Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En er is nu ook een wachtlijst van 2000 man voor een team ![]() |
![]() |
|
geen idee je mag zoiezo geen 2 teams hebben, ik moet ook erg opletten omdat me broer dit ook speelt
![]() *is begonnen aan een ietwat belgischer elftal te bouwen ![]() wel ten kosten van mijn ts maar okay, ik heb toch niks meer te winnen of te verliezen dit jaar ![]()
||
Citaat:
![]() Lees oude replies maar van me... Heb dit probleem al minimaal 10x gepost ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ey cool, ik zie nu pas dat er een topic is over Hattrick...ik speel hattrick bijna een jaar nu, ik speel in V.158. Maar ik heb het vrij moeilijk, ik sta nu 6de. Mijn middenveld is gemiddeld Redelijk.
Mijn beste speler: Don Vinke, 22 jaar (technisch) Waarde: 457.000 Conditie: Uitstekend Positiespel: Formidabel Passen: Matig daar ben ik wel trots op, aangezien ik deze zelf getraind heb, toen ik startte met mijn team had deze slechts een redelijk positiespel. Mijn team ID is 143958. Dus als er iemand zin heeft in een friendly tegen een 5de klasser, dan daag me maar uit.
||
Citaat:
![]() ![]() Btw:net heleboel off-topic verwijderd |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zag trouwens dat Martenz gewoon zijn eerste team tegen jou had opgesteld. Dat je toch met 2 - 5 won zegt mij genoeg... ![]() ![]() ![]() Goed dat je ingreep, t werd hier nogal een zooitje. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Team Motivatie heeft GEEN invloed in oefenwedstrijden Ik hoop dat het nu eens duidelijk is ![]()
|
Mijn training is deze week ook lekker!!4dalingen maar dat is van 8 naar 7, 7 naar 6 en 1 van 5 naar 6 en 2daarvan zijn B spelers
![]() Ik heb 8 spelers die stijgen in vorm... Waaronder 1 speler die op vorm 2 stond, deze week niet gespeeld heeft doordat zijn vorm te laag is en bij mn oefenwedstrijd opstelling was vergeten te veranderren, en is evengoed naar 4 gestegen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee duh, ik zeg tog ook per ongeluk!
|
Mijn keeper is in spelmaken gestegen
![]() En op HAM werkt de tansferprijsevaluatie niet meer ![]() Kennen jullie trouwens toevallig nog spelletjes zoals hattrick ? ![]() Ik heb nog tijd teveel ![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik speel ze namelijk nooit omdat ze lang niet zo leuk zijn ![]()
|
![]() |
Ik laat nog een keer de etalage van MER zien:
Josha van Osch (15788316) 19 jaar, zwak vorm, gezond Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 126 000 Euro Loon: 1 360 Euro/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: rampzalig Keepen: redelijk Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig Staat voor 80 K. Ries Speelman (15415053) 24 jaar, matig vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 70 000 Euro Loon: 860 Euro/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 1 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: zwak Staat voor 40 K, inmiddels geboden! Byron Jimenez (6101529) 25 jaar, slecht vorm, gezond Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: USA Vastgestelde waarde: 46 000 Euro Loon: 1 008 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 1 Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Staat voor 7,5 K en een jeugdkeeper, een matige keeper, maar die zijn voor jullie gevorden niet interresant
||
Verwijderd
|
Citaat:
is eveneens het meeste wat ik ooit gehad heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat een kutpull had ik weer deze week
![]() Daar word ik nu boos van van zon kutpull ![]() Weer een week wachten ![]() 2000 waarde, beste zwak flankspeler ![]() Vlug ontslaan ![]()
Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 23:21. |
![]() |
|
De Jeugdpull was weer geweldig
![]() ![]() Mees Baltink (16827522) 18 jaar, redelijk vorm, gezond Een populair persoon, die temperamentvol is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 26 000 Euro Loon: 620 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos |
![]() |
|
Ok gelukkig ben ik niet de enige dan
![]() Mijn competitiewedstrijd begint weer ![]() Hopen dat me joris simon veel scoort want die moet topschutter worden ![]() *edit* man man man, miseri miseri ![]() ![]() De 19e minuut zorgde voor een 1 - 0 voorsprong voor de thuisploeg, toen Martijn Bruns de bal goed in schoot na een pass van rechts. In de 20e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Frans Lovato doorbrak en de 2 - 0 voor whn inschoot. Hierna verlaagde whn het tempo, zodat ze zich beter konden concentreren op hun verdediging.
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 12:29. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick II (Gratis Voetbalmanagergame) vervolg number9 | 1 | 28-09-2003 17:16 |