Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmz, nou, ik vond em een tijdje leuk, maar durfde niets te zeggen. iedereen wist al hoe leuk ik em vond, en waren er heilig van overtuigd dat het toch wel wederzijds zou zijn, maar nee, durfde toch niets. de jongen in kwestie begon na een aantal opmerkelijke gebeurtenissen toch wel wat te vermoeden, dus stelde een gesprekje onder 4 ogen voor. *bibberdebibber*. nou ja, gedaan, ik heel zacht verteld dat ik em leuk vond, en toen zei ie dat t best wel wederzijds was *alleen dan anders geformuleerd*, en toen hebben we nog een week om elkaar heen lopen draaien.
vervolgens hadden we een muziekavond van school, nou, toen mocht ik opeens gezellig tegen hem aanzitten, en hij zou de volgende dag tennis komen kijken, Martin Verkerk in de halve finale, ofzo. mnou, toen mocht ik al gezellig tegen em aan zitten, en toen hebben we dat maar verkering genoemd. na 3 weken kwam de eerste zoen, en nu zijn we bijna 3 maandjes bij elkaar. *niet bar romantisch, maar goed* |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik kende hem al een jaar via een vriend van mij, maar had nog niet echt veel met hem gepraat, we waren wel met z'n 3'en of 4'en wel eens naar feestjes gegaan maar verder niet.
Maar we gingen wel altijd op dezelfde plek uit en we begonnen steeds vaker met elkaar te kletsen tot op een gegeven moment we eigenlijk alleen nog maar de hele avond met elkaar waren en iedereen eigenlijk al had besloten dat we wat hadden, maar wij wisten nog van niks. Hij had wel gezegd dat ie me leuk vond, maar toen was ie beetje dronken en dan geloof ik mensen zowieso al niet ![]() Toen zei ie het nog een paar keer, maar ik wilde niet te snel toegeven omdat het pas een maand uit was met zijn vorige vriendin, waar ie maar 3 maanden mee had gehad. Toen weer een maand later vond ik hem toch wel erg leuk en hij durfe bij mij niks te doen want ik kom schijnbaar als een agressieve kenau over ![]() ![]() En toen bleef ie een keer bij me slapen en toen hebben we maar gezoend en nu hebben we iets van 5 maanden en hijs lief ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer 'ik hou van jou'.
We lagen bij een vriend van hem thuis, op bed, en ik was gruwelijk flauw bezig want het was 's nachts en ik was moe maar had geen zin om te slapen. Dus ik maakte waarschijnlijk een ontzettend stompzinnige opmerking waar ik natuurlijk helemaal dubbel om lag, gevolgd door de geweldige zin: 'God, wat hou ik van mijn sarcasme. Hou jij ook zo van mijn sarcasme?' En hij: 'Ik hou van jou'. Nougoed. Hierna was het stil want ik wist niets te zeggen dus heb ik mijn hoofd maar in het kussen geduwd. ![]() |
![]() |
|
![]() |
heel schattig na 3 weken (nja weekenden; hij studeert) lekker klungelen en om elkaar heendraaien in n cafeetje hier een eind gaan wandelen langs de zeedijk >> nog langer in het gras zitten, sterretjes kijken, praten blabla. hij midden in een onzinnig verhaal: weet je ik vind je echt superleuk&knap&lief en alles.wat nu? ik: o bloody hell (toenmalig stopwoordje) hij: magk laten zien hoe leuk? ik: hmhm jawoor
mja heeft 8/9 maanden geduurd.
|
hmm
ik kon hem eerst niet uitstaan, want hij was ene irritante provocerende smartass op het forum ) maar ondertussen reageerde ik wel op al zijn topics) en toen..een keertje op icq, zei ik ...met heel veel moeite: je fascineert me en van daaruit is alles zeg maar losgelopen ![]()
|
![]() |
4x gezoend in de kroeg op een avond
volgende dag op school ja ik wil je ff spreken hebben wij wat? uh..ja..huhm..ja? ja okee okee is goed ![]() een week lang bijna niks tegen elkaar gezegd of gezoend ofzo, en daarna werd ie opeens wat ehm..vastpakkeriger ![]() en das 1 jaar en 8 maanden geleden ofzo
|
Bij mijn eerste vriendin is het op een hele grappig manier gegaan. Wij haddene en soort van email relatie. Dus veel mailen met elkaar. In de subject regel [ dus het onderwerp van de email] zette we altijd neer hoe we ons voelde. Op een gegeven moment begon een van ons aan de trouw belofte die normaal word voorgelezen wanneer je gaat trouwen. Bij ons was die wel in het engels. En op een gegeven moment kom je natuurlijk bij de vraag. "What is your anwser". Eerst zij ja en daarna ik ja. En toen wisten we van elkaar dat we elkaar leuk vonden. Was niet gelijk aan, maar is pas echt aangegaan toen ik voor de eerste keer een arm om haar een legde in de bios. Het was niet gelijk aan, omdat er nog wat andere dingen speelde.
