Oud 10-09-2003, 10:54
Verwijderd
Hoe klein zijn ze dit jaar weer?
Wat dragen ze dit jaar voornamelijk
Kleuren?
Stijlen?

en voeg zelf maar nog wat toe, ben benieuwd...
ik heb 6 jaar brugpiepers zien opgroeien, altijd leuk om te zien hoe ze van die die vreselijke pastelkleurige kinderkleding in gaan ruilen voor 'normale' kleding ed
en van die nerd aziaatjes die opeens heel stoer van die molukker kleuren gaan dragen

vertel! (aangezien ik nou niet meer op een school met koters zit )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 11:07
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 10-09-2003 @ 11:54:
Wat dragen ze dit jaar voornamelijk
Kleuren?
Stijlen?

en voeg zelf maar nog wat toe, ben benieuwd...
ik heb 6 jaar brugpiepers zien opgroeien, altijd leuk om te zien hoe ze van die die vreselijke pastelkleurige kinderkleding in gaan ruilen voor 'normale' kleding ed
en van die nerd aziaatjes die opeens heel stoer van die molukker kleuren gaan dragen

vertel! (aangezien ik nou niet meer op een school met koters zit )
ze zijn vooral erg klein valt me op, en de een is nogal basisschoolachtig gekleed en de ander weer 'ultrahip'.
wel vrij veel 'meelopers'.
eigenlijk zoals ieder jaar.

o ja, en natuurlijk hebben ze altijd hun supergrote rugtas bij zich
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:09
Verwijderd
ben je nu zélf terug de koter (unief/hogeschool), of ga je werken?

ik ben ook best benieuwd eigenlijk, die worden elk jaar kleiner en kleiner precies, die eerstejaars... altijd als ik er ééntje zag lopen, met zo'n énoooorme boekentas op z'n rug dacht ik: "zó klein waren wij toch niet?!"
ok, ik was met m'n meter vijfenzestig absoluut niet klein, maar de rest van m'n klasgsenootjes waren toch geen halve meter kleiner dan ik...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:14
Verwijderd
zit op volwassenen onderwijs, maar daar is iedereen tussen de 18 en 20
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:31
Verwijderd
ik kan de bruggers niet meer van de andere klassen onderscheiden, ze zien er te stylish uit, allemaal poppekindjes
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:47
Laïs
Laïs is offline
Ik was wel klein. 1 meter 45. .Maar met een overgrote rugzak liep ik niet. denk ik
Op mijn school zitten allemaal derdejaars te.m zesdejaars.
Wat mij opvalt dat ze vooral ver-schrik-ke-lijk lawijtmakers zijn.
Oud 10-09-2003, 11:49
Jules
Jules is offline
Ooh geweldig dit.

Ik liep gisteren op het station in Zwolle, en 3 kleine meisjes (allemaal 2 staartjes) liepen voor me. Allemaal een grote volle tas, maar dit keer hingen die tassen gewoon recht op hun reet (als het niet lager was).. je zag ze echt zwóegen met die zooi

Maargoed. Ik vroeg me toch wel af of ik er toendertijd ook zo bij liep. In het lichtblauw.
Oud 10-09-2003, 12:04
655321
655321 is offline
volgens mij krimpen ze met et jaar, das een ding.
en verder valt mij echt ontzettend op dat je allemaal mini altos krijgt.. heel veel groen haar en nirvana/nofx/system of a down thsirtjes en das dan voor de jonges. Meisjes doen meer aan het commerciele alto zijn, dus uhmz... voornamelijk kuddes kleurtjes overal (en wasknijpers en veiligheidsspelden )
Oud 10-09-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 10-09-2003 @ 13:04:
en verder valt mij echt ontzettend op dat je allemaal mini altos krijgt.. heel veel groen haar en nirvana/nofx/system of a down thsirtjes en das dan voor de jonges. Meisjes doen meer aan het commerciele alto zijn, dus uhmz... voornamelijk kuddes kleurtjes overal (en wasknijpers en veiligheidsspelden )
en stropdasjes???(en veeeel felgekleurde kleding en kniekousen?)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 12:10
655321
655321 is offline
owja hell kniekousen hebben ze ook.. en twee verschillende sokken en kuddes van die armbandjes en..en..
waar gaat het heeeeen met de wereld??
Oud 10-09-2003, 12:16
Verwijderd
Bij ons gaat het echt de verkeerde kant op... ik zag verdomme gewoon twee bruggers met Ab Normaal(!) knuffeltjes aan hun tas. Ik moet er nog steeds iets tegen ondernemen. Verder zijn er inderdaad wel een hoop super kleurige Avril look a likes op school bij gekomen maar er is hoop want ik zag ook al een klein ventje met the Distillers en the Casualties op zijn tas rond lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
bij ons zijn het hele schattige miniskatertjes

De jongens dan, de meisjes hebben allemaal de walgelijkste dingen aan, die moeten echt nog een stijl gaan zoeken
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:48
El Kim
El Kim is offline
Ik zit niet meer op een middelbare school met heeeel kleine bruggertjes

en aangezien ik jonger ben dan de gemiddelde eerstejaars bij mij op school (zit in het 2e jaar, ben dus net weer brugger-af ) vind ik ze wel redelijk normaal, alleen zit ik wel op een school met heel veel modetrutjes en plamuur

maar de lichting op mn oude middelbare school schijnt redelijk groot te zijn/ogen, maar de supergrote tas blijft natuurlijk altijd
Oud 10-09-2003, 13:55
Verwijderd
ze zijn klein en hebben als altijd een grote rugzak.. qua kleding is het allemaal basisschool materiaal (denk aan paardentruien enzo) op een meisje na.. en die wordt dan ook ontiegelijk achtervolgt door dr nieuwe gang.. ik moet ook toegeven dat ze er voor een brugger goed bij loopt..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:58
squat
squat is offline
Eigenlijk zoals ieder ander jaar.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:18
spunky
spunky is offline
Het eerste wat me opviel was dat ze veel brutaler geworden zijn. Ik moest op hun eerste sportdag scheidsrechter zijn bij de skippyballenrace (mijn schooltje weet precies hoe ze die koters op moeten voeden ) en ze luisterden voor geen meter.
Een paar dagen geleden maakte ik foto's in de kantine voor de schoolkrant en toen kwam er groepje naar me toe. Ze wouden de foto's zien en als ze er lelijk op stonden mochten ze niet in de schoolkrant!
Ik zou er 6 jaar geleden niet eens aan gedacht hebben een 6vwo 'er aan te spreken!

De jongetjes zijn overigens of skatertjes of ze dragen Karl Kani en de populairsten dragen Diesel enzo. Meisjes zijn 'ontzettend hip' met hun kleurtjes en frustseltjes en armbandjes en sokjes en geschreeuw. Want wat maken ze een lawaai.

Maar qua kleding lopen ze er zeker beter bij dan ik 6 jaar terug maar mooi is anders...
Ohjah: mij vinden ze allemaal belachelijk. "Moet je die zien!"
Hihi...
Oud 10-09-2003, 16:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
^^ helemaal mee eens!

Al draag ik ook altijd kuddes kleurtjes

Beoordeel zelf

Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:31
Soezen
Soezen is offline
De eerstejaars lijken soms nog ouder dan mij. Daar heb ik dus echt een hekel aan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:34
spunky
spunky is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 10-09-2003 @ 17:31:
De eerstejaars lijken soms nog ouder dan mij . Daar heb ik dus echt een hekel aan.
... dan ik...

Sorry, ik kan het echt niet laten!
Oud 10-09-2003, 16:39
bracelance
bracelance is offline
ik zie ze nooit, ik zie wel wat grote boekentassen rondhuppelen
Oud 10-09-2003, 17:50
#6 is offline
Bij ons lijken ze ook steeds kleiner te worden, er zijn vooral veel kleine jongetjes volgens mij, waaronder veel skatertjes of idd de 'populaire'met Diesel kleding enzo. De meisjes (meeste) meisjes lijken wat groter en ouder. Veel van hun zijn inderdaad 'mini-alto's' met gestreepte kousen en hun tassen vol knuffeltjes en buttons en natuurlijk de fluo-armbandjes en broeken. En er zijn ook een heleboel van die lieve kleine meisjes met staartjes enzo..
Ik heb wel gemerkt dat ze steeds brutaler worden jah, ze durven ons nu aan te spreken en zelfs tegen te spreken, dat durfde ik ook echt niet toen ik in de eerste zat
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-09-2003 @ 17:22:
^^ helemaal mee eens!

Al draag ik ook altijd kuddes kleurtjes

Beoordeel zelf
Waarom gooi jij in godsnaam altijd overal foto's neer. :/

Anyway, ik zie ze ook niet meer, maar ik zit wel veel vaak met kindren in de trein waarvan ik vermoed dat het bruggers zijn en daar zit zo'n schatje bij. <3 Een lief klein alto'tje met wijde broeken en altijd een skateboard in zijn hand en hele lieve krulletjes.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:55
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Jewel schreef op 10-09-2003 @ 18:54:
Waarom gooi jij in godsnaam altijd overal foto's neer. :/

Anyway, ik zie ze ook niet meer, maar ik zit wel veel vaak met kindren in de trein waarvan ik vermoed dat het bruggers zijn en daar zit zo'n schatje bij. <3 Een lief klein alto'tje met wijde broeken en altijd een skateboard in zijn hand en hele lieve krulletjes.
Blonde krulletjes?

Oooh.
Oud 10-09-2003, 17:58
REIE
REIE is offline
Citaat:
Ja, mini-altos, velen veelal zwart, met een ueberbruggerige skateboard-tas in plaats van die wielenplank tussen de schouderhengsels te steken (of gewoon thuis te laten). Ook hebben de jongens opvallend gestileerd nonchalant lang haar en lopen ze idd in bandshitjes. De overigen zijn nette, kleurige, door hun moeder-aangeklede oppervlakkigheden. De rood-geel-groene zweetbandjes zag ik ook weer. Best schattig, die koters met hun wijde kleding, lijken ze allemaar hulpelozer in. De dametjes worden met het jaar tuttiger, of in hun ogen: volwassener.
Oud 10-09-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 10-09-2003 @ 18:55:
Blonde krulletjes?

Oooh.
Donkerblond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 18:00
Briseïs
Briseïs is offline
Voor mij is nu opeens alles lager dan de vijfde 'brugger'. Waarom? Ik heb geen id. Ik had samen met een vriendin stiekem een oogje op een leuke brugger, bleek 'ie in de vierde te zitten....

Maar eh, de echte bruggers zijn weer gekrompen ja. En ze dragen steeds meer make up. En ze drommen nog meer in groepjes bij elkaar. En ik heb een gothic brugger. Ha.
Oud 10-09-2003, 18:04
Synonym
Synonym is offline
Ja, ik was ook klein, 1.45m en had een mégatas, zo'n rugzak-met-kindje geval... Best triest. Daarom heb ik ook elk jaar weer medelijden met die brugpiepers.

En ze zijn inderdaad erg klein, en meeloperig...
Oud 10-09-2003, 18:11
Rissie
Rissie is offline
Jah ik ben geen brugpieper meer hoor, voor degene die t willen weten. Ik zit in de 3e. Egt leuwk, al die bruggertjes duwen en trekken, omdat ze dat bijh mijh oowk altijd deden. Maar ze zijn super klein, ik ben oowk klein, 1.56 maar hun zijn egt 1.40 ofzow. Egt niet normaal!
Oud 10-09-2003, 18:14
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 10-09-2003 @ 14:48:

*bla*en aangezien ik jonger ben dan de gemiddelde eerstejaars bij mij op school*bla*
Offtopic: heb je msn? of icq? of iets anders? Gaat niet over leeftijd hoor, je bent gewoon cool
Oud 10-09-2003, 18:19
Dory
Dory is offline
Ik vond ze vorig jaar kleiner! Sommigen zijn zelfs groter dan ik (is ook niet zo heel moeilijk , maar toch .

Er zijn een paar echte kakkertjes, alto'tjes en een paar van die 'hippe' meiden met make-up en alles. De rest allemaal van die basisschoolkleertjes, inclusief lage schoenen met daarboven enorm felle figuurtjes-sokken (opgetrokken tot de knie) en Meningokok-keycords!

Ze zijn wel lief dit jaar hoor! Ik zit nl bij zo'n vrijwilligersproject op onze school, en we moesten dus ene lesje geven daarover aan de nieuwe eersteklassertjes. Allemaal heel lief luisteren enzo. En sommigen van die bijdehante opmerkingen
Oud 10-09-2003, 18:42
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Jewel schreef op 10-09-2003 @ 18:58:
Donkerblond.

Oe. Ook goed.
Oud 10-09-2003, 19:46
Otis
Otis is offline
Ik heb voornamelijk Jim's zien lopen tussen de bruggertjes..maar ik haal 1e, 2e,3e en 4e klassen niet meer uit elkaar..wil ik ook niet...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:50
cyber ian
cyber ian is offline
heel klein lijkt het wel dit jaar soms lijken de boeken tassen groter als degene die hem draagt ze lijken ongeveer 1.50m ongeveer te zijn gewoon extreem klein das wel lachen met iedereen als er weer een kleine wup langskomt iedereen in mijn klas is groot ik ben zelf 1.80 en dan is het soms wel lachen
Oud 10-09-2003, 19:59
tuttebel
tuttebel is offline
ze hebben volgens mij wel wat meer stijl gekregen..vorig jaar liepen er nog een paar rond met mickeymouse-tshirts..

en dankzij t advies van hun grote broer of zus uit de 2e dat je je tas niet zo hoog moet dragen, omdat t niet cool is....dragen veel van die kleintjes hun é-norme tas ongeveer op hun knieën! fokkin freaky.
Oud 10-09-2003, 20:01
AtHell
AtHell is offline
Mijn zusje wel schattig. Zeker met z'n bloedrode Kipling tas.
Oud 10-09-2003, 21:02
S
S is offline
Ik zag een lopen met nep Evisu .
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:04
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
was ff langs geweest op me oude school en ja hoor die smurfen liepen er ook en ik hyper door de gang springen liep zomaar een klas in en riep meneertje meneertje (bijnaam voor een leraar) hij was les aant geven aan smurfen ze keke me allemaal blij aan....
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
regenboogkousen
netpanty´s
stuka-broeken
&kleeeiiin
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:55
Firefly
Firefly is offline
Skate broeken die lekker strak zitten omdat hun moeder mee is geweest sjoppen 'ja die past wel'
streepjessokken
fluokleurtjes
punkrokjes shit

shit man in de eerste was ik helemaal niet zo hip
Oud 10-09-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 10-09-2003 @ 11:54:
1- Wat dragen ze dit jaar voornamelijk
2- Kleuren?
3- Stijlen?
1- rugzakken! en schoenzoolafdrukken (best een hobbelige rit door de gangen)
2- ja, best veel
3- de één wel, de ánder niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 06:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Firefly schreef op 10-09-2003 @ 22:55:
shit man in de eerste was ik helemaal niet zo hip
Oud 11-09-2003, 07:19
kuik
kuik is offline
die piepers van nu zijn zoooo klein dat ik ze soms over het hoofd zie als ik gewoon vooruit kijk... en er zijn heel veel kleine schattige mini-skatertjes en de meisjes hebben natuurlijk alles van de yes or no of ze lopen helemaal in het gsus...
Oud 11-09-2003, 07:37
Demiurge
Demiurge is offline
Misschien groei jezelf ook wel...

Klein ten opzichte van mij, (1,90).... opzich zijn ze allemaal nog een beetje hetzelfde gekleed, standaard C&A truien en bloesjes.
Af en toe een alto-tje ertussen door, meestal broertje of zusje van een al huidige alto. Heel veel "skatertjes" nouja wijde broeken en van die skate schoentjes maar dat is ook mode.

Het ergste is dat bij onze school we 2 gebouwen hebben, 1 voor de bovenbouw en 1 voor de onderbouw,... normaal hoef ik daar nooit te komen... nou heb ik in eens 5 lessen in de week helemaal diep in de onderbouw... pfff druk daar
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:38
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
spunky schreef op 10-09-2003 @ 17:18:
Het eerste wat me opviel was dat ze veel brutaler geworden zijn.
Inderdaad, dat valt mij ook op. Wij hadden als brugklassers respect voor oudere mensen zoals 6e klassers en leraren. Maar deze opdondertjes geven gewoon een grote bek!
Oud 11-09-2003, 07:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kipjuh! schreef op 11-09-2003 @ 08:19:
die piepers van nu zijn zoooo klein dat ik ze soms over het hoofd zie als ik gewoon vooruit kijk...
ja! ik heb ook het idee dat ze krimpen
mja, ik heb nooit echt last gehad van klein zijn... toen ik in de eerste zat was ik al 1.75m (nu ben ik 1.84m en uitgegroeid )
Oud 11-09-2003, 07:40
saartjeh
saartjeh is offline
Nou k heb op 3 verschillende scholen bruggertjes gzien, maar ze zijn nat. nie veel anders. Dit jaar? Nou die tassen natuurlijk om te beginnnen. En vorige jaren werden ze alsmaar kleiner, nu zijn ze weer iets groter. Veder mollen ze elkaar, gooien ze met stinkbommetjes en smijten ze voedsel over de vloer.... nog het gevoel dat je iets mist? Ze vermoorden elkaar, springen bovenop elkaar en duwen alles en iedereen omver. Dat zijn onze ontspoorde brugger. Ohja, zou ik bijna vergeten. Kzat gister in de pauze op de trap en de 1e bel ging... Al die brugger direct suuupersnel tassen pakken. Ik zei zo tegen n vriendin van: "ik ga ze maar niet vertellen dat er ook nog n 2e bel is" Tis wel wat rustiger als die bruggers pleite zijn. Ben k nog iets vergeten.... mmm, weet nie meer.

Bye bye
Oud 11-09-2003, 10:47
Rundfunk
Rundfunk is offline
In ieder geval een stuk groter dan voorheen. Of ik ben aan het krimpen
Oud 11-09-2003, 11:41
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Het /moet/ wel mijn verbeelding zijn, maar ik vind de eerstejaars studenten ook net zo lief als vroeger bruggers echt het "ahhhhhh KIJK ze dan lopen! en die! een gothic! een alto! aawwww" effect.
Oud 11-09-2003, 13:16
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Juist ja. En stoere 12 jarige rokertjes die stoer staan te doen op de straathoek. En ook brutale kereltjes van 1 meter 40 die maar lopen te rennen en te schreeuwen en (omg) tikkertje lopen te doen tussen de lessen door
Oud 11-09-2003, 13:19
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 11-09-2003 @ 08:38:
Inderdaad, dat valt mij ook op. Wij hadden als brugklassers respect voor oudere mensen zoals 6e klassers en leraren. Maar deze opdondertjes geven gewoon een grote bek!
Juistem
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten