Ja misschien denken haar ouders dat je haar pijn hebt gedaan, (wat je misschien, ongemerkt, ook wel hebt gedaan) En ze willen gewoon het beste voor hun dochter, ook logisch uiteraard

Maar als jullie er echt zeker van zijn, kan niemand jullie tegen houden hoor! Zo ging het ook met mijn (inmiddels ex-)vriendje.. Het ging uit, na 8 maanden, daarna wouden we het gewoon weer proberen, iedereen was er gewoon vet tegen (zelfs mijn vriendinnen en zijn vrienden

) Maar we hebben het geprobeerd en zijn toch nog 6 maand bij elkaar gebleven. Dat het nu weer uit is gegaan, lag niej aan ons, maar hij ging verhuizen naar de andere kant van Nederland (250 km bij me vandaan) We hebben het geprobeerd, maar we mistten elkaar zo erg in de tijd dat we elkaar niej zagen, je kon niej zomaar naar elkaar toe enzo, dat we er samen voor hebben gekozen het uit te maken.. Op dat moment erg moeilijk, maar het was zeker weten wel het beste voor ons allebei

Hij heeft nu weer een nieuwe vriendin, en ik weer nieuw vriendje, en zijn allebei weer happy

We bellen nu nog wel regelmatig en spreken elkaar dagelijks op Msn...
Dus het zou wel kunnen, maar dan moeten jullie er beide 100% zeker van zijn

Of dat zo is, kunnen jullie alleen maar zelf bepalen