Oud 23-09-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 23-09-2003 @ 16:32:
Ja, Bruce Lee gevechten waren realistisch... maar ze werden wel in slowmotion afgespeeld.

Op normale snelheid zou je niet veel gezien hebben die kerel is kapot snel. 1 keer knipperen met je ogen en zn schoen zat al in je gezicht.
Ja klopt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 18:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb er nog eens kritisch naar gekeken. En ik moet eerlijk zeggen.......Hij wordt steeds slechter en dommer. Die vechtscenes zijn buitengewoon knullig en sneu, zelfs voor een amateur home-video recording. Van een gedegen cinematografie is geen sprake en het acteerwerk......Dat zit op het niveau van de oude jacky chan-films. Een dikke dus. En probeer voortaan op de proppen te komen met een script dat de vechtscenes op een waardige manier aan elkaar rijgt. niemand verwacht een meesterwerk, maar wel een goedlopend geheel.

Cijfer: een 2 (de technische onvolkomenheden zoals slechte sync, continuiteit en produktie arrangements nog niet eens inbegrepen)

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:09
Verwijderd
Was er een script?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-09-2003 @ 19:12:
Ik heb er nog eens kritisch naar gekeken. En ik moet eerlijk zeggen.......Hij wordt steeds slechter en dommer. Die vechtscenes zijn buitengewoon knullig en sneu, zelfs voor een amateur home-video recording. Van een gedegen cinematografie is geen sprake en het acteerwerk......Dat zit op het niveau van de oude jacky chan-films. Een dikke dus. En probeer voortaan op de proppen te komen met een script dat de vechtscenes op een waardige manier aan elkaar rijgt. niemand verwacht een meesterwerk, maar wel een goedlopend geheel.

Cijfer: een 2 (de technische onvolkomenheden zoals slechte sync, continuiteit en produktie arrangements nog niet eens inbegrepen)
Wat zit je nou te zeiken heb je niet gelachen om het filmpje dan?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 20:38:
Wat zit je nou te zeiken heb je niet gelachen om het filmpje dan?
Had eigenlijk wel gemoeten. Sommige films zijn niet slecht genoeg om om te kunnen lachen. Deze film was dat duidelijk wel, dus ik snap het eigenlijk ook niet.
Oud 23-09-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-09-2003 @ 19:12:

De film is voor de lol gemaakt? Kon het ons ballen of het slecht was of niet, wij hebben wel lol gehad met het maken van de film achja we vroegen mensen hun mening te geven, dat gaf je
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 23-09-2003 @ 20:09:
Was er een script?
Neuh Oww en nog iets dit was onze eerste film voor de mensen die het nog niet gezien hebben

site

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 08:24
Verwijderd
Ik heb 'm gister weer gezien,dit keer na het roken van 'n paar takkies en hij blijft echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 23-09-2003 @ 16:32:
Ja, Bruce Lee gevechten waren realistisch... maar ze werden wel in slowmotion afgespeeld.

Op normale snelheid zou je niet veel gezien hebben die kerel is kapot snel. 1 keer knipperen met je ogen en zn schoen zat al in je gezicht.
hij was misschien wel snel enzo, maar ik heb net fists of furie en the big boss gekeken, en die vechtscenes zijn allemaal wel mooi enzo, maar complete bullshit
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 10:17
Uice
Uice is offline
Alle martial arts film cliché's maar dan slechter geacteerd, gefilmd en vooral gemonteerd. Kortom, de beste film die ik ooit heb gezien

Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 10:22.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
kenjirro schreef op 23-09-2003 @ 22:17:
Neuh Oww en nog iets dit was onze eerste film voor de mensen die het nog niet gezien hebben

site
Jaja, die monkudo had ik ook wel gezien (van het vorige topic)

Ik vond deze tweede *kuch* beter uitgewerkt...

En waarom is er geen download link naar jullie allereerste film Bruce Ali vs The Invisible Man?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-09-2003 @ 11:17:
Alle martial arts film cliché's maar dan slechter geacteerd, gefilmd en vooral gemonteerd. Kortom, de beste film die ik ooit heb gezien
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:40
Thomas
Thomas is offline
Keep up the good work.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 25-09-2003 @ 12:21:
En waarom is er geen download link naar jullie allereerste film Bruce Ali vs The Invisible Man?
Die wil je niet zien
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:15
Verwijderd
En ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties (zowel negatieve als positief ) We hebben aan jullie reacties veel en als er een nieuwe film komt zullen we dat uiteraard weer melden. Onze 3de film word beter weet ik zeker
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:44
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 25-09-2003 @ 22:15:
En ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties (zowel negatieve als positief ) We hebben aan jullie reacties veel en als er een nieuwe film komt zullen we dat uiteraard weer melden. Onze 3de film word beter weet ik zeker
Owh nee! niet weer een nieuwe film
Oud 25-09-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Diesel schreef op 25-09-2003 @ 22:44:
Owh nee! niet weer een nieuwe film
Zon reactie had ik wel verwacht van iemand verwacht
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 25-09-2003 @ 22:14:
Die wil je niet zien
Volgens mij genieten de meeste mensen juist van de crappyness van jullie films... Bruce Ali vs The invisible lijkt me op dat gebied een hoogtepunt.
Oud 26-09-2003, 20:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 25-09-2003 @ 22:15:
Ik zou iig wat meer tijd in de montageruimte besteden, en minder cliché's gebruiken.
Oud 27-09-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 26-09-2003 @ 21:50:
Ik zou iig wat meer tijd in de montageruimte besteden, en minder cliché's gebruiken.
Neeee!! Ben je gek! Dan haal je alle charme uit de film!!

Ik zou zeggen maak 'm zoals Rage maar dan cooler
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 15:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
eXo schreef op 27-09-2003 @ 19:33:
Neeee!! Ben je gek! Dan haal je alle charme uit de film!!
Tja ze kunnen kiezen of ze gaan serieus aan de slag of ze gaan door op deze manier en worden culthelden.
Oud 28-09-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 26-09-2003 @ 21:49:
Volgens mij genieten de meeste mensen juist van de crappyness van jullie films... Bruce Ali vs The invisible lijkt me op dat gebied een hoogtepunt.
Juist! Uploaden die Invisible man film!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 28-09-2003 @ 17:04:
Juist! Uploaden die Invisible man film!
Ok kzal wel een seintje geven als ie op internet staat. Maar be warned. deze film is echt BAGGER
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:31
Freggol
Freggol is offline
haha tering, dit is nog slechter dan de filmpjes die ik als 11 jarige maakte.

Echt ik zou me doodschamen als ik deze rotzooi publiekelijk tentoonstelde

Ik denk dat er echt wat meer tijd en geld in gestoken mag gaan worden want dit was best slecht.

Spijt me dat ik het zo recht voor zn raap vertel, maar het is nog erg slecht.

Koop eerst maar eens goeie apparatuur
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Spunker schreef op 28-09-2003 @ 22:31:
haha tering, dit is nog slechter dan de filmpjes die ik als 11 jarige maakte.

Echt ik zou me doodschamen als ik deze rotzooi publiekelijk tentoonstelde

Ik denk dat er echt wat meer tijd en geld in gestoken mag gaan worden want dit was best slecht.

Spijt me dat ik het zo recht voor zn raap vertel, maar het is nog erg slecht.

Koop eerst maar eens goeie apparatuur
Dit zeg ik nu voor de duizendste keer: tis gemaakt voor onze lol
Klopt deze film hebben we met een digitale fotocamera gemaakt die ook filmpjes kon opnemen. Enne het is niet rotzooi Rotzooi gooi je in de vuilnisbak, en dit gooide we op internet

Maarre tnx voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:45
Freggol
Freggol is offline
voelt zich schuldig over te gemene reactie te geplaatst te hebben

maar het zou mooier over komen als je met verschillende camera`s tegelijk filmt voor verschillende camera standen. en een goeie microfoon voor een goed geluid zou mischien ook niet gek zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:05
Verwijderd
hoeft je niet schuldig te voelen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 28-09-2003 @ 16:56:
Tja ze kunnen kiezen of ze gaan serieus aan de slag of ze gaan door op deze manier en worden culthelden.
In mijn ogen zijn ze dat al. Bruce Ali for life!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 07:07
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 28-09-2003 @ 23:31:
In mijn ogen zijn ze dat al. Bruce Ali for life!
Tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten