Oud 09-08-2003, 09:56
Verwijderd
Nee, mensen, ik bedoel niet de film, maar het wereldwijde fenomeen. "Fenomeen?" vragen jullie je nu af... Ja, de Men in Black bestaan echt (volgens ooggetuigen dan).

Klik hier voor info

Ik vraag me af wat de waarheid hierachter is. Zijn het aliens? Special eenheden van de staat? Hersenspinsels?

Heeft er iemand meer info over dit verschijnsel en hoe denken jullie erover?
Advertentie
Oud 09-08-2003, 12:34
AngelLena
AngelLena is offline
Voornamelijk de amerikaanse regering staat erom bekend om bewijs of mogelijk bewijs voor buitenaards leven te verstoppen of vernietigen.
Dus als het al waar zou zijn wat in deze informatie staat dan geloof ik er niet zozeer in dat deze MIB's buitenaardsen zouden zijn maar inderdaad gewoon een geheime regeringsinstantie die al het bewijs voor buitenaards leven op dient te ruimen koste wat het kost. Waarom ze dat zouden willen doen blijft de grote vraag. Je kan erover speculeren en theorieen samenstellen maar de waarheid zal van die instantie zelf moeten komen, en men kan er wel bijna verzekerd van zijn dat dat niet gaat komen tenzij het erg raar loopt.
En in principe vind ik de theorie die de film geeft (mensen zijn in een kudde domme angstige schapen en de enige manier om hun rustige allerdaagse leventje niet te verstoren is als ze het niet weten) aardig aannemelijk, al heb ik ook het gevoel dat de regering iets anders probeert te doen wat wat minder voor de hand ligt en misschien op een hele foute en onrechtvaardige manier gecompliceerd in elkaar steekt, al zou ik niet weten wat, maar ik vertrouw het voor geen meter.
Oud 09-08-2003, 17:46
Verwijderd
Ik heb ook een keer gelezen dat ze in de Middeleeuwen ook al voorkwamen! Ook in het zwart gekleed (wel naar die tijd natuurlijk) en ze reden in een zwarte koets... Maar ik denk niet dat deze twee verschijnselen verband hebben met elkaar.

Of het mensen zijn is ook vaak nog de vraag... Ze hebben meestal rare gezichten met amandelvormige ogen enzo... en ze praten monotoon zoals een computer dat zou doen...

Maar het lijkt me het meest waarschijnlijk dat ze idd gewoon mensen van de overheid (VS) zijn. De VS houden iig iets verborgen...
Oud 09-08-2003, 17:59
Shade
Shade is offline
pffff weer zo'n slap mystiek verhaal....
sry maar ik vindt dit alles behalve geloofwaardig.
Zoooveel van dit soort nep verhalen, mythes, sprookjes, bestaan er.

Dit is 1 van velen naar mijn mening dan....
Oud 09-08-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 09-08-2003 @ 18:59:
pffff weer zo'n slap mystiek verhaal....
sry maar ik vindt dit alles behalve geloofwaardig.
Zoooveel van dit soort nep verhalen, mythes, sprookjes, bestaan er.

Dit is 1 van velen naar mijn mening dan....
Wat 't ook is, 't is iig een coole mythe vind ik

Wist je dat deze Men in Black model stonden voor de Agents uit de Matrix?
Oud 09-08-2003, 18:45
Shade
Shade is offline
Citaat:
Proozt! schreef op 09-08-2003 @ 19:29:
Wat 't ook is, 't is iig een coole mythe vind ik

Wist je dat deze Men in Black model stonden voor de Agents uit de Matrix?
Ja 't klinkt wel cool....maar dat is dan ook waarschijnlijk de bedoeling...

MIB en Matrix zijn toch totaal anders lijkt me?
Maar goed nu gaan we het over films hebben
Oud 09-08-2003, 22:44
Upke
Upke is offline
Ja ik weet precies wat je bedoelt. De film MIB is daar ook op gebasseerd op de agenten die zeggen dat je je smoel moet houden zodra je een alien of UFO hebt gezien. En ze dreigen zelfs met de dood!! Maar stel dat het dan agenten zijn van de overheid... Okee dat zou kunnen. Maar er bestaan ook verhalen over dat deze agenten zomaar verdwijnen en zo. En dan heb je ook nog de geluidloze helikopters die net als UFO's koeien achterna zitten.

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 22:49.
Oud 09-08-2003, 23:47
Verwijderd
Er zijn genoeg instanties (ook openbare, maar ook geheime instanties van de overheid) die onderzoek doen naar buitenaardse wezens. Maar denk je nu werkelijk dat als de buitenaardse wezens de technologie hebben om miljoenen lichtjaren te reizen om dan iets van een spoor achter te laten? Je zou nu kunnen zeggen, ze will verkennen, waarom zouden ze zo moeilijk gaan doen om boven het aardoppervlak te gaan vliegen en niet gewoon iets dergelijks als een satelliet gebruiken. Ja er zijn dus dergelijke instanties, waarvan een aantal het stil proberen te houden om te voorkomen dat er paniek ontstaat (want sommige mensen geloven wel degelijk dat ze hier zijn geweest) en nee, ik denk niet dat buitenaardse wezens hier zijn geweest.
Oud 10-08-2003, 17:08
p0m
p0m is offline
je kan aan alles wel twijfelen wat je hoort, en het meningsverschil maakt het juist zo leuk en interessant. Geesten, niemand weet of ze er zijn. Loch ness, wie weet. Mijn zusje soms aardig..?? Allemaal dingen die je pas gelooft als je ze zelf meemaakt. Maar het idee dat het zo zou kunnen zijn maakt het spannend.
Maar eeuuh interessante theorie..
Oud 12-08-2003, 11:15
Orion2003
Orion2003 is offline
Ik geloof wel in aliens en volgens mij zou er dus eigenlijk ook een organisatie moeten zijn die alle bewijzen uitwist of inneemt. Het is een feit dat wanneer er aliens bestaan die naar de aarde kunnen komen, hun technologie ver voorloopt op de onze. Ik denk dat de overheid en wetenschappers echt niet dom zijn en er belang bij hebben om het bestaan van aliens te ontkennen. Stel je eens voor voor een chaos er zou ontstaan als er wordt bewezen dat er aliens zijn. 2/3 van de wereldbevolking is gelovig. Vele mensen zullen van hun geloof vallen. Er zal angst ontstaan bij vele. Ook de technologie van die aliens zou onze wereld niet goed doen. Het is net als wapens aan kinderen geven. Er lopen gewoon nog te veel gekken rond die met die tegnologie exstreem veel schade aan de wereld kunnen toebrengen. Om deze redenen denk ik inderdaad dat er een soort MIB bestaat, en dan waarschijnlijk in de VS.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten