Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ben je nu zélf terug de koter (unief/hogeschool), of ga je werken?
![]() ik ben ook best benieuwd eigenlijk, die worden elk jaar kleiner en kleiner precies, die eerstejaars... altijd als ik er ééntje zag lopen, met zo'n énoooorme boekentas op z'n rug dacht ik: "zó klein waren wij toch niet?!" ok, ik was met m'n meter vijfenzestig absoluut niet klein, maar de rest van m'n klasgsenootjes waren toch geen halve meter kleiner dan ik... ![]() |
![]() |
|
Ooh geweldig dit.
Ik liep gisteren op het station in Zwolle, en 3 kleine meisjes (allemaal 2 staartjes) liepen voor me. Allemaal een grote volle tas, maar dit keer hingen die tassen gewoon recht op hun reet (als het niet lager was).. je zag ze echt zwóegen met die zooi ![]() Maargoed. Ik vroeg me toch wel af of ik er toendertijd ook zo bij liep. In het lichtblauw. ![]()
|
![]() |
volgens mij krimpen ze met et jaar, das een ding.
en verder valt mij echt ontzettend op dat je allemaal mini altos krijgt.. heel veel groen haar en nirvana/nofx/system of a down thsirtjes en das dan voor de jonges. Meisjes doen meer aan het commerciele alto zijn, dus uhmz... voornamelijk kuddes kleurtjes overal (en wasknijpers en veiligheidsspelden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons gaat het echt de verkeerde kant op... ik zag verdomme gewoon twee bruggers met Ab Normaal(!) knuffeltjes aan hun tas. Ik moet er nog steeds iets tegen ondernemen. Verder zijn er inderdaad wel een hoop super kleurige Avril look a likes op school bij gekomen maar er is hoop want ik zag ook al een klein ventje met the Distillers en the Casualties op zijn tas rond lopen.
|
![]() |
|
Ik zit niet meer op een middelbare school met heeeel kleine bruggertjes
![]() ![]() en aangezien ik jonger ben dan de gemiddelde eerstejaars bij mij op school (zit in het 2e jaar, ben dus net weer brugger-af ![]() ![]() maar de lichting op mn oude middelbare school schijnt redelijk groot te zijn/ogen, maar de supergrote tas blijft natuurlijk altijd ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ze zijn klein en hebben als altijd een grote rugzak.. qua kleding is het allemaal basisschool materiaal (denk aan paardentruien enzo) op een meisje na.. en die wordt dan ook ontiegelijk achtervolgt door dr nieuwe gang..
![]() |
![]() |
|
Het eerste wat me opviel was dat ze veel brutaler geworden zijn. Ik moest op hun eerste sportdag scheidsrechter zijn bij de skippyballenrace (mijn schooltje weet precies hoe ze die koters op moeten voeden
![]() Een paar dagen geleden maakte ik foto's in de kantine voor de schoolkrant en toen kwam er groepje naar me toe. Ze wouden de foto's zien en als ze er lelijk op stonden mochten ze niet in de schoolkrant! ![]() Ik zou er 6 jaar geleden niet eens aan gedacht hebben een 6vwo 'er aan te spreken! De jongetjes zijn overigens of skatertjes of ze dragen Karl Kani en de populairsten dragen Diesel enzo. Meisjes zijn 'ontzettend hip' ![]() Maar qua kleding lopen ze er zeker beter bij dan ik 6 jaar terug maar mooi is anders... ![]() Ohjah: mij vinden ze allemaal belachelijk. ![]() Hihi...
||
Citaat:
Al draag ik ook altijd kuddes kleurtjes ![]() Beoordeel zelf ![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 16:26. |
![]() |
|
Bij ons lijken ze ook steeds kleiner te worden, er zijn vooral veel kleine jongetjes volgens mij, waaronder veel skatertjes of idd de 'populaire'met Diesel kleding enzo. De meisjes (meeste) meisjes lijken wat groter en ouder. Veel van hun zijn inderdaad 'mini-alto's' met gestreepte kousen en hun tassen vol knuffeltjes en buttons en natuurlijk de fluo-armbandjes en broeken. En er zijn ook een heleboel van die lieve kleine meisjes met staartjes enzo..
Ik heb wel gemerkt dat ze steeds brutaler worden jah, ze durven ons nu aan te spreken en zelfs tegen te spreken, dat durfde ik ook echt niet toen ik in de eerste zat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, ik zie ze ook niet meer, maar ik zit wel veel vaak met kindren in de trein waarvan ik vermoed dat het bruggers zijn en daar zit zo'n schatje bij. <3 Een lief klein alto'tje met wijde broeken en altijd een skateboard in zijn hand en hele lieve krulletjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oooh. ![]()
||
Citaat:
|
Voor mij is nu opeens alles lager dan de vijfde 'brugger'.
![]() Maar eh, de echte bruggers zijn weer gekrompen ja. En ze dragen steeds meer make up. En ze drommen nog meer in groepjes bij elkaar. En ik heb een gothic brugger. Ha.
|
Jah ik ben geen brugpieper meer hoor, voor degene die t willen weten. Ik zit in de 3e. Egt leuwk, al die bruggertjes duwen en trekken, omdat ze dat bijh mijh oowk altijd deden. Maar ze zijn super klein, ik ben oowk klein, 1.56 maar hun zijn egt 1.40 ofzow. Egt niet normaal!
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond ze vorig jaar kleiner! Sommigen zijn zelfs groter dan ik (is ook niet zo heel moeilijk , maar toch
![]() Er zijn een paar echte kakkertjes, alto'tjes en een paar van die 'hippe' meiden met make-up en alles. De rest allemaal van die basisschoolkleertjes, inclusief lage schoenen met daarboven enorm felle figuurtjes-sokken (opgetrokken tot de knie) en Meningokok-keycords! Ze zijn wel lief dit jaar hoor! Ik zit nl bij zo'n vrijwilligersproject op onze school, en we moesten dus ene lesje geven daarover aan de nieuwe eersteklassertjes. Allemaal heel lief luisteren enzo. En sommigen van die bijdehante opmerkingen ![]()
|
heel klein lijkt het wel dit jaar soms lijken de boeken tassen groter als degene die hem draagt ze lijken ongeveer 1.50m ongeveer te zijn gewoon extreem klein das wel lachen met iedereen als er weer een kleine wup langskomt iedereen in mijn klas is groot
![]()
|
ze hebben volgens mij wel wat meer stijl gekregen..vorig jaar liepen er nog een paar rond met mickeymouse-tshirts..
en dankzij t advies van hun grote broer of zus uit de 2e dat je je tas niet zo hoog moet dragen, omdat t niet cool is....dragen veel van die kleintjes hun é-norme tas ongeveer op hun knieën! fokkin freaky.
|
die piepers van nu zijn zoooo klein dat ik ze soms over het hoofd zie als ik gewoon vooruit kijk...
![]()
|
Misschien groei jezelf ook wel...
Klein ten opzichte van mij, (1,90).... opzich zijn ze allemaal nog een beetje hetzelfde gekleed, standaard C&A truien en bloesjes. Af en toe een alto-tje ertussen door, meestal broertje of zusje van een al huidige alto. Heel veel "skatertjes" nouja wijde broeken en van die skate schoentjes maar dat is ook mode. Het ergste is dat bij onze school we 2 gebouwen hebben, 1 voor de bovenbouw en 1 voor de onderbouw,... normaal hoef ik daar nooit te komen... nou heb ik in eens 5 lessen in de week helemaal diep in de onderbouw... pfff druk daar |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() mja, ik heb nooit echt last gehad van klein zijn... toen ik in de eerste zat was ik al 1.75m ![]() ![]()
|
Nou k heb op 3 verschillende scholen bruggertjes gzien, maar ze zijn nat. nie veel anders. Dit jaar? Nou die tassen natuurlijk om te beginnnen. En vorige jaren werden ze alsmaar kleiner, nu zijn ze weer iets groter. Veder mollen ze elkaar, gooien ze met stinkbommetjes en smijten ze voedsel over de vloer.... nog het gevoel dat je iets mist?
![]() Bye bye
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|