Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
scholieren.com is wel degelijk commercieel. Jon moet ervan leve, en Simon word ervoor betaald. (Dat is geen dik salaris hoor ![]() Maar je kut het en beetje vergelijken met google, google is de meest gebruikte zoekmachine, dit komt oa doordat ze geen knipperende, irritante banners hebben. Als je dit vergelijkt van scholieren.com en leerlingen.com is het zo dat leerlingen.com veel meer irritante dingen heeft, en ook veel blijer/ Ik vind leerlingen.com ook veel minder serieus over komen. En de grootste kracht achter de scholieren.com 'formule' is doordat het puur gericht is op een aantal dingen zoals het forum,fun en huiswerk (en een beetje columns). Maar leerlingen.com doet gewoon vanalles door elkaar, dit kom slordig over en zoiets heeft zich nog nooit bewezen. Wat ik *op zich* wel jammer vind is dat er geen centrale userdatabase en fotoboek is. Maar aan de andere kant, dan mis je de eenheid en krijg je het gevoel alsof je geregistreerd MOET zijn. |
![]() |
|
![]() |
Met commercieel bedoel ik dat LL.com vanuit een duidelijk winstoogmerk opereert.
Het geld dat van S.com komt word gebruikt voor Jon en Simon en de technische zaken. Terwijl LL.com een bedrijf is waar (dacht ik) een serieuze onderneming achter zit. S.com komt veel serieuzer over dan LL.com. ![]() Alleen het beheer al. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ CW: het forum is opgericht in maart 2000, ruim een jaartje later dus. ![]() Het forum is er grotendeels voor de lol denk ik. Verder bevat de post van Koen veel wijsheid. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ze proberen ook geld te halen uit ll.com Maar of het ze lukt is een ander verhaal. Op dezelfde server staat/stond ook een pr0n site van hun gehost ![]() Mjah, verder zullen het nooit mijn vrienden worden, wegens wat bijna juridische probleempjes ![]() En volgens mij hebben ze van ll.com ooit aangeboden om samen te werken, ik dacht dat ze dit ook zouden gaan doen maar merk er niks avn. Als ik Jon was zou ik dat ook niet doen aangezien s,.com tig keer bekender en groter is ![]() Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 12:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat geschiedenis:
Forum op 03 Juni 2000 vB forum kwam rond Mei 2002 Eerste lid was op 28-02-2000 (Jon ![]() Ik toen ik nog FB was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
December 1998 |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
Beleidszaken |
Een nieuwe wind waait over het forum! Het is tijd voor een revolutie. Verwijderd | 82 | 27-10-2014 18:13 | |
Beleidszaken |
Het forum geschikt maken voor mobiele telefoons Wammus | 96 | 06-03-2008 20:26 | |
Psychologie |
Gedragen jullie je anders in real life dan op het forum? Curtis Jackson | 50 | 03-01-2005 01:44 |