Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
daar komt wel bij dat ik s'ochtes vroeg op ben gestaan omdat ik nu in dat ritme zit
|
Als het warm weer is, hakt een lauw biertje dat je snel opdrinkt er ontzettend hard in.
En tja...iets voelen, aangeschoten zijn....wanneer ben je niet meer aangeschoten maar dronken en waar ligt de volgende grens... In mijn geval (flesjes, buiten(kampvuur) hele nacht voor de boeg): Ik begin rustig. Halfuur-drie kwartier per flesje. Na twee/drie zulke biertjes ga ik vanzelf sneller drinken. Ik merk dan wat na een flesje of 5. Aangeschoten bij de 10, goed dronken bij de 15. Maar dan zijn we ook wel 9 uur verder denk ik. Als je minder tijd hebt, gewoon sneller drinken.
|
Als ik goed gegeten heb van te voren, zo'n 10 biertjes
Tijdens het eten en na het eten, 5/10 bier, tijdens het eten voel ik het bier altijd sneller... waarom? weet ik niet ![]() Op lege maag, 5 biertjes word het licht in me hoofd, dan drink ik altijd wel door en dan zit ik meestal na 10 bier op een lekkere status. Moeheid versnelt het ook wel... en roken wil ook helpen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Domme vraag... ik drink geen bier
![]() ![]() Ik drink dus sterke drank... Ik denk een halve fles wodka... Ik kan vrij veel verdragen (als ik natuurlijk genoeg gegeten heb en zo he, normale omstandigheden). Op mijn verjaardag heb ik iedereen versteld doen staan door een kwart fles goldstrike te drinken en nog niet aangeschoten te zijn. Pas na een fles canei en flink wat wodka begon het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ehm... tja... ik weet niet, zoveel geef ik nooit uit, daarbij is aldischuimwijn fucking goedkoop en gemixt met de juiste dingen werkt dat goed. Maar wij hebben hier vaak een hele voorraad alcohol dus tja... meestal geef ik er geen geld aan uit. Met uitgaan... meestal rij ik. Valt eenmaal nix aan te doen ![]() (En het is een kwestie van goedkope alcohol vinden natuurlijk, aldi, supermarkt,... vaak zijn er dranken die net zo goed zijn en stukken goedkopen omdat ze niet van een merk zijn. Al moet mijn rode wodka van Ursus zijn, witte maakt me niet uit ![]() |
![]() |
|
naja aangeschoten naar een flesje (halve liter flesjes...) of 6 ofzo...maar bij mij is dat altijd al na 10 minuten weg, ook als ik echt goed dronken ben, 10 minuten en dan ben ik weer vrij normaal nuchter ( en dat terwijl er dan toch wel een een flesje of 15 inzit)
|
![]() |
Dat verschilt per keer. Wel kan ik vertellen dat er bij mij duidelijk sprake begint te worden van gewenning. In het begin, toen ik een jaar of 13 was, was ik al na 2 biertjes aangeschoten, wat denk ik ook normaal is op die leeftijd. Tegenwoordig drink ik 10 biertjes en voel ik nog helemaal niets. Dat baart me wel enigszins zorgen, omdat me dat een teken lijkt dat ik te veel drink.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets dat je een beetje wazig word, je slap begint te ouwehoeren als je dat normaal al niet deed, je word actiever, geiler, je bent makkelijker en lomper. Als je een aantal simptonen hebt ben je volgens mij aangeschoten. |
![]() |
||
Citaat:
dan moet ik vroeger in een ketel met bier gevallen zijn
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|