Advertentie | |
|
![]() |
|
Aletta Esther Georgina (Aletta omdat ik het een mooie naam vind, Esther naar mijn liefste zus die heel veel voor mij betekent heeft in mijn vroege jeugd, Georgina naar mijn moeder)
Roepnaam: Alet Ik weet nog niet eens of ik wel kindertjes wil, maar als ik kindertjes krijg wil ik het liefst een mooie dochter met deze naam, en 1 is ook maar alleen, dus maken we er 2 van. Of dat manlijk of vrouwlijk is maakt me niet uit, maar heb het liefst iig 1 dochter. Voor de ander heb ik nog geen naam...
|
Is dat zo belangrijk dat er een bericht van anderhalf jaar geleden voor ge-upt moet worden??
![]() Maar goed, nu ik hier toch al reageer: Natuurlijk bepaal ik dat niet alleen, maar ik heb wel -nu- enige voorkeuren wat namen betreft: *meisje: Myrthe, Yente, Sterre, Sophie, Nina *jongen: Stijn, Tijmen, Tim |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongen:
Thomas of Thijmen (als ik een van deze twee neem, dan de andere niet), Jasper, Sander Meisje: Hannah, Karlijn, Meg(h)an, Ginny (ja, van Harry Potter, maar ik vond de naam daarvoor al leuk ![]() Volgens mij heb ik er nog wel wat vergeten, maar hieruit kan ik in ieder geval wel kiezen. Maar als m'n toekomstige vriend een ander idee heeft, ook goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@snoopy: mijn vriend en ik hebben het er ook al vaak over gehad, hoor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook eigenlijk meer een topic voor DK, heeft weinig met L&R te maken.. Ik sluit em.. mochten mensen nou heel sterk de behoefte hebben hun naam-ideeën nog door te geven, kijk dan even of er op DK geen topic open is en open er anders zelf eentje daar.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling: Tattoos zijn ordinair en lelijk. rodina | 104 | 15-12-2012 12:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Einde van de dubbele nationaliteit. arPos | 108 | 25-04-2012 11:52 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #10 Lorelei | 500 | 19-05-2010 09:40 | |
Lifestyle |
hoe noem jij je kind? Verwijderd | 500 | 27-04-2005 12:47 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Verwijderd | 500 | 30-11-2004 18:58 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |