Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou er gewoon voor gaan.. ten eerste is het een vriend van je broer, dus het kan geen slechte gozer zijn.. en ten tweede.. als alles goed gaat hoef je hem niet te kwetsen, maar gebeurt dat wel is het jammer voor hem.. maar dat kan hij waarschijnlijk wel hebben hoor.. je broer is misschien een beetje beschermend omdat het zijn vriend is..
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jou broer heeft niks met jouw gevoelens te maken lijkt me... Ik heb zelf eens een relatie gehad met de broer van een hele goede vriendin van mij...Ging prima! Voor hen was het ook heel normaal, ze vonden het juist allebei erg gezellig. Jou broer zou alleen maar blij moeten zijn voor je als jij wat kreeg met die vriend van hem want het zal vast een goede gozer zijn in je broers ogen, anders waren het geen vrienden van elkaar...toch? Ik denk dat hij het erger zou vinden als je iets kreeg met een persoon die hij werkelijk niet kan uitstaan
![]() doe het rustig aan, je broer zal wel goed weten hoe die vriend van hem in elkaar zit en praat er gewoon over met elkaar. Dat maakt alles een stuk makkelijker, wees open en het loopt vanzelf wel los!! Succes!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen wanneer het om relaties gaat niet erg serieus zijn. |
![]() |
|
![]() |
Oeioeioei.. ik ben ook verliefd geworden op een vriend vn mijn broer, alleen gaan mijn broer en ik niet zo superclose met elkaar om. Ik zou het hem nooit vertellen. Maar ik verwacht ook dat mijn broer het niet leuk zou vinden als ik iets zou ondernemen...
Majah... dat blijft aan mij... Ik zou het maar gewoon proberen als ik jou was... |
![]() |
|
![]() |
Oke oke, jullie hebben gelijk maar ik zelf zou het eigenlijk wel een prettig idee vinden een soort van bevestiging te krijgen van mijn broer dat het een goede gast is. Misschien ligt het dan aan de relatie tussen mij en mijn broer want die is heel erg close en niet echt te vergelijken met andere broer/zus relaties. We hebben ook veel dezelfde vrienden etc dus, oke slecht voorbeeld!
![]() Doe gewoon wat je hart je ingeeft...ookal zijn je ouders of je broer het er niet mee eens, dan moet je alsnog doen wat je zelf graag wilt! Als het misloopt of niks wordt terwijl je gewaarschuwd bent dan heb je het in iedergeval geprobeerd...zo zie ik het tenminste, ik ga liever op mijn bek dan mijn eigen diepgaande gevoelens te negeren...Mijn vader had er veel op tegen dat ik wat kreeg met een jongen (nu onderhand mijn ex) hij kon hem niet uitstaan! Toch heb ik het zover laten komen dat het wat werd!! Doe wat je hart je ingeeft, is niet altijd het beste of het juiste maar het is jouw gevoel en daar hoeft niemand anders aan te komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel liefde staat niks in de weg (dus als jullie elkaar beide leuk vinden.. gewoon ervoor gaan) Of je hem teleur stelt? daar kom je alleen achter als je het hem zelf vraagt.. waarschijnlijk doe je dat wel als hij jou ook leuk vind.. X
|
![]() |
Ohw mensjes..jullie zijn echt kei-lief!! Ik heb tog heel wat aan jullie gehad..
![]() Laf ja all!!! Big kiss Ammie
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ha mensjes...word ZEKER ingewikkeld! Ik had gister echt de leukste avond die ik me voor kon stellen met 'de' jongen.. Op het eind van de avond zelfs met m gezoend en we kregen verkering. Krijg ik vandaag n sms dat ie twijfelde over gisteravond en dattie met me erover wilde praten...zegt ie dat ie niet genoeg voor me voelt om verkering aan te gaan met mij..maar dat ie absoluut geen spijt heeft van gisteravond...
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
das kut..
niets aan doen, dat is frustrerend voor een van beiden, normaal zou die vriend dus langskomen om met je broer dingen te gaan doen ofzo, en nu moet ie ook naar jou.. kortom, je moet delen. aangezien je als vriendin mag verwachten dat je vriendje dingen met je doet, is het vervelend voor je broer. maar t kan ook dat ie dingen wil doen met je broer, dan is t weer rot voor jou, nooit iets beginnen met vrienden van je broer/zus.. verder speuren ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Psychologie |
Weg van thuis LEUGEN | 7 | 30-03-2009 16:36 | |
Liefde & Relatie |
50 ways to leave your lover debieltje nr 1 | 98 | 22-06-2007 14:41 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |