![]() |
|
ik denk dat de anticonceptie mee van de man af moet komen. wij moeten altijd voor die onhandige klotecondooms zorgen. en vrouwen krijgen een gemakkelijke pil (gemakkelijk in de zin als je geen bijwerkingen hebt enzo) ik wou dat ik dat ook kon
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() de pil hoort bij de vrouw, zie jij veel vrouwen die een (vrouwelijke) condoom gebruiken? Citaat:
![]() en begin inderdaad maar niet over condooms want die gebruik ik niet, me vriendin is toch aan de pil en mocht ze zwanger worden door een foutje dan haalt ze het weg omdat ze van me houdt, doet ze dat niet dan ga ik bij haar weg, ik of het kind ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik geloof niet dat anticonceptie altijd van meisjes/vrouwen uit gaat, het zijn toch vaak eerder jongens/mannen die voor condooms zorgen... en dat is net zo goed anticonceptie (oke, iets minder goed, want minder veilig). dat de pil voor mannen nog niet algemeen gebruikt wordt, komt doordat de meeste mensen er niets van weten, doordat veel huisartsen 'm nog niet zo gauw voorschrijven en doordat die minder veilig is. |
![]() |
|
Mnnn, sja... Ikzelf zou dus niet erg snel de pil gaan slikken voor mannen. Het lijkt me niet echt gezond voor je lichaam. Ik ben uit mijzelf trouwens niet zo pillerig... Geen paracetamol bij hoofdpijn e.d., moet het lichaam maar zelf oplossen.
Dat de dames de pil slikken heeft volgens mij nog meer redenen dan alleen anticonceptie. Het "reguleren" (voor zover dat lukt) van de menstuatie. Voor de heren zou het dus puur anticonceptie zijn, geef mij dan maar een condoom... Dat rotzooit niet met je lichaam...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@de topicstarter: Wat een bullhshit. Zoals gezegd, wij kunnen ook voor het condoom zorgen.
Om trouwens ff je vraag te beantwoorden: ja, ik zou wel aan de pil willen. Mits die pil zich niet meer in een testfase bevind en ik zeker weet dat ik geen blijvende schade ondervind aan die pil. Dat is op het moment hét probleem met de mannenpil. Maar zo gauw dat ding zijn kinderziektes is ontgroeid ben ik bereid om aan de pil te gaan.
||
Citaat:
Gaarne even iets langer nadenken voordat je iets post...
||
Citaat:
||
Citaat:
overigens was dit: Nope, me vriendin slikt de pil al, dus waarom zou ik het gaan doen, trouwens ik vindt dat alle vrouwen verplicht aan de pil moeten, al is het alleen maar om dat jullie potentiele verkrachtings slachtofferrs zijn wel serieus, je bent niet aan de pil, je wordt zonder condoom verkracht, je raakt zwanger, en jij denkt dat je het makkelijk weg laat halen?
|||
Citaat:
Citaat:
Net zo'n domme opmerking als de vorige... Ik kan echt niet geloven dat we hier te maken hebben met een 18 jarige... ![]() Als ik voor een slimme "verplichting" zou gaan is het zelfverdediging. Dat helpt!
|
hoor eens de anticonceptie komt niet altijd van de vrouwen af volgens mij komt hij zelfs meer van de jongens af door al die condooms. en dan nog iets als die pil er is en meer wordt gebruikt (ze kunnen wel zeggen dat hij veilig is en veel getest maar als er niet veel mensen zijn die hem gebruiken en ik kan kijken of het veilig is) dan ga ik hem ook wel gebruiken.
en dan nog als ik oud genoeg ben dan ga ik informeren over steriliseren. want dat lijkt me zo gemakkelijk hoeft zij niet aan de pil en hoef ik geen condoom ik wil alleen weten of je dat terug kan draaien zodat je kinderen kan krijgen. of dan doe ik het nadat ik kinderen heb. vrouwen slikken de pil omdat dat een wonder middel is volgens mij. maar er zitten natuurlijk nadelen aan. je hebt verschillende soorten pillen dan moet je die gebruiken en anders een ander anticonceptiemiddel gebruiken. een ander anticonceptiemiddel is het spiraaltje. je gaat naar de dokter brengt een spiraaltje in en dan kan je dat voor 5 jaar laten zitten en dan hoef je er nooit naar om te kijken. hij is voor 99.7 procent veilig ofzo en de pil ook zoiets maar ik ga een nieuw topic aanmaken om over dit anticonceptiemiddel te praten
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, wat een gezeik over de pil zeg. Sommige mensen zeggen dat ze er ziek van worden of vaker ongesteld of whatever. Daar hebben ze dus al een oplossing voor, namelijk verschillende soorten. Ga naar je huisarts, en overleg wat hij/zij het beste vindt. En eigenlijk wil ik het niet eens over het dagelijks innemen hebben. Je poetst toch ook elke dag je tanden? Dat vergeet je ook niet. De pil hoort er gewoon bij, het is echt niet zo moeilijk om dat dingetje elke dag te nemen.
|
oh trouwens de mannenpil bestaat nog niet
keb een bericht op een site gevonden. heeft met de beurs te maken ik geef. en is van www.planet.nl. hij wordt pas over 5 tot 7 jaar op de markt gebracht dus de mannen kunnen nog niks anders doen als een condoom en steriliseren klik hier voor het bericht
||
Citaat:
In deze post-moderne maatschappij van vandaag is ook de vader emotioneel betrokken bij het kind, hoor! Ik wil op dit moment geen kind omdat ik niet in staat ben om er goed voor te zorgen (zowel financieel als pedagogisch als een goed thuis (waar pappa en mamma samen voor het kind zorgen)).
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgende keer vanuit t begin lezen thank you |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, en als we dat doen sterft het hele menselijk ras uit, ben je meteen van alle problemen af! Ik vind het een goed idee ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
antwoord op je vraag? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder zorgen juist de jongens meestal voor het condoom, dus ik snap echt niet waar je het over hebt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik moet mijn pil zelf betalen hoor!!! Maar heb dan ook gewijgerd toen mijn mama aanbood om ze te betalen, ze moet toch niet voor mijn seksueel plezier betalen vind ik.
|
Over een paar jaar zal er ook een "mannenpil" zijn, dit is echter geen pil maar een staafje dat onder de huid kan worden geplaatst.
Ach, ik zou iig niet te beroerd zijn om aan zo`n staafje te gaan, ook het mannelijke geslacht mag wel eens wat doen aan anticonceptie. De meest ideale en veilige combinatie is toch de "vrouwenpil" i.c.m. de "mannenpil"? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|