Bij mijn huidige vriendin is het wat minder romantisch gegaan. We hebben ongeveer 3 dagen om elkaar heen gedraaid en daarna is zij er over begonnen. En toen is het aangegaan
|
Verwijderd
|
We hebben het eigenlijk niet zozeer uitgesproken.. het groeide zo en was gewoon overduidelijk.. de blikken op elkaar.. we gingen echt helemaal en volledig in elkaar op, dus het nog uitspreken was overbodig..
Toen we aan het einde van de dag (koninginnedag was het ![]() |
![]() |
|
wat ik echt onwijs lief vond was met een exvriendje:
de voorafinformatie: ik kende hem al een tijdje via via op internet. we praatte echt lang met mekaar en ik werd al supersnel verliefd op hem. dat was rond juni 2002. ongeveer september 2002 begonnen we te bellen met mekaar en ik wou hem heel graag zien. in oktober was mijn verjaardag en hij kwam langs. ik gaf op een vrijdag mijn feestje en omdat hij ver weg woonde bleef ie slapen. we hadden afgesproken dat ie zaterdag naar huis zou gaan en als het heel leuk was en we t allebei wouden zou ie t/m zondag blijven. die zaterdag avond waren we samen op me kamer en hij bleef nog een nachtje slapen. toen die avond hebben we voor t eerst gezoend. wat was ik verliefd!!! alleen die zondag vertelde hij verdrietig dat hij me wel heel leuk vond maar niet verliefd was. verder die dag nog wel gezellig gehad en hij ging met de laatste trein naar huis. die dinsdag daarop belde we weer en zei hij dat ie me wel heel leuk vond en weer heel snel wou zien. dus ik ging het volgende weekend naar hem toe. ik weet niet meer hoe ik het wist maar het was wel duidelijk dat het nou wel iets zou worden en dattie ook wel verliefd op mij was (denk dat dat die week na mijn verjaardag via telefoon is gezegt). ik ging dus zaterdag naar hem toe en ik had door de spanning gewoon hoofdpijn! wat was ik zenuwachtig... toen we op zijn kamer zaten en nog niet gezoend hadden (alleen een gewoon kusje op de mond) zat hij op bed. en nu komt het interessante deel: hij zat dus op bed en vroeg of ik even op zijn schoot wou komen zitten. ik durfde dat niet want vind mezelf te zwaar. maar hij zei dat ik echt even op zijn schoot moest zitten. dus ikke toch maar zitten dan. keek ie me heel lief aan (hij heeft echt een schattig koppie) en vroeg of ik zijn vriendinnetje wou zijn. ahhhhhhhh ik smolt helemaal!!! en toen zei ik dat ik dat wel wou zijn (ook met een schattig lachje natuurlijk) en toen vroeg ie om een zoen ![]() dat was het verhaaltje en het was 1000 keer leuker dan dat ik het kan opschrijven... *en ik wil hem terug* |
![]() |
|
Ai, nu volgt der een heel verhaal ...
We zagen elkaar voor het eerst op RockWerchter, waar we dus een fijne avond beleefden in elkaars gezelschap. Lachen en plezier maken, maar niks meer. Toen vond ik em al een leuke jongen ![]() Daarna ging het zoals dikwijls, ik hoorde of zag hem af en toe in het jeugdhuis / café waar ik altijd kom. We praten wel, maar er groeide ondertussen al een beetje meer waardering voor hem bij mij. Naar het schijnt heb ik dit overduidelijk laten merken op een feestje waar we beiden waren, maar dit weet ik niet, aangezien ik een beetje te dronken was die avond ![]() Toen heb ik hem 3 maanden niet meer terug gezien, tot op een fuif waar we in elkaar armen beland zijn en een avondje hevig zoenen. Tja toen was ik dus smoorverliefd geworden hé ![]() Door examens zag ik hem pas 1,5 maand later terug, toen had ik vast gepland hem te zeggen dat ik verliefd was, maar het was weer op een fuif. Ik ging bij hem zitten met dus het gedacht van dat allemaal te vertellen. Bleek dat hij ervoor zorgde dat mijn glas nooit leeg was en dat ik dus, beschonken als ik was, er niet meer toe kwam het te zeggen en we weer begonnen te zoenen. Ik nog meer verliefd, maar ondertussen wist ik van hem nog steeds niets ![]() Om dan toch het te laten merken heb ik hem een mailtje gestuurd met daarin wat ik eigenlijk te zeggen had (maar ondertussen niet meer durfde). Hij reageerde hier héél vaag op, dus wist ik eigenlijk nog niets. Ondertussen was het dan al Kerstmis en toen kreeg ik opeens heel wat berichtjes van hem met daarin de boodschap dat hij mij ook zag zitten. Toch was ik onzeker, want ik kon echt geen hoogte van hem krijgen. Enkele dagen daarna zat ik in het jeugdhuis en hij, maar ik had hem niet gezien, dus ook niks gezegd. Dit vond hij natuurlijk heel vreemd, maar hij deed ook niks. Ik vertrok met mijn vriendin naar een ander cafeetje, waar hij me uiteindelijk is komen zoeken en alles uitgepraat hebben en onze eerste zoen als een koppel gegeven hebben ![]() En nu zijn we nog steeds samen, al bijna 8 maanden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan is ik hou van jou nog niet eens genoeg. Geen enkel woord kan dat beschrijven. Misschien Ik heb je lief. Ouderwets, maar toch doeltreffend. Of: je bent me zo dierbaar.
