![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb eerst een tijdje die oefening van het sekswoordenboek gedaan, dat ging wel, maar 't duurde allemaal erg lang. Ik heb wat verder gezocht en ben toen tegen het volgende aangekomen;
Er bestaan gewichtjes die je in je vagina stopt en op probeert te tillen door je bekkenbodemspieren aan te spannen, die dingen heb ik nergens kunnen vinden, maar wel iets wat voor mij heel goed werkt; ik stop iets in me (1 vinger, 2 vingers of een dildo/vibrator, begin gewoon klein) en probeer dan m'n bekkenbodemspieren aan te spannen, ik doe dan dezelfde oefeningen als in het sekswoordenboek staat, alleen dus met iets in me. Als het met 1 vinger goed gaat, probeer het dan met 2 etc. Steeds iets moeilijker maken. Neem er de tijd voor, je kan het bijvoorbeeld elke keer onder de douche doen en ook op een ander moment; bijvoorbeeld tijdens het avond eten. Ik merk dat ik het zo ook... mja... onderbewuster kan. Veel plezier ermee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar kunnen 'normale' meisjes dan wel op een paard klaarkomen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het schijnt te kunnen en het is ook niet verbazend vind ik zelf, d;at het kan dus.
|
Verwijderd
|
Van paardrijden? Tja, dat is ook zo opwindend
![]() Nee, als je gewoon paardrijd, kom je daar niet van klaar (ik tenminste niet, en ik neem aan dat er weinig meiden zijn die zo gebouwd is). Als je anders gaat zitten en drukt oid, dan kan dat misschien, maar dat heb ik om eerlijk te zijn nooit uitgeprobeerd. |
![]() |
|
Die gewichtjes, die kan je kopen bij de drogist.... mn mams heeft ze ook... En het is de bedoeling dat je die heel even in hebt per dag... ziet er uit als een soort eitje met een touwtje eraan.. soort tampon zeg maar.... en doordat je (on)bewust dat ding binnen wil houden train je je bekkenbodemspieren....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt idd ook dingetjes die je in je stopt en waarmee je dan mee rondwandeld, die bedoel ik dus niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: dat jij zulke dingen weet van je moeder.. |
![]() |
|||
Ik heb zo'n half jaar geleden een boek gelezen over de bekkenbodemspieren. Dit is tot mijn spijt geheel gericht op de vrouw voor jullie is dit natuurlijk wel weer interessant. Ik heb het toen helemaal op mijn pc gezet met de digitale camera maar je kan het boek ook gewoon in de bibliotheek halen.
Als je VERANTWOORD deze spieren wilt trainen zou ik zeker dit boek eens lezen (is een dun boekje en enkele hoofdstukken kun je zo overslaan) Het staat trouwens vol met plaatjes. Ik heb even wat boeken opgezocht: Citaat:
Citaat:
Een boek is vaak veel beter dan het internet, als je serieus informatie over iets wil! |
![]() |
|
En hoe zit t met ontspannen van de bekkenbodemspieren? Mijn probleem is dat ik door pijn tijdens het vrijen onbewust die spieren opspan, wat dus nog meer leid tot pijn
![]() Nu moet ik binnenkort naar een seksuologe (*schaam*) om bekkenbodemspieroefeningen te doen maar ik heb eigenlijk geen idee wat me te wachten staat. Iemand ervaring hiermee? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|