Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest doet ze zwaar ingevet een hele foute Afrikaanse oerdans ofzo (inclusief koprol achterwaarts) gehuld in praktisch niks waarbij ze erg haar best doet hitsig over te komen. En maar roepen dat ze zo classy is en niet geinteresseerd in hits scoren. Yeah right.
|
Oh nee... Hier was ik al bang voor. Iemand quote mij terwijl mijn tekst pas onder de quote staat.
Uitleg: Ik vond die vergelijking met Christina toch niet zo aardig (voor Christina dus) toen heb ik hem gewijzigd. Toen kwam er zo'n 'gewijzigd door Winner' onder. Dat HAAT ik, dus ik dacht ik, ik haal dat ding snel weg en post hem nog een keer. Zal het nooit meer doen hoor. ![]() Iemand had al gereageerd dus op wat ik had weggehaald voordat ik zag dat er op was gereageerd.
||
Citaat:
|
![]() |
Tja die clip van Beyonce is best wel zielig eigenlijk. Ik snap niet dat Sean Paul hier zijn naam aan heeft gegeven. Maar het nummer is opzich wel goed.
Alleen ik word een beetje gek van dat wanna-be caribbean/ jaimacan met dat dansen enzo. Nou dat was het wel. ciao, Beloved
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige vinden de clip leuk. Mag dat dan ook niet gezegd worden? Het is slechts meninggeven. ik ben weer veels te serieus Rissie is stom |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sean Paul is een kansloze wannabeneger die maar één kunstje kan en tot nu toe nog maar één nummer heeft uitgebracht (alleen onder vier verschillende titels).
Beyonce is een domme hitsige doos die duidelijk geen andere manieren weet om op te vallen, van haar zangtalent moet ze het niet hebben, dan maar van haar kont. |
![]() |
||
Citaat:
Qua Beyonce: zingen kan ze wel alleen kiest ze jammerlijk de makkelijke weg. Wat ik overigens ook erg zat begin te worden zijn dit soort duetten/projecten/features hoe men het maar wil noemen. Beetje een klap hand beatje een slappe tekst een paar bekende negers en de nieuwe doos welke elke keer een slapper excuus voor zingen blijkt te hebben. *KOTS*
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Morgen ga ik mooi in mijn blauwe Pino-pak posten bij het crematorium. Bij de eerste de best rouwstoet zal ik op de doodskist springen en een tapdans-act op voeren. Ja, ik wil dat, mag jij niks van zeggen. Lekker puh. ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Wat word daar meej bedoelt? ![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 18:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
just kidding. laat ze doen he, de muziek kan me toch niks schelen. Sean Paul teert nog op het succes van zijn eerste "hit", daar horen we in een maand of 2 toch niets meer van. Trouwens, wat doet beyoncé meer dan wat de mariah carey's ashanti's, Britney's of Christina's van deze wereld nog niet hebben gedaan? Sex sells. Als ik een vrouw met zo een lijf was, en een paar miljoen meer kon verdienen als ik wat vlees liet zien, god knows I would do it. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welkom op het muziekforum!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind de clip cool. Gisteren werd die 1 uur lang achter elkaar gedraaid en ik heb het één uur lang zitten kijken en nee, ik werd er niet gek van. Ik vind het een leuk liedje en de clip zelf is ook cool, vooral haar 'Afrikaanse oerdans'. Knap werk!
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zit te zeiken over dat sterren te schaars gekleed zijn. Wat willen jullie nou, dat ze trui en een spijkerbroek gaan dragen? Ik snap niet wat er mis is met te bloot! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat er meer om dat mevrouw eerst ertegen was, er zelfs lyrics (of stukjes) over schreef en nu zelf half klaarkomt in haar clips. |
![]() |
|
Volgens mij heeft ze weleens beweert dat er de hedendaagse popsterren teveel lieten zien en dat dat nergens voor nodig is. En ze is natuurlijk ook nog zwaar van het geloof.. en ondertussen alles doen wat God verboden heeft.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|