Advertentie | |
|
![]() |
|
nou euhh zo leuk is het niet om kleding te zoeken als je dun bent kheb maatje 32 34 en soms die maten vallen af en toe groot alleen cars jeans pas goed
ik kan bijna niks aan omdat bijna alle kleding in ned wordt gemmaakt voor de was stevigere nederlanders, de einge kleding die ik geod pas is die uit buitenland drankerijk italie, daar zijn teminste smalle maatjes...of ik zoek niet goed genoeg in ned... ![]()
||
Citaat:
Ik heb het even aan mijn moeder gevraagd (coupeuze, naaister om het onbeleefd te zeggen) en die zegt dat de binnenbeenlengte van een MENS van je kruis (= onderkant van je schaambeen) tot aan de grond is. De binnenbeenlengte van een BROEK is van het kruis tot aan de zoom. Een bermuda heeft dus een kortere binnenbeenlengte dan een lange broek, lmd. Dus... ![]()
||
Citaat:
![]() Maar dan is mijn binnenbeenlengte idd 80 cm. Maar om me er nou voor aan te zien dat ik de omtrek van mn bovenbeen op zou meten ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() alleen komt dat niet door de heupen.. truitjes heb ik meestal 40 namelijk mja misschien komt het allemaal wel goed.. ik ben er niet zwaar depri van dus
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 23:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar dat was gelukkig niet het geval ![]() *einde offtopic*
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *einde offtopic* Citaat:
|
ik heb een vrouwelijk figuur, en dat betekend gewoon dat mijn heupen groter zijn dan mijn middel
tuurlijk zie ik van die dunne latten lopen die gewoon het lijf van een man hebben ( oke soms hebben ze er dan borsten bij, maar taille en heupen zijn gelijk) dat vind ik helemaal niet mooi ( niet uit noodzaak maar uit smaak). Het liefst zie ik dat een vrouw in het midden wat voller is. Wat echt een BIG NONO blijft is kwabbige armen en benen, die moeten mooie slank zijn ![]()
|
lengte: 1.63
gewicht: 58kilo spijkerbroek: 30-31-32(k draag ze op mn heupen, skatemodel) gewone maat: 36 ofzo? kheb een redelijk vrouwelijk figuur, ronde vormen, brede heupen, en toch volle borsten voor mijn lengte. ik ben best stevig vind ik zelf. ik ben aan t werken mn kleine buikje weg te krijgen ![]()
|
OMG!!!!!!!!!!!!!
als ik dit toppic lees word ik echt depressief! Ik ben klein, en stevig, en iedereen hier lijkt wel maatje 36/38 te hebben.... ![]() kom ik aan zetten met mijn maat 38/40 (en dat voor iemand van 1,63) ![]() *zucht.....*
||
Citaat:
![]() Niet mieren jij, je bent hartstikke mooi!
||
Citaat:
![]() naja, ik blijf maar "het propje" alleen een beetje jammer dat ik sommige kleding niet kan dragen omdat het gewoon niet staat, ik heb nogal dikke benen en stevige armen, en daarbij komt niet alle kleding mooi uit. maar zo'n heeeeel mager figuur zou ik ook niet willen hebben. Kilo of 10'/15 er af zou wel mogen ![]()
||
Citaat:
![]() En zeker jij! [/tsjakka-mode] ![]()
|
Volgens mn moeder ben ik een dik varken, en volgens mezelf ben ik niet dik en niet dun, normaal dus (met wel een uitpuilbuik en uitpuilreet). Maar dat boeit me niet zo eigk.
70kg (jaa, zware botten) 1m76 doezzz. Ik vind 'te mager' trouwens lelijker dan 'te dik'. Ach. Ligt ook vaak aan het hoofd eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Dat scheelt ook maar één maat ![]()
|
![]() |
ik heb iedere keer weer een andere maat eigenlijk, sommige merken verschillen weer van welke maatstaven ze gebruiken enzo. t gebeurt wel regelmatig dat mn kleding nog ingenomen moet worden omdat mijn maat er niet is. ik ben te smal ofzo. maar ondertussen beweert mn vader dat ik behoorlijk vet begin te worden. achjah, laat maar praten. midlife-crisis ofzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is vrij vervelend als je bij de kassa moet afrekenen en iedereen ziet dat je een broek maat 40 koopt terwijl je voor een kleine meid eerder een broekje maat 34/36 verwacht.. maarja, ik ben gezond (sport iedere dag), dat scheelt (en mijn vriendje vind het ook prima zo) ![]() dat is belangrijker.... (en nare man... ehh... dankje ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 17:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |