Advertentie | |
|
![]() |
|
Vraag me af hoeveel ouders die 50 zijn, 25 jaar getrouwd
enz zijn langsgekomen.. En hoeveel dezelfde cadeau's hebben gehad. ![]() Koop een middelgrote lijst, versier de lijst met schelpjes ed, en vul hem op met foto's van jou, evt broertjes/zusjes, je moeder en je vader. Dingen als diploma uitreikingen, bruiloften en de eerste keer fietsen mogen niet ontbreken natuurlijk. ![]() ![]()
|
Als je 50 plusser bent nou wees dan niet bevreesd,
zie dit kwiekke cluppie nog zo jong en rein van geest Dus welkom bij de club lalallalalla verschrikkelijk lied. Ik heb het al vaak gezongen als er iemand 50 werd. Ontopic: Ik zou een lied maken ofzo (heb ik trouwens ook gedaan) en die lijst met foto's vond ik ook een leuk id.
|
Verwijderd
|
koop een dvd speler..
![]() dat hebben wij mijn vader gegeven als groot cadeau.. (alternatief was een boor en meer gereedschap.. wat ie dus altijd krijgt) en verder een pop en een groot feest in de achtertuin Maakt toch niet uit wat je geeft... als het maar gezellig is.. Ow!! ow!! Je kunt ook van die Wc-rollen kopen met abraham afbeeldingen erop... en potjes mosterd en oude kaas enzo... Ik roep maar wat ![]() |
![]() |
|
![]() |
mensen heel erg bedankt voor jullie reacties
Sorry voor mijn late reactie, kon niet op internet grmblz Ik kan hier zekerz wat mee !! We hebben al 'n pop geregeld en 'n opblaasabraham gehuurd van 2,5 meter ![]() Dat van die 50+kaas ga'k zekerz doen!! Dankjeulliewel!!
|
Het bekende spandoek boven de straat natuurlijk: 'Drie keer toeteren maar, want [naam] is 50 jaar!'
Gegarandeerd lachen. ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |