Oud 21-09-2003, 16:18
ammiebammie
ammiebammie is offline
Wat te doen als je verliefd bent op de vriend van je broer?? Mn broer weet al dat ik zn vriend superleuk vind..maar hij zegt dat ik rustig aan moet doen en die vriend niet mag kwetsen..dat is het laatste wat ik zou willen....nu durf ik vanwege mijn broer eigenlijk geen stappen meer te zetten..wat moet ik doen?? Stel ik de jongen die ik nou leuk vind geen teleur omdat ik niets durf te ondernemen??

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 16:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 16:20
miro
miro is offline
Tis zo: of je vindt hem zo leuk en je onderneemt daarom iets.
Of je onderneemt niks.

Aangezien jij zelf al zegt dat je vanwege je broer niets durft te ondernemen...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:21
Verwijderd
Als je broer het al weet, dan kun je vast goed met 'm overweg? Nou, je broer weet vast ook hoe je die vriend van hem kwetst en hoe niet... ik zou zeggen, ga eens met je broer praten erover
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ammiebammie schreef op 21-09-2003 @ 17:18:
Wat te doen als je verliefd bent op de vriend van je broer?? Mn broer weet al dat ik zn vriend superleuk vind..maar hij zegt dat ik rustig aan moet doen en die vriend niet mag kwetsen..dat is het laatste wat ik zou willen....nu durf ik vanwege mijn broer eigenlijk geen stappen meer te zetten..wat moet ik doen??
n vriendin van mij heeft sinds kort een serieuze relatie met n vriend van dr broer...volges mij maakt t niet zoveel uit, ik zo gewoon proberen wat met m te krijgen als je m echt zo leuk vindt...
Oud 21-09-2003, 16:28
Verwijderd
Ik zou er gewoon voor gaan.. ten eerste is het een vriend van je broer, dus het kan geen slechte gozer zijn.. en ten tweede.. als alles goed gaat hoef je hem niet te kwetsen, maar gebeurt dat wel is het jammer voor hem.. maar dat kan hij waarschijnlijk wel hebben hoor.. je broer is misschien een beetje beschermend omdat het zijn vriend is.. succes
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Stel ik de jongen die ik nou leuk vind geen teleur omdat ik niets durf te ondernemen??
Als hij niks weet kun je hem ook niet teleurstellen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:56
miksje
miksje is offline
Jou broer heeft niks met jouw gevoelens te maken lijkt me... Ik heb zelf eens een relatie gehad met de broer van een hele goede vriendin van mij...Ging prima! Voor hen was het ook heel normaal, ze vonden het juist allebei erg gezellig. Jou broer zou alleen maar blij moeten zijn voor je als jij wat kreeg met die vriend van hem want het zal vast een goede gozer zijn in je broers ogen, anders waren het geen vrienden van elkaar...toch? Ik denk dat hij het erger zou vinden als je iets kreeg met een persoon die hij werkelijk niet kan uitstaan

doe het rustig aan, je broer zal wel goed weten hoe die vriend van hem in elkaar zit en praat er gewoon over met elkaar. Dat maakt alles een stuk makkelijker, wees open en het loopt vanzelf wel los!!

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
miksje schreef op 21-09-2003 @ 17:56:
Jou broer zou alleen maar blij moeten zijn voor je als jij wat kreeg met die vriend van hem want het zal vast een goede gozer zijn in je broers ogen, anders waren het geen vrienden van elkaar...toch? Ik denk dat hij het erger zou vinden als je iets kreeg met een persoon die hij werkelijk niet kan uitstaan
Je kunt ook vrienden van elkaar wezen en toch een ongelooflijke lul de behanger zijn en meisjes als een gebruiksvoorwerp zien. Als je vrienden bent respecteer je elkaar juist om wie je bent, en vertouw me er zijn geen mensen op de wereld die 100% correct zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 10:24
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Wes schreef op 21-09-2003 @ 20:01:
Je kunt ook vrienden van elkaar wezen en toch een ongelooflijke lul de behanger zijn en meisjes als een gebruiksvoorwerp zien. Als je vrienden bent respecteer je elkaar juist om wie je bent, en vertouw me er zijn geen mensen op de wereld die 100% correct zijn.
Ben ik het mee eens. Mijn broer heeft vrienden die dit huis niet meer inkomen als ik iets met ze krijg. Terwijl het als gewoon vrienden toch geweldige mensen zijn.
Alleen wanneer het om relaties gaat niet erg serieus zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:39
Mjoez
Mjoez is offline
Oeioeioei.. ik ben ook verliefd geworden op een vriend vn mijn broer, alleen gaan mijn broer en ik niet zo superclose met elkaar om. Ik zou het hem nooit vertellen. Maar ik verwacht ook dat mijn broer het niet leuk zou vinden als ik iets zou ondernemen...
Majah... dat blijft aan mij... Ik zou het maar gewoon proberen als ik jou was...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:39
miksje
miksje is offline
Oke oke, jullie hebben gelijk maar ik zelf zou het eigenlijk wel een prettig idee vinden een soort van bevestiging te krijgen van mijn broer dat het een goede gast is. Misschien ligt het dan aan de relatie tussen mij en mijn broer want die is heel erg close en niet echt te vergelijken met andere broer/zus relaties. We hebben ook veel dezelfde vrienden etc dus, oke slecht voorbeeld!

Doe gewoon wat je hart je ingeeft...ookal zijn je ouders of je broer het er niet mee eens, dan moet je alsnog doen wat je zelf graag wilt! Als het misloopt of niks wordt terwijl je gewaarschuwd bent dan heb je het in iedergeval geprobeerd...zo zie ik het tenminste, ik ga liever op mijn bek dan mijn eigen diepgaande gevoelens te negeren...Mijn vader had er veel op tegen dat ik wat kreeg met een jongen (nu onderhand mijn ex) hij kon hem niet uitstaan! Toch heb ik het zover laten komen dat het wat werd!! Doe wat je hart je ingeeft, is niet altijd het beste of het juiste maar het is jouw gevoel en daar hoeft niemand anders aan te komen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:41
miksje
miksje is offline
en nog iets...als je al weet dat ze niet serieus zijn in het opzicht een relatie hebben, dan begin je toch ook niks met ze..? Dus dan maakt het niet uit of het nou zulke goede vrienden zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:55
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Wat te doen als je verliefd bent op de vriend van je broer?? Mn broer weet al dat ik zn vriend superleuk vind..maar hij zegt dat ik rustig aan moet doen en die vriend niet mag kwetsen..dat is het laatste wat ik zou willen....nu durf ik vanwege mijn broer eigenlijk geen stappen meer te zetten..wat moet ik doen?? Stel ik de jongen die ik nou leuk vind geen teleur omdat ik niets durf te ondernemen??
Gewoon er voor gaan natuurlijk!
Ik bedoel liefde staat niks in de weg (dus als jullie elkaar beide leuk vinden.. gewoon ervoor gaan)

Of je hem teleur stelt? daar kom je alleen achter als je het hem zelf vraagt.. waarschijnlijk doe je dat wel als hij jou ook leuk vind..
X
Oud 25-09-2003, 15:44
ammiebammie
ammiebammie is offline
Ohw mensjes..jullie zijn echt kei-lief!! Ik heb tog heel wat aan jullie gehad.. Hij vind me namelijk ook superleuk!! we zijn elkaar nu beter aan het leren kennen en het is helemaal perfect...maar ik hoop dat dit topic nog wel blijft..want andere mensen kunnen hier ook nog wat aan hebben..en ik maybe ook wel als jullie nog meer adviezen hebben..
Laf ja all!!! Big kiss Ammie
Oud 26-09-2003, 14:30
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
zelfde probleem heb ik ook!!!!!!! Alleen het is andersom.....ik ben verliefd op broer van mijn vriendin!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:48
alibabwe
alibabwe is offline
t wordt nog ingewikkeld in dit opic
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:50
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
alibabwe schreef op 26-09-2003 @ 15:48:
t wordt nog ingewikkeld in dit opic
Denk ik ook!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:01
ammiebammie
ammiebammie is offline
ha mensjes...word ZEKER ingewikkeld! Ik had gister echt de leukste avond die ik me voor kon stellen met 'de' jongen.. Op het eind van de avond zelfs met m gezoend en we kregen verkering. Krijg ik vandaag n sms dat ie twijfelde over gisteravond en dattie met me erover wilde praten...zegt ie dat ie niet genoeg voor me voelt om verkering aan te gaan met mij..maar dat ie absoluut geen spijt heeft van gisteravond... Ik ben helemaal in de war....ik heb hem gevraagd of er misschien nog verandering in zou kunnen komen dattie me wel leuk genoeg gaat vinden..toen zei hij wel heel lief: Ja..dat weet ik wel zeker Nu weet ik niet meer waar ik vanuit moet gaan..ik weet zeker dat ik voor hem wil gaan..maar ga nu pas echt de test aan of ik lang genoeg op hem kan wachten... Kan iemand hier commentaar op geven?
Oud 26-09-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
miksje schreef op 23-09-2003 @ 17:41:
en nog iets...als je al weet dat ze niet serieus zijn in het opzicht een relatie hebben, dan begin je toch ook niks met ze..? Dus dan maakt het niet uit of het nou zulke goede vrienden zijn...
Als het een vriend van je broer is kun je bij lange na niet altijd weten hoe hij werkelijk in elkaar steekt, dus of hij wel of niet serieus is. Met andere woorden, of je wel of niet wat met ze wilt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
ammiebammie schreef op 26-09-2003 @ 19:01:
ha mensjes...word ZEKER ingewikkeld! Ik had gister echt de leukste avond die ik me voor kon stellen met 'de' jongen.. Op het eind van de avond zelfs met m gezoend en we kregen verkering. Krijg ik vandaag n sms dat ie twijfelde over gisteravond en dattie met me erover wilde praten...zegt ie dat ie niet genoeg voor me voelt om verkering aan te gaan met mij..maar dat ie absoluut geen spijt heeft van gisteravond... Ik ben helemaal in de war....ik heb hem gevraagd of er misschien nog verandering in zou kunnen komen dattie me wel leuk genoeg gaat vinden..toen zei hij wel heel lief: Ja..dat weet ik wel zeker Nu weet ik niet meer waar ik vanuit moet gaan..ik weet zeker dat ik voor hem wil gaan..maar ga nu pas echt de test aan of ik lang genoeg op hem kan wachten... Kan iemand hier commentaar op geven?
Volgens mij is hij gewoon een lijntje aan het uitgooien en wacht ie op wat "beters". Zo zie ik het iig vanuit mijn perspectief.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:34
Jampot
Jampot is offline
das kut..

niets aan doen, dat is frustrerend voor een van beiden, normaal zou die vriend dus langskomen om met je broer dingen te gaan doen ofzo, en nu moet ie ook naar jou.. kortom, je moet delen. aangezien je als vriendin mag verwachten dat je vriendje dingen met je doet, is het vervelend voor je broer. maar t kan ook dat ie dingen wil doen met je broer, dan is t weer rot voor jou, nooit iets beginnen met vrienden van je broer/zus..

verder speuren
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:07
Verwijderd
Beter dan een broertje dat het zwaar komisch vindt dat jij kickt op een (bijzonder mooie) vriend van hem (met de plezante gewoonte om alleen in strakke boxershort door ons huis te lopen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten