Oud 08-09-2002, 16:09
Masked Mage
Masked Mage is offline
als ze dat zou willen
Oud 08-09-2002, 17:16
Angeles
Angeles is offline
Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van allebei dat een meisje niet zwanger raakt. Stel het je eens andersom voor, dat je een relatie hebt en dat een meisje zomaar zonder overleg met de pil stopt en zwanger raakt. Dan kun je wel heel stoer zeggen dat je er niks mee te maken wil hebben, maar in de praktijk denk ik dat je er toch niet zo luchtig overheen stapt. Waar twee vrijen, hebben er twee een verantwoordelijkheid, klaar.

Alleen is er nou eenmaal geen mannenpil. Het is dus geen onwil van mannen dat ze die niet slikken, maar het kan gewoon niet. En volgens mij zijn er genoeg mannen die wel voor condooms zorgen, als een man dat nooit doet en jij bent altijd de pineut om ze te kopen is het logisch dat het irritatie opwekt en daar mag je dan ook best wat van zeggen, maar dat geldt voor een heleboel dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:57
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van allebei dat een meisje niet zwanger raakt. Stel het je eens andersom voor, dat je een relatie hebt en dat een meisje zomaar zonder overleg met de pil stopt en zwanger raakt. Dan kun je wel heel stoer zeggen dat je er niks mee te maken wil hebben, maar in de praktijk denk ik dat je er toch niet zo luchtig overheen stapt. Waar twee vrijen, hebben er twee een verantwoordelijkheid, klaar.

Alleen is er nou eenmaal geen mannenpil. Het is dus geen onwil van mannen dat ze die niet slikken, maar het kan gewoon niet. En volgens mij zijn er genoeg mannen die wel voor condooms zorgen, als een man dat nooit doet en jij bent altijd de pineut om ze te kopen is het logisch dat het irritatie opwekt en daar mag je dan ook best wat van zeggen, maar dat geldt voor een heleboel dingen.
THANK YOU!!!

p.s. voor allen die het nog niet weten: er is WEL een mannenpil en die is met vlag en wimpel door de tests heen gekomen (lees: is even betrouwbaar als de pil voor vrouwen)
Oud 24-09-2002, 11:16
Verwijderd
dat geldt misschien voor een groot deel
bij mij igg niet
maar komt waarschijnlijk omdat sex zonder condoom gewoon lekkerder is (naar mijn mening iig)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 22:21
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik denk dat de anticonceptie mee van de man af moet komen. wij moeten altijd voor die onhandige klotecondooms zorgen. en vrouwen krijgen een gemakkelijke pil (gemakkelijk in de zin als je geen bijwerkingen hebt enzo) ik wou dat ik dat ook kon
Oud 24-12-2002, 08:35
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik erger me er eigenlijk best wel aan dat de anticonceptie altijd van de vrouw af moet komen.

Dat hoort zo

Wij moeten maar weer aan de pil. en volgens mij hebben jongens geen idee wat dat met je lichamelijke en geestelijke toestand doet. Waarschijnlijk is het niet bij ieder meisje zo,

neej idd niet

maar ik krijg helemaal jankbuien en onwijze stemmingswisselingen van de pil.

jij stelt je gewoon aan

ik heb nu implanon, en dat is wel beter. ik heb minder stemmingswisselingen en heb geen pijn meer tijdens de menstruatie (al wordt ik nu wel vier keer per maand ongesteld).

En dat vindt je vriend leuk dat je 4x per maand ongesteld ben lekker hoor

maar goed, waar het mij dus om gaat: er is nu ook een pil voor mannen. Maar ik ken echt geen een man die dit neemt.

Waarom wel?

Waarom zou de vrouw altijd voor de protectie moeten zorgen???

omdat dat hoort

wij hebben het al zwaar genoeg elke maand ongesteld te worden (of zoals ik vier keer).

ja uhhh kut voor je

Kort samengevat: zou jij aan de pil gaan, in plaats van dat je dit aan je vriendin overlaat ?

Nope, me vriendin slikt de pil al, dus waarom zou ik het gaan doen, trouwens ik vindt dat alle vrouwen verplicht aan de pil moeten, al is het alleen maar om dat jullie potentiele verkrachtings slachtofferrs zijn
Oud 24-12-2002, 08:47
anonieme_teddybeer
Citaat:
ZHAzha schreef:
als die pil op de markt ligt.. en je hem zo van de dokter kan krijgen..

dan gaat mijn vriend maar aan de pil.. NIET IK..

Of we wisselen het om na de aantal jaren
waarom zou een man de pil moeten slikken het is de taak van de vrouw de anticonceptie te regelen

de pil hoort bij de vrouw, zie jij veel vrouwen die een (vrouwelijke) condoom gebruiken?

Citaat:
*mystery* schreef:
MENSEN!! KAP NOU MET DAT GELUL OVER DIE CONDOOMS!!!

Laat ik het even makkelijk voor jullie uitleggen:
ik heb nou 16 maanden een vriend, en we gaan nu 13 maanden met elkaar naar bed. Laten we zeggen dat we het gemiddeld 5 keer per week doen:
56x5= 280 en dan tellen we er nog 30 bij op voor die die scheuren en voor de keren dat we het vaker doen.
das 310 een pakje van 34 condooms kost (in guldens) 24,95, afgerond 35 gulden. Dat is in totaal 310:34x35= 319 gulden.

De pil is gratis (ja, voor mannen wordt die ook vergoed). Wat kies je dan.
ik wil niet zeiken ofzo, ik vraag me alleen af waarom het altijd maar automatisch van het meisje af moet komen. Zit dat in onze cultuur, of zijn jongens gewoon te schijterig om aan de pil te gaan?

En ik heb nu geen pil meer, maar implanon. Dat blijft 3 jaar zitten. Ik heb daarvoor gekozen omdat mijn vriend niet aan de pil wou, ok, dat accepteer ik dan. Dat hij dat niet wilt. En die buien van mij moet ie er dan maar bij nemen.
ik vraag me het alleen af, dus ga me nou niet afschrijven als zeikwijf, want dat ben ik niet.
en nou eerst ff lezen voordat je gaat replyen!!!
Ik zou je dumpen buien van jou, je moet gewoon een pil zoeken waar je wel tegen kan.

en begin inderdaad maar niet over condooms want die gebruik ik niet, me vriendin is toch aan de pil en mocht ze zwanger worden door een foutje dan haalt ze het weg omdat ze van me houdt, doet ze dat niet dan ga ik bij haar weg, ik of het kind

Citaat:
*mystery* schreef:
THANK YOU!!!

p.s. voor allen die het nog niet weten: er is WEL een mannenpil en die is met vlag en wimpel door de tests heen gekomen (lees: is even betrouwbaar als de pil voor vrouwen)
THANK YOU for sharing that with us
Oud 24-12-2002, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Ja die pil is echt irritant. Ben er nog niet zo lang mee bezig ( 1maand), maar ik ben non stop ongesteld ... Not fun.
had ik ook, gaat na de eerste stopweek vanzelf weg
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 09:00
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
ik erger me er eigenlijk best wel aan dat de anticonceptie altijd van de vrouw af moet komen. Wij moeten maar weer aan de pil. en volgens mij hebben jongens geen idee wat dat met je lichamelijke en geestelijke toestand doet. Waarschijnlijk is het niet bij ieder meisje zo, maar ik krijg helemaal jankbuien en onwijze stemmingswisselingen van de pil. ik heb nu implanon, en dat is wel beter. ik heb minder stemmingswisselingen en heb geen pijn meer tijdens de menstruatie (al wordt ik nu wel vier keer per maand ongesteld).
maar goed, waar het mij dus om gaat: er is nu ook een pil voor mannen. Maar ik ken echt geen een man die dit neemt. Waarom zou de vrouw altijd voor de protectie moeten zorgen???
wij hebben het al zwaar genoeg elke maand ongesteld te worden (of zoals ik vier keer).

Kort samengevat: zou jij aan de pil gaan, in plaats van dat je dit aan je vriendin overlaat ?
als je er zo veel stemmingswisselingen van hebt, werkt het dan niet gewoon om een lichtere pil te nemen?

en ik geloof niet dat anticonceptie altijd van meisjes/vrouwen uit gaat, het zijn toch vaak eerder jongens/mannen die voor condooms zorgen... en dat is net zo goed anticonceptie (oke, iets minder goed, want minder veilig).

dat de pil voor mannen nog niet algemeen gebruikt wordt, komt doordat de meeste mensen er niets van weten, doordat veel huisartsen 'm nog niet zo gauw voorschrijven en doordat die minder veilig is.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 09:08
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:

<heel verhaal>
mijn god wat ben jij dom
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:18
Justice
Justice is offline
Mnnn, sja... Ikzelf zou dus niet erg snel de pil gaan slikken voor mannen. Het lijkt me niet echt gezond voor je lichaam. Ik ben uit mijzelf trouwens niet zo pillerig... Geen paracetamol bij hoofdpijn e.d., moet het lichaam maar zelf oplossen.

Dat de dames de pil slikken heeft volgens mij nog meer redenen dan alleen anticonceptie. Het "reguleren" (voor zover dat lukt) van de menstuatie. Voor de heren zou het dus puur anticonceptie zijn, geef mij dan maar een condoom... Dat rotzooit niet met je lichaam...
Oud 24-12-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
mijn god wat ben jij dom
Ja inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Mnnn, sja... Ikzelf zou dus niet erg snel de pil gaan slikken voor mannen. Het lijkt me niet echt gezond voor je lichaam. Ik ben uit mijzelf trouwens niet zo pillerig... Geen paracetamol bij hoofdpijn e.d., moet het lichaam maar zelf oplossen.

Dat de dames de pil slikken heeft volgens mij nog meer redenen dan alleen anticonceptie. Het "reguleren" (voor zover dat lukt) van de menstuatie. Voor de heren zou het dus puur anticonceptie zijn, geef mij dan maar een condoom... Dat rotzooit niet met je lichaam...
En het moet maar wel met ons lichaam rotzooien?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 16:22
martijn1985
martijn1985 is offline
@de topicstarter: Wat een bullhshit. Zoals gezegd, wij kunnen ook voor het condoom zorgen.

Om trouwens ff je vraag te beantwoorden: ja, ik zou wel aan de pil willen. Mits die pil zich niet meer in een testfase bevind en ik zeker weet dat ik geen blijvende schade ondervind aan die pil. Dat is op het moment hét probleem met de mannenpil. Maar zo gauw dat ding zijn kinderziektes is ontgroeid ben ik bereid om aan de pil te gaan.
Oud 24-12-2002, 18:11
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
omdat de meisjes anders een probleem hebben (lees: kind) heheheh. voor je eigen bestwil duz. mzzl
Oud 24-12-2002, 18:34
Justice
Justice is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
omdat de meisjes anders een probleem hebben (lees: kind) heheheh. voor je eigen bestwil duz. mzzl
Jah, sorry knul, maar zo werkt het dus even niet! Je bent er met zijn tweeën bij, dus dan hebben er twee een probleem!

Gaarne even iets langer nadenken voordat je iets post...
Oud 24-12-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
MVVSupporter schreef:
voor de mannen ook,die moeten er voor dokken bescherming van eigen portomonee heet dat dus
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Justice schreef:
Jah, sorry knul, maar zo werkt het dus even niet! Je bent er met zijn tweeën bij, dus dan hebben er twee een probleem!

Gaarne even iets langer nadenken voordat je iets post...
nee, sommige lui kennen geen verantwoordelijkheid en laten het zwangere meisje alleen...
Oud 25-12-2002, 12:57
Verwijderd
Gelul natuurlijk, jongens moeten er net zo goed aan denken. Er zijn natuurlijk wel jochies die denken dat het stoer is om er zelf niet aan te denken, maarja, sukkeltjes hou je altijd.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 06:59
anonieme_teddybeer
Citaat:
sarahbressers schreef:
mijn god wat ben jij dom
OMG wat zijn mensen hier happerig zeg

overigens was dit:

Nope, me vriendin slikt de pil al, dus waarom zou ik het gaan doen, trouwens ik vindt dat alle vrouwen verplicht aan de pil moeten, al is het alleen maar om dat jullie potentiele verkrachtings slachtofferrs zijn

wel serieus, je bent niet aan de pil, je wordt zonder condoom verkracht, je raakt zwanger, en jij denkt dat je het makkelijk weg laat halen?
Oud 27-12-2002, 12:09
Verwijderd
Omdat er mannen zijn die zo ziek zijn dat ze vrouwen verkrachten, zouden wij allemaal aan de pil moeten? Jij gaat toch ook niet bij voorbaat al in kogelvrij vest lopen omdat er gekken zijn die zomaar mensen neerschieten?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:32
Justice
Justice is offline
Citaat:
Heh, ook een manier om je achter je eigen woorden te verbergen...

Citaat:
overigens was dit: -bla bla bla-
*maakt zin af*
Net zo'n domme opmerking als de vorige... Ik kan echt niet geloven dat we hier te maken hebben met een 18 jarige...

Als ik voor een slimme "verplichting" zou gaan is het zelfverdediging. Dat helpt!
Oud 27-12-2002, 17:48
very drunk driver
hoor eens de anticonceptie komt niet altijd van de vrouwen af volgens mij komt hij zelfs meer van de jongens af door al die condooms. en dan nog iets als die pil er is en meer wordt gebruikt (ze kunnen wel zeggen dat hij veilig is en veel getest maar als er niet veel mensen zijn die hem gebruiken en ik kan kijken of het veilig is) dan ga ik hem ook wel gebruiken.

en dan nog als ik oud genoeg ben dan ga ik informeren over steriliseren. want dat lijkt me zo gemakkelijk hoeft zij niet aan de pil en hoef ik geen condoom ik wil alleen weten of je dat terug kan draaien zodat je kinderen kan krijgen. of dan doe ik het nadat ik kinderen heb.

vrouwen slikken de pil omdat dat een wonder middel is volgens mij. maar er zitten natuurlijk nadelen aan. je hebt verschillende soorten pillen dan moet je die gebruiken en anders een ander anticonceptiemiddel gebruiken.

een ander anticonceptiemiddel is het spiraaltje. je gaat naar de dokter brengt een spiraaltje in en dan kan je dat voor 5 jaar laten zitten en dan hoef je er nooit naar om te kijken. hij is voor 99.7 procent veilig ofzo en de pil ook zoiets maar ik ga een nieuw topic aanmaken om over dit anticonceptiemiddel te praten
Oud 29-12-2002, 10:04
damaetas
damaetas is offline
wij gebruiken condoom, al ben ik wel het eerste pakje gaan halen, hij was te schijterig
("maar er stond een jong meisje achter de kassa *zielig kijk* " bhehehe)
Oud 29-12-2002, 11:58
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
MENSEN!! KAP NOU MET DAT GELUL OVER DIE CONDOOMS!!!

Laat ik het even makkelijk voor jullie uitleggen:
ik heb nou 16 maanden een vriend, en we gaan nu 13 maanden met elkaar naar bed. Laten we zeggen dat we het gemiddeld 5 keer per week doen:
56x5= 280 en dan tellen we er nog 30 bij op voor die die scheuren en voor de keren dat we het vaker doen.
das 310 een pakje van 34 condooms kost (in guldens) 24,95, afgerond 35 gulden.
Wat een afronding...

