Oud 14-09-2003, 20:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Echt meteen vol in de kont neuken die smeerlap!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2003, 20:35
Verwijderd
Ik ben er nog niet helemaal over uit:

- Hoofd wegdraaien en vervolgens vragen waar dit op slaat?
- Gewoon direct in zijn lip/tong bijten! en een mep met vlakke hand op zijn wang

Ligt aan de bui waarin ik op dat moment ben.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:43
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 14-09-2003 @ 21:35:
Ligt aan de bui waarin ik op dat moment ben.
Dronken = altijd prijs

niet vrouwonvriendelijk bedoeld
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 13-09-2003 @ 20:51:
ik vind je avater echt cool, een vraagteken en een W (jouw naam) moest ff kwijt
Dan zie jij iets wat ik niet zie of ik begrijp je niet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:54
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Wes schreef op 14-09-2003 @ 21:47:
Dan zie jij iets wat ik niet zie of ik begrijp je niet
Ze bedoelt dat je avatar tegelijk een vraagteken en een W is. Ik zag eerst de W en toen ik haar post las pas het vraagteken.

Maarrem.. had je dat zelf nog niet door, of snapte je gewoon niet wat ze beodelde?
Oud 14-09-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef op 14-09-2003 @ 21:54:
Ze bedoelt dat je avatar tegelijk een vraagteken en een W is. Ik zag eerst de W en toen ik haar post las pas het vraagteken.

Maarrem.. had je dat zelf nog niet door, of snapte je gewoon niet wat ze beodelde?
Ik zie er geen W in, zelfs niet als ik op de kop voor me monitor hang Zal wel last hebben van een dooie zondag.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 00:15
Muze
Muze is offline
Wel zoiets
Ik stond een keer gewoon in een disco met een paar vrienden, er kwam een jongen bij staan die een van hun kende. Hij vroeg me op een gegeven moment hoe ik heette en waar ik vandaan kwam enzo, ik gaf wel antwoord maar gaf hem totaal niet de indruk hem intressant te vinden ofzo. Hij nog naast me maar ik praatte niet meer met hem, toen ik opeens zn hand op mn kont voelde. Die heb ik wegedaan en ben ergens anders gaan staan. Sloeg echt nergens op
Oud 15-09-2003, 07:46
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou hem wegduwen
Oud 15-09-2003, 08:36
smuidra
smuidra is offline
ik zou hem of mijn wang toekeren of gewoon wegduwen ligt eraan hoe goed ik diegene zou kennen en of ik in goeie bui ben of niet. Ken ik hem zal het mijn wang worden en zachies zeggen dat ik het niet wil zodat hij voor zijn vrienden niet voor lul staat. Ken ik hem niet duw ik hem van me af en waarschijnlijk kan hij een vloekserenade erachter aan krijgen of ik zou hem vragen offie wel helemaal lekker in ze knar is
Oud 15-09-2003, 11:01
bokky
bokky is offline
Ik had toevalllig afgelopen zaterdag dat meegemaakt. Ik zat lekker te dansen met mijn zusje en beste vriendin op de dansvloer en werd aangesproken door een jongen. We hebben toen wel wat gepraat, maar omdat de lichten al aangingen besloten wij drie (ik, zusje, vriendin) weg te gaan.
Ik zei dus dat ik weg ging en die jongen wil me gewoon een afscheidszoen geven (dacht ik), maar meteen voel ik zijn tong op mijn onderlip. In mijn mening hoor je zo niet te zoenen, maar goed, dat doet er allemaal niet toe.
Ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid en zei dat ik maar moest gaan.
Daarna ben ik gewoon weggelopen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 11:14
II_Duce
II_Duce is offline
niemand wil mij zoenen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 11:39
Verwijderd
Ik zou 'm wegduwen en zeggen van "wat denk je wel niet van mij, zo ben ik niet!".
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 11:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb wel is gehad dat ik 3 dagen lang nee heb gezegd. 'nee ****, je hebt een vriendin'
(was op een week-kamp)

op dag 3, savonds in een discotheek, ik was niet zo nuchter en toen zoende hij me toch.... ik half mee staan zoenen. en daarna gezegd: 'nou, wou je dat nou zo graag? t was niet echt een succes he?'

of iets in die richting. best lullig..
sinds kort is diezelfde jongen vrijgezel en wou me pas wee zoenen. toen mn vriend notabene achter me stond maar dan gewoon hoofd stukje naar achter en weglopen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 12:54
Exhumed
Exhumed is offline
Ik zeg dan "dat word dan 50 euro!"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 15:40
Optima
Optima is offline
als ik een jongen ken maak ik duidelijk
1) dat ik bezet ben
2) dat dansen dansen is, en geen uitnodiging aan mijn lijf te zitten tenzij ik het expliciet vraag
3) ik geen behoefte heb aan labiaal contact op welke manier dan ook

als ik de jongen niet ken, en hij ZOU me onverwachts op de mond zoenen ( als mijn dodende blikken hem niet hebben afgeweerd) dan rst mij niets anders hem op de meest brute wijze te vermoorden

....
Oud 15-09-2003, 16:17
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Exhumed schreef op 15-09-2003 @ 13:54:
Ik zeg dan "dat word dan 50 euro!"

Ik zou wegduwen + weglopen
Oud 18-09-2003, 08:24
ofwelmir
ofwelmir is offline
hahaha....
zoiets dergelijks gebeurde mij afgelopen weekend, ik had tegen een jongen gezegd (die ik echt NIET zag zitten) dat ik de vogende avond wel met em zou zoenen,maja toen was ik ook goed dronken. Hij komt die volgende avond naar me toe, en zegt: we hadden een afspraak (mn vrienden hadden die me herinnerd), en ik zei van: jahhh, ik was dronken!

toen probeerde die me de hele tijd te zoenen, echt heel irritant,
en toen heb ik maar gezegd, ja sorry, ik ben dus niet dronken genoeg om met je te zoenen, en toen is ie weggelopen...

niet erg aardig, maja, je moet toch wat...
Oud 18-09-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 15-09-2003 @ 12:49:
ik heb wel is gehad dat ik 3 dagen lang nee heb gezegd. 'nee ****, je hebt een vriendin'
(was op een week-kamp)

op dag 3, savonds in een discotheek, ik was niet zo nuchter en toen zoende hij me toch.... ik half mee staan zoenen. en daarna gezegd: 'nou, wou je dat nou zo graag? t was niet echt een succes he?'

of iets in die richting. best lullig..
sinds kort is diezelfde jongen vrijgezel en wou me pas wee zoenen. toen mn vriend notabene achter me stond maar dan gewoon hoofd stukje naar achter en weglopen.
Dat is wel héél kansloos...eerst proberen vreemd te gaan met iemand die wéét dat je een vriendin hebt en daarom nee zegt, en vervolgens wanneer het uit is doodleuk naar die persoon toelopen en toch proberen te zoenen...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 10:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 15-09-2003 @ 11:14:
niemand wil mij zoenen
Dat heb ik nou ook altijd
Oud 18-09-2003, 10:48
Megadeth
Megadeth is offline
Ach, hangt van diegene af.. altijd leuk zoeits
Oud 18-09-2003, 10:48
matrix21
matrix21 is offline
Wat een agressie hier. Wel eens aan gedacht dat die jongen of meisje jou heel erg leuk vind en denkt dat jij hetzelfde vind van hem/haar? Liefde kan zoals iedereen wel weet heel erg verwarrend zijn. Natuurlijk moet je het niet toelaten, maar daarom kan je nog wel op een redelijk vriendelijke manier hem wegduwen en dan rustig iets zeggen als: ik vind het leuk dat jij me leuk vind maar ik vrees dat het niet andersom zo is.
Voor de meeste personen is dat dan blauwtje genoeg om ermee op te houden. Staat ie ook niet voor lul bij anderen.

Daarentegen, als ze hardnekkig zijn slaan met die hap
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:42
Pequeña
Pequeña is offline
Variant:
Je bent weer op een feestje, en er wordt een slow gedraaid (dit gebeurt niet in de disco ). Een jongen/meisje die je niet echt aanstaat (hij/zij is veel groter/kleiner dan je, te dik of te dun, of niet je type, dronken, of gewoonweg lelijk) komt je vragen voor te dansen. Wat zeg je?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:57
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Pequeña schreef op 13-09-2003 @ 19:26:
Meisjes, stel, je bent bv op een feestje of in de disco en je staat wat te dansen met een jongen. Deze jongen wilt je zoenen maar jij bent het hier absoluut niet mee eens. Dus, hij zoent je prompt vollop op de mond Hoe reageer je? Duw je hem van je af? Word je boos? Geef je hem een mep in zijn gezicht? (waar haalt hij het lef vandaan je zomaar te kussen?) Tussen haakjes, je hebt hem NIET uitgedaagd, het is zo'n jongen die denkt dat elke meisjes staat te springen om gekust te worden door hem

Jongens, dit al meegemaakt?

En wat zouden de jongens doen? (als ze op hun bek genomen worden door een meisje)
Nooit gedaan ik ben vrij voorzichtig met meisjes omdat zoiets als jij zegt gewoon een vorm is van intimidatie.
Ik lokt meestal het meisje uit en wacht tot zij begint te zoenen, of ze wacht te lang en lokt mij ontzettend uit, maar ben daar altijd vrij laat in.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:40
©ha0$
©ha0$ is offline
dat zou het mannelijk geslacht ten schande maken! dat ie je vol op je mond pakt dan! hij zou het gewoon moeten vragen, of beter, wachten op een soort teken van jou ofzo... maarja, dat is dan MIJN mening...
Oud 18-09-2003, 17:44
Verwijderd
Ligt er aan wat voor meisje het is...

Gewoon heel verontwaardigd roepen "Ik ben geen lustobject, JA?"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:12
AngelEyez
AngelEyez is offline
... terugzoenen! Als ik niet met een jongen wil zoenen zou ik in de eerste plaats al niet met hem gaan (en willen) dansen maar dan al bij hem weggaan. als je met een jongen danst vraag je er om vind ik zelf, die jongen gaat toch niet voor niets met je dansen (in de veel gevallen dan).
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:32
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wegduwen-> 'he, wat doe je??'
Oud 20-09-2003, 14:13
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb een keer een gozer op zn tong gebeten.
een andere heb ik gewoon een duw gegeven.
voor de afwisseling zegmaar ben hier nooit zo goed in...
maar soms zoen ik wel terug
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 14:40
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ligt eraan wie het is..
maar bij iemand waar ik dr niet van gediend ben hoofd wegdraaien en vragen waar ze denkt mee bezig te zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:56
lieve
lieve is offline
Euh, als ik op diene moment in heel impulsief zou reageren zou het wel eens kunnen zijn dat ik ga voor die mep in z'n gezicht.
Maar als ik er nog mee zou kunnen lachen( en het dus wel erg, maar best vergeeflijk zou vinden), dan zou ik hem vriendelijk uitleggen dat ik graag met hem dans, en het plezant vind enzo. Maar dat ik verder niets wil hoor!
Oud 20-09-2003, 17:18
poesiefox
poesiefox is offline
Dat maak ik nou nooit eens mee he, dat ik ongewenst gezoend wordt. Of werd, in mijn vrijgezelle tijd. Ik regelde het zo dat ik, als ik iemand niet leuk genoeg vond om mee te zoenen, dat ik daar niet dicht bij genoeg in de buurt kwam. Beetje een stap vooruit denken hoor, je ziet het toch al van verre aankomen?

Nou, dan ga je in de afstand-modus.
Oud 20-09-2003, 17:29
miro
miro is offline
Citaat:
Wes schreef op 14-09-2003 @ 23:16:
Ik zie er geen W in, zelfs niet als ik op de kop voor me monitor hang Zal wel last hebben van een dooie zondag.
Ben ik nou gek? Ik zie het vraagteken niet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 18:25
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik zie ook geen W in die avatar hoor, zou me god nie weten hoe ze daar bij komt...

Het is me wel eens overkomen, zoiets, ik heb een vriend en ookal had ik die niet, ik wou niet met hem zoenen, maar hij had zojuist een liefdesverklaring afgelegd naar mij toe en die wou hij graag bevestigen met een tongzoen Nou neeeeee, dankje!
Ik heb hem van me af geduwd en heb niks gezegd, ben toen direct weggelopen.Heb de hele avond ook geen last meer van hem gehad gelukkig!
Oud 20-09-2003, 18:29
Verwijderd
Een verafschuwd gezicht trekken en hem nogal aggressief wegduwen, denk ik. Slaan waarschijnlijk niet, of hij moet me pijn gedaan hebben...dan wil ik nog wel eens een beetje aggressief reageren
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 18:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Doet me denken aan deze week in Antwerpen. Komt daar een kerel naar me toe en voor ik iets kon doen zat z'n tong in m'n keel. Midden in een winkelstraat overdag, nota bene.

Wat doe je dan...een koele en vuile blik naar hem werpen, hem achteruit stampen. Ik neem me altijd voor om wat 'gevatter' te reageren, maar daarvoor ben je teveel met afschuw vervuld.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:31
Pequeña
Pequeña is offline
Citaat:
Pequeña schreef op 18-09-2003 @ 12:42:
Variant:
Je bent weer op een feestje, en er wordt een slow gedraaid (dit gebeurt niet in de disco ). Een jongen/meisje die je niet echt aanstaat (hij/zij is veel groter/kleiner dan je, te dik of te dun, of niet je type, dronken, of gewoonweg lelijk) komt je vragen voor te dansen. Wat zeg je?
Niemand leest dit?

Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 20-09-2003 @ 19:54:
Doet me denken aan deze week in Antwerpen. Komt daar een kerel naar me toe en voor ik iets kon doen zat z'n tong in m'n keel. Midden in een winkelstraat overdag, nota bene.
Damn zeg
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 18-09-2003 @ 11:30:
Dat heb ik nou ook altijd
Oh ja? Weinig van gemerkt gisteravond
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-09-2003 @ 13:13:
Oh ja? Weinig van gemerkt gisteravond
hoezo (A)

Helemaal geen aandacht van jongens, nul komma nul

*hoest* oke oke... maar uhm... dit telt niet?
Oud 21-09-2003, 14:50
Manuzhai
Manuzhai is offline
Anders gaan jullie even offtopic.
Oud 21-09-2003, 14:52
morango
morango is offline
wel ns gehad,
heb hem een beetje weggeduwd, en gezegd dat ik dat niet wou.
toen was het verder gewoon gezellig, en hadden we het er niet meer over
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:24
Droyd
Droyd is offline
Tja...Kvind het eigenlijk niet zo erg...Gewoon een kus op de mond geven doe ik nogal snel, maar uit respect zou ik natuurlijk nooit zomaar iemand binnen draaien...Toch niet echt iets verkeerd met een kus op de mond (zal wel aan mij liggen)
Oud 21-09-2003, 18:34
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik zou mijn hoofd wegdraaien en zeggen dat ik er geen zin in heb. als hij dan nog doorgaat, sla ik meestal als eerste reactie.
Oud 22-09-2003, 08:50
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Droyd schreef op 21-09-2003 @ 18:24:
Tja...Kvind het eigenlijk niet zo erg...Gewoon een kus op de mond geven doe ik nogal snel, maar uit respect zou ik natuurlijk nooit zomaar iemand binnen draaien...Toch niet echt iets verkeerd met een kus op de mond (zal wel aan mij liggen)
Ik geef mijn vrienden altijd 3 op de wang en 1 op de mond zonder tong heh als een vreemde dat zou doen met tong zal hij het weten ook ik zou hem dus wegduwen en vragen waar hij in godsnaam mee bezig zou zijn ??? Als een vriend van me dat zou proberen zou ik hem rustig wegduwen en zachtjes tegen hem zeggen dat ik dat niet wil en dak hem niet leuk vind om hem de afgang bij zijn vrienden te besparen
Oud 22-09-2003, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Pequeña schreef op 18-09-2003 @ 12:42:
Variant:
"Nee."
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:02
Megadeth
Megadeth is offline
Gewoon nee inderdaad..
Oud 22-09-2003, 17:32
feline
feline is offline
Over het algemeen ben ik niet zo agressief, maar toen er een gore dronken gast naar me toe kwam en me spontaan 'op m'n bek pakte', heb ik hem wel geslagen. Niet heel hard, maar wel duidelijk.
Als het een jongen is die ik verder wel aardig vind, wend ik wel mijn hoofd af.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:37
feline
feline is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-09-2003 @ 16:40:
2) dat dansen dansen is, en geen uitnodiging aan mijn lijf te zitten tenzij ik het expliciet vraag
....
"Wil je je handen op mijn tieten leggen?"

Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 13-09-2003 @ 19:43:
Ik duw 'm weg en kijk 'm aan op de manier "waar denk jij wel niet dat je mee bezig bent?!!"

Dan loopt hij wel weg en anders draai of loop ik weg.
Dat zou ik ook doen. En als hij verder nog wat probeert, een mep verkopen.

Ripper
Oud 22-09-2003, 19:47
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
feline schreef op 22-09-2003 @ 18:37:
"Wil je je handen op mijn tieten leggen?"

Sure, als je dat graag wilt..
Oud 22-09-2003, 20:23
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Pequeña schreef op 13-09-2003 @ 19:26:
Meisjes, stel, je bent bv op een feestje of in de disco en je staat wat te dansen met een jongen. Deze jongen wilt je zoenen maar jij bent het hier absoluut niet mee eens. Dus, hij zoent je prompt vollop op de mond Hoe reageer je? Duw je hem van je af? Word je boos? Geef je hem een mep in zijn gezicht? (waar haalt hij het lef vandaan je zomaar te kussen?) Tussen haakjes, je hebt hem NIET uitgedaagd, het is zo'n jongen die denkt dat elke meisjes staat te springen om gekust te worden door hem

Jongens, dit al meegemaakt?

En wat zouden de jongens doen? (als ze op hun bek genomen worden door een meisje)
Idd.. gewoon de lippen stijf op elkaar houden.. heb het wel eens mee gemaakt.. vaker zelfs mijn techniek is gewoon je omdraaien en hem een ellboog geven lekker in zn maag ofzo en hem ff met je allerbooste blik aankijken.. helpt meestal wel..
De rest van de avond.. en vaak later als je ze tegenkomt negeren ze je.. en zo hoort het haha
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten