Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
--------------------------------------------------------------------------------
margreetjuuuuuh schreef op 19-09-2003 @ 16:01: sorry, maar ik vond die johan echt een **** die gast kon echt NIET zingen!Mirjam wel....ZIJ moet gewoon solo verder zonder die hansworst!!!btw hoe moet je eigenlijk een eigen topic maken ?? -------------------------------------------------------------------------------- alt f4, snel toets is dat! heeeeeeeeyz en bedankt!!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Van: TwarresFanclub.com
Mirjam en Johan van Twarres hebben gezamenlijk en in goede harmonie besloten om ieder hun eigen weg te gaan. Mirjam gaat zich verder richten op haar carrière als singer-songwriter en is op dit moment o.a. in Engeland aan het componeren en opnemen met John Themis (bekend van o.a. Dido en Sugababes); we verwachten dat er medio volgend jaar een nieuw album uitkomt. Johan daarentegen gaat zich in de nabije toekomst richten op een carrière in de theater en musicalwereld. Mogelijk zullen Johan en Mirjam in de toekomst nog samenwerken! De komende maanden treden ze nog gezamenlijk op in diverse theaters in Nederland en België. Vanavond zal er een interview te zien zijn met Twarres bij RTL Boulevard. Dit programma duurt van 18.30 tot 19.15 en zal later op de avond herhaald worden. - TwarresFanclub.com Staf ========================================================= Je ontvangt deze E-mail omdat je een geregistreerd gebruiker bent van . We hopen dat deze E-mail niet storend overkomt en op de een of de andere wijze bijdraagt tot de verbetering van onze diensten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het uitelkaar gaan van die zut kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Bij m'n werk blijven ze 'wer bisto' toch wel draaien ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ik ben nooit fan geweest van ze, maar wel ns naar een concert geweest van ze, was echt leuk! *had ik zelf ook niet gedacht* maarja ik kan tenminste een mening hebben, de meeste mensen kraken ze gewoon klakkeloos af zonder hun talent ofzo te kennen
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Troubabroers! Verwijderd | 7 | 31-01-2004 18:23 |