Oud 15-09-2003, 21:43
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik vaak al na 3 ofzo (flesjes), maar ik drink dan ook maar soms en niet in groote hoeveelheden.

En jij?
Oud 15-09-2003, 22:08
dark_poetry
dark_poetry is offline
omdat ik nooit ewcht veel drink en aardig gevoelig voor alcohol ben zit het bij mij na 4 biertjes en paa kleine glaasjes wodka bijv al erg goed.
Oud 15-09-2003, 22:22
Artus
Artus is offline
mensen vinden dat ik nogal snel achter elkaar zuip
naja na 4 of 5 flesjes voel ik t wel (op mijn tempo)
dronken word ik nooit echt van bier hoeveel ik ook zuip
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 22:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
verschilt......ene keer na 15 bier..... andere keer na 5 bier...

maar meestal voel ik pas wat na 10 bier.... ik drink in het begin vaak (te) snel zodat ik ook na een tijdje niets drinken nog meer dronken wordt....

dat veroorzaakt al vrij snel een lamheidsgevoel waardoor ik meer ga drinken om er overheen te komen
Oud 15-09-2003, 23:09
Footprint
Footprint is offline
heb je het dan over flesjes bier of over glazen bier ?

ehm verschilt nogal meestal rond de 5 flesjes soms bij 4 al soms pas bij 7
Oud 15-09-2003, 23:21
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-09-2003 @ 23:40:

maar meestal voel ik pas wat na 10 bier....
Oud 16-09-2003, 09:46
Verwijderd
ja ook tussen de 10 en 15 begin ik wat te merken...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:03
Mir-idiotA
soms 5 soms 10 soms weer anders...whatever
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:09
Verwijderd
hmmz maar jij drinkt toch elke dag? heb je dan niet veel meer nodig om aangeschoten te worden?...ik drink 2x in de week veel en heb daarom ook best wat nodig...maar jij dan al helemaal lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:22
Mir-idiotA
nope kan zo,

btw....aangeschoten is bij mij toch wel iets anders dan wat voelen..sorry misschien niet helemaal goed gereageerd ook.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 16-09-2003 @ 15:09:
hmmz maar jij drinkt toch elke dag? heb je dan niet veel meer nodig om aangeschoten te worden?...ik drink 2x in de week veel en heb daarom ook best wat nodig...maar jij dan al helemaal lijkt me...
klopt... k ben nu een paar weken gestopt met dagelijks drinken... toen ik afgelopen weekend uitging merkte ik dat ik minder kon hebben...

daar komt wel bij dat ik s'ochtes vroeg op ben gestaan omdat ik nu in dat ritme zit
Oud 16-09-2003, 14:37
Mir-idiotA
maar maakt ook weer uit hoe snel en wát ik drink.
nu moet ik straks werken en drink ik rustig aan paar blikken.
zou kzo doorgaan is het uur of 8 wil aangeschoten zijn.
Andere keer is het binnen 2 uur ofsu wel..
mja, whatever intereseert me niet zo.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:47
ShadowX
ShadowX is offline
Als het warm weer is, hakt een lauw biertje dat je snel opdrinkt er ontzettend hard in.

En tja...iets voelen, aangeschoten zijn....wanneer ben je niet meer aangeschoten maar dronken en waar ligt de volgende grens...

In mijn geval (flesjes, buiten(kampvuur) hele nacht voor de boeg):
Ik begin rustig. Halfuur-drie kwartier per flesje. Na twee/drie zulke biertjes ga ik vanzelf sneller drinken. Ik merk dan wat na een flesje of 5. Aangeschoten bij de 10, goed dronken bij de 15. Maar dan zijn we ook wel 9 uur verder denk ik.

Als je minder tijd hebt, gewoon sneller drinken.
Oud 16-09-2003, 17:51
Demiurge
Demiurge is offline
Als ik goed gegeten heb van te voren, zo'n 10 biertjes
Tijdens het eten en na het eten, 5/10 bier, tijdens het eten voel ik het bier altijd sneller... waarom? weet ik niet , hier rond 15 op lekkere status...

Op lege maag, 5 biertjes word het licht in me hoofd, dan drink ik altijd wel door en dan zit ik meestal na 10 bier op een lekkere status.

Moeheid versnelt het ook wel... en roken wil ook helpen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:59
Verwijderd
Domme vraag... ik drink geen bier Ik kan het niet verdragen, word er ziek van, had maar gevraagd hoeveel alcohol .

Ik drink dus sterke drank... Ik denk een halve fles wodka... Ik kan vrij veel verdragen (als ik natuurlijk genoeg gegeten heb en zo he, normale omstandigheden). Op mijn verjaardag heb ik iedereen versteld doen staan door een kwart fles goldstrike te drinken en nog niet aangeschoten te zijn. Pas na een fles canei en flink wat wodka begon het . Die avond heb ik eigenlijk een enorme hoeveelheid sterke drank gedronken en ik was niet eens zo zat... verbazingwekkend.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 21:59
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-09-2003 @ 20:59:
Domme vraag... ik drink geen bier Ik kan het niet verdragen, word er ziek van, had maar gevraagd hoeveel alcohol .

Ik drink dus sterke drank... Ik denk een halve fles wodka... Ik kan vrij veel verdragen (als ik natuurlijk genoeg gegeten heb en zo he, normale omstandigheden). Op mijn verjaardag heb ik iedereen versteld doen staan door een kwart fles goldstrike te drinken en nog niet aangeschoten te zijn. Pas na een fles canei en flink wat wodka begon het . Die avond heb ik eigenlijk een enorme hoeveelheid sterke drank gedronken en ik was niet eens zo zat... verbazingwekkend.
Vind je dat niet jammer? dat je zoveel nodig hebt? op die manier kost het wel bakken met geld.
Oud 16-09-2003, 22:10
Verwijderd
mja heb ook met sterke drank zoveel nodig ennuh zelf was ik ut liefst ook iets sneller bezopen, kost idd veel
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:42
Mir-idiotA
ligt eraan wat en welke hoeveelheid je koopt, al hebik tijde gehad dat ik gebruik ook niet meer kon gbetalen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
dreadmanneke schreef op 16-09-2003 @ 22:59:
Vind je dat niet jammer? dat je zoveel nodig hebt? op die manier kost het wel bakken met geld.
hmmm... ik heb manieren om sneller zat te worden natuurlijk. Erbij blowen, minder eten, bepaalde mixen... Breezers werken trouwes ook wel goed gemixt met andere dingen .

Maar ehm... tja... ik weet niet, zoveel geef ik nooit uit, daarbij is aldischuimwijn fucking goedkoop en gemixt met de juiste dingen werkt dat goed. Maar wij hebben hier vaak een hele voorraad alcohol dus tja... meestal geef ik er geen geld aan uit. Met uitgaan... meestal rij ik.
Valt eenmaal nix aan te doen Maar ik drink tot een bepaalde hoogte. Als ik aangeschoten ben is het meestal voldoende, ben ik echt zat, stop ik sowieso, ik krijg mezelf er niet toe aangezet om me lam te zuipen dus.

(En het is een kwestie van goedkope alcohol vinden natuurlijk, aldi, supermarkt,... vaak zijn er dranken die net zo goed zijn en stukken goedkopen omdat ze niet van een merk zijn. Al moet mijn rode wodka van Ursus zijn, witte maakt me niet uit )
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 08:57
Blenderhead
Blenderhead is offline
de aldi heeft tegenwoordig maternus, prima bier en kost geen drol... beter dan het gemiddelde hollandia bocht...
Oud 17-09-2003, 09:21
Thomas
Thomas is offline
7 flesjes ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 09:57
Williams
Williams is offline
naja aangeschoten naar een flesje (halve liter flesjes...) of 6 ofzo...maar bij mij is dat altijd al na 10 minuten weg, ook als ik echt goed dronken ben, 10 minuten en dan ben ik weer vrij normaal nuchter ( en dat terwijl er dan toch wel een een flesje of 15 inzit)
Oud 17-09-2003, 12:53
ssjpan
ssjpan is offline
hmm 3 flesjes ook... Als ik meer bier drink word ik ziek.
Oud 17-09-2003, 14:28
blackfairy
blackfairy is offline
Ik drink bijna nooit alleen maar bier.. meestal drink ook sterke drank of wijn tussendoor...dus ik zou t eigenlijk niet weten..
ik gok een biertje of 8-9-10
Oud 17-09-2003, 15:10
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 17-09-2003 @ 09:57:
de aldi heeft tegenwoordig maternus, prima bier en kost geen drol... beter dan het gemiddelde hollandia bocht...
hmmm maar eens kijken vandaag! Ik vind Hollandia nl al lekker! Zal dat een goedkope delicatesse zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 15:18
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Dat verschilt per keer. Wel kan ik vertellen dat er bij mij duidelijk sprake begint te worden van gewenning. In het begin, toen ik een jaar of 13 was, was ik al na 2 biertjes aangeschoten, wat denk ik ook normaal is op die leeftijd. Tegenwoordig drink ik 10 biertjes en voel ik nog helemaal niets. Dat baart me wel enigszins zorgen, omdat me dat een teken lijkt dat ik te veel drink.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 15-09-2003 @ 23:40:

maar meestal voel ik pas wat na 10 bier.... ik drink in het begin vaak (te) snel zodat ik ook na een tijdje niets drinken nog meer dronken wordt....

Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:10
Verwijderd
soms tijdens de 1e al, soms ben ik na 15 bier nog bezig. De laatste tijd drink ik weer wat meer, een tijdje geleden was ik lam na 3 bier en nu kan ik weer fijn tanken
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:45
Verwijderd
na 3 lam
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:46
Verwijderd
wat is eigenlijk iedereen zun definitie van lam zijn?
en dronken/blauw/zat/aangeschoten? ja omschrijf ut maar us, want voor de een aangeschoten, noemt de ander dat al dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
na 1 bier kots ik toch wel...

bah ranzige troep....ohja ik wordt er dus niet aangeschoten van, omdat ik het toch uitkots
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 16:46:
wat is eigenlijk iedereen zun definitie van lam zijn?
en dronken/blauw/zat/aangeschoten? ja omschrijf ut maar us, want voor de een aangeschoten, noemt de ander dat al dronken.
Het gaat om aangeschoten. Dus tusen nuchter en dronken in mag ik aannemen.

Zoiets dat je een beetje wazig word, je slap begint te ouwehoeren als je dat normaal al niet deed, je word actiever, geiler, je bent makkelijker en lomper. Als je een aantal simptonen hebt ben je volgens mij aangeschoten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
AePiE schreef op 18-09-2003 @ 17:02:

Zoiets dat je een beetje wazig word, je slap begint te ouwehoeren als je dat normaal al niet deed, je word actiever, geiler, je bent makkelijker en lomper. Als je een aantal simptonen hebt ben je volgens mij aangeschoten.

dan moet ik vroeger in een ketel met bier gevallen zijn
Oud 18-09-2003, 16:10
Verwijderd
mja Aepie wat jij doet is gewoon de omschrijving van birthmark zun karakter
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:54
Verwijderd
Dan is zijn avatar in elk geval passend
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 11:04
]{ing
]{ing is offline
ligt eraan hoe vol mijn maag is maar om het te merken denk ik aan ongeveer 8 of nog wat meer.. als je in de zon gaat zitten met een lege maag merk je het soms al na 2 of 3 dus eigenlijk zegt dit niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten