Oud 24-04-2002, 20:04
droomkoningin
droomkoningin is offline
Zien jullie elkaar veel?
Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden.
Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen.
Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar?
En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...'

Ben een beetje nieuwsgierig vandaag

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 20:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 20:25
Verwijderd
Zien jullie elkaar veel?
elke week het hele weekend heel soms langer zoals in vakanties

Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden.
allebei, we zijn het natuurlijk ook allebei, maar ja, soms zitten we gewoon te hangen ergens en dan is het als vrienden enzo, niet klef doen blabla, en thuis is het gewoon ja..zoals vriendje/vriendinnetje enzo...kweet nie, allebei door mekaar.

naar concertjes, naar bios, naar de stad, knuffelen, computeren, muziek luisteren

echt van alles....soms gewoon grappig enzo en soms heel serieus..
En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...'
wij moeten wel veel plannen want we zien elkaar alleen sweekends...en soms als we vridjagavond naar een concert gaan en we komen allebei van werk enzo dan spreken we af op een treinstation ofzo dus dan moeten er we afspraken gemaakt worden...het is dus nie zo dat hij zomaar effe langs kan komen..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:50
Starrie
Starrie is offline
[QUOTE]aannitaa schreef:

Zien jullie elkaar veel?
ja, volgens mij zelfs bijna elke dag (al is het soms maar een half uurtje per dag)

beiden, lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk. He's my best friend + boyfriend

euhm tja.... vanalles, praten, lol maken, uitgaan, op de bank hangen, elkaar irriteren (das vooral leuk ) en allerlei intieme dingen natuurlijk.

vaak serieuze gesprekken, maar ook heel vaak gesprekken die of nergens op slaan of ergens op een leuke manier omheen draaien!

ja tis meer zo van hij komt dalijk misschien nog ff. Maar int het weekend plannen we wel vaker dingen, zoals vrijdagavond gaan we daar en daar uit en zaterdagavond hebben we een avond voor ons tweeen.

beetje tevreden zo?
QUOTE]
Oud 24-04-2002, 20:57
Verwijderd
k. doe ik et ook ff

Zien jullie elkaar veel? elke dag... (zelfde school) maar dat is ook over met twee maand ( en na de zomer zit hij op universiteit duss.. ) en mestal vrijdagavoond en zaterdag of zondag...
Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden. Beiden wel... we kunnen wel normaal doen maar zitten meestal toch veel met een arm melkaar of een hand op je knie.. fijn gevoel.. veilig...
Wat doen jullie zoal samen?
Van alles.. ook naar vrienden toe e.d. omdat hij een rijbewijs heeft en ik (nog) niet... ( komt heel gauw ) we doen best veel samen eigenlijk.
Serieus en gewoon lol.. vrijwel alles dus
neej mijn ouders of zijn of hij moet/moeten altyd brengen en halen dus zeg het wel altyd ff....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 21:07
Verwijderd
Ben een beetje nieuwsgierig vandaag [/B][/QUOTE]
Zien jullie elkaar veel?
elk weekend,vaak door de weeks 1 of 2 dagen en elke vakantie

Beide wel, hij was mijn beste vriend voor we wat kregen en dat zit er nog steeds wel, hij is mijn maatje en vriendje

alles wl, de leuke dingen wel en ruzie enz zooooo min mogelijk wat heel goed lukt meestal blijft het bij een meningsverschilletje

meestal bespreken we dit wel, maar mijn vriend en ik ook wel hebben weleens iets om elkaar te verrassen door ongeplande bezoekjes ect
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 10:45
Freakypauwie
Freakypauwie is offline
Zien jullie elkaar veel?
mwoah.. elk weekend, en als hij geen avonddiest heeft vaak op woensdagavond, en als ie dagje vrij heb zie ik hem meestal ook

beide denk ik.. ene keer kunnen we echt als vriendje-vriendinnetje zijn, andere keer hebben we meer afstand, en praten we gewoon gewoon, zonder klef gedoe...

euhh, stappen, naar de stad, naar onze ouders.... zoveel

van alles ook, over wat er gebeurd is die dag of die week,
of weet ik t... echt heel verschillend!

En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' We zien het meestal die dag wel... maar dag van tevoren weten we het meestal wel wat we de volgende dag gaat gebeuren, ook al kan dat ook soms afwijken
Oud 25-04-2002, 14:18
Piccola
Piccola is offline
Zien jullie elkaar veel?
Normaal gesproken 4x per week! Maar de laatste 2 weken zien we elkaar elke dag en soms zelfs 2x op een dag!
Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden?
Als beide. Lijkt me ook vrij normaal eigenlijk...
Naar de bios, naar de stad, naar de disco, naar vrienden, gewoon lekker nix doen, films huren, muziek luisteren, computeren, nintendo, praten, lachen, huilen... Alles!?
We praten over van alles. Over koetjes en kalfjes, maar we kunnen ook hele serieuse/diepgaande gesprekken hebben!
We spreken altijd precies af wanneer we elkaar zien enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:25
Sciza
Sciza is offline
Zien jullie elkaar veel?

Elk weekend, slapen we bij elkaar.

Verschilt heel erg. Soms heel erg 'vriendje/vriendinnetje' (vaak bij goede vrienden of als we alleen zijn, door de stad wandelen etc) Anders 'vrienden' (bij wat minder goede vrienden of strenge ouders).

Uit, bioscoop, film kijken thuis, praten, stoeien, knuffelen, lezen (allebei een boek of samen 1 krant), tv kijken, slapen, koken... computeren, spelletjes (De Kolonisten Van Catan is 'ons spel' ) en tja, dat was het wel zo'n beetje (afgezien van op vakantie gaan of naar festival)

Soms erg serieus, anders gewoon een beetje informatief of grappig.

Spreken we altijd precies af, omdat we dus vrij gescheiden wonen. Maar binnenkort ga ik naar hem toe
Oud 25-04-2002, 15:10
Verwijderd
Zien jullie elkaar veel?
-Zoiezo elk weekend en 1 doordeweeks avond+nacht en dan verder nog zoveel mogelijk.. strakjes weer!!!

-Allebei, we zijn wel heel kleffig, maar doen ook vrienden dingen enzow.. Jah, allebei dus gwoon.. de perfecte combi

-Nouw, zoveel! We gaan naar concerten, de film, uit eten, Lowlands, met vriendinnen van mij afspreken, de stad in, gwoon nixen, elkaar helpen met stuff, i-netten, spelletjes, muziek maken, muziek luisteren.. zoowveel

-Euhm, jah ook alle soorten. Over alle onderwerpen, soms heel serieus, soms echt een discussie, soms heel erg roddelen, soms een msn of telefoongesprek alles..

-Nouw, op zich zijn we beetje gewdongen veel wel van tevoren af te spreken omdat we het allebei heel druk hebben enzow, maar ook vaak dat we spontaan bedenken van nouw we gaan dat doen of dat hij ineens belt van heej, ik kom nog ff welterusten zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 16:59
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
aannitaa schreef:
Zien jullie elkaar veel?
Niet heel veel, minimaal 3 dagen in de week
Citaat:
Als 2 behoorlijk fliefde mensen
Citaat:
Uhuh, wat niet?
Citaat:
Over alles en nix
Citaat:
En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?
Nee absoluut niet, zien we dan wel, alles op zn tijd
Oud 25-04-2002, 21:33
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Zien jullie elkaar veel?

Nee... veel Te weinig, maar zit ook een afstand tussen.. en dat is weleens moeilijk..

Hoe gaan jullie met elkaar om?Zoals 'vriendje en vriendinnetje' of meer als vrienden

Uhm.. tja, we zijn echt maatjes, praten over alles met elkaar, en kunnen ook altijd bij elkaar te recht met problemen.. maar als we bij elkaar zijn, dan kunnen we ook wel beetje super verliefd doen...

Wat doen jullie zoal samen?Dat soort dingen

rondhangen, rondje lopen, uitgaan.. als we een weekend samen zijn dan doen we alles samen.. en veel praten

Over van alles.. leuk, grappig, serieus... roddelend.. problemen besprekend..

Ik wou dat ie zomaar ff langskwam.. maar nee, alles moet afgesproken worden... tja.. de afstand weer

Kus
Oud 25-04-2002, 22:54
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Laat ik dit lijssie ook maares invulle

Zien jullie elkaar veel?
op de foto sie ik haar elke dag, maar in ut echt... is alweer 2 maande gelede. sondag ga ik weer erheen

Nouw allebei wel, haha als bevriende vriendje en vriendinnetje denk ik irder

We sjetten erg vaak, en we bellen ook wel redelijk af en toe. en als we bij mekaar zijn dan geven we mekaar kusjes e.d. en leuke dingen doen-->museum , bioskoop , sketen enz...

verschilt nogal, vaak over poep en pies<--laatste tijd vooral maar ook wel vaak over de diepere zin des levens

uhmm als we mekaar in ut echt ontmoetten dan doen we dan wel presies, is wel zo handig, maar op MSn ofzow is ut mir van elke dag ongeveer zelfde tijd of af en toe andere tijd
Oud 26-04-2002, 09:36
Verwijderd
Relatie?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:34
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Zien jullie elkaar veel?

Euhm, doordeweek vaak 2 of 3 keer, en zaterdag&zondag..!!

Dat verschilt waar we zijn,en welke mensen er om ons heen zijn.
Maar wij niet echt mega "klef" stel zijn, dus vaak als we alleen zijn vriendje&vriendinnetje..

Och och, praten, slapen , lachen, roken, uitgaan, bios, televisie kijken, intieme dingen, jah zo mega veel..

Soms praten we over dingen die nergens op slaan, over later, wanneer we "groot" zijn
En soms is't wat serieuzer..

Hmmzz..nou ik weet het meestal wel van te voren, soms overleggen we uurtje van te voren dat we toch nog ff wat afspreken en soms, als we echt uitgaan of dag, word het wel echt gepland.

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 12:34
eztah
eztah is offline
Zien jullie elkaar veel?
Eigenlijk elke dag wel.
Leuke vraag
We zijn ook gewoon vrienden, maatjes..We zijn soms uren in de stad, of buiten, zonder klef doen. We zijn ook vriendje en vriendinnetje, hangt van het moment af..We kunnen heel aanhangekelijk en lief tegen elkaar doen
Buiten zijn, naar het waterlooplein gaan, praten, computeren, uit eten gaan, bellen, huizen kraken, uit gaan, naar concerten gaan, in bed liggen, en nog meer.

We zijn 2 roddeltantes, we kunnen heel gemene dingen zeggen
We praten echt over alles. Over hoe we elkaar ontmoet hebben, over 'ons', levenstheorien, over kraken, de vakantie, over seks..
We zeggen alles wat we willen

Het is wel altijd zeker als we iets hebben afgesproken dat we elkaar dan ook zien. Soms hebben we bedacht wat we gaan doen, maar ik ga ook vaak gewoon 's avonds naart hem toe en dan zien we het wel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 12:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
aannitaa schreef:
Zien jullie elkaar veel?

bijna elke dag, maar soms alleen op training, dus dan "zie" ik hem wel, maar dan praten we niet zoveel.

euh... als we samen zijn, echt als vriendje en vriendinnetje, maar als er anderen bij zijn, dan zijn we vaak echte vrienden.

filmpje kijken, naar de bioscoop, kaarten, risken, knuffelen enzow. en sporten dus.

Wat voor gesprekken voeren jullie met mekaar? soms hele maffe gesprekken, maar ook hele serieuze.
En spreken jullie altijd precies af wat jullie gaan doen en wanneer?Of is het zo van: 'hij/zij komt misschien dalijk nog ff...' ik ben vaak daar, en dan zien we wel, maar soms hebben we ook een echte date. Maar dat kan dan best nog veranderen, ofzow.

Ben een beetje nieuwsgierig vandaag
Oud 26-04-2002, 14:33
Verwijderd
Zien jullie elkaar veel?
nee, helaas niet, alleen het weekend

allebei zijn we, maar denk toch vaker vriendje en vriendinnetje

naar concertjes, naar bios, naar de stad, knuffelen, computeren, muziek luisteren, uitgaan, slapen en naar vrienden toegaan

vanalles natuurlijk..

we plannen altijd wel beetje, omdat we elkaar alleen in het weekend zien, hij woont namelijk op kamers ergens in een andere stad, maar het weekend is zo'n beetje standaard dat we met elkaar optrekken
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:01
Rio
Rio is offline
Citaat:
aannitaa schreef:
Zien jullie elkaar veel?

Nee niet erg veel alleen meestal van vrijdag tot zondag.. we wonen namelijk ongeveer 30 km van elkaar vandaan...

Hoe gaan jullie met elkaar om?

Ik heb nix met hem en dat wil ik niet, maar toch we zijn hele goede maatjes en kunnen het goed met elkaar vinden en ja zoenen etc. hoort hier ook bij.. als je niet begrijpt wat ik bedoel kijk dan maar even bij mijn topic: B.N.S.I.E.R'er...

uitgaan, lol maken, praten, dollen, kleffen en klieren!! (lief klieren dan he? hihi)

We kunnen alles bij elkaar kwijt en das enorm fijn... en we maken lol maar er is ook tijd voor serieuze dingen enzo... meestal toch wel erg diepgaand en over dingen die ik niet met ieder ander mens zou voeren...

ja zo zit het bij ons we zien wel of we elkaar zien of niet en anders bellen we even waar de ander op dat moment zit... het is niet zo dat wij vaste afspraken maken we weten ongeveer wel wat we aan elkaar hebben maar laten elkaar verder ook vrij om te doen en laten wat we beiden willen....
Ik hoop dat je vragen zo goed zijn beantwoord...

liefs, Rio
Oud 30-04-2002, 09:30
Verwijderd
Zien jullie elkaar veel?
nee, veel te weinig.

vriendje en vriendinnetje, duidelijk wel denk ik.... we zijn zo klef als het maar kan

ehm vanalles, tv kijke, chatte, naar bios gaan, op de bank hange, muziek luistere, klef, ehm zwemme altijd. en ehm paardrijde, naar wedstrijd gaan. gewoon vanalles....

gesprekke over vanalles, volgens mij bespreke we ech alles wel.

euh, volgens mij spreke we alles wel een beetje af geloof ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten