´Ja!!´ Hij heel verlegen: ´Hoi, ik ben Danny, je weet wel, de vriend van Niels met wie je msnt´ Ik denken en ploep, toen wist ik het!

Mijn gezichtsuitdrukking veranderde, keek wat vriendelijker, glimlachte, hij ook en toen dacht ik: goh... die is leuk! Leuker dan z´n vriend!! Ik ging vaker met hem msnen en toen bleek dat we veel overeenkomsten hadden dus 3 weken later spraken we af. We gingen naar mijn pittoreske woonplaats, zaten daar uren op een bankje, terwijl het ± 5 graden was, uitzicht op de haven en toen... zoenden we en was het aan.

Naja, je begrijpt dat het met die vriend van hem nooit meer iets geworden
Oud 06-08-2003, 21:19
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Van die super romantische dingen heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt, helaas.
Dat op de middelbare school is allemaal maar vrij kinderachtig vind ik, je weet op dat moment ook niet echt wat echte liefde is, dus kloot je maar wat aan eigenlijk.
Oud 06-08-2003, 21:31
Verwijderd
Ehm...op een gegeven moment zeiden we tegen elkaar dat we van elkaar hielden, geloof ik. En we zagen dat het goed was
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-08-2003 @ 22:31:
Ehm...op een gegeven moment zeiden we tegen elkaar dat we van elkaar hielden, geloof ik. En we zagen dat het goed was
En god zag dat het goed was

Maareh.. bij ons, was het gisteravond aan de telefoon Goh, wat romantisch ook, hehe. Nee maar toch, het was wel heel lief
Oud 07-08-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 05-08-2003 @ 22:30:
hmhm.. herkenherken! *grrrr*
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:17
Verwijderd
hmmz, nou, ik vond em een tijdje leuk, maar durfde niets te zeggen. iedereen wist al hoe leuk ik em vond, en waren er heilig van overtuigd dat het toch wel wederzijds zou zijn, maar nee, durfde toch niets. de jongen in kwestie begon na een aantal opmerkelijke gebeurtenissen toch wel wat te vermoeden, dus stelde een gesprekje onder 4 ogen voor. *bibberdebibber*. nou ja, gedaan, ik heel zacht verteld dat ik em leuk vond, en toen zei ie dat t best wel wederzijds was *alleen dan anders geformuleerd*, en toen hebben we nog een week om elkaar heen lopen draaien.

vervolgens hadden we een muziekavond van school, nou, toen mocht ik opeens gezellig tegen hem aanzitten, en hij zou de volgende dag tennis komen kijken, Martin Verkerk in de halve finale, ofzo. mnou, toen mocht ik al gezellig tegen em aan zitten, en toen hebben we dat maar verkering genoemd.

na 3 weken kwam de eerste zoen, en nu zijn we bijna 3 maandjes bij elkaar.

*niet bar romantisch, maar goed*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 07-08-2003 @ 21:09:
hmhm.. herkenherken! *grrrr*
*heeft medelijden met Lot* *helemaal omdat ze zich toch altijd nog wel schuldig voelt*
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:24
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik kende hem al een jaar via een vriend van mij, maar had nog niet echt veel met hem gepraat, we waren wel met z'n 3'en of 4'en wel eens naar feestjes gegaan maar verder niet.

Maar we gingen wel altijd op dezelfde plek uit en we begonnen steeds vaker met elkaar te kletsen tot op een gegeven moment we eigenlijk alleen nog maar de hele avond met elkaar waren en iedereen eigenlijk al had besloten dat we wat hadden, maar wij wisten nog van niks. Hij had wel gezegd dat ie me leuk vond, maar toen was ie beetje dronken en dan geloof ik mensen zowieso al niet

Toen zei ie het nog een paar keer, maar ik wilde niet te snel toegeven omdat het pas een maand uit was met zijn vorige vriendin, waar ie maar 3 maanden mee had gehad.

Toen weer een maand later vond ik hem toch wel erg leuk en hij durfe bij mij niks te doen want ik kom schijnbaar als een agressieve kenau over

En toen bleef ie een keer bij me slapen en toen hebben we maar gezoend en nu hebben we iets van 5 maanden en hijs lief
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 07-08-2003 @ 21:18:
*heeft medelijden met Lot* *helemaal omdat ze zich toch altijd nog wel schuldig voelt*
mneehee!! niet doen...
niet schuldig voelen, doosje...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:48
Verwijderd
De eerste keer 'ik hou van jou'.

We lagen bij een vriend van hem thuis, op bed, en ik was gruwelijk flauw bezig want het was 's nachts en ik was moe maar had geen zin om te slapen. Dus ik maakte waarschijnlijk een ontzettend stompzinnige opmerking waar ik natuurlijk helemaal dubbel om lag, gevolgd door de geweldige zin:
'God, wat hou ik van mijn sarcasme. Hou jij ook zo van mijn sarcasme?'
En hij: 'Ik hou van jou'.

Nougoed. Hierna was het stil want ik wist niets te zeggen dus heb ik mijn hoofd maar in het kussen geduwd. En hij helemaal in de stress of ik het soms zo heel erg vond dat hij dat had gezegd, heel schattig. *grijns*
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:26
madwoman
madwoman is offline
heel schattig na 3 weken (nja weekenden; hij studeert) lekker klungelen en om elkaar heendraaien in n cafeetje hier een eind gaan wandelen langs de zeedijk >> nog langer in het gras zitten, sterretjes kijken, praten blabla. hij midden in een onzinnig verhaal: weet je ik vind je echt superleuk&knap&lief en alles.wat nu? ik: o bloody hell (toenmalig stopwoordje) hij: magk laten zien hoe leuk? ik: hmhm jawoor

mja heeft 8/9 maanden geduurd.
Oud 08-08-2003, 07:59
Optima
Optima is offline
hmm

ik kon hem eerst niet uitstaan, want hij was ene irritante provocerende smartass op het forum ) maar ondertussen reageerde ik wel op al zijn topics)

en toen..een keertje op icq, zei ik ...met heel veel moeite: je fascineert me

en van daaruit is alles zeg maar losgelopen
Oud 10-08-2003, 19:00
Mindfields
Mindfields is offline
4x gezoend in de kroeg op een avond

volgende dag op school
ja ik wil je ff spreken

hebben wij wat?
uh..ja..huhm..ja?
ja okee
okee is goed

een week lang bijna niks tegen elkaar gezegd of gezoend ofzo, en daarna werd ie opeens wat ehm..vastpakkeriger

en das 1 jaar en 8 maanden geleden ofzo
Oud 10-08-2003, 20:27
jbtq
jbtq is offline
Bij mijn eerste vriendin is het op een hele grappig manier gegaan. Wij haddene en soort van email relatie. Dus veel mailen met elkaar. In de subject regel [ dus het onderwerp van de email] zette we altijd neer hoe we ons voelde. Op een gegeven moment begon een van ons aan de trouw belofte die normaal word voorgelezen wanneer je gaat trouwen. Bij ons was die wel in het engels. En op een gegeven moment kom je natuurlijk bij de vraag. "What is your anwser". Eerst zij ja en daarna ik ja. En toen wisten we van elkaar dat we elkaar leuk vonden. Was niet gelijk aan, maar is pas echt aangegaan toen ik voor de eerste keer een arm om haar een legde in de bios. Het was niet gelijk aan, omdat er nog wat andere dingen speelde.

Bij mijn huidige vriendin is het wat minder romantisch gegaan. We hebben ongeveer 3 dagen om elkaar heen gedraaid en daarna is zij er over begonnen. En toen is het aangegaan
Oud 10-08-2003, 21:02
Verwijderd
We hebben het eigenlijk niet zozeer uitgesproken.. het groeide zo en was gewoon overduidelijk.. de blikken op elkaar.. we gingen echt helemaal en volledig in elkaar op, dus het nog uitspreken was overbodig..

Toen we aan het einde van de dag (koninginnedag was het ) echter een pannenkoek gingen eten zei hij dat hij tot over zn oren verliefd op me was en vroeg of ik verkering wou en ik zei ja..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:19
3rd Rock
3rd Rock is offline
we zaten bij de film Chicago...ik sloeg mijn arm om haar heen, gaf haar een klein kusje. even later kreeg ik er 1 terug en de rest is geschiedenis
Oud 11-08-2003, 09:21
Ilsje
Ilsje is offline
wat ik echt onwijs lief vond was met een exvriendje:

de voorafinformatie:
ik kende hem al een tijdje via via op internet. we praatte echt lang met mekaar en ik werd al supersnel verliefd op hem. dat was rond juni 2002. ongeveer september 2002 begonnen we te bellen met mekaar en ik wou hem heel graag zien. in oktober was mijn verjaardag en hij kwam langs. ik gaf op een vrijdag mijn feestje en omdat hij ver weg woonde bleef ie slapen. we hadden afgesproken dat ie zaterdag naar huis zou gaan en als het heel leuk was en we t allebei wouden zou ie t/m zondag blijven. die zaterdag avond waren we samen op me kamer en hij bleef nog een nachtje slapen. toen die avond hebben we voor t eerst gezoend. wat was ik verliefd!!! alleen die zondag vertelde hij verdrietig dat hij me wel heel leuk vond maar niet verliefd was. verder die dag nog wel gezellig gehad en hij ging met de laatste trein naar huis. die dinsdag daarop belde we weer en zei hij dat ie me wel heel leuk vond en weer heel snel wou zien. dus ik ging het volgende weekend naar hem toe. ik weet niet meer hoe ik het wist maar het was wel duidelijk dat het nou wel iets zou worden en dattie ook wel verliefd op mij was (denk dat dat die week na mijn verjaardag via telefoon is gezegt). ik ging dus zaterdag naar hem toe en ik had door de spanning gewoon hoofdpijn! wat was ik zenuwachtig... toen we op zijn kamer zaten en nog niet gezoend hadden (alleen een gewoon kusje op de mond) zat hij op bed.
en nu komt het interessante deel:
hij zat dus op bed en vroeg of ik even op zijn schoot wou komen zitten. ik durfde dat niet want vind mezelf te zwaar. maar hij zei dat ik echt even op zijn schoot moest zitten. dus ikke toch maar zitten dan. keek ie me heel lief aan (hij heeft echt een schattig koppie) en vroeg of ik zijn vriendinnetje wou zijn. ahhhhhhhh ik smolt helemaal!!! en toen zei ik dat ik dat wel wou zijn (ook met een schattig lachje natuurlijk) en toen vroeg ie om een zoen
dat was het verhaaltje en het was 1000 keer leuker dan dat ik het kan opschrijven...

*en ik wil hem terug*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 10:33
freakje
freakje is offline
Ai, nu volgt der een heel verhaal ...

We zagen elkaar voor het eerst op RockWerchter, waar we dus een fijne avond beleefden in elkaars gezelschap. Lachen en plezier maken, maar niks meer. Toen vond ik em al een leuke jongen

Daarna ging het zoals dikwijls, ik hoorde of zag hem af en toe in het jeugdhuis / café waar ik altijd kom. We praten wel, maar er groeide ondertussen al een beetje meer waardering voor hem bij mij. Naar het schijnt heb ik dit overduidelijk laten merken op een feestje waar we beiden waren, maar dit weet ik niet, aangezien ik een beetje te dronken was die avond

Toen heb ik hem 3 maanden niet meer terug gezien, tot op een fuif waar we in elkaar armen beland zijn en een avondje hevig zoenen. Tja toen was ik dus smoorverliefd geworden hé Heb ik zijn GSM-nummer gevraagd aan een goede vriend van mij, die hem dus ook kende, en heb ik een berichtje gestuurd. Zo ging het maar door, af en toe eens een berichtje sturen of krijgen, maar toch niks weten. Daar baalde ik sterk van, dat kan je wel begrijpen.

Door examens zag ik hem pas 1,5 maand later terug, toen had ik vast gepland hem te zeggen dat ik verliefd was, maar het was weer op een fuif. Ik ging bij hem zitten met dus het gedacht van dat allemaal te vertellen. Bleek dat hij ervoor zorgde dat mijn glas nooit leeg was en dat ik dus, beschonken als ik was, er niet meer toe kwam het te zeggen en we weer begonnen te zoenen. Ik nog meer verliefd, maar ondertussen wist ik van hem nog steeds niets

Om dan toch het te laten merken heb ik hem een mailtje gestuurd met daarin wat ik eigenlijk te zeggen had (maar ondertussen niet meer durfde). Hij reageerde hier héél vaag op, dus wist ik eigenlijk nog niets. Ondertussen was het dan al Kerstmis en toen kreeg ik opeens heel wat berichtjes van hem met daarin de boodschap dat hij mij ook zag zitten. Toch was ik onzeker, want ik kon echt geen hoogte van hem krijgen.

Enkele dagen daarna zat ik in het jeugdhuis en hij, maar ik had hem niet gezien, dus ook niks gezegd. Dit vond hij natuurlijk heel vreemd, maar hij deed ook niks. Ik vertrok met mijn vriendin naar een ander cafeetje, waar hij me uiteindelijk is komen zoeken en alles uitgepraat hebben en onze eerste zoen als een koppel gegeven hebben

En nu zijn we nog steeds samen, al bijna 8 maanden
Oud 11-08-2003, 11:09
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben hem plots beginnen kussen voor m'n voordeur. Toen legde hij m'n hand op z'n hart (ik voelde z'n hartslag 200 km/h gaan ) en zei hij dat ik hem heel gelukkig had gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 12:53
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-08-2003 @ 23:05:
(...) maar pas na 2 weken durfde ik te zeggen dat ik van hem hield.
Whahaha
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:07
GRRR
GRRR is offline
na het moment supreme, een kreet uitslaan van oooh **** ik hou van je.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 11-08-2003 @ 13:53:
Whahaha
Niet lachen. Het kan zo heftig zijn dat je al na een dag denkt: dit is nou Liefde. Met een hoofdletter.

Dan is ik hou van jou nog niet eens genoeg. Geen enkel woord kan dat beschrijven. Misschien Ik heb je lief. Ouderwets, maar toch doeltreffend. Of: je bent me zo dierbaar.
Oud 11-08-2003, 13:43
Rioto
ik zei ik hou van je maar mn computer zei niks terug
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:43
The Pirate
The Pirate is offline
Zij bekende dat ze op me verliefd was, ik stemde toe. Was zowat via msn. Nadien op univ. elkaar teruggezien enzo. Enja, het klikte echt wel. Ik kan dit verhaal veel langer maken maar ik typ niet graag heel veel. Nu zeggen we wel zo een 30 keer per dag dat we elkaar graag zien.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
JointSnuiver schreef op 05-08-2003 @ 23:29:
"Bij de fietsenstalling" , "verkering genomen."
*zucht* dat waren nog de heerlijke ouderwetse tijden
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-08-2003 @ 14:09:
Niet lachen. Het kan zo heftig zijn dat je al na een dag denkt: dit is nou Liefde. Met een hoofdletter.

Dan is ik hou van jou nog niet eens genoeg. Geen enkel woord kan dat beschrijven. Misschien Ik heb je lief. Ouderwets, maar toch doeltreffend. Of: je bent me zo dierbaar.
Ja, maar toch. Als ik nu een nieuw vriendje krijg ga ik echt niet na 2 weken zeggen dat ik van hem hou.
Mijn vriend zei dacht ik na anderhalve maand 'ik hou van je. En je bent mooi.'. Vond ik wel heel romantisch. Maar 'pas' na 2 weken klinkt toch wel..vroeg
Oud 12-08-2003, 09:47
Slettelina *
Slettelina * is offline
We gingen zoenen in een bushokje Daarna op msn gingen we zeggen dat we verkering hadden ofzo kweet het niet meer echt.
Oud 13-08-2003, 12:55
nandatje
nandatje is offline
Ik zet altijd op het eind van een smsje iets van: Luv ya, of H.v.j. Dat komt ook wel bij hem over toch??!!??!!?
Oud 13-08-2003, 13:11
zeekoe
zeekoe is offline
via de sms kwam bij hem het hoge woord eruit terwijl ik nog in een doodlopende relatie zat... de spanning was er wel al al die tijd..
Oud 13-08-2003, 15:15
tuttebel
tuttebel is offline
Hij was een van de beste vrienden van mn broer. Ik vond m al een tijdje leuk, en we zeiden elkaar altijd 'hoi' .
Toen bleef hij bij mn broer slapen, en een vriendin bij mij, we gingen s'nachts bij hun op bezoek, en ik lag de hele tijd naast hem..het was heel gezellig (niks gebeurd).
Een paar dagen later op school, kwam hij met een vriend van hem een stuk achter me staan, hij wees naar me en zei wat (kreeg ik allemaal te horen van een vriendin, ik helemaal nerveus)
Nog een paar daagjes later op school, voor de lessen begonnen, kwam hij naar me toe, en vroeg of hij me even kon spreken. Ik liep mee, heeeel erg zenuwachtig.
Hij zei: "ik denk wel dat je t doorhebt, maar ik vind je heel erg leuk. Wil je verkering met me?"
Ik zei: "ik vind jou ook heel erg leuk..eh ja dus"

en toen liep ik helemaal verdwaasd terug naar mn vrienden, en ze vroegen: "wat zei hij dan wat zei hij dan??"
ik: we hebben verkering.....
zij allemaal: ahhh wat gaaf!!!!
ik was nog steeds in shock

heeft 3-4maanden geduurd, toen waren we niet meer verliefd..

mn laatste ex:
Hij zit ook in de vriendengroep waar ik in zit (ook een vriend van andere ex), en we praatten nooit echt met elkaar..hij was wat te oud voor me (toen 13-14, hij 17)
We gingen wel vaker zwemmen of iets doen, en we praatten steeds meer met elkaar, later ook op msn.
Het was altijd supergezellig, en iedereen zag dat we elkaar leuk vonden.
Ik vertelde aan een vriend van me dat ik hem leuk vond, mn ex vertelde ook aan die vriend dat hij mij leuk vond, en die vriend probeerde ons te koppelen en vertelde dus aan mij dat hij mij leuk vond en ook aan hem dat ik hem leuk vond.
Na een tijdje (2maanden, een eeuwigheid), waren we al een paar keer met zn 2en naar de stad geweest, en t kwam er maar steeds niet van..
Toen deed hij de eerste move, en kuste me bij t afscheid, heel onhandig allemaal, want we stonden beide met onze fiets in de hand
Toen hadden we dus verkering

t heeft 3 maanden geduurd

pff lange verhalen
Oud 13-08-2003, 15:52
jan_jansen_13
jan_jansen_13 is offline
We waren eerst beiden nog niet bewust verliefd, later werd het bij haar wel aardig bewust terwijl het bij mij nog steeds onderbewust was (vaag). Vervolgens kwamen we op een eindexamenfeestje naast elkaar te zitten en 'aan de praat' (we kenden elkaar al wel behoorlijk goed), tijdens 't praten bogen we wat naar elkaar toe en raakten we elkaar bij iedere opmerking aan (tikje tegen de hand of zo). Later op de fiets naar huis gewoon wat gekletst en toen bij haar thuis stonden we nog wat te overleggen over wat we beiden de rest vd week gingen doen, tijdens dat overleggen hadden we elkaars hand vast (vraag me niet hoe dat kwam) en gingen we onbewust elkaars hand strelen (ik voelde dat haar hand heel erg klam was maar schonk daar geen aandacht aan, dacht dat 't vh fietsen was of zo). Vervolgens toen we weg wilden gaan gaven we elkaar een afscheidszoen. Ik wou wel een kort kusje op de mond geven maar dacht dat ze dat vast niet fijn zou vinden, dus stuurde voorzichtig 'iets naast 't midden'. Zij draaide echter bij waardoor 't 'frontaal' werd. Meteen weer loslaten lukte vervolgens niet en de tongetjes waren vrijwel meteen aan het werk.
We hadden dus beiden niet van elkaar door dat we elkaar hartstikke leukvonden, konden ons beiden niet voorstellen dat 't wederzijds zou zijn. Na die avond dachten we beiden ook nog dat 't een eenmalige 'opvlieger' van elkaar was geweest, maar toen we elkaar weer zagen begonnen we onmiddelijk weer te zoenen waardoor we wisten dat dat niet zo was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten