![]() |
|
![]() |
ik heb weleens een knietje gehad van een jongen omdat ik hem per ongeluk kietelde (dat knietje was per ongeluk omdat zijn knie in een reflex omhoog schoot).
verder was mijn eerste pijpbeurt niet zo'n succes omdat ik door jeugdig enthousiasme te hard zoog en trok en die arme jongen het de volgende dag nog voelde. gaat allemaal stukken beter nu, soms gaat er weleens wat mis, maar een beetje humor bij de seks is best leuk eigenlijk, dus het is niet erg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat betreft mijn blunders: keer uit bed gelazerd (bleek dichter bij de rand te liggen dan ik dacht), regelmatig m'n partner een knietje o.i.d. gegeven. Ergste was nog die keer dat m'n piemel in het verkeerde gat schoot, dat was erg pijnlijk voor d'r. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Yup, verkeerde gat ja. Voor je het weet zit in ieder geval de eikel er bijna in, en dat is niet my idea of fun, daar is dat ding van hem echt te groot voor
Verder: al die knietjes die ik de arme jongen al in zijn zakie gegeven heb, de elleboogpeuten in zijn gezicht, de tanden in zijn schedel. Ik heb wel eens per ongeluk met een scherp randje van een vullng langs iets geraspt wat dat niet leuk vond....ik zal het niet eens letterlijk zeggen jongens. Verder hebben we de luchtongelukjes, die bijna nooit meer voorkomen sinds we een iets andere techniek hanteren, die subtieler, lekkerder, heftiger en trager is. Wippen als een konijn vind ik niet lekker, sorry. Hard en diep, ja, maar niet supersnel en ondiep. Eh, ik ben een keer vlak voor het moment supreme opgehouden omdat ik vond dat ik hem liever in me wilde, en daar bleek dat het toen helemaal niet meer lukte....aaargh! Zo frustrerend. Die buikplakgeluiden, (glup!,) hebben we ook niet veel, omdat ik verre van vet ben en veel langs zijn buik beweeg. En altijd boven zit, dus... En af en toe een bloedbad op zijn tijd. Dan slachten we de geit. Ah, ook erg: als hij er vlak voor het moment daar is, eruit glipt omdat we te wild bewegen in een verkeerde hoek. Dat kost je je orgasme hoor. Zonde, zonde.
||
Citaat:
Wat betreft het 'verkeerde gat'. In mijn enthousiasme stootte ik nogal hard, en zat 'ie er voor ongeveer 10cm in. Je kunt wel begrijpen dat de lust toen in een klap voorbij was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
( ik heb er ook wel eens een over de volle keiharde 17 bij 4 centimeter er recht ingesnokt gekregen. Nat genoeg en wijd genoeg, maar gewoon nog niet opgerekt genoeg in de diepte. Dan krijg je me een klap op je eierstokken...dan gil ik echt. Hij schrikt zich dan helemaal rot, want normaal vind ik hard en diep juist lekker( op het laatst ja), dan beginnen we in een te makkelijke houding. In een wat raardere hoek met meer weerstand wordt het meer opgebouwd.
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja, afmeppen. Doe ik ook niet, het ging toch per ongeluk.
|
toen ik voor't eerst met een jongen in bed lag en zo een beetje vaag aan't strelen was enzo voelde ik iets hards (z'n stijve dus.). Maar ik dacht dat ik ergens aan de zijkant van z'n lichaam was, en dat er dus een heupbot oid op die plek moest zitten. Dus toen vroeg ik wat dat was
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch?! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och
Een broertje van meneer die een paar keer binnen komt rennen tijdens de eerste keer dat je seks hebt met elkaar en die even later een smsje stuurt of het lekker was en dat er 2 vriendinnen van hem zaten te wachten.. Dan voel je je toch redelijk ongemakkelijk bij het voorgesteld worden.. Bij dezelfde ex zn beste vriend die binnen komt wandelen omdat ie zn sjek was vergeten en die vraagt of we naar buiten komen als we klaar zijn en die we vervolgens buiten horen gillen "kim en stig komen zo, ze zijn nog even aan het neuken" Verder nog het gebruikelijke van het bed afpleuren, een uiterst spastische beweging door plotselinge kramp, met het hoofd tegen elkaar opknallen, elkaar te heftig willen zoenen met als gevolg een tandenbotsing en zo zijn er zoveel kleine dingetjes.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op vakantie in een klein romantisch hotelletje met een kraakbed. En dan staat de volgende morgen de hele hotelcrew je lachend aan te kijken en elkaar aan te stoten.
Maar echte blunders? Mwoh, ik dacht vroeger wel eens als ik "droog" naar binnen ging dat ie in het verkeerde gat zat, zat mijn vriendin daarna te vertellen dat ik het zo vreemd vond dat ze dat uit zichzelf deed, en dhoe ze wist dat ik dat wel wilde enzo, de arme schat had geen idee waar ik het over had ![]() En natuurlijk de al vaker aangehaalde diverse mensen die kamer komen binnenlopen-incidenten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja: humor tijdens sex is vet enz. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |