Advertentie | |
|
![]() |
|
ik wordt niet zo snel afgewezen omdat ik altijd eerst kijk wat hij van mij vind. Maar ik ben nu super verliefd en ben net afgewezen. "Je bent een leuk meisje, maar ik ben niet verliefd op je en zoals is er een ander meisje waar ikw el verliefd op ben". Kwam hard aan want dacht dat ik nog een kans maakte ook
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf ben ik 3 keer echt afgewezen, 1 keer was het:"Ik vind je best aardig maar wil niets met je," en de laatste twee keer was het:"Je bent een heel goede vriend maar ik wil niets met je". Klinkt cliché maar het was wel gemeend... |
![]() |
|
Ik ben nog nooit afgewezen, de enige waar ik ooit moeite voor heb gedaan doe ik het nog steeds voor, gelukkig. Morgen al weer langer dan ik ooit gedacht had, 6 maanden
![]() Ik heb al wel meerdere keren het ongenoegen gehad meisjes te moeten afwijzen (ja, ongenoegen. Net zoiets als een slecht nieuwsgesprek, als je weet wat dat is). Eén barstte meteen in huilen uit, terwijl ik haar nauwelijks een week op kamp kende. En 2 anderen waren wel leuk, maar ik viel d'r gewoon niet op. Kan ik ook niets aan doen, toch? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhm... die ene keer dat ik mijzelf aangeboden heb aan een jongen (en er vanuit ging dat hij dat dan ook doorhad, ik bedoel, ik bied mezelf wel vaker aan maar dan zó dat niemand het ooit doorheeft), was hij bezet. Man, zeg dat voordat je je hand op m'n been hebt en je gezicht veel te dicht bij het mijne. Overigens kon het MIJ geen hout schelen dat hij verkering had, de doos was er toch niet? Maar goed, blijkbaar had hij nog een beetje moreel...
Maar goed, Morgan is er dus een van de voorzichtige soort, en ik zal over het algemeen pas iets doen dat afwijzing kan veroorzaken als ik zeker weet dat hij me niet zal afwijzen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik liet het haar op een beroerde manier weten, we waren (en zijn nog steeds) vrienden. En ze wou het daarbij houden. Ze was gewoon niet verliefd op me en vond me wel leuk, maar niet leuk genoeg om een liefdesrelatie mee op te bouwen... toen baalde ik, nu ben ik blij dat ik met m'n vriendin heb. Ik heb 3x afgewezen. (allemaal in het begin van de middelbare school trouwens) 1 - meisje uit de klas belde me op en vroeg meteen verkering. Ik zat nog geen 2 maanden bij haar in de klas en had haar zo goed als nooit gesproken... Ik zei: "nee...sorry...doei" en hing op...zo lomp/onbenullig en lullig van me... ik had haar toch op zijn minst uit kunnen vragen. Maar ik was gewoon zo overrompeld... ![]() 2 - meisje liet haar vriendin vragen of ik verkering met haar wou. Ik was het hele jaar met haar opgetrokken als vrienden en had daar nooit anders over gedacht dan vrienden te blijven. Ik wou ook gewoon vrienden blijven. Dus zei ik nee. 3 - meisje stuurde me 2 jaar achter elkaar een valentijnskaart. Ik praatte daarna veel meer met haar. Ik vond haar echt lief/leuk/mooi (mooiste meisje van de klas, vond ik) . Maar ik heb nooit wat met haar afgesproken. Ik zat op dat moment zo ontieglijk slecht in me vel dat ik het niet durfde, denk ik...raar...als ik me bedenk dat ze me toch duidelijk wel leuk vond...(en dus de kans afgewezen te worden nihil was...) Ik vraag me nog steeds af wat ik erger vind/vond: afgewezen worden of afwijzen? ![]()
|
![]() |
Ik heb volgens mij een keer actie ondernomen(als ik het me goed herriner) en dat was niet geslaagd. Maar niet op een harde manier, aangezien ik het alweer vergeten was..
![]() Zelf heb ik wel eens afgewezen. Ooit eens zo'n jongetje in het zwembad: 'wil je verkering met die jongen daar' Ik zei gewoon een en zwom verder. Ach, kende hem toch niet En een keer toen een jongen mij wel zag zitten(was gezegt) en toen een arm om me heen sloeg. Die heb ik toen weggeduwd en ik ben weggelopen. Eigenlijk best gemeen ![]()
|
Verwijderd
|
Ben nog nooit echt afgewezen, maar heb ook nog nooit iets ondernomen. Ben ik veel te verlegen voor
![]() Ik heb trouwens al wel iemand afgewezen... was een jongen op zeilkamp. Ik vond 'm totaal niet leuk en had er ook geen idee van dat ie mij wel zag zitten. Ik vond 'm wel heel aardig. Hij was door de leiding omgepraat om het te zeggen, dus ze gooiden 'm 's nachts onze kamer in... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben een keer afgewezen, Ik praate dat jaar toevallig veel met hem en ik verwachtte al half meer, het klikte goed. Ik vond hem best leuk. Had ook met hem gezoend, maar hij had me eerlijk verteld dat hij gewoon niet verliefd was. Wel goeie vriend trouwens nog steeds.
Ik heb volgens mij 2 keer iemand afgewezen en dat vind ik echt niet fijn. Dus eigenlijk als ik er achter kom zonder dat iemand het recht in mijn gezicht zegt probeer ik het duidelijk te maken, door of veel over iemand anders te praten ofzo... (alleen als ik ook echt om diegene geef..) Maar dan voel ik me wel zo'n bitch want die mensen doen dan echt zo aardig en dan ben ik behoorlijk bot.. De ene keer was toen een jongen al lang zat te doelen op dat hij iemand leuk vond die ik goed kende en toen vroeg ik van, jah nu wil ik t weten wie vind je nou leuk; jah jou... toen was ik even stil en zei ik, owh.... mjah t spijt me maar das van een kant eigenlijk. De tweede keer heb ik die persoon die de hele tijd achter me aanliep en altijd liet merken dat hij me leuk vond en zo geheimzinnig erover deed zelf mijn naam in geheimtaal opschreef in tekeningen enzo (alsof niet iedereen het wist) mjah toen heb ik hem apart genomen en gezegt dat ik niet onaardig wou zijn maar dat ik echt niet verliefd op hem zou worden (ik was echt bang van hem geworden) en of hij alstjeblieft gewoon wilde doen tegen mij. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb even kijken...
4 keer afgewezen en ik ben zelf 1 keer afgewezen. En dan bedoel ik niet dat ik een jongen wel leuk vond, maar ik was zwaar verliefd. En van die 4 waren 2 jongens straalverliefd en 2 andere wilden graag met me uit en vonden me wel een leuk meisje ofzo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zelf 1 keer afgewezen toen een vriendin aan hem had doorgelult dat ik hem leuk vond... toen kwam hij naar me toe: "Ik vind je echt een leuk meisje, maar ik ben niet verliefd op je... Misschien later"
![]() En ik heb zelf ook een keer iemand afgewezen, en ik voelde me er echt heeel erg lullig over ![]() -hij: "ehm... ik loop er al heel erg lang mee rond, maar ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen... maarja.... nouja.... ik vind je leuk" -ik: "oh... nou euh... ik vind je heel lief enzo, maar ik zie je gewoon als een goede vriend" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nooit iemand afgewezen.... niet zo ver ik weet
![]() Ik ben afgewezen omdat mn kleding niet netjes genoeg was.. Ehmm... es kijken.. omdat ik té aardig was... Een was op een ander verliefd en weer een ander kwam net uit een andere verkering.. Weer een andere wist niet waarom... ze vond me aardig, er leuk uitzien maar ze was gewoon niet op me... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ooit afgewezen door een jongen die ik echt heel erg leuk vond. Hij heeft me best wel lullig afgewezen door gewoon te zeggen dat ik totaal niet zijn type was... niks subtiel, mss wel eerlijk, maar hij deed het niet aardig.
Daarna vond ik hem een klootzak, maar was nog steeds stiekem heel erg verliefd op hem ![]() |
![]() |
|
ik ben zo vaak afgewezen dat ik het exacte getal niet meer kan herinneren
![]() ![]() ![]() en een paar keer mensen afgewezen. ze waren of homo of dronken ![]() naja gelukkig ben ik niet compleet kansloos. heb genoeg actie ![]() |
![]() |
|
Ik ben best wel verlegen, durf dan ook niet op een jongen af te stappen enzo. Ik heb een keer een kans gewaagd door msn en sms, maar ik kwam er al snel achter dat hij me niks vond, als hij met vrienden stond lachten ze als ik erlangs kwam dus dat was duidelijk voor mij. Hij liet ook nooit meer iets van zich horen via msn of sms..
Verder net door een jongen die ik wel leuk vond. Hij had mij gevraagd hem toe te voegen op msn, en twee dagen later zegt hij dat hij me niet aardig vindt hoor (alsof het logisch is) en blokkeerde me. Dit kwam echt zo hard aan, misschien dat ik niet leuk genoeg deed, maar de manier waarop. Verder nooit iemand afgewezen, nooit iemand die op mij afkwam, vandaar. Ja, wel een jongen die mij leuk vond wat ik via een vriend hoorde. Toen heb ik geloof ik gewoon gezegd dat ik hem niet leuk vond. Ben eigenlijk wel verliefd op een bepaalde jongen, hij kijkt me soms ook heel erg aan, hij staarde na me toen ik een atlas pakte, maar ik ben een beetje bang.. ![]()
|
Ik wordt niet zo snel verliefd,dus dat scheeld ook weer.
1.Dit meisje heb ik erg lang leuk gevonden. vroeg haar verkering via een brief maar kreeg te horen van: Je bent een erg aardige jongen maar ik ben niet verliefd op je. -kwam hard aan ![]() 2.vroeg der en ze zei nee ![]() Of ik ooit iemand heb afgewezen. 1.Ze vroeg me via msn ![]() ![]()
|
![]() |
Heb al eens een jongen afgewezen,... waarom??
Wel, hij was een te goede vriend. Zo een beetje een vertrouwenspersoon. En hij was een beetje veel ouder dan mij,en ik zag het gewoon niet zitten 'wij 2 samen'. Nadat hij me een 2 weken heeft genegeerd, heb ik gewoon m'n stoute schoenen aangetrokken en hem gezegd dat als hij nu, omdat ik hem afgewezen had, niets meer van me moest weten. Ik me dik vergist had in hem! En intussen zijn we weer 2 goeie vrienden, hoewel ik weet dat hij nog steeds gevoelens voor me heeft! Afgewezen? Niet dat ik weet! Omdat ik meestal weet of hij me al dan niet leuk vindt voor ik 'actie' onderneem!
|
ik heb wel eens iemand afgewezen omdat ik hem gewoon niet leuk vond. wel als vriend, maar niet meer.
overigens was dit wel iets pijnlijk voor hem, aangezien zijn vrienden (tegen zijn wil in) mij in zijn bijzijn vertelde van zijn verliefdheid. ik moest wel wat zeggen, maar kon dus niet bot zijn omdat ie d'r zelf bij was. hij schaamde zich natuurlijk al rot over het feit dat ik het toen wist (het was wel waar).
|
euhm pfff de meeste keren zullen in de stad geweest zijn maar dat ben ik al weer vergeten
euhm de laatse afwijzing was van me (nu ex) vriendin die zei dat ze niet meer verliefd was (kan gebeuren, alleen toch niet zo leuk)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
<drphillmode> Voor elke afwijzing lijkt mij de reden dat het niet klikt. Veel mensen zien een afwijzing als iets persoonlijks tegen jou. Maar dat moet je niet doen. Stel je hebt zelf vrienden van het andere geslacht en die mag je heel graag, maar toch ben je niet verliefd. Waarom ---> Omdat het gewoon niet klikt op die manier. </drphillmode>
Zelf denk ik dus ook vaak dat het aan mij ligt. Ik hoop maar dat ik gelijk heb bij het verhaaltje hierboven ![]() |
![]() |
|
Ik kan me het niet meer herinneren dat ik iemand echt keihard afgewezen heb. Tenminste niet met woorden.
Alhoewel, 1 van mijn beste vrienden heb ik weleens afgewezen, maar hij had gewoon een enorm sexgebrek en was gewoon stront vervelend. Maar hij nam het niet zo serieus en ik ook niet, dus gekwetst heeft hij zich vast niet gevoeld. Verder heb ik wel eens gehad, dat ik soort van met een jongen afgesproken had, maar dat we tijden het uitgaan elkaar uit het zicht verloren. Ik ging lekker mijn eigen gang terwijl hij zich ondertussen afgewezen voelde. Ik kreegn namelijk een horde vriendinnen voer me heen die me zomaar begonnen uit te schelden. Erg-leuk. ![]() Verder schijn ik vrienden van me, onbewust te hebben afgewezen. Zelf ben ik zover ik weet nooit afgewezen, maar dat ligt meer aan mezelf. Ik stap bijna nooit op iemand af die ik echt leuk vind.To shy. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel eens mensen afgewezen, ik denk drie keer ofzo. Alle keren omdat ik niet verliefd op haar was en ik ook op grond van haar uiterlijk geen aanleiding zag om een seksrelatie te beginnen.
Verder ben ik zelf ook wel eens afgewezen. Twee keer expliciet, in de kroeg toen ik erg dronken was. De andere ('serieuze') keren impliciet, nadat we al lang vrienden waren en we samen toch tot de conclusie kwamen dat het maar beter kon blijven bij die paar leuke nachten en verder niets, omdat de vonk er niet was en ook het grote-broer-syndroom een rol speelde. |
![]() |
|
Ik ben nooit afgewezen
![]() ![]() Afwijzen. Dat doe ik meestal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #157 darkfairy | 500 | 11-09-2010 19:28 | |
Studeren |
Studeren in london? Masih | 19 | 21-07-2006 10:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Intimidatie en oneerlijke behandeling van asielzoekers' Gatara | 39 | 23-09-2004 11:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Recensie (help me plz!) julisa | 6 | 01-06-2003 18:07 |