Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic! Ik ga! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als retro niet meer fashionable is verzin ik wel een nieuwe ![]() & ik ga ook .. & Noé ook, want die gaat beter worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind dit best wel waardeloos... forumbazen van een uitgaansforum die niet eens weten wat speedfreax is... mag ik ajb solliciteren naar de functie van fb op dit deelforum? |
![]() |
|
Hoe is die graansilo eigenlijk?(de toekomstige locatie van N&W)
Ik kom dus nooit in Rotterdam en ik zou niet weten wat ik me erbij voor moet stellen. Groter? Zo ja, komen er meer zalen of blijft het 2 gedeeltes? Wat wordt er anders? Ik hoorde dat het groter is, maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat het veel groter wordt, ik vond de huidige grootte best wel perfect. Info over de komende Speedfreaxeditie "FRI SEPTEMBER 26 A GIRL CALLED EVE ... / SPEEDFREAX (Hosted by Floorfillers, Urban Groovezz, Meubel Stukken & Speedfreax) NOW - A GIRL CALLED EVE FERRY ‘GIZMO’ SALEE REAL ‘EL CANARIO’ JIP DELUXE MARCELLO ERICK E. Visuals by: MOODSCAPING Styling: CAROLINE POIESZ WOW - SPEEDFREAX DJ LEXXY DJ GOMES DJ VANBELLEN DJ GROOVEMASTER JOHNSON DJ LIGHTER MC VIN-E LADY BEE Live PA by: DJ GOMES en MC VIN-E Make-overs by: INEKE BRUGMAN en LIDA VAN STRAATEN (Studio Erwin Olaf) DOORS OPEN: 23.00 ENTREE: 14 EURO NO PRESALE (BE THERE EARLY) LOCATION: ST.JOBSVEEM, LLOYDSTRAAT 30 LET OP: PARKEREN kan alleen op langs de PARKHAVEN en PARKKADE. Het aantal plaatsen is heel berperkt. Kom met elkaar, met openbaar vervoer, fiets of taxi. Volg aanwijzingen van verkeersregelaars. De hele nacht rijdt er weer een bus tussen de parkhaven en Now & Wow om jullie van de parkeerplaats naar NOW & WOW te brengen en weer terug. MORE INFO: check out WWW.SPEEDFREAX.COM, call to (010) 413 99 05 or email INFO@FLOORFILLERS.NL SPEEDFREAX: Ons aller trendmeester Joost van Bellen heeft het er niet bij gelaten en heeft kosten nog moeite gespaard jullie de avond van je leven te bezorgen. Alle artiesten, DJ’s en MC’s, zullen zich - naast een korte terugblik op de afgelopen jaren - voornamelijk richten op het nieuwe, verbredende geluid van deze sound. Met oog op de nieuwe locatie dus ook SpeedFreax in een nieuw jasje. 2-Step, UK Garage, R&B, Drum ‘n Bass en HipHop worden gesmolten tot het nieuwe geluid voor alle liefhebbers van de SpeedSoul of the future. A GIRL CALLED EVE ... het beste Classics feest van Nederland Met haar immer charmante voorkomen laat Eve op vrijdag 26 September 30 jaar muziekgeschiedenis de revue passeren. Vorige evenementen van EVE waren in beiden zalen van NOW & WOW waardoor een scheiding gemaakt werd tussen de Dance, -en House Classics. Deze keer met onze vrienden van SpeedFreax in de WOW willen we je de oorsprong van de muzikale ontwikkeling echter niet onthouden. Nederlands jonge top naast de cracks met jarenlange bagage laten horen waar het liefdevolle gevoel voor muziek voor hen vandaan komt, om met het publiek climax na climax te beleven. "
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 19:18. |
![]() |
|
Hmm, nog 2 dagen, en ik baal er steeds meer van dat ik niet ga!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maja, mensen die volgende week naar Rush(@escape) gaan.(groovy house enzo)(oja voor de studenten onder ons: met ov krijg je korting)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
AAAARRGGHHHHHH!!!!!
Eerst ging niemand en dacht ik "Naja, ik vier de volgende dag m'n verjaardag dus laat maar." en nu wordt ik gewoon in deze afgelopen 2 dagen steeds aangesproken en gebeld of ik meega enzo. EN NU MOET IK WERKEN!!!!!!!!! Maja, have fun tonight y'all!
||
Citaat:
Dude had zich dus alleen op de lijst gezet.. Dus ik ging ook maar niet, moet zaterdag (vandaag) nog wat geld uit geven aan een treinkaartje en concert.. Ben me maar in de Irish Pub gaan vermaken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
SpeedGarage5Step ...waar? Verwijderd | 22 | 21-08-2003 12:17 | |
Lifestyle |
2StEp StYlo €v€li€n | 64 | 24-06-2003 11:56 | |
De Kantine |
Wat mis jij in je stad..... klein gek geitje | 51 | 03-02-2003 14:52 | |
Lifestyle |