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend zei dacht ik na anderhalve maand 'ik hou van je. En je bent mooi.'. Vond ik wel heel romantisch. Maar 'pas' na 2 weken klinkt toch wel..vroeg ![]()
|
Hij was een van de beste vrienden van mn broer. Ik vond m al een tijdje leuk, en we zeiden elkaar altijd 'hoi'
![]() Toen bleef hij bij mn broer slapen, en een vriendin bij mij, we gingen s'nachts bij hun op bezoek, en ik lag de hele tijd naast hem..het was heel gezellig (niks gebeurd). Een paar dagen later op school, kwam hij met een vriend van hem een stuk achter me staan, hij wees naar me en zei wat (kreeg ik allemaal te horen van een vriendin, ik helemaal nerveus ![]() Nog een paar daagjes later op school, voor de lessen begonnen, kwam hij naar me toe, en vroeg of hij me even kon spreken. Ik liep mee, heeeel erg zenuwachtig. Hij zei: "ik denk wel dat je t doorhebt, maar ik vind je heel erg leuk. Wil je verkering met me?" Ik zei: "ik vind jou ook heel erg leuk..eh ja dus ![]() en toen liep ik helemaal verdwaasd terug naar mn vrienden, en ze vroegen: "wat zei hij dan wat zei hij dan??" ik: we hebben verkering..... ![]() zij allemaal: ahhh wat gaaf!!!! ik was nog steeds in shock ![]() heeft 3-4maanden geduurd, toen waren we niet meer verliefd.. mn laatste ex: Hij zit ook in de vriendengroep waar ik in zit (ook een vriend van andere ex), en we praatten nooit echt met elkaar..hij was wat te oud voor me (toen 13-14, hij 17) We gingen wel vaker zwemmen of iets doen, en we praatten steeds meer met elkaar, later ook op msn. Het was altijd supergezellig, en iedereen zag dat we elkaar leuk vonden. Ik vertelde aan een vriend van me dat ik hem leuk vond, mn ex vertelde ook aan die vriend dat hij mij leuk vond, en die vriend probeerde ons te koppelen en vertelde dus aan mij dat hij mij leuk vond en ook aan hem dat ik hem leuk vond. Na een tijdje (2maanden, een eeuwigheid), waren we al een paar keer met zn 2en naar de stad geweest, en t kwam er maar steeds niet van.. Toen deed hij de eerste move, en kuste me bij t afscheid, heel onhandig allemaal, want we stonden beide met onze fiets in de hand ![]() Toen hadden we dus verkering ![]() t heeft 3 maanden geduurd pff lange verhalen ![]()
|
![]() |
We waren eerst beiden nog niet bewust verliefd, later werd het bij haar wel aardig bewust terwijl het bij mij nog steeds onderbewust was (vaag). Vervolgens kwamen we op een eindexamenfeestje naast elkaar te zitten en 'aan de praat' (we kenden elkaar al wel behoorlijk goed), tijdens 't praten bogen we wat naar elkaar toe en raakten we elkaar bij iedere opmerking aan (tikje tegen de hand of zo). Later op de fiets naar huis gewoon wat gekletst en toen bij haar thuis stonden we nog wat te overleggen over wat we beiden de rest vd week gingen doen, tijdens dat overleggen hadden we elkaars hand vast (vraag me niet hoe dat kwam) en gingen we onbewust elkaars hand strelen (ik voelde dat haar hand heel erg klam was maar schonk daar geen aandacht aan, dacht dat 't vh fietsen was of zo). Vervolgens toen we weg wilden gaan gaven we elkaar een afscheidszoen. Ik wou wel een kort kusje op de mond geven maar dacht dat ze dat vast niet fijn zou vinden, dus stuurde voorzichtig 'iets naast 't midden'. Zij draaide echter bij waardoor 't 'frontaal' werd. Meteen weer loslaten lukte vervolgens niet en de tongetjes waren vrijwel meteen aan het werk.
We hadden dus beiden niet van elkaar door dat we elkaar hartstikke leukvonden, konden ons beiden niet voorstellen dat 't wederzijds zou zijn. Na die avond dachten we beiden ook nog dat 't een eenmalige 'opvlieger' van elkaar was geweest, maar toen we elkaar weer zagen begonnen we onmiddelijk weer te zoenen waardoor we wisten dat dat niet zo was. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 |