| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Jazeker ken ik ze. Neem eens bijvoorbeeld De poort des doods (Death Gate) van Margaret Weiss en Tracy Hickman. Erg goed in dit genre. En telt bovendien 7 delen.
Ook ben ik nu bezig in een ander boek, Dark Moon (Nederlandse naam bij mij onbekend) van David Gemmell. Is maar 1 deel (geloof ik) maar desalniettemin erg goed. Oh ja, nog één, telt zes delen: Meestermagiër van W.J. Maryson. Ook best mooi, hoewel er heel veel (te veel) personages in zijn. Nou, dat zou je toch wel voor voorlopig moeten bezighouden
|
|
||
|
Citaat:
Wilde ik net zeggen ja. De geweldigste boeken die ik ooit heb gelezen en ja..ik werd weer eens verliefd op de hoofdpersoon
|
|
|
|
Tolkien's In de ban van de ring uiteraard,
De wetten van de magie (4 en een halgf deel tot nu toe) Magiër (een stuk of vier geloof ik) Kronieken van aurian (eentje maar )De schijfwereld van Tarry Pratchet (4 delen dacht ik, iig errug leuk) en nog wat, maar dat weet ik zo gauw niet meer.
|
|
||
|
Citaat:
Enne Magier, dus niet de vervolg serie erop waren 6 boeken geloof ik! Er is ook nog een serie die vanaf het derde boek van Magier een andere kant oploopt, Krondor, en het zijn 3 boeken. Ik heb er ook een spel van..prachtig spel..
|
|
||
|
Citaat:
Maar van de kronieken van Krondor (het eerste deel heet Leerling/Magiër) zijn er een stuk of 12 al geloof ik. ![]()
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
weet verder geen nieuwe toe tevoegen heb alles hier al zijn staan ongeveer..
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|