Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het hele gezeik om verdoven...de pijn duurt maar even...
Ik heb alleen bij de piercing in me wenkbrauw stikstof gehad, maar dat deed op zich al pijn ![]() Neuspiercing is home-made, en daar gebruikte ik ijsblokjes bij. Niet dat dat hielp. Navelpiercing ben ik bij flauwgevallen. *is mietje* Ik geloof dat gewone oorbellen nog het meest pijn deden, vooral de zelfgemaakte ![]() |
![]() |
|
Ik was mijn piercing bijna kwijt, ik was nogal dronken (
![]()
||
Citaat:
Het kan inderdaad ook gepierced worden, dat gebeurd vrijwel overal voor de prijs van €45. Ervaringen van vrienden: Geschoten: Vrijwel pijnloos, ook de verzorging geen zeer. Gepierced: Bijna pijnloos, alleen je voelt de naalt écht door je dingetje heen gaan.
|
![]() |
Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een piercing in dat gevalletje wat blijkbaar 'tragus' heet, laten schieten, gewoon bij een sieradenwinkeltje in den bosch.. wist niet eens dat ut eigenluk gepierct moet worden.. maar ut is in ieder geval gewoon goed gegaan en deed niet meer pijn dan een gewone oorbel.. kostte ongeveer 5 eurow..
![]() |
![]() |
|
Ik wil ook zo'n soort van tunnel (opgerekt gat) in mn oor, en dan wel t liefst een soort van hoorntje er door heen... Maar weet iemand hoe dit heet, of je alleen bijv. een soort spies (dus naar boven breeduitlopend) ding moet kopen en deze langzaam door het gaatje heen moet pushen..en het gat dus elke keer oprekken? of moet je dit heel anders doen?
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij raakt het niet eens je tanden/tandvlees/what ever.. Denk dat een "gewone" lippiercing slechter is..
||
Citaat:
|
![]() |
die van mij ziiten er nog gewoon in!
Je merkt het ook bijna niet( ik in ieder geval) want er zit sowieso een plat achterkantje en bij mij kwam die net boven mn tanden (volgens mij heb ik gewoon een grote onderlip ![]() Ik weet niet of ze zo'n soort piercing overal zetten want bij is het per ongeluk gedaan omdat ik een heel klein ringetje wilde...hij zat net onder het rood van mn lip |
![]() |
||
Citaat:
je hebt zeker geen foto?
||
Citaat:
![]() desalniettemin moet ik nog steeds wachten tot mn 18de ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En kwebbelientjuh; ten eerste hoop ik van harte dat je geen juf wordt, ten tweede zal dat wel per school verschillen.
||
![]() |
Citaat:
Je kan bij de meeste piercingshops wel een soort staafje van plastic halen dat je er doorheen kan doen zodat je het niet ziet.. maar die kunnen zker in het begin flink pijn doen en je kijgt ze er moeilijk doorheen... Ik kon de mijne er gewoon een dag uithalen( soms wel een weekend)maar ik had hem al 3 of 4 jaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
..dus dat verschilt wel van een 'gewone' labret? die slik je niet in (tenminste nog nooit wat van gehoord van m'n collega's)
|
![]() |
eigenlijk wel..want bij een labret zit het(volgens mij) tegen je tandvlees en dat drukt de achterkant van de piercing tegen je lip
terwijl bij een netonderjelip piercing het achterste bolletje net boven je ondertanden zitdus er niets dat het bolltje in je lip drukt Bij een labret zit er geen achterkant aan terwijl bij een netonderjelip piercing meestal wel een bolletje zit dus vandaar dat je bolletje kan inslikken.. als je trouwens een netonderjelip piercing gaat laten zetten en je neit preseis weet wat voor staafje je nodig hebt kan je vragen om het kleinste formaat wenkbrauwpiercing en dan is het beste een recht staafje dat is dan wel zo fijn daarna kan je er ook gewoon een gevogen staafje indoen en je kan hem ook gewoon met ringetje laten zetten alleen kan je die utdoen omdat die met een tangetje wordt vastgezet. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb piercing onder me boven lip.
in dat kleine velletje dus.... nee niet pijnlijk ongeveer net zo pijn als je zelf een neus piercing prikt nou dat valt best mee dus. ja ik heb hem dus ook in me neus gehad (2x) en 1tje in me lip maar die zijn eruit..
||
![]() |
Citaat:
voor 7 euro kun je t laten doen bij een juwelier (knopje schieten) t lijkt me pijnlijk het zelf te doen en bovendien ook niet zo goed ivm ontstekingen enzo :/
||
Citaat:
en pijnlijk was het denk ik net zo erg als dan je het laat schieten.
|
hmm ik had eerst een eskimo.
dat is een piercing door je onderlip. maar echt door je lip en dat je duis 2 balletjes op je lip hebt zeggen zeg maar.. alleen ik had hem eerst uitgedaan en is nu dichtgegroeid. ik vraag me af of hij opnieuw gepierced kan worden i.v.m met littekenweefsel. weet iemand dat?
||
Citaat:
ik heb het in eenwinkel gevraagt en daar was het 60 euro nou dat wilde ik er dus echt neit voor betalen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
die wil ik stiekem ook, maar heb je ook echt en litteken in je lip nu?? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |