Advertentie | |
|
![]() |
|
ik krijg canon powershot a70. die is al heel vaak getest, en vaak bleek uit dat dat de beste was (dat er dan bv. 3 camera's getest werden)
http://www.2mcomputers.nl/productdetails.html?id=1851 die dus ![]()
|
![]() |
Les één: KOOP NOOIT EEN TRUST.
Die 5 mp slaat helemaal nergens op, waarschijnlijk is het een 2MP CCD en de beeldinformatie wordt dan in de camera verdubbeld. Ben je van plan een digicam te kopen die goed te gebruiken is, tegen een stootje kan en met goede software ondersteuning, koop dan een camera van een merk dat een naam hoog te houden heeft zoals Canon, Olympus of Nikon. Ik wil mijn digicam weg doen, omdat ik volledig analoog ga. Maar als je niet te hogen eisen stelt is mijn Olympus C-4000 zeker niet verkeerd. Bekijk eventueel de advertentie op http://foto.2dehands.nl/markt/foto_d...8xJoG&start=15 Maar iig, megapixels zijn niet alles. Veel belangrijker vind ik ruis en eventueel zoombereik. Als je simpele kiekjes wil maken en deze niet groter dan 10x15 wil afdrukken is een Olympus C-300 of iets in die richting (Canon A-70) prima. Maar als je creatief met je camera wil omgaan kan je beter een toestel kopen waar je alles met de hand kunt instellen. Filmpjes zijn een leuke extra, maar ik heb die functie nooit gebruikt. Succes met je keuze |
![]() |
|
![]() |
ik heb Canon A60 gekregen, ontzettend mooie kwalieit, de precieze cijfers weet ik niet maar die kan je wel vinden, kan ook filmen!!
Zorg wel dat je een memory card erbij koopt, ik kreeg er eentje bij van 16 mb> heb je niets aan..koop er gewoon meteen eentje bij van 256 mb, hiermee kan je op de beste kwaliteit 400 foto's maken op de slechtste (is nog steeds goed) 1200 ook kan je 12 minuten filmen met geluid!! Koop hem wel in een betrouwbare winkel etc..die van mij ging kapot en dat had me zonder garantie heeel wat geld gekost.. Kusje, Laura |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe digitale camera kopen. Tips? Verwijderd | 10 | 08-05-2008 23:37 | |
Software & Hardware |
Welke digitale camera? x-spekkie-x | 8 | 04-11-2007 18:16 | |
Software & Hardware |
[Digitale camera] Advies gevraagd Daantje_0705 | 11 | 14-06-2007 15:50 | |
ARTistiek |
Digitale Camera AskMeAnything | 13 | 13-07-2006 21:39 | |
Software & Hardware |
[Digitale Camera's] Olympus mju 410 vs Olympus C-460 Thompie | 2 | 13-05-2004 21:08 | |
ARTistiek |
Vraag over digitale camera's. Verwijderd | 21 | 06-10-2003 18:06 |