Maar goed, wat een gezeik over de pil zeg. Sommige mensen zeggen dat ze er ziek van worden of vaker ongesteld of whatever. Daar hebben ze dus al een oplossing voor, namelijk verschillende soorten. Ga naar je huisarts, en overleg wat hij/zij het beste vindt. En eigenlijk wil ik het niet eens over het dagelijks innemen hebben. Je poetst toch ook elke dag je tanden? Dat vergeet je ook niet. De pil hoort er gewoon bij, het is echt niet zo moeilijk om dat dingetje elke dag te nemen.
Oud 02-01-2003, 20:53
very drunk driver
oh trouwens de mannenpil bestaat nog niet

keb een bericht op een site gevonden. heeft met de beurs te maken ik geef. en is van www.planet.nl.

hij wordt pas over 5 tot 7 jaar op de markt gebracht dus de mannen kunnen nog niks anders doen als een condoom en steriliseren

klik hier voor het bericht
Oud 02-01-2003, 23:50
AMDFreak
AMDFreak is offline
Tjah.. ligt eraan wat de pil doet voor de mannen?

Zou de man dan niet kunnen klaarkomen? Of is het sperma dan onvruchtbaar? (heeft dat schade voor later?)
Oud 03-01-2003, 09:08
very drunk driver
het is de bedoeling dat de sperma onschadelijk wordt gemaakt. maar wat maakt he uit over 5 of 7jaar is hij er pas
Oud 03-01-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef:
wij gebruiken condoom, al ben ik wel het eerste pakje gaan halen, hij was te schijterig
("maar er stond een jong meisje achter de kassa *zielig kijk* " bhehehe)

ik krijg meestal te horen prettig weekend
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 12:08
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
voor de mannen ook,die moeten er voor dokken bescherming van eigen portomonee heet dat dus
Dus puur op basis van kostenreductie zou ik geen vader moeten worden?

In deze post-moderne maatschappij van vandaag is ook de vader emotioneel betrokken bij het kind, hoor!

Ik wil op dit moment geen kind omdat ik niet in staat ben om er goed voor te zorgen (zowel financieel als pedagogisch als een goed thuis (waar pappa en mamma samen voor het kind zorgen)).
Oud 03-01-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Dus puur op basis van kostenreductie zou ik geen vader moeten worden?

In deze post-moderne maatschappij van vandaag is ook de vader emotioneel betrokken bij het kind, hoor!

Ik wil op dit moment geen kind omdat ik niet in staat ben om er goed voor te zorgen (zowel financieel als pedagogisch als een goed thuis (waar pappa en mamma samen voor het kind zorgen)).
nee dat sloeg erop omdat hij zij dat alleen de meisjes met een probleem zitten en hun maar voor moeten zorgen dat ze niet zwanger worden, daaruit kun je min of meer concluderen dat hij er emotioneel niet voor t kind zal zijn, maar t wel zal moeten bekostigen, dus waar jij over hebt gaat in dit geval nergens over(maar je hebt wel gelijk,dat zeg ik niet)

volgende keer vanuit t begin lezen thank you
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:

overigens was dit:

wel serieus, je bent niet aan de pil, je wordt zonder condoom verkracht, je raakt zwanger, en jij denkt dat je het makkelijk weg laat halen?
kunnen we beter preventief alle mannen laten castreren... dan loop je niet meer het risico dat ze vrouwen zwanger maken, ze zijn immers potentiele verkrachters
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:30
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik krijg meestal te horen prettig weekend
snappemniet
Oud 03-01-2003, 20:28
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
kunnen we beter preventief alle mannen laten castreren... dan loop je niet meer het risico dat ze vrouwen zwanger maken, ze zijn immers potentiele verkrachters

Ja, en als we dat doen sterft het hele menselijk ras uit, ben je meteen van alle problemen af! Ik vind het een goed idee
Oud 03-01-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef:
snappemniet
nou ja laat maar hangen snap em zelf ook ff niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:27
Hop Marianneke
Hop Marianneke is offline
Citaat:
BERLIJN – Het is moeilijk om een mannenpil te ontwikkelen. Veertig jaar na de introductie van de anticonceptiepil voor vrouwen zijn onderzoekers dagelijks in de weer om ook voor mannen een dergelijke pil te ontwikkelen. Pessimisten verwachten dat dit zeker nog zes jaar zal duren.

Waar zit het probleem? Hoeft er bij een vrouw slechts één eicel per maand onderdrukt te worden, bij mannen gaat het om 70 tot 100 miljoen spermacellen per dag.

antwoord op je vraag?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Hop Marianneke schreef op 13-08-2003 @ 20:27:
antwoord op je vraag?
Denk je dat dat nog nodig is, een jaar nadat het topic gestart werd?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:50
goale
goale is offline
wat een onzin dat vrouwen overal voor moeten zorgen!!!
dat is gewoon onzin een man kan geen anticonceptie nemen slimmert. ik zorg toch ook voor de condooms hoor!!!

Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 08:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 07-08-2002 @ 21:55:
Tuurlijk, maar je weet net zo goed als ik dat er op dit moment geen goede mannenpil is. Ze zijn daar wel mee bezig, maar ik wil graag zeker weten dat zo'n pil me niet blijvend onvruchtbaar maakt (of erger ).

Verder zorgen juist de jongens meestal voor het condoom, dus ik snap echt niet waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 08:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 21:41:
Denk je dat dat nog nodig is, een jaar nadat het topic gestart werd?
Damnit, dacht dat het een nieuw topic was
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:40
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 07-08-2002 @ 21:55:
ik erger me er eigenlijk best wel aan dat de anticonceptie altijd van de vrouw af moet komen. Wij moeten maar weer aan de pil. en volgens mij hebben jongens geen idee wat dat met je lichamelijke en geestelijke toestand doet. Waarschijnlijk is het niet bij ieder meisje zo, maar ik krijg helemaal jankbuien en onwijze stemmingswisselingen van de pil. ik heb nu implanon, en dat is wel beter. ik heb minder stemmingswisselingen en heb geen pijn meer tijdens de menstruatie (al wordt ik nu wel vier keer per maand ongesteld).
maar goed, waar het mij dus om gaat: er is nu ook een pil voor mannen. Maar ik ken echt geen een man die dit neemt. Waarom zou de vrouw altijd voor de protectie moeten zorgen???

Is de vrouwenpil niet een stuk vertrouwelijker dan de mannenpil?
Oud 15-08-2003, 15:16
Hop Marianneke
Hop Marianneke is offline
beter deze weer naarboven halen dan er een nieuwe over te beginnen toch...

en eigenlijk wel erg dat het een jaar moet duren eer er zo'n antwoord op kwam
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:00
freakje
freakje is offline
Citaat:
CLL schreef op 05-09-2002 @ 18:10:
Is het ook niet zo dat meisjes de pil "krijgen" van thuis?

Ik moet mijn pil zelf betalen hoor!!! Maar heb dan ook gewijgerd toen mijn mama aanbood om ze te betalen, ze moet toch niet voor mijn seksueel plezier betalen vind ik.
Oud 16-08-2003, 18:15
Verwijderd
BIJNA alle Nederlanders generaliseren.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:21
Martin
Martin is offline
Over een paar jaar zal er ook een "mannenpil" zijn, dit is echter geen pil maar een staafje dat onder de huid kan worden geplaatst.

Ach, ik zou iig niet te beroerd zijn om aan zo`n staafje te gaan, ook het mannelijke geslacht mag wel eens wat doen aan anticonceptie.

De meest ideale en veilige combinatie is toch de "vrouwenpil" i.c.m. de "mannenpil"?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten