Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat denken jullie??
ik denk: kwalificatie: 1. R Schumacher 2. Trulli 3. Montoya 4. M Schumacher 5. Raikkonen 6. Barrichello Race: 1. R Schumacher 2. M Schumacher 3. Montoya 4. Barrichello 5. Raikkonen 6. Alonso Maar ik hoop: 1. Montoya 2. R Schumacher 3. Raikkonen 4. Coulthard en de ferrari's buiten de punten |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jos is al volledig bezich met volgend seizoen... Zijn manager is in gesprek met verschillende teams. Dit zijn: BAR Jordan Sauber Misschien Jaguar En ook Minardi is lang niet uitgesloten voor volgend jaar. Alleen heeft Jos aangegeven alleen te willen blijven wanneer PS kan aantonen dat de Minardi volgend jaar een stuk competativer gaat worden. Het verhaal gaat trouwens rond dat de rus Abramovic (ook al eigenaar van Chelsea) geinteresseerd is in het overnemen van Minardi. Als dit door zal gaan kunnen we nog wel wat verwachten van die Minardi... Als je ziet wat die rus bij Chelsea financierd hoeft dit niet meer het probleem te zijn van het slechte ontwikkelen van de wagen van volgend jaar. En dan zou ik toch wel zeggen: Jos blijf danmaar nog een jaartje bij die Italianen... ![]() Maar goed, we wachten rustig af... ![]()
|
Bij BAR gaat Villeneuve MISSCHIEN weg. Misschien, tis nog maar de vraag, als-ie het eens wordt over een verlaagd salaris blijft-ie gewoon. Zou het jammer vinden als hij de Formule 1 gaat verlaten. Maar goed ik zou het nog meer jammer vinden als Jos geen team meer vind volgend jaar
![]() Sauber kun je bijna vergeten, die willen Fisichella en Massa hebben, in het geval dat Frentzen misschien stopt of Heidfeld naar Williams gaat als Montoya naar McLaren zou gaan. Bij Jaguar lijkt het tweede stoeltje te worden voor Wilson of Wurz. Een derde kandidaat lijkt uitgesloten. Bij Minardi lijkt de kans ook klein dat Jos blijft. Hij heeft zelf al aangegeven volgend jaar niet meer te willen rijden in zo'n slechte wagen. Hebben we alleen Jordan nog over. Ik weet niet of Firman zeker is van zijn stoeltje (denk het haast niet) en stel dat Fisichella toch naar Sauber gaat... mja... misschien is het wel iets voor Jos. Vorig jaar gingen er ook geruchten dat-ie misschien naar Jordan ging omdat Sato slecht reed, maar dat waren slechts geruchten. Het blijft afwachten. Maar Jordan lijkt de beste/meest logische optie, omdat die ook nog sponsorgelden nodig hebben. Het is de vraag of Jos dus de komende maanden voldoende geld bij elkaar kan sprokkelen...
||
Citaat:
Wilson heeft een contract bij Jaguar tot het einde van dit seizoen. In die tijd moet hij zich bewijzen en anders is hij weer weg waarschijnlijk. En Wurz is vandaag officieel door McLaren gepresenteerd als Test+reserverijder voor 2004... Natuurlijk zal Wurz wel een clausule in zijn nieuwe contract hebben staan, maar geef mij een reden waarom je een testcontract zou tekenen als je serieuze contacten hebt met teams al BAR en Jaguar...? Ik denk daarom dat we een dun streepje door Wurz kunnen halen als eventuele coureur bij Jaguar of BAR voor volgend jaar. Het blijft natuurlijk speculeren maar er is nog zeker hoop dat ons Jos volgend jaar bij een beter team rijdt. Danwel Jordan/Mercedes (Deze combi zit er ook aan te komen) of misschien wel BAR/Honda. (Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar BAR) ![]()
|
Zodadelijk de kwalificatie's. Ik ben benieuwd, daarna voorspel ik wel
![]() Maar ik las in de krant dat de Ferrari's te traag waren op dit circuit! Dat ze moesten achtervolgen? ![]()
|
Ook is nu bekend dat David Coulthard ook volgend jaar bij McLaren rijdt. Groot kans dus dat Montoya blijft bij Williams en Heidfeld bij Sauber en dus valt Sauber af voor Jos.
Maar goed, ff bij deze GP blijven... is de uitslag van de kwalificatie al bekend?
|
01 Alonso
02 R.Schumacher 03 Webber 04 Montoya 05 Barrichello 06 Trulli 07 Raikkonen 08 M.Schumacher 09 Coulthard 10 Panis 11 Heidfeld 12 Wilson 13 Fisichella 14 Button 15 da Matta 16 Villeneuve 17 Frentzen 18 Verstappen 19 Baumgartner 20 Kiesa Verstappen toch voor zijn ploegmaat. ![]() Mooi van Alonso, maar die gok op meer pitstops dan bv M. Schumi. Zowel Raikkonen en M. Schumacher op rij'tje 4, dus die zullen wel dezelfde pitstopstrategie hebben. De BMW Williams waren weer sterk.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik verwacht ook wel een redelijke klassering van Giancarlo Fisichella omdat die een thuiswedstrijd rijdt. Ik gok voor hem op een 5e plaats.
Mijn uitslag: 01 Montoya 02 Alonso 03 Raikonen 04 Schumi 05 Fisichella 06 Barrichello 07 R. Schumacher 08 Trulli 09 Coulthard 10 Frentzen 11 Villeneuve 12 Jos 13 Kiesa 14 da Matta De rest valt uit... Edit: Fisichella rijdt dus geen thuiswedstrijd ![]() Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 15:02. |
![]() |
|
Nu dus ongeveer
![]() ![]() ![]() Alonso verrassend op pole, maar natuurlijk heel mooi voor Renault, zeker ook omdat Trulli al een heel goed weekend heeft. Webber is ook een verrassing met een derde plaats, maar dat-ie zich goed kan kwalificeren heeft-ie vooral in het begin van het seizoen laten zien. Wordt spannend bij de start. Schumacher en Raikkonen zullen zeker een paar man MOETEN inhalen. Vraagje: waar is Firman dit weekend? ![]() BTW: Ik hoorde zoiets dat de zakenwaarnemer van Heidfled zei dat Heidfeld wel eens naar Williams zou gaan, niet naar McLaren dus... maar een overgang naar Williams voor Heidfeld lijkt me sowieso niet echt voorstelbaar maja...
|
Verwijderd
|
Heerlijke race. Alonso gewoon weg geweldig, niemand kon hem bijhouden.
De gevechten om de andere plaatsen waren daarentegen wel spannend. Webber deed het heel erg goed in het begin, jammer dat ie het niet kon volhouden. Slechte start van Ralf, anders had ie misschien tweede/derde kunnen worden, maar dat is nu eenmaal niet zo. M. Schumacher stelde me een beetje teleur, had eigenlijk weinig (geen) leuke acties. Trulli hield hem goed achter zich. Harde crash van Barrichello... hij reed op dat moment wel aardig, maar als je achterwielophanging het begeeft kan je niet veel meer. Hulde aan Alonso!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja ja hij komt er wel die alonso zeer zeer goeie race ik zet toch wel mijn vraagtekens bij de crash van rubens want die banden moge niet zomaar in het rond vliegen sinds de crash in australie waar een marshall overleed. het einde van het seizoen komt eraan en het wordt zekerzz spannend volgende circuit is monza en daar lijkt het me dat BMW power tot zijn recht gaat komen. schlemiel van de wedstrijd vond ik toch wel jordan die weer de beide auto's met technisch mankement langs de kant moet parkeren.
|
Mooie race!
![]() Alonso was natuurlijk fantastisch, maar ook Ralf reed eigenlijk gewoon weer super. In de eerste ronde spinnen en vanaf achteraan gewoon weer terugkomen naar plek 4 (en ik denk dat ie Montoya ook nog wel had kunnen pakken)... Ben niet bepaald fan van Ralf maar hij laat toch erg goeie dingen zien dit jaar. Ben beniewd wat Schumi gaat doen wanneer de Ferarri zo matig blijft presteren de laatste 3 races. Misschien besluit ie wel te stoppen... Dat zou me niet eens zoveel verbazen. Wordt nog lekker spannend de laatste 3 races gezien de WK stand: 1 SCHUMACHER ----- 72 2 MONTOYA -------- 71 3 RAIKKONEN ------- 70 4 SCHUMACHER ----- 58 5 ALONSO ---------- 54 6 BARRICHELLO ------ 49 7 COULTHARD ------- 45 8 TRULLI ----------- 24
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Leuke wedstrijd! Zeer mooi voor Alonso, alleen vind ik het jammer dat M. Schumi werd ingehaald! Dit verdient hij niet op dit moment.
Het kampioenschap is wel lekker spannend, verschillende teams die strijden voor de podiumplaatsen, alles mooi bij elkaar. Mooi mooi mooi
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat dit jaar Montoya kampioen MOET worden omdat het zijn enige kans misschien is. Ik vrees dat ie niet tegen Raikkonen, Alonso en Webber op kan in de komende jaren. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kan het zijn dat Ferrari volgend jaar weer een uitstekende wagen heeft, die iedereen op afstand rijdt.
|
Verwijderd
|
Hmpf, eerst montoya de wedstrijd saai winnen en nu Alonso! Tis wel leuk voor Alonso, maar ik hoop niet dat dit vanaf nu zo elke keer gaat..
Om plaats 1 moet gestreden worden... Maar goed, ik gun het Alonso wel. Der zullen er toch nog wel meer volgen. Wereldkampioenschap is nu erg spannend. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik begrijp je kritiek wel, het komt natuurlijk hard aan als je idool op een ronde wordt gezet door een 22 jarige... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar Ferrari moet echt eens wat gaan doen, niet nog zo'n race ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mooie prestatie van Alonso! ![]() Was verder een saaie race, kwam omdat het ook een baan is waarbij je moeilijk kunt inhalen. Vind het sowieso een mindere baan in het Formule 1 circuit. Maar goed... was wel spectaculair die crash van Barrichello. Ook een zeer opvallend moment dat Schumi op een ronde achterstand werd gezet. Nog nooit gebeurd! Hoe meer het seizoen op zijn einde komt, hoe minder sterk Ferrari wordt, zo lijkt het. Ook al was de wedstrijd saai, het wereldkampioenschap wordt er wel spannender op! ![]() Wie wordt wereldkampioen? Mijn gevoel (als ik zie hoe het de laatste races gaat) zegt: Montoya. Maar ik denk dat Schumacher het er echt niet bij laat zitten!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|