![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb geen extreme fantasieën want mijn lieve vriendin geeft me alles wat ik wil. Vroeger was een fantasie mss wel van eens gepijpt te worden, alhoewel het meer een stille wens was. het leuk me gewoon leuk om dat eens mee te maken. Dat is nu gebeurd dus heb ik niet echt fantasieën meer die extreem zijn, al dat die vorige ook niet extreem was.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt me geweldig. Natuurlijk moet dit alles wel op vrijwillige basis gebeuren enzo, anders vind ik het weer niet kunnen. Vandaar dat het nog nooit gebeurd is, maar gelukkig is Aepie openminded en willing to try anyting. Ik denk alleen wel dat ik kan fluiten naar de afsluitende bolus op z'n tong. Maarja, je kan niet alles hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moest, en nog steeds, ff slikken vanwege dat laatste.. bedoel, hoe kun je dat opwindend vinden om in iemand anders zijn mond te schijten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het komt erop neer dat ik behoefte heb aan het domineren of vernederen van een persoon (om het even wie), misschien omdat ik al jaren ervaar hoe het is om voetveegje te zijn, en nu zelf eens de boosdoener wil zijn. Meer kan ik er ook niet van maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je om het even wie wil onderschijten, ik maak weleen lijstje. Dan bewaar ik ook nog wat restjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Eigenlijk is het idee van dubbele penetratie met twee mannen best opwindend. Tussen twee aantrekkelijke mannenlijven in... het goede ritme vinden... rrrrr...
Of het in praktijk ook nog lekker voelt is natuurlijk nog maar de vraag. Denk dat ik het wel eens zou willen proberen...
|
Mijn extreemste fantasie.. na jaa.. extreem.. is meer gewoon fantasie.
Is dat mijn vriend op het bed vast geboeid zit en dat ik dan met een ander meisje hem ga opgeilen. Dus daar met haar te zoenen etc alleen een voorwaarde.. hij mag haar niét aanraken want dan word ik jaloers ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
anaal, hoe is dat eigelijk om te doen? Verwijderd | 40 | 29-06-2003 10:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |