Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wel zoiets
Ik stond een keer gewoon in een disco met een paar vrienden, er kwam een jongen bij staan die een van hun kende. Hij vroeg me op een gegeven moment hoe ik heette en waar ik vandaan kwam enzo, ik gaf wel antwoord maar gaf hem totaal niet de indruk hem intressant te vinden ofzo. Hij nog naast me maar ik praatte niet meer met hem, toen ik opeens zn hand op mn kont voelde. Die heb ik wegedaan en ben ergens anders gaan staan. Sloeg echt nergens op ![]()
|
ik zou hem of mijn wang toekeren of gewoon wegduwen ligt eraan hoe goed ik diegene zou kennen en of ik in goeie bui ben of niet. Ken ik hem zal het mijn wang worden en zachies zeggen dat ik het niet wil zodat hij voor zijn vrienden niet voor lul staat. Ken ik hem niet duw ik hem van me af en waarschijnlijk kan hij een vloekserenade erachter aan krijgen of ik zou hem vragen offie wel helemaal lekker in ze knar is
![]()
|
Ik had toevalllig afgelopen zaterdag dat meegemaakt. Ik zat lekker te dansen met mijn zusje en beste vriendin op de dansvloer en werd aangesproken door een jongen. We hebben toen wel wat gepraat, maar omdat de lichten al aangingen besloten wij drie (ik, zusje, vriendin) weg te gaan.
Ik zei dus dat ik weg ging en die jongen wil me gewoon een afscheidszoen geven (dacht ik), maar meteen voel ik zijn tong op mijn onderlip. In mijn mening hoor je zo niet te zoenen, maar goed, dat doet er allemaal niet toe. Ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid en zei dat ik maar moest gaan. Daarna ben ik gewoon weggelopen ![]() |
![]() |
|
ik heb wel is gehad dat ik 3 dagen lang nee heb gezegd. 'nee ****, je hebt een vriendin'
(was op een week-kamp) op dag 3, savonds in een discotheek, ik was niet zo nuchter en toen zoende hij me toch.... ik half mee staan zoenen. en daarna gezegd: 'nou, wou je dat nou zo graag? t was niet echt een succes he?' of iets in die richting. best lullig.. sinds kort is diezelfde jongen vrijgezel en wou me pas wee zoenen. toen mn vriend notabene achter me stond ![]() |
![]() |
|
als ik een jongen ken maak ik duidelijk
1) dat ik bezet ben 2) dat dansen dansen is, en geen uitnodiging aan mijn lijf te zitten tenzij ik het expliciet vraag 3) ik geen behoefte heb aan labiaal contact op welke manier dan ook als ik de jongen niet ken, en hij ZOU me onverwachts op de mond zoenen ( als mijn dodende blikken hem niet hebben afgeweerd) dan rst mij niets anders hem op de meest brute wijze te vermoorden ....
|
hahaha....
zoiets dergelijks gebeurde mij afgelopen weekend, ik had tegen een jongen gezegd (die ik echt NIET zag zitten) dat ik de vogende avond wel met em zou zoenen,maja toen was ik ook goed dronken. Hij komt die volgende avond naar me toe, en zegt: we hadden een afspraak (mn vrienden hadden die me herinnerd), en ik zei van: jahhh, ik was dronken! toen probeerde die me de hele tijd te zoenen, echt heel irritant, en toen heb ik maar gezegd, ja sorry, ik ben dus niet dronken genoeg om met je te zoenen, en toen is ie weggelopen... niet erg aardig, maja, je moet toch wat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat een agressie hier.
![]() Voor de meeste personen is dat dan blauwtje genoeg om ermee op te houden. Staat ie ook niet voor lul bij anderen. Daarentegen, als ze hardnekkig zijn slaan met die hap ![]() |
![]() |
|
Variant:
Je bent weer op een feestje, en er wordt een slow gedraaid (dit gebeurt niet in de disco ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik lokt meestal het meisje uit en wacht tot zij begint te zoenen, of ze wacht te lang en lokt mij ontzettend uit, maar ben daar altijd vrij laat in. |
![]() |
|
... terugzoenen! Als ik niet met een jongen wil zoenen zou ik in de eerste plaats al niet met hem gaan (en willen) dansen maar dan al bij hem weggaan. als je met een jongen danst vraag je er om vind ik zelf, die jongen gaat toch niet voor niets met je dansen (in de veel gevallen dan).
|
![]() |
|
![]() |
Euh, als ik op diene moment in heel impulsief zou reageren zou het wel eens kunnen zijn dat ik ga voor die mep in z'n gezicht.
Maar als ik er nog mee zou kunnen lachen( en het dus wel erg, maar best vergeeflijk zou vinden), dan zou ik hem vriendelijk uitleggen dat ik graag met hem dans, en het plezant vind enzo. Maar dat ik verder niets wil hoor!
|
![]() |
Dat maak ik nou nooit eens mee he, dat ik ongewenst gezoend wordt. Of werd, in mijn vrijgezelle tijd. Ik regelde het zo dat ik, als ik iemand niet leuk genoeg vond om mee te zoenen, dat ik daar niet dicht bij genoeg in de buurt kwam. Beetje een stap vooruit denken hoor, je ziet het toch al van verre aankomen?
Nou, dan ga je in de afstand-modus.
|
Ik zie ook geen W in die avatar hoor, zou me god nie weten hoe ze daar bij komt...
Het is me wel eens overkomen, zoiets, ik heb een vriend en ookal had ik die niet, ik wou niet met hem zoenen, maar hij had zojuist een liefdesverklaring afgelegd naar mij toe en die wou hij graag bevestigen met een tongzoen ![]() Ik heb hem van me af geduwd en heb niks gezegd, ben toen direct weggelopen.Heb de hele avond ook geen last meer van hem gehad gelukkig! ![]()
|
Doet me denken aan deze week in Antwerpen. Komt daar een kerel naar me toe en voor ik iets kon doen zat z'n tong in m'n keel. Midden in een winkelstraat overdag, nota bene.
Wat doe je dan...een koele en vuile blik naar hem werpen, hem achteruit stampen. Ik neem me altijd voor om wat 'gevatter' te reageren, maar daarvoor ben je teveel met afschuw vervuld. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal geen aandacht van jongens, nul komma nul ![]() *hoest* oke oke... maar uhm... dit telt niet?
|
Tja...Kvind het eigenlijk niet zo erg...Gewoon een kus op de mond geven doe ik nogal snel, maar uit respect zou ik natuurlijk nooit zomaar iemand binnen draaien...Toch niet echt iets verkeerd met een kus op de mond
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ripper
||
![]() |
Citaat:
![]() De rest van de avond.. en vaak later als je ze tegenkomt negeren ze je.. en zo hoort het haha
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik word langzaam gek.. wat wil hij nouw??? Mond_1 | 6 | 25-03-2002 19:59 |