Advertentie | |
|
![]() |
|
Zien jullie elkaar veel?
Nee... veel Te weinig, maar zit ook een afstand tussen.. en dat is weleens moeilijk.. Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden Uhm.. tja, we zijn echt maatjes, praten over alles met elkaar, en kunnen ook altijd bij elkaar te recht met problemen.. maar als we bij elkaar zijn, dan kunnen we ook wel beetje super verliefd doen... Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen rondhangen, rondje lopen, uitgaan.. als we een weekend samen zijn dan doen we alles samen.. en veel praten Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? Over van alles.. leuk, grappig, serieus... roddelend.. problemen besprekend.. En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' Ik wou dat ie zomaar ff langskwam.. maar nee, alles moet afgesproken worden... tja.. de afstand weer Kus
|
Laat ik dit lijssie ook maares invulle
![]() Zien jullie elkaar veel? op de foto sie ik haar elke dag, maar in ut echt... is alweer 2 maande gelede. sondag ga ik weer erheen ![]() Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden. Nouw allebei wel, haha als bevriende vriendje en vriendinnetje denk ik irder ![]() Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen. We sjetten erg vaak, en we bellen ook wel redelijk af en toe. en als we bij mekaar zijn dan geven we mekaar kusjes e.d. en leuke dingen doen-->museum , bioskoop , sketen enz... Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? verschilt nogal, vaak over poep en pies<--laatste tijd vooral ![]() ![]() En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' uhmm als we mekaar in ut echt ontmoetten dan doen we dan wel presies, is wel zo handig, maar op MSn ofzow is ut mir van elke dag ongeveer zelfde tijd of af en toe andere tijd ![]()
|
Zien jullie elkaar veel?
Euhm, doordeweek vaak 2 of 3 keer, en zaterdag&zondag..!! Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden. Dat verschilt waar we zijn,en welke mensen er om ons heen zijn. Maar wij niet echt mega "klef" stel zijn, dus vaak als we alleen zijn vriendje&vriendinnetje.. Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen. Och och, praten, slapen ![]() Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? Soms praten we over dingen die nergens op slaan, over later, wanneer we "groot" zijn ![]() En soms is't wat serieuzer.. En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' Hmmzz..nou ik weet het meestal wel van te voren, soms overleggen we uurtje van te voren dat we toch nog ff wat afspreken en soms, als we echt uitgaan of dag, word het wel echt gepland.
Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 11:40. |
![]() |
|
Zien jullie elkaar veel?
Eigenlijk elke dag wel. Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden. Leuke vraag ![]() We zijn ook gewoon vrienden, maatjes..We zijn soms uren in de stad, of buiten, zonder klef doen. We zijn ook vriendje en vriendinnetje, hangt van het moment af..We kunnen heel aanhangekelijk en lief tegen elkaar doen ![]() ![]() Wat doen jullie zoal samen? Buiten zijn, naar het waterlooplein gaan, praten, computeren, uit eten gaan, bellen, huizen kraken, uit gaan, naar concerten gaan, in bed liggen ![]() Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? We zijn 2 roddeltantes, we kunnen heel gemene dingen zeggen ![]() We praten echt over alles. Over hoe we elkaar ontmoet hebben, over 'ons', levenstheorien ![]() We zeggen alles wat we willen En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' Het is wel altijd zeker als we iets hebben afgesproken dat we elkaar dan ook zien. Soms hebben we bedacht wat we gaan doen, maar ik ga ook vaak gewoon 's avonds naart hem toe en dan zien we het wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zien jullie elkaar veel?
nee, helaas niet, alleen het weekend Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden. allebei zijn we, maar denk toch vaker vriendje en vriendinnetje Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen. naar concertjes, naar bios, naar de stad, knuffelen, computeren, muziek luisteren, uitgaan, slapen en naar vrienden toegaan Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? vanalles natuurlijk.. En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' we plannen altijd wel beetje, omdat we elkaar alleen in het weekend zien, hij woont namelijk op kamers ergens in een andere stad, maar het weekend is zo'n beetje standaard dat we met elkaar optrekken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
liefs, Rio
|
Verwijderd
|
Zien jullie elkaar veel?
nee, veel te weinig. Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden. vriendje en vriendinnetje, duidelijk wel denk ik.... we zijn zo klef als het maar kan ![]() Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen. ehm vanalles, tv kijke, chatte, naar bios gaan, op de bank hange, muziek luistere, klef, ehm zwemme ![]() Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? gesprekke over vanalles, volgens mij bespreke we ech alles wel. En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' euh, volgens mij spreke we alles wel een beetje af geloof ik... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
liefde/relatie zoekende naar advies of tips meneer uil | 3 | 02-02-2017 05:50 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels The Messenger | 12 | 18-12-2012 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik de enige die me zo voelt na een BREUK? kopspijker87 | 26 | 10-08-2005 15:06 | |
Liefde & Relatie |
inhoud van je relatie...(van begin tot eind) Charlottetje | 56 | 30-01-2004 02:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is jullie ervaring?? Verwijderd | 20 | 08-12-2002 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 |