Enige minpuntje zijn misschien de wapens, ze ogen iets minder strak ten opzichte van de rest van de tekening. Overigens zouden ze 'boeiender' kunnen, nu zijn het maar twee kleine pistooltjes, terwijl het ook een wat grotere glimmende gun had kunnen zijn. Ze vallen nu een beetje weg in het grijs van de tekening.
Iets wat ik wel jammer vind is dat de chick de wijsvinger van haar rechterhand niet op het schietknopje heeft.
Het is iig niet te zien, maar volgens mij heb je het wel geprobeerd (omdat ik 3 vingers en een duim zie).
ik vind hem wel mooi, maar ik vind dat d'r schouders een beetje breed zijn...(misschien is dat niet, maar zo komt het op mij over...) en haar borsten is ook iets mis mee, maar ik ben er nog niet achter wat
verder erg goed
Leukleukleuk. Je moet nog aan de schouders/oksel/bovenarmen werken. De armen zijn te klein in vergelijking met de rest. En uh. Die gestrekte arm klopt ook niet helemaal geloof ik. Hoe ze dat pistool vasthoudt en alles.
Verder stem ik in met de rest hierboven (borsten zijn ietwat ongelijk in grootte/hoogte).
Puik werk.
Goed spul, alleen mag op enkele plaatsen de lineart wel iets strakker - bv. rechterschouder (over de lijntjes, foei), benen, en gezicht. Verder erg dope.
jammer dat dit soort striptekeningen niet zonder cliche's kunnen. erg goed getekend, daar moet je iets mee gaan doen, maar geef er eens een twist aan- altijd weer die grote borsten en glimmende stalen dingeskes (weetjewel). waarom is het niet dat ene stille meisje uit je klas (bvoorbeeld).
ch ii l schreef op 15-09-2003 @ 00:38: jammer dat dit soort striptekeningen niet zonder cliche's kunnen. erg goed getekend, daar moet je iets mee gaan doen, maar geef er eens een twist aan- altijd weer die grote borsten en glimmende stalen dingeskes (weetjewel). waarom is het niet dat ene stille meisje uit je klas (bvoorbeeld).
bijna niemand wil rukken op het plaatje van het stille meisje uit de klas