Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ja, maar hoe groot is die kans? en van hitler wis je het van te voren niet, en van saddam dan wel? en hoevaak zal je op die basis een een verkeerde dictator om zeep helpen?? van fidel Castro zeiden ze ook dat hij met zijn leuke speeltjes zou gaan wapperen als hij ze had, en castro heeft ze, geloof me maar. maar ik heb nog nooit gehoord dat castro een bom op atlanta heeft gegooid ofzo... nou is castro natuurlijk niet te vergellijken met saddam, maar in dit geval wel
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als we niks zullen doen zoals jij voorstelt dan kunnen we evengoed zelfmoord plegen omdat we toch nooit veilig kunnen leven.
||
Citaat:
Hierbij wil ik ook niet zeggen dat we moeten overdrijven bv als we weten dat iemand een paar geweren ofzo heeft dat we hem moeten gaan platbombarderen, maar in dit geval.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nooit gezegt dat we niets moeten doen, maar als jij landen illegaal aanvallen om imperialistische redenen goedkeurd dan kunnen we net zo goed een dictator aan de macht laten, waar is het verschil. Nee, de VS bied niet de weg naar een betere wereld, maar eerder een weg achteruit. Citaat:
Citaat:
Maar ach, wat boeit het, de groote Führer VS brengt ons daarmee wel mooi opweg naar het 4e Reich, dat gezuiverd is van alle verkeerde elementen, nietwaar? |
![]() |
||
Citaat:
Ergens verborgen in het land.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Amerika zou zeer wel aanvallen zonder bewijs, net zoals Blair c.s. Amerika achterna heeft gehobbeld met onvoldoende bewijs. Het was gewoon een stuk postkoloniale zendingsdrang, niets meer en niets minder. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hadden net zo goed Saddam kunnen steunen, die werd tenslotte door een grote wereldmacht bedreigt en beschuldigt terwijl hij niets had ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik versta onder zware wapens? Voornamelijk lange-afstandsraketten die met verschillende soorten koppen kunnen worden uitgerust (conventioneel/nucleair/chemisch/biologisch). Dat was immers waar Amerika bang voor was, dat Saddam dergelijke raketten zou gebruiken om landen te beschieten en niet zozeer indivuele tanks of troepen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had de VS als bezettende macht niet voor veiligheid moeten zorgen, vooral bij een gebouw zoals dat van de VN? Of hebben ze het zelf gedaan om de de wereld achter zich te krijgen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ach, het zijn er weer een paar meer die Bush de dood heeft ongejaagd, wat maakt het ook uit, laten we ze meetellen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|