Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor Ik ben er klaar voor
|
Hallo Porcelan Doll!
De meeste mensen op dit forum helpen je niet echt, he? Ik wel! Om een mooi plaatje onder je naam te krijgen, zoals ik, ga je naar "mijn profiel", dan klik je op profiel wijzigen en daar kan je onderaan een avator uploaden van je harde schijf. Mijn favoriete muziek is trouwens: EMINEM en HARDCORE. Vooral "Kim" van Eminem vind ik erg goed. Het beste nummer ooit. Groetjes!
||
Citaat:
|
Lol, ok goed dat jullie hebben gereageert.
Ja dat van die avator kwam wel erg dom over he, ik kon het bij het registreren gewoon niet vinden (ok niet op gelet). Maar euhm om even bij muziek te blijven, kan ik wel even wat band naampjes geven ofzo? Adema**BikiniKill*Blink182*BloodHoundGang*BowlingForSoup*BoxCarRacer*C oldplay*Disturbed*Evenascence*FooFighters* Greenday*GuanoApes*Incubus*Inme*Intwine*Kittie*KoRn*Ks'Choise*LinkinPa rk*MarilynManson*MassiveAttack*Muse*NoUsefor aName*Nofx*PappaRoach*QueensOfTjeStoneAge*Republica*Sum41*Staind*Skin* SkunkAnansie*SomethingCorporate*System OfADown*Tool Eey handjesklap voor mij he? Helemaal op alfabetische volgorde auf meine kopf [/dozigheid] keej, cool forum hier blijf ik wel eventjes..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
die combinatie, subliem ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Welkom & Voorstellen is veranderd in Wegwijzen & Voorstellen! Axel11 | 1 | 01-01-2013 22:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorstellen voor bezuinigingen uitgelekt T_ID | 59 | 04-03-2009 12:55 | |
De Kantine |
Heb jij een visuele voorstelling bij het jaar? Little Dutchess | 51 | 01-02-2006 09:39 | |
Beleidszaken |
Voorstel tot hervormingen, mbt vooral F&L en Mystiek en ook A&N en Lifestyle Beryll | 33 | 27-10-2003 22:04 | |
Psychologie |
Wat moet ik me hiervan voorstellen? Severus | 2 | 18-07-2003 01:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opslaan dataverkeergegevens (EU-voorstel) Rerisen Phoenix | 11 | 22-08-2002 21:51 |