Oud 04-09-2003, 09:30
pessimistje
pessimistje is offline
vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 09:57
Some
Some is offline
Op internet

Ik beheer een site en toen stuurde ze dr foto in en zo kwamen we aan de chat enz. We zaten dag en nacht te chatten met elkaar en na 2,5 maanden hebben we wat afgesproken en dat klikte. We wonen ongeveer 1,5 uur van elkaar vandaan met openbaar vervoer. Trein, Bus, lopen enz dus.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:03
kastdeur
kastdeur is offline
Mijn verhaal.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:07
checko
checko is offline
hier...op scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:28
Verwijderd
hoe cliche, op een fuif ... waar we eerst geen van beiden dachten naartoe te gaan ... 't was direct bingo ;-) en dat is het bijna 5 maanden later nog steeds!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:30
poesiefox
poesiefox is offline
Goed, nog één post, om het af te leren.

Het was in 1654, denk ik. Er was toen nog geen internet, en het was vandaag, 4 september. Een heerlijk warme nazomerdag.

Het was tijdens een drank en drugsovergoten feest op de studentenvereniging, en hij vroeg heel ouderwets of hij een sjekkie van me mocht draaien. Ja, wat is -ie origineel he!

Maar goed, het was een reuze interessant en lief en verlegen en intelligent en ontwikkeld punkie, waar ik heel goed mee kon praten over alles en niks, en waar ik me bij op mijn gemak voelde.

Hij was als introducee meegenomen door zijn ex, die daar lid was, en ik was net lid geworden, omdat ik nog verliefd was op een jaargenoot die daar ook lid was. Maar die jaargenoot was op 5 september wel een beetje buiten beeld geraakt.

We gingen om drie uur 's nachts dansen, hij kon er niks van, ( beetje teveel gedronken en geblowd, is meestal niet goed voor de fysieke coordinatie), dus ging ik tegen hem aan dansen, om hem een beetje te sturen. Toen voelde ik een zekere bobbel, daar beneden, en opeens zoende hij me. Daar kon-ie ook al niks van, maar dat zal hij ook wel van mij gedacht hebben. Dus dat mocht de pret niet drukken! Ik vond hem erg lief en leuk en spannend.

Ik ben na een kwartier met hem mee naar huis gegaan, we vlogen met onze dronken koppen nog bijna uit de bocht en in de gracht ook, en ik ben er gebleven. Hij heeft mij ook maar gehouden.

Ik weet nog dat ik zijn hol binnenkwam en dacht: goh, zo'n leuke jongen, hoeveel meisjes zou hij hier al mee naar toe genomen hebben? Nou, ik bleek dus zegge en schrijve de tweede te zijn, maar daar kwam ik pas later achter. Hij was ook mijn tweede. Ik had het welgeteld een (1) keertje eerder gedaan, en dat was geen succes geweest. Niet dat ik dat durfde te zeggen, ik was veel te bang om af te gaan als halve maagd. Ik bedoel, dit was toch een man van de wereld. Hij woonde al op kamers! Hij was net 21 geworden ja! Had vast al slóten vriendinnetjes gehad.

( ik moet zeggen, dat maagdeljkheid in die dagen niet echt bevorderlijk was voor je imago. Je telde pas mee als je er al een stelletje versleten had. Nu ben je dan een slet, toen was dat nog stoer. En condooms, daar deden we niet aan. Dat was voor mietjes. Wij haalden gewoon de morning after pil, bikkels dat we waren.)

Needless to say dat we er in bed echt nog niks van bakten, maar het was zo lekker en gezellig en fijn en ontspannen en vertrouwd. Dat maakte een boel goed.

Ik was pas echt verkocht toen hij een ontbijtje voor me klaarmaakte. Croissantjes, beschuitjes met oude kaas, een hard(groen)gekookt ei, marmelade, vers geperst sinaasappelsap. Op het balkonnetje in de fusie. In het vroege ochtendzonnetje tussen de vieze pannen die na een week op het aanrecht naar buiten verbannen werden en daar vervolgens dus vergeten werden.

Wat een heerlijke tijd was dat toch...

Geniet van je jeugd, kids. Heb geen haast, rek het zo lang mogelijk. Het komt nooit meer terug, en je kunt je leven lang nog groot zijn.

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:27
luckyleo
luckyleo is offline
Bijna allemaal in het uitgaan, waarvan het grootste deel in mijn stamkroeg. Geen echt bijzondere verhalen daarover. Het ging allemaal vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:31
Verwijderd
naja,ik kende een jongen (Jaap) en ik msnde veel met hem en hij bleek mij op een vakantie tegen te zijn gekomen en hij vond me wel een leuk meisje toen, etc.. en ik ging steeds wat meer voor m voelen..
Jaap had ook een vriend. Roelof. Zijn beste vriend. Al snel hadden we de leukste gesprekjes samen en hadden we ons eigen afscheidszinnetje (kussiez en likkiez en dan met die emoticons)... Onze luchtige en grappige gesprekken waren altijd fijne momenten, aangezien ik met Jaap al snel alleen nog serieuse gesprekken had.
Na een tijdje spraken Jaap en ik af om wat af te spreken. Hij woonde in Amsterdam dus ik ging met mn zusje winkelen in Amsterdam en dan even langs... Roelof zou er ook zijn..
Ik dacht: leuk dan zie ik hem ook!

Naja, de eerste ontmoeting was heel gezellig en ik kreeg een 'relatie' met Jaap.. dit duurde echter niet lang, omdat ik echt gek van m werd. hij vroeg na een week: wil je met me trouwen? en hij zat allemaal plannen te maken voor later.. en over samen verhuizen naar Spanje (omdat hij daar familie heeft enzo) en dan samen een gezin.. etc etc.. en hij vroeg niet of ik dat ook wel wou en hij praatte alleen maar over serieuse dingen en wou alles van me weten en wou al mn gevoelens enzo weten en dat verstikte me op een gegeven moment heel erg en toen heb ik het uitgemaakt.

Een tijd later ging ik met een vriendin naar Amsterdam en we spraken af met Jaap en Roelof. Dus wij winkelen en op een gegeven moment gingen we op zoek naar hen. Ik had de beschrijving aan mijn vriendin gegeven van een lange jongen met bril (Roelof) dus wij op zoek.. we zagen heel veel lange mensen met een bril, maar geen Roelofmensje met een Jaap er aan vast.. (later bleek dat we ze voorbij zijn gelopen )
Toen we ze eindelijk gevonden hadden bleek dat Roelof lenzen droeg i.p.v. een bril.. Door dat keek ik eens goed naar hem en zag hoe geweldig mooie ogen hij had.

Vantevoren hadden Roelof en ik allemaal grapjes gemaakt over dat we nu eens echt zouden kussen.. gewoon een lift in enzo. dat was gewoon voor de grap..
Ik zette mijn vriendin en Jaap (die misschien wel dacht dat het nog goed tussen ons zou komen) bij elkaar want ze wouden allebei over australie praten en dat had ik al tig keer gehoord dus ging ik met Roelof lopen.. Ik dacht: ik pak gewoon zn hand en dan zie ik wel...
En daar liepen we dan. De hele dag hebben we hand-in-hand door de stad gelopen en het voelde goed.. We werden wel nauw in de gaten gehouden door Jaap en dat wisten we allebei heel goed. Op een gegeven moment waren we heel even alleen en toen heb ik heel erg getwijfeld of ik hem gewoon moest zoenen of niet, en uiteindelijk heb ik het niet gedaan, omdat ik niet precies wist wat hij nou van mij vond..

Aan het eind van de dag zijn we naar Jaap zn huis gegaan en hebben we Mario gespeeld (vind ik echt helemaal ) maar dat ging dus niet zo goed en toen ging Roelof me helpen. Op een gegeven moment lukte me iets en Jaap was weg en toen heb ik m maar n kus op zn wang gegeven, want ik durfde niet veel meer.
We hebben de rest van de avond heel erg close gezeten, maar bij het afscheid durfden we allebei geen afscheidskus te geven, omdat we zagen hoe Jaap keek (niet al te blij kan ik je zeggen)..

Daarna zijn we gaan smsen en msnen enzo, maar juist toen ging ik een week op vakantie naar Duitsland.. Die hele week heeft hij me smsjes gestuurd (naarmate de week vorderde steeds minder en ik werd steeds onzekerder of ie me nu wel echt leuk vond) en ik ben een soort van dagboek voor hem gaan bijhouden..

Later heb ik dit uitgetypt en naar hem gemailt en hij vond het heel leuk.. het bleek dat hij ook heel onzeker was geworden in die week en dacht dat het misschien wel een opvliegertje voor mij was..
we hebben op 18 januari j.l. wat afgesproken en sindsdien hebben we een relatie en ik ben dolgelukkig met m..

naja, dit is zo'n beetje mijn lovestory
sorry dat t zo lang werd..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:31
Thomas
Thomas is offline
Ze was een van de betere vriendinnen van mijn ex.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:47
Verwijderd
Toen ik hem leerde kennen had ik nog een vriend en hij had nog een vriendin. Ik zag hem voor het eerst op mijn werk, waar hij ook kwam werken. Bij de Appie Hein. We hebben toch wel heel vaak heel romantisch de karretjes gehaald enzo , maar echt boeiende gesprekken kwamen er niet helemaal van. Na 2 maanden bleek hij opeens weer gestopt te zijn bij de Albert Heyn en ik wist niets van hem, behalve dan dat ie Bram heette. Anderhalve maand lang heb ik niets van hem gehoord. Totdat hij met zijn band Bloke (waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden) moest spelen in Midtown, een cafe waar ik altijd kom. Ondertussen was zijn relatie al stopgezet en ik had het net uitgemaakt mijn ex, en heel toevallig dus kwamen we elkaar toen weer tegen. (It was meant to be.. ) Die middag heb ik nog gezellig met hem op het terras gehangen en een smoesje verzonnen om van mijn ma toestemming te krijgen om naar zijn optreden te kijken. We hebben een hele gezellige avond gehad. Verder was er niets bijzonders gebeurd.
De volgende dag kwamen we elkaar tegen in de Elegast, daar ga ik ieder weekend uit. Heel gezellige avond gehad, de hele avond om elkaar heen gehangen, telefoonnummers uitgedeeld. Heerlijke avond. Op een gegeven moment moest ik naar huis en hij ging me wegbrengen. Toen ik thuiswas heb ik hem niet gezoend, alleen een kus op de mond. Omdat ik nog een beetje met mijn ex in mijn hoofd zat en ik wilde het niet voor mezelf verpesten. Toen ik die nacht in bed lag kon ik mezelf wel slaan. Ik was heel bang dat ie me nu preuts vond, of dat ie dacht dat ik hem niet zag zitten, misschien voelde hij zich wel afgewezen. Ik was bang dat ik het, door het niet te willen verpesten, toch had verpest..
Een week lang hoorde ik niets van hem, totdat ik opeens gebeld werd door zijn nummer. Stuntelend en stotterend heb ik hem gesproken maar er volgde geen afspraak. Zo nog een week lang. Wel iedere keer bellen en msnen, maar verder niets.
En op een gegeven moment hadden we er allebei genoeg, maar hij was eerder. Hij belde me op en zei: "En nu kom jij koffie drinken!" Hahaha, hoe verzint ie het Origineel hoor.. Maar inderrdaad, die dag heb ik koffie gedronken bij hem, beetje gekletst, muziek geluisterd, enz. Weer heb ik hem niet gezoen, wel afgesproken voor de volgende dag om zeker te weten dat ik voor hem zou willen gaan. En de volgende dag was het raak!!
En nu ben ik nog steeds gelukkig met hem. Nog niet zo heel lang, 3 maanden pas, maar we zijn allebei niet van plan om het kort te laten duren. dus....

Sorry voor het lange verhaal hoor, korter lukt het me niet, behalve als ik het IRL kan vertellen

Kus

Laatst gewijzigd op 26-07-2013 om 08:44. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hij was een kameraad van een jongen waar ik toendertijd mee had.Die relatie is na 11 maanden beeindigd door mij en toen sprak ik ''de kameraad'' (vriendschap is verwaterd) al op msn en dat was altijd gezellig...Toen spraken we een keer af, was ook leuk en toen bekende hij na een tijdje dat hij me leuk vond, maar ik wou toen niks met hem, zag hem gewoon als een goede vriend.Toen kreeg ik een andere relatie en die heeft 4 maanden geduurd, ondertussen spraken ''de kameraad'' en ik elkaar nog wel es op msn, alleen was dat niet meer zo als eerst, vond ik best jammer...
Na die 4 maanden, heb ik na 2 weken weer met ''de kameraad afgesproken en na een maand kregen we wat...Nu is hij nog steeds mijn kameraad

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 04-09-2003 @ 13:58:
Hij was een kameraad van een jongen waar ik toendertijd mee had.Die relatie is na 11 maanden beeindigd door mij en toen sprak ik ''de kameraad'' (vriendschap is verwaterd) al op msn en dat was altijd gezellig...Toen spraken we een keer af, was ook leuk en toen bekende hij na een tijdje dat hij me leuk vond, maar ik wou toen niks met hem, zag hem gewoon als een goede vriend.Toen kreeg ik een andere relatie en die heeft 4 maanden geduurd, ondertussen spraken ''de kameraad'' en ik elkaar nog wel es op msn, alleen was dat niet meer zo als eerst, vond ik best jammer...
Na die 4 maanden, heb ik na 2 weken weer met ''de kameraad afgesproken en na een maand kregen we wat...Nu is hij nog steeds mijn kameraad
Kameraden doen mij denken aan vriendschappen die ontstaan in het leger.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:48
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 04-09-2003 @ 14:18:
Kameraden doen mij denken aan vriendschappen die ontstaan in het leger.
idd
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:03
Verwijderd
Ok mijn korte verhaal:

Het is allemaal via via gegaan. Ik, Danielle en Linda zaten in een cafe en Danielle had haar collega's ook uitgenodigd. Die collega's hadden weer een oud collega van hun uitgenodigd. Dat was Jos, die nodigde later Michael (mijn vriend) uit en zijn (nu-ex)vriendin. Na een paar keer uitgaan leerde ik Michael beter kennen en op een avond bracht hij mij naar huis en kreeg ik een kus op mijn wang. Ik was toen onwijs verliefd. Na een tijdje maakte hij het uit met zijn ex en nam hij met mij verkering. Nu hebben wij al 9 maanden verkering en we gaan volgende maand samenwonen!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:11
Verwijderd
Contact gezocht

Ik hem 'm een paar dagen later toegevoegd want ik verveelde me wezenloos. We hebben best veel zitten chatten en toen ja toen zei ik dat 'm toch wel leuk vond. een paar dagen later hebben we voor het eerst gemeet en weer 3 dagen later was het aan. et viola. (note to self: hmm, het is nu uit.)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:41
Verwijderd
Nou... ik was net 12, hij was 11 maar al bijna 12, en we wilden allebei graag in de eerste drie jaar van de middelbare school de helft van de lessen in het Engels krijgen. Dat kon, maar dan moesten we wel een toelatingsexamen doen, samen met zo'n 40 andere achtstegroepertjes. We gingen allebei in het lokaal zitten, hij voorin bij het raam, ik achterin bij de muur, en we maakten het toelatingexamen zonder enige moeite. Hij was geloof ik als tweede klaar, ik als zesde, en toen zaten we allebei een beetje om ons heen te kijken naar de andere kindjes die nog hard aan het schrijven waren. Volgens meneer vriend hebben we elkaar daarbij enkele malen aangekeken, ik kan me het niet meer herinneren.
Ziedaar, onze eerste ontmoeting. Poesiefox is dus niet de enige hier die haar vriend al éénderde van haar leven kent! (wel de enige die al éénderde van haar leven een relatie met haar vriend heeft, neem ik aan).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:49
Verwijderd
Hmm..Zal bij het begin beginnen...

Het is lang geleden, en mijn ouders zijn goed bevriend met onze huisarts, al sla je me dood waarom..Nu is onze huisarts ook de voorzitter van scouting, en nu wil het toeval dat die scouting bij ons tegen over staat, en de huisarts vroeg of wij de sleutel bij wilden houden, om iedere week de volle containers aan straat te zetten en trug..
Nu kreeg de leiding in de gaten dat wij een sleutel hadden, en al snel kwamen verschillende mensen hier de sleutel halen. Zo ook op een dag een jongen, die me eerst echt nix leek, echt een deus etc..(schaam ik me diep voor!)
Ik bleef zitten in 4 havo, door de 2e fase, ging een opleiding met SPW doen, en aan die opleiding zat vrijwilligerswerk vast. een vriendin van mn ma was ook leiding bij die scoutinggroep,en ze vroeg of ik leiding wilde worden. Dat wilde ik wel, ik kende al een aantal mensen, dus dat was geen probleem.. En na ongeveer anderhalf jaar kreeg ik in de gaten hoe leuk en lief die jongen die bij ons altijd de sleutel kwam halen wel niet was..en vanaf 09-07-2002 ist mijn vriend, en ik hoop nog veel langer!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:58
The0
The0 is offline
Een meisje dat door school caught my eye. Ik vroeg haar uit, het ging goed, het ging uit, en we zijn weer terug bij mekaar
Oud 04-09-2003, 18:13
Verwijderd
toen ik aan het werk was in de Konmar

Bij Konmar kan het
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:28
bassgirl
bassgirl is offline
op school, eerst hadden we steeds oogcontavt, achter de pc in 't olc durfde we amperr iets te zeggen alleen 'hoi' toen steeds meer en soms stonden we ruim een uur te praten... toen had ie mn msn adres gevonden en hij me toegevoegd uren achter elkaar gepraat op msn, en op school ook meer. Toen een x samen naar de stad gegaan, en daarna met 'm samen naar een feest gegaan en daar kregen we wat

op school ging 't als een vuurtje rond veel dachten in het begin dat 't een grapje was haha omdat ze ons niet zo bij elkaar hadden gedacht, andere hadden al eerder wat door emaar iedereen vond 't leuk enzow

en nou bijna 3mnd verder hebben we nog steeds
Oud 04-09-2003, 18:35
Luna
Luna is offline
bij het uitgaan en het was allemaal heel leuk enzo maar ik denk voor anderen niet boeiend om uitgebreid over te lezen
Oud 04-09-2003, 19:05
Verwijderd
zal proberen bij het begin te beginnen en het niet lastig te maken.

ten eerste zitten we al 4,5 jaar bij elkaar op school, en toen kende ik hem als 'het zoontje van de leraar.'
vorig jaar augustus was ik op een feest van een vriendin van me, die haar hele klas had uitgenodigd, inclusief hem. nou ja, t was ontzettend gezellig op het feestje, we waren steeds met zn 4en *ik, hij, een vriend en een vriendin*, en toen zijn we op school ook meer naar elkaar getrokken. zo had ik binnen eenhalf jaar een geweldige vriendengroep, die ook nog werd uitgebreid met wat anderen. nou ja, op een gegeven moment had ik het idee dat ik hem wat meer miste dan die anderen als ik thuis zat, en toen kwam ik erachter dat ik em leuk vond.

ik hield natuurlijk wijs mn mond tegen iedereen, maar ze gingen er op een gegeven moment naar vragen. en ik maar ontkennen. nadat ik toch uit de school geklapt was over mn verliefdhied *behalve tegen Hem* begon er bij hem ook wel wat te dagen, aangezien hij overal buitengehouden werd. maar, o jee, o jee, mn vriendin bleek em ook ontzettend leuk te vinden. *probleem*
Ondertussen was iedereen ervan overtuigd dat Hij mij ook leuk vond, en ik geloofde het maar niet.

ik ben uiteindelijk gaan praten met Hem, en toen wees idd uit dat hij mij ook leuk vond, en mn vriendin dus niet.*ik heb me toch wat schuldig gevoeld *

toen heeft het nog een week geduurd voordat we echt eh, bij elkaar waren, zeg maar. *en pas na 3 weken gezoend, ofzo.*

en nu zijn we al 3 eneenhalve maand samen.

*t is toch langer dan ik dacht *
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 20:42
Verwijderd
Ik ga uit in de Koornbeurs in Delft en had hem de eerste keer dat ik daar kwam al gezien. Toen had hij echter nog een vriendin (we spreken over augustus 2002) Twee van mn vriendinnen die al langer in de Koorn kwamen zeiden al metteen dat het echt een leuke jongen voor me was, ze kende hem al en vertelde me dat hij Ties heette.
Ik besteedde er geen aandacht aan aangezien hij mij ten eerste heel volwassen, oversociaal en misschien wel arrogant overkwam. Zeer onbereikbaar in ieder geval. Daarbij had hij een vriendin, en daar doe ik dus niet aan. Zodra een jongen bezet is is hij voor mij 'afgeschreven'...
Rond december was ik in een verschrikkelijke bui en heb toen met mn dronken kop gevraagd: ' Weet je hoe laat het is?' Je kent het wel, zo heel lam... (Dit krijg ik dus nu nog te horen...) Nou hij wist het wel en ik ging een van die vriendinnen naar huis brengen.
In februari ging ik bij de AH werken, en de eerste zaterdag dat ik moest werken zag ik hem ineens, en we herkende elkaar wel maar wisten het niet zeker.
Na mijn verjaardag (2 maart) had ik blijkbaar de zelfde schoenen als hij heeft en dat kreeg ik dan ook 120 keer per dag te horen op het werk. Eerst wist ik niet hoe ik moest reageren, want ja: Hij is zooo onbereikbaar en stoer en jekenthetwel, de grootste onzin die je kunt verzinnen dus.
Later die maand kreeg ik een lippiercing, reactie natuurlijk : Ey, dr zit wat door je lip! En dat dan ook weer 120 keer per dag.
Vanaf toen had ik wel lol met hem.
Toen kwam het personeelsuitje, dat was op zaterdag, ik moest werken en ging niet mee. Maar Ties wel dus die was er die avond dus nog ff en hebben we nog ff staan ouwehoeren.
(achteraf hoorde ik van hem dat hij de hele avond tegen een andere collega had zitten zeggen hoe leuk ie me vond, terwijl hij me dus nauwelijks kende... )
De volgende twee weken trokken we op het werk meer met mekaar op (mee naar huis fietsen enzo) , en toen kwam de zaterdag; hij had geoefend met de band en kwam later in de Koornbeurs, dus toen hij er eindelijk was vroeg ik, geinteresseerd als ik was, hoe het ging en we lulde weer een eind in de ronte.
Het voelde echter allemaal zeer onwennig.
Die zondagochtend daarna kreeg ik ineens een mailtje en had ie me toegevoegd op msn... Ik vond het wel leuk, maar ik had nog niet echt een gevoel voor hem.
We hebben een tijdje zitten oh-en, en toen kwam ie met het verhaal dat ie geen sigaretten had. Ik had het wel, dus spraken we af bij de sporthal. We hebben daar een tijd gezeten, hij was heel gezellie, niet opdringerig het was echt leuk...
Ik voelde me helemaal verliefd toen ik thuis kwam...
Na die zondag was ik helemaal verliefd, ik 'kende' hem net een dag...
Die week daarna zijn we elke dag wat gaan doen en de eerste maandag (na die zondag dus) werd ik al uitgenodigd om te blijven eten en aan zijn ouders voorgesteld.
Die donderdag kwam hij me van mn werk halen, toen hebben we toen hij me naar huis bracht maar besloten dat we wat hadden. Dat was 3 april 2003.
Die zaterdag ging ik mee naar de verjaardag van een vriend van hem en in de Koorn zoende we pas voor het eerst... Ik had serieus nog nooit zo lekker gezoend.
Hij is deze zomervakantie meegegaan op vakantie met mij, 3 weken Italie met mij en mn ouders en broertje, dat ging heel goed.
Aanstaande zondag eet mijn gezin bij hun thuis, en de week daarop ben ik uitgenodigd voor zijn paps verjaardag...
En nu hebben we al iets van 5 maanden wat en ik vind het echt super leuk!!!

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 21:49
starshine
starshine is offline
gheh kken m al n jaartje ofzow van uitgaan, omdat mijn broer 'm kende... Heb vorig jaar ook met m gekust, mar das op nix uit gelope... Vanaf dat moment msn-den we wel heel veel, en we werden echt goeje vriende, konde alles tege elkaar zegge.. Ook toen ik n andere vriend kreeg, bleef dit zo.. dr bleef eigk ok altijd wel 'n beetje spanning hangen, denkk nu achteraf...
toen t uitging met m'n (nu dus ex)vriend bleek eigk meteen dat hij me leuk vond.. Hij probeerde me dan ook te kussen, mar ik wilde niet mee werke omdat ik nog met me ex in me kop liep.. mar ik ging 'm toch wel steeds leuker vinden en zo hebben we een week of 2, 3 om elkaar heen gedraaid...
nu hebbe we ondertusse iets en t gaat ech super tusse ons.. ! hoop dan ook dat t nog lang zo blijft...

** niet zo spannund as andere verhaaltjes hier, mar toch **

kusj
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten