Heej allemaal,
Mijn eerste echte vriendje, en ik zijn nu ongeveer een half jaar uit elkaar, we hebben nog vrij veel contact, omdat zijn zus ook een goede vriendin van me is enzo.
Maar goed hem was ik helemaal vergeten en beschouwde ik als een vriend, ik had m al een maand ongeveer niet gezien omdat ik op vakantie was geweest, daar heb ik zelfs een ander vriendje gehad, dus dacht dat ik echt niets meer voor mn ex voelde.
Tot gisteravond, we hadden elkaar dus al redelijk lang niet gezien, en we hadden dus afgesproken om samen naar de bios te gaan.
Meteen toen ik hem zag, ging er weer iets door me heen, ik kan het niet echt omschrijven maar je kent dat gevoel vast wel..In de bios was het ook onwijs gezellig, we hebben niet gezoend ofzo, maar ik geloof dat er toch echt van beide kanten wel wat was..
Wat moet ik nu in doen?!! Hellup! Misschien is het wel een bevlieging, misschien voelt hij wel helemaal niks meer voor mij ( hoe kom ik daarachter? blauwtje lopen bij je ex lijkt me niet zo geslaagd

) Ik zit echt met een hele hoop vragen en ben vrij confused...
Mijn vraag dus, heeft er iemand ervaring mee? Terug bij je ex, weer verliefd op je ex, denken dat je verliefd op je ex bent, een gevoel houden wat nooit helemaal weg zal gaan..enz..
Liefs