![]() |
|
![]() |
Held op sokken
Altijd gedacht dat ik alles wel aan kon, dat ik alles wel durfde. De hele wereld was van mij, tot jij opeens mn hoofd insurfde Ik klapte in 1x dicht, wist niks meer te zeggen. Het meisje met die grote mond, moest nu alles even opzij leggen. Wil even niet meer aan je denken, maar stiekem blijf je me lokken, Durf je niet aan te kijken, Letje, onze held op sokken *verlieeefd* Enuhm..ik ben letje ![]() ----------------------------------------------------------------- Ik mis je Ik heb je foto in mn handen, verliefd staar je me aan. en hoewel ik het probeer te stoppen, voel ik al de eerste traan. 'Ik mis je! Ik mis je zo!' De woorden kletteren tegen het behang, de wanhoop waarmee ik ze uitschreeuwde doen me schrikken, maken me bang. zittend op mijn bed, blijven de tranen stromen. Ik probeer de waarheid weg te stoppen, maar signalen blijven komen. Je ogen keken bij mij weg, Verontschuldigingen kwamen net te vroeg. Het was me allang opgevallen, dat je je anders gedroeg. En weer beleef ik het moment,dat ik nooit meer mee wil maken. Jou tedere omarming om iemand anders heen. Jou volle lippen die iemand anders raken. Vastgevroren aan de grond, word mijn hart een steen. Schreeuwend kwam ik naar je toe, maar zij had je al gevangen. En in je ogen zag ik meteen, een alles overheersend verlangen. Dus nu zit ik hier en krijst mijn hart. Mijn lijf trilt van verdriet. Ik heb je foto in mn handen, maar verscheuren kan ik hem niet. ------------------------------------------------------------------ Ok, dat waren ze weer ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het verhaal van mij en mijn mama :'( Kleintjeyakult | 154 | 01-05-2006 00:21 | |
Psychologie |
al weer een tijd geleden maar toch Beatdown | 9 | 03-09-2005 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Psychologie |
iedereen die zijn gevoelens in gedichtsvorm uit, en die hier wilt plaatsen.. #2 Fantôme | 250 | 02-01-2004 11:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[2 gedichten] Puberzoon & In Mij Verwijderd | 2 | 07-05-2003 12:35 | |
Verhalen & Gedichten |
alle gedichten van de afgelopen dagen van Defilosofischekater ekki | 3 | 08-02-2002 21:21 |