Advertentie | |
|
![]() |
|
heel vervelend als iedereen daar zo over zeurt, vind ik tenminste. ik heb net als jij een beste vriend waar ik heel close mee ben. en meer ook niet. maar dat weet 'omdat het anders al gebeurd zou zijn' vind ik weer een minder argument. dat je nooit verliefd op hem zou kunnen worden (zoals ik op jannes) is weer wat anders denk ik. (maar dat kan ik ook verkeerd zien want misschien bedoel je dat ook wel)
en tot hoever je kan gaan: tot waar jij zelf de grens legt en wat je zelf wilt. het is toch ook maar net hoe je het zelf noemt.
||
Citaat:
Ik denk dat je best close kan zijn met je beste vriend, maar op een gegeven moment houdt het op...zoenen kan je denk ik beter niet doen. Gaan alleen maar misverstanden over ontstaan.
|
Verwijderd
|
Neej, voel geen kriebels... ligt gewoon lekker... hij heeft gister op mijn schoot liggen slapen... echt schattig, haha... en zoenen of sex? neej absoluut niet... we geven elkaar wel kus op de wang ofzo maar daar blijft het dan ook absoluut bij... verder stoei ik heel veel met hem enzo...
|
![]() |
|
daarmee moet je wel oppassen hoor
soms is stoeien een manier voor jongens om te laten zien dat ze iemand leuk vinden. en aangezien jij je niet tot hem aangetrokken voelt... ik ben er wel mee eens dat het soms gewoon ff lekker is om in iemands armen te liggen maar dat is puur dat veilige gevoel zelf zou ik nooit iets met mn vrienden kunnen beginnen (ja het zijn wel hoofdzakelijk jongens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarom zou ik dus ook nooit wat met hem willen... omdat ik bang ben ik dan een vriendschap van 12 weggooi en dat is het mij gewoon enit waard... Naja... en dat stoeien? Ja ik weet niet... das gewoon iets dat we echt standaard doen... Hij heeft trouwens op het moment ook een vriendin d8 ik... heb nog geen foto van haar gezien ofzo. maar zoiets zei hij van de week, dus dat zit wel goed volgens mij...
|
![]() |
||
Citaat:
maar als ik zijn vriendin was en ik zou weten dat hij met jou ligt te knuffelen en te stoeien, dan zou ik gek worden van jaloezie ik zou wel dus ff checken dat je haar geen geestelijke pijn doet is wel zo sociaal namelijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1. Ik vind het echt bijzonder, zo'n band. Zorg dat ie zo blijf en trek je daarom niks aan van wat anderen zeggen. Ik denk niet dat jullie snel wat zullen krijgen, aangezien je met mensen die je lang kent instinctief niks zou kunnen krijgen (aldus mijn biologiedocent
![]() 2. Zodra je met elkaar zoent of verder, denk ik dat jullie relatie met elkaar verandert richting een liefdesrelatie. Dat is mijn mening, omdat ik nooit zoen met gewone vrienden. Bij de meeste mensen is dit denk ik het geval, maar uitzonderingen kunnen er natuurlijk altijd zijn.
|
1) Ik zou ook blij zijn dat je zo met goede vrienden om kan gaan. Het voegt iets toe aan jullie vriendschapsband zonder dat dat meteen richting liefde hoeft te gaan. Als het toch gewoon lekker ligt en gezellig is, waarom zou je het niet doen? Ik bedoel; het is maar liggen in elkaars armen hoor. Met goede vrienden ga je toch anders om dan met minder goede vrienden.
Ik heb er zelf een hekel aan als anderen tegen me zeggen 'ow, je krijgt echt nog wel wat met diegene' als ik eens redelijk close met een vriend van mij heb gelegen, want als er iemand is die weet of dat gaat gebeuren of niet, dan ben ik diegene wel. 2) Hoe close je kan gaan... tsja, das meer een gevoel denk ik. Het hangt totaal van de personen af, van de sfeer en de omgeving. Ik denk dat ik persoonlijk nooit met een gewone goede vriend (of dat nou m'n beste vriend of een andere goede vriend is) zal zoenen omdat je daardoor toch je vriendschap verandert en ik niet weet of dat het waard is... Als je namelijk met een goede vriend zoent is het moeilijk om te bepalen of het alleen vriendschap is of toch liefde omdat er ook andere gevoelens bij te kijken komen (denk aan jaloezie als hij ook een keer met iemand anders zoent). Je moet dit dus echt zelf bepalen en gewoon op je gevoel afgaan
|
ik vind beste vrienden eigenlijk een soort relatie ergens
ik bedoel je doet veel samen knuffelt/stoeit graag hebt altijd lol samen ziet elkaar graag praat veel met elkaar over van alles houd op een bepaalde manier van elkaar en ook -> sommige mensen zoenen met hun beste vriend(in) eigenlijk mis ik dan alleen nog 'sex', en de naam (dus beste vrienden ipv relatie), en dan heb je alle kenmerken van een relatie ![]() ik heb een beste vriendin gehad voor 3 jaar ofzo, maar evengoed als een relatie gaat dit ook 'uit' uiteindelijk ![]()
|
Verwijderd
|
Er kan ook een soort broer-zus relatie zijn ontstaan..
Een jongen die ik ken ken ik al vanaf mijn geboorte, letterlijk. We speelden veel samen vroeger, sliepen bij elkaar etc. Hij heeft een heel speciaal plekje bij mij en mijn gevoel voor hem is heel vreemd. Ik zie hem nu eigenlijk nog zelden maar toch, als ik hem zie is die speciale band er nog steeds. Dan kunnen we weer over zoveel kletsen en nemen elkaar in vertrouwen over veel dingen.. Ik heb me wel eens afgevraagd of wat ik voor hem voel liefde is in een mijnvriend vorm, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik van hem hou als een broer. Zoiets kan denk ik ontstaan als je elkaar al heel erg lang kent. Dan ga je elkaar op een bepaalde manier aanvoelen.. soms groeit het uit tot een relatie, soms ook niet.. |
![]() |
||
Citaat:
en aangezien een leven lang is, en er van alles kan gebeuren, zou ik dit eigenlijk nooit meer doen (heb het wel gedaan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat broer-zus relatie herken ik inderdaad heel erg aangezien ik hem ook me broertje noem
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en 'derde persoon' hoe pak ik dit het beste aan? Somegras | 8 | 08-03-2015 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?! Linniee | 12 | 12-06-2014 19:42 | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
beste vriend - rip frederik- CyWu | 2 | 06-10-2004 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 |