Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind dat die van Blackadder ook geweldig is. ("The sound of hoofbeats cross the glades. Good folk, lock up your son and dauuuuughter..") En die van Bottom. En de gezongen versie van the fast show (die 'please release me let me go...") Eigenlijk vind ik vrij veel britse komedie liedjes erg leuk.
||
Citaat:
Overigens is "ik ben vandaag zo vrolijk" zeker niet beter dan de originele theme van A.J. Kwak... Let maar eens op die teksten, sorry hoor, maar die Alfred heeft in dat nummer echt niks te melden. Die mol is relaxed. Die's nog blind ook. Maar da's omdat mollen altijd slechtziend zijn. (leuk feitje: de eerste nacht dat Winnie bij Alfred bleef slapen sliepen ze apart) |
![]() |
|
freggelrock uiteraard!!!! en het begin liedje van malcolm in the middle vinnik ook wel koel...
van films vinnik dat nummer van iceage geweldig!! "send me on my way"
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die andere is de begintune dan... '...en als je een liedje voor hem zingt, dan kwekt hij en dan...' uhm, ff luisteren... heb em op cd staan vol met tv-tunes ![]() |
![]() |
|
COPS
inspector gadget mad jack the pirate Zone of the Enders: Doroles, i Gundam wing Transformers Transformers: autobots Transformers: beastwars Sailormoon Card captor sakura Beyblade yu-Gi-Oh Dragonball Z Airwolf A-team Knight rider Captain N Captain Future Gundam wing: endless waltz Macross (we had that on fox in the old days for a small while.) God mars (same as above, also a mecha anime) Shinzo
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ooeehhh gave dingen kom je hier tegen heheh!
Boes Boes Alfred J. Kwak (de absolute topper) Kissyfur (ben ik nou echt de enige die hier altijd naar keek???) De snorkels David de Kabouter (laatst nog gedownload ![]() "Leer te kijken, naar wat achter bomen leeft, en naar wat jou 's nachts je dromen geeft. Ook overdag, zijn wij er, k heb het vaak gezegd. Voor wie dat gelooft, bestaan wij eeeeecht. Feeën, trollen, toverdingen, vogels praten, vissen zingen, geloof mij dan misschien, kan jij ons dan ook zien? Voor David is geen huis te klein, want, het allerkleinste staat in Kabouterland.." |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gezocht: tv tune van kinderprogramma Freule | 8 | 18-12-2005 21:50 | |
Muziek |
downloaden oude tv tunes en meer... Tink* | 26 | 09-10-2004 09:33 | |
Films, TV & Radio |