Oud 14-08-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 14-08-2003 @ 11:38:
Euhmz, al jij zegt dat je het niet nodig vindt, horen ze het niet te doen hoor. Als jij een piercing in je wenkbrauw wil, maar zij vinden het beter om 'm in je neus te doen, vind je dat toch ook niet goed?
nee is goed dat ze dat niet gedaan hebben ergens anders gezet dan was ik niet blij geweest maar ik wis niet ofdat het normaal was om te verdoven omdat ut mn eerste is vandaar. Ik had er ook niks van gezegd dat ik het niet wou duss ze wisten niet dat ik het niet nodig vond vandaar denk ik
Advertentie
Oud 15-08-2003, 07:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
GreLi schreef op 14-08-2003 @ 23:08:
nee is goed dat ze dat niet gedaan hebben ergens anders gezet dan was ik niet blij geweest maar ik wis niet ofdat het normaal was om te verdoven omdat ut mn eerste is vandaar.
Je hebt niet even van te voren op i-net gesurft naar info over een piercing?
Oud 15-08-2003, 09:35
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 15-08-2003 @ 08:54:
Dat heb ik ook niet gedaan hoor maar ben dan ook niet ignorant.
Oud 15-08-2003, 10:48
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 15-08-2003 @ 10:35:
Dat heb ik ook niet gedaan hoor maar ben dan ook niet ignorant.
Owke, owke. Maar als je dit soort dingen niet eens weet.. Volgens mij had het dan wel handig geweest
Oud 15-08-2003, 10:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 15-08-2003 @ 11:54:
Gut, ik ben het wel veel met je eens de laatste tijd
Offtopic: En daar schaam je je voor?? *snik*
Oud 15-08-2003, 15:20
Verwijderd
*heeft zojuist met Semyaz een wenkbrauw-piercing laten zetten*
Oud 15-08-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 15-08-2003 @ 08:54:
Jewel maarja daar staan echt kei veel verschillende dingen en bij de ene doen ze wel verdoven en bij de ander dan weer niet dus vandaar dacht ik dat het wel normaal was. En verder maakt het me eigenlijk geen zak uit ofdat ze het nou wel verdoofd hebben of niet heb nu (nog) nergens last van duss jah ik hoef niet te klagen
Oud 16-08-2003, 21:12
Verwijderd
Het hele gezeik om verdoven...de pijn duurt maar even...
Ik heb alleen bij de piercing in me wenkbrauw stikstof gehad, maar dat deed op zich al pijn
Neuspiercing is home-made, en daar gebruikte ik ijsblokjes bij.
Niet dat dat hielp. Navelpiercing ben ik bij flauwgevallen.
*is mietje*
Ik geloof dat gewone oorbellen nog het meest pijn deden, vooral de zelfgemaakte
Oud 17-08-2003, 22:09
Verwijderd

de mijne...

die van Semyaz

Het deed geen pijn, maar ik ging NA die tijd wel bijna KO, simpelweg een ontlading van spanning
en nu maar poetsen dat ding
Oud 17-08-2003, 22:11
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
azaziël schreef op 17-08-2003 @ 23:09:
[B
Het deed geen pijn, maar ik ging NA die tijd wel bijna KO, simpelweg een ontlading van spanning
[/B]
Zullen we het daar maar op houden dan?
Oud 18-08-2003, 05:19
Gwen.
Gwen. is offline
Ik was mijn piercing bijna kwijt, ik was nogal dronken () en toen was ik opeens mijn bolletje kwijt. Toen heb ik hem ongeveer 8 uur niet ingehad en en een andere erdoor heen gedaan en gelukkig ging dat maar het staafje van wat er nu inzit is iets te kort dus zit niet echt comfortabel.
Oud 18-08-2003, 17:17
psychobunny
psychobunny is offline
ik zou nog een piercing in mn tragus willen...iemand die dr 1 heeft? gestoken of geschoten?pijnlijk?kostprijs?
Oud 19-08-2003, 09:49
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
psychobunny schreef op 18-08-2003 @ 18:17:
ik zou nog een piercing in mn tragus willen...iemand die dr 1 heeft? gestoken of geschoten?pijnlijk?kostprijs?
Als dat inderdaad dat stukje bij je oor is dan kan dat gewoon worden geschoten, voor €5, maar dat mag sinds kort niet meer, er zijn juweliers die het nogsteeds doen maar dan zou je zelf even moeten zoeken waar.
Het kan inderdaad ook gepierced worden, dat gebeurd vrijwel overal voor de prijs van €45.

Ervaringen van vrienden:

Geschoten: Vrijwel pijnloos, ook de verzorging geen zeer.
Gepierced: Bijna pijnloos, alleen je voelt de naalt écht door je dingetje heen gaan.
Oud 19-08-2003, 12:15
lotuz
lotuz is offline
Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een piercing in dat gevalletje wat blijkbaar 'tragus' heet, laten schieten, gewoon bij een sieradenwinkeltje in den bosch.. wist niet eens dat ut eigenluk gepierct moet worden.. maar ut is in ieder geval gewoon goed gegaan en deed niet meer pijn dan een gewone oorbel.. kostte ongeveer 5 eurow..
Oud 19-08-2003, 20:22
Magrip
Magrip is offline
Ik wil ook zo'n soort van tunnel (opgerekt gat) in mn oor, en dan wel t liefst een soort van hoorntje er door heen... Maar weet iemand hoe dit heet, of je alleen bijv. een soort spies (dus naar boven breeduitlopend) ding moet kopen en deze langzaam door het gaatje heen moet pushen..en het gat dus elke keer oprekken? of moet je dit heel anders doen?
Oud 19-08-2003, 20:47
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Mief schreef op 19-08-2003 @ 21:22:
Ik wil ook zo'n soort van tunnel (opgerekt gat) in mn oor, en dan wel t liefst een soort van hoorntje er door heen... Maar weet iemand hoe dit heet, of je alleen bijv. een soort spies (dus naar boven breeduitlopend) ding moet kopen en deze langzaam door het gaatje heen moet pushen..en het gat dus elke keer oprekken? of moet je dit heel anders doen?
Ik wil ook tunnels. Wat je kunt kopen van bijvoorbeeld kunststof of plastic of maken van fimoklei zijn kegeltjes en die stop je in je oor en die druk je elke dag zover als het gaat tot het pijn doet (of als je het lekker vind kan je dan ook doorgaan ofzo) en dan kun je velgjes kopen voor om je oorgat heen. Dat is wat ik heb gehoord van een goede vriend die tunnels heeft. Hij zegt ook dat ze na bepaalde tijd zelfs nog terugrekken.
Oud 19-08-2003, 23:08
Verwijderd
heeft iemand hier ook een rookpiercing? Ik zit ernstig te twijfelen om die te nemen

zoeentje
Oud 21-08-2003, 20:51
Malden
Malden is offline
Heb ook tunnel.
Vanaf vandaag 7 mm... woei
Heb het zelf gedaan.. met.. (lijkt beetje onozel maar werkt welà breinaalden in verschillende grootte.
Heb er nu plastic staafje in.
Oud 21-08-2003, 21:31
Firefly
Firefly is offline
Is zo'n lippiercing die Hukkie heeft (ze heet nu anders) -van onder je lip tot boven je lip (dus als je er een staafje in hebt zie je 2 bolletjes) niet slecht voor je tanden/tandvlees/whatever?
Oud 22-08-2003, 07:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Firefly schreef op 21-08-2003 @ 22:31:
Is zo'n lippiercing die Hukkie heeft (ze heet nu anders) -van onder je lip tot boven je lip (dus als je er een staafje in hebt zie je 2 bolletjes) niet slecht voor je tanden/tandvlees/whatever?
Zo een als dat Isabelle ook heeft?

Volgens mij raakt het niet eens je tanden/tandvlees/what ever.. Denk dat een "gewone" lippiercing slechter is..
Oud 22-08-2003, 19:54
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Qamra schreef op 22-08-2003 @ 08:46:
Zo een als dat Isabelle ook heeft?
ja die van TMF

en weet iemand of daar ook een ringetje door kan?
Oud 22-08-2003, 19:57
zita swoon
zita swoon is offline
ja daar kan een ringetje door want dat had ik ook
en daar staat een ringetje vaak mooier door dan een bij een labretpeircing want bij een labret piercing is het vaak een groter ringetje
Oud 22-08-2003, 20:00
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
zita swoon schreef op 22-08-2003 @ 20:57:
ja daar kan een ringetje door want dat had ik ook
en daar staat een ringetje vaak mooier door dan een bij een labretpeircing want bij een labret piercing is het vaak een groter ringetje
en niet slecht voor je tanden?
Oud 22-08-2003, 20:14
zita swoon
zita swoon is offline
die van mij ziiten er nog gewoon in!

Je merkt het ook bijna niet( ik in ieder geval) want er zit sowieso een plat achterkantje en bij mij kwam die net boven mn tanden (volgens mij heb ik gewoon een grote onderlip )

Ik weet niet of ze zo'n soort piercing overal zetten want bij is het per ongeluk gedaan omdat ik een heel klein ringetje wilde...hij zat net onder het rood van mn lip
Oud 22-08-2003, 20:41
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
zita swoon schreef op 22-08-2003 @ 21:14:
die van mij ziiten er nog gewoon in!

Je merkt het ook bijna niet( ik in ieder geval) want er zit sowieso een plat achterkantje en bij mij kwam die net boven mn tanden (volgens mij heb ik gewoon een grote onderlip )

Ik weet niet of ze zo'n soort piercing overal zetten want bij is het per ongeluk gedaan omdat ik een heel klein ringetje wilde...hij zat net onder het rood van mn lip
Oh koel!

je hebt zeker geen foto?
Oud 22-08-2003, 22:32
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Firefly schreef op 22-08-2003 @ 21:41:
Oh koel!

je hebt zeker geen foto?
jij wil ook een lippiercingdiejetandennietverneukt? als je er 1 vindt laat het weten, ik ben ook zoekende
Oud 22-08-2003, 22:46
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
weezzz schreef op 22-08-2003 @ 23:32:
jij wil ook een lippiercingdiejetandennietverneukt? als je er 1 vindt laat het weten, ik ben ook zoekende
nou ja voor zover ik nu merk heb ik hem gevonden Yeah.
desalniettemin moet ik nog steeds wachten tot mn 18de
Oud 23-08-2003, 10:53
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
zita swoon schreef op 22-08-2003 @ 21:14:

hij zat net onder het rood van mn lip
Dat zit die van mij ook, dat vind ik het mooist. En met een knopje heb je altijd een plat achtekantje en dat moet op den duur verzakken in je lip dus dan voel je het niet meer, maar ik ben een neuroot en ik zit er de hele tijd spelenderwijs op te bijten -wat er dus ook erg achterlijk uitziet-. Soms blijft het achterkantje in mijn tandvlees haken en dat is niet bepaald de bedoeling.Inmiddels is hij wel helemaal schoon, joechei, na een maand en ik ga vandaag even kijken naar een ringetje want daar kan ik noch op bijten noch kan hij blijven hangen. Omdat mijn piercing is gepiercet voor een knopje en een ringetje, net onder het rood van mijn lip schuin naar beneden zodat hij niet tegen mijn tanden ketst en erachter blijft hangen moet er wel een iets groter ringetje in maar ik zal jullie laten weten hoe groot. Vind het persoonlijk ook wel mooi als hij iets losser om je lip zit.
Oud 23-08-2003, 12:13
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 23-08-2003 @ 11:53:
Dat zit die van mij ook, dat vind ik het mooist. En met een knopje heb je altijd een plat achtekantje en dat moet op den duur verzakken in je lip dus dan voel je het niet meer, maar ik ben een neuroot en ik zit er de hele tijd spelenderwijs op te bijten -wat er dus ook erg achterlijk uitziet-. Soms blijft het achterkantje in mijn tandvlees haken en dat is niet bepaald de bedoeling.Inmiddels is hij wel helemaal schoon, joechei, na een maand en ik ga vandaag even kijken naar een ringetje want daar kan ik noch op bijten noch kan hij blijven hangen. Omdat mijn piercing is gepiercet voor een knopje en een ringetje, net onder het rood van mijn lip schuin naar beneden zodat hij niet tegen mijn tanden ketst en erachter blijft hangen moet er wel een iets groter ringetje in maar ik zal jullie laten weten hoe groot. Vind het persoonlijk ook wel mooi als hij iets losser om je lip zit.
cool, kun je de voorkant van het knopje er dan ook afdraaien? ik krijg van mijn werk 6 weken om het te laten genezen, dan moet de voorkant er afgedraaid, dat kan bij een 'normale' labret wel, want collega's van mij hebben dat. Kan dat bij zo een vlakonderjelip ook?
Oud 23-08-2003, 16:35
Verwijderd
mij lijkt een tongpiercing wel coel

maar omdat ik juffie word
lijkt meh niej sow handig
ik weet niej of het mag
weet jullie da mischien??
Oud 23-08-2003, 17:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
weezzz schreef op 23-08-2003 @ 13:13:
cool, kun je de voorkant van het knopje er dan ook afdraaien?
Hoe zou je hem er anders uit kunnen halen?

En kwebbelientjuh; ten eerste hoop ik van harte dat je geen juf wordt, ten tweede zal dat wel per school verschillen.
Oud 23-08-2003, 18:06
zita swoon
zita swoon is offline
Citaat:
cool, kun je de voorkant van het knopje er dan ook afdraaien? ik krijg van mijn werk 6 weken om het te laten genezen, dan moet de voorkant er afgedraaid, dat kan bij een 'normale' labret wel, want collega's van mij hebben dat. Kan dat bij zo een vlakonderjelip ook?
Volgens mij kan dat niet want ik denk dat ie er dan uitvalt. en misschien slik je hem ook wel in ( heb ik ook vrij vaak met balletjes gehad)
Je kan bij de meeste piercingshops wel een soort staafje van plastic halen dat je er doorheen kan doen zodat je het niet ziet..
maar die kunnen zker in het begin flink pijn doen en je kijgt ze er moeilijk doorheen...
Ik kon de mijne er gewoon een dag uithalen( soms wel een weekend)maar ik had hem al 3 of 4 jaar.
Oud 23-08-2003, 19:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
zita swoon schreef op 23-08-2003 @ 19:06:
Volgens mij kan dat niet want ik denk dat ie er dan uitvalt. en misschien slik je hem ook wel in ( heb ik ook vrij vaak met balletjes gehad)
Je kan bij de meeste piercingshops wel een soort staafje van plastic halen dat je er doorheen kan doen zodat je het niet ziet..
maar die kunnen zker in het begin flink pijn doen en je kijgt ze er moeilijk doorheen...
Ik kon de mijne er gewoon een dag uithalen( soms wel een weekend)maar ik had hem al 3 of 4 jaar.

..dus dat verschilt wel van een 'gewone' labret? die slik je niet in (tenminste nog nooit wat van gehoord van m'n collega's)
Oud 23-08-2003, 19:44
zita swoon
zita swoon is offline
eigenlijk wel..want bij een labret zit het(volgens mij) tegen je tandvlees en dat drukt de achterkant van de piercing tegen je lip
terwijl bij een netonderjelip piercing het achterste bolletje net boven je ondertanden zitdus er niets dat het bolltje in je lip drukt

Bij een labret zit er geen achterkant aan terwijl bij een netonderjelip piercing meestal wel een bolletje zit dus vandaar dat je bolletje kan inslikken..

als je trouwens een netonderjelip piercing gaat laten zetten en je neit preseis weet wat voor staafje je nodig hebt kan je vragen om het kleinste formaat wenkbrauwpiercing en dan is het beste een recht staafje dat is dan wel zo fijn daarna kan je er ook gewoon een gevogen staafje indoen en je kan hem ook gewoon met ringetje laten zetten alleen kan je die utdoen omdat die met een tangetje wordt vastgezet.
Oud 23-08-2003, 21:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
iig bedankt, ik ga wel ff langs piercshops enzo
Oud 24-08-2003, 11:03
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Kan natuurlijk wel, maar je heb idd de kans dat je hem inslikt of lastig is met praten.
Oud 25-08-2003, 20:24
Toddek
Toddek is offline
ik heb piercing onder me boven lip.
in dat kleine velletje dus....
nee niet pijnlijk ongeveer net zo pijn als je zelf een neus piercing prikt nou dat valt best mee dus.
ja ik heb hem dus ook in me neus gehad (2x) en 1tje in me lip maar die zijn eruit..
Oud 26-08-2003, 12:38
elfje16
elfje16 is offline
zelf heb ik een piercing helemaal bovenin mijn oor, in dat flapje.
en een navelpiercing, en 3 in mijn neus (allemaal misgeschoten, nooit meer)
Oud 26-08-2003, 17:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 25-08-2003 @ 21:24:
nee niet pijnlijk ongeveer net zo pijn als je zelf een neus piercing prikt nou dat valt best mee dus.
ja ik heb hem dus ook in me neus gehad (2x) en 1tje in me lip maar die zijn eruit..
wat is er zo leuk/stoer/handig aan zelf je neus piercen?
voor 7 euro kun je t laten doen bij een juwelier (knopje schieten)
t lijkt me pijnlijk het zelf te doen en bovendien ook niet zo goed ivm ontstekingen enzo :/
Oud 26-08-2003, 18:50
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
weezzz schreef op 23-08-2003 @ 22:16:
iig bedankt, ik ga wel ff langs piercshops enzo
En aan wie heb je dat te danken?

Als je wat meer info weet; let me know!
Oud 26-08-2003, 19:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Firefly schreef op 26-08-2003 @ 19:50:
En aan wie heb je dat te danken?

Als je wat meer info weet; let me know!
*voelt zich redelijk verplicht*

"dankjewel lieve manon!"

en ja, ik laat het weten als ik meer weet heur
Oud 26-08-2003, 20:07
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
weezzz schreef op 26-08-2003 @ 18:35:
wat is er zo leuk/stoer/handig aan zelf je neus piercen?
voor 7 euro kun je t laten doen bij een juwelier (knopje schieten)
t lijkt me pijnlijk het zelf te doen en bovendien ook niet zo goed ivm ontstekingen enzo :/
het is niet stoer het perspaart me gewoon 7 euro en het was niet ontstoken ofzo dus waarom zou je het laten doen als je het zelf kan doen.
en pijnlijk was het denk ik net zo erg als dan je het laat schieten.
Oud 26-08-2003, 20:38
cornershop
cornershop is offline
Even een vraagje aan de mensen met een tongpiercing... hebben jullie er veel last van gehad naderhand of met het zetten zelf? En hoe kun je hem het beste schoonhouden? En is het erg slecht voor je tanden?
Sorry hele waslijst
Oud 27-08-2003, 07:49
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 25-08-2003 @ 21:24:
Ik vond dat altijd zoiets stoms om je daar te piercen maar het is eigenlijk ontzettend mooi.
Oud 27-08-2003, 07:50
Gwen.
Gwen. is offline
Hoeveel kost dat eigenlijk?
Oud 27-08-2003, 13:51
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
hmm ik had eerst een eskimo.
dat is een piercing door je onderlip. maar echt door je lip en dat je duis 2 balletjes op je lip hebt zeggen zeg maar..
alleen ik had hem eerst uitgedaan en is nu dichtgegroeid.
ik vraag me af of hij opnieuw gepierced kan worden i.v.m met littekenweefsel.
weet iemand dat?
Oud 27-08-2003, 16:45
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 27-08-2003 @ 08:50:
Hoeveel kost dat eigenlijk?
ik heb hem voor 7 euro bij een vriend laten zetten die heel goed piercer is maar niet in een shop wilt werken en bij hem hoef je alleen een ringetje te betalen.
ik heb het in eenwinkel gevraagt en daar was het 60 euro nou dat wilde ik er dus echt neit voor betalen.
Oud 27-08-2003, 19:03
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
weezzz schreef op 26-08-2003 @ 20:25:
*voelt zich redelijk verplicht*

"dankjewel lieve manon!"

en ja, ik laat het weten als ik meer weet heur
Oud 27-08-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 27-08-2003 @ 14:51:
hmm ik had eerst een eskimo.
dat is een piercing door je onderlip. maar echt door je lip en dat je duis 2 balletjes op je lip hebt zeggen zeg maar..
alleen ik had hem eerst uitgedaan en is nu dichtgegroeid.
ik vraag me af of hij opnieuw gepierced kan worden i.v.m met littekenweefsel.
weet iemand dat?

die wil ik stiekem ook, maar heb je ook echt en litteken in je lip nu??
Oud 27-08-2003, 19:15
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 27-08-2003 @ 20:05:
die wil ik stiekem ook, maar heb je ook echt en litteken in je lip nu??
heeft je vader ook niets meer te zeggen

klink wel koel trouwens : Ik heb een eskimo

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten