Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer het eens met een andere browser:
Mozilla Firebird 0.6.1 http://ftp.mozilla.org/pub/firebird/....6.1-win32.zip Het lijkt mij niet logisch dat je 404-meldingen krijgt, maar eerder iets van kan de zoekpagina niet openen, of zo'n stomme MSIE-foutmelding. Helemaal naar onderenschrollen, daar staat een miezerig regeltje met de foutmelding ertussen. Weet je wel zeker of je überhaupt internet hebt op die machine?
|
Misschien heb je bepaald internet-restricties aangemaakt (internet-opties -> tab inhoud). Als deze aanstaan zet je ze beter gewoon af. Het kan ook zijn dat, als het maar enkele sites zijn die niet werken , die sites in je windows-hosts bestand staan.
Ik meen dat dit bestand in (xp) C:\windows\system32 staat, maar het beste is om even de zoekfuntie te gebruiken en zoeken op "HOSTS" (zonder quotes). Dit bestand heeft geen extentie... In deze hostsfile staat het adres gevolgd door het IP of url waarnaar geredirect moet worden. Bijvoorbeeld www.yahoo.com 127.0.0.1. Als je Kazaa Lite hebt staan hier een hoop spy-en adware adresssen in, daar blijf je best vanaf. Zoek in deze lijst naar die enkele sites die niet werken en wis die regels. De kans lijkt me klein dat het dit is, maar als je over computers spreekt... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
HTTPS probleem Diamera | 11 | 22-11-2010 22:04 | |
Software & Hardware |
Websites laden vaak alleen na vernieuwen. Lychee | 3 | 21-11-2009 12:19 | |
Software & Hardware |
[I-net] Kan bepaalde websites niet openen Big D | 10 | 13-05-2006 19:59 | |