Ik heb alleen nog maar de Bisc&twix gegeten maar die vind ik wel heel erg lekker. Ik heb altijd het idee dat het een wat slanker alternatief is voor de gewone Twix (maar dat zal wel niet kloppen )
Ik kreeg eergisteren ook de snickersversie in mijn handen geduwd. Toen ze net nieuw waren, heb ik wel alle smaken uitgeprobeerd. Ik heb geen favo smaak, vind ze wel lekker, maar niet echt bijzonder en ik koop ze eigenlijk ook nooit.
Gisteren nog 2 op toen ik door de stad liep door ook van die promotende mensen. Hier: Bisc& t koekje wat op en top verwent. Hihi, lijkt me niks om het heel de dag te zeggen.
Maar ik heb toen een M&M gehad en een mars, die mars vond ik wel lekker, die M&M wat minder, ik denk dat ik ze zelf niet zou kopen. Maar als ik ze krijg eet ik ze wel op, vind ze wel lekker.
Mortischa schreef op 27-09-2003 @ 17:57: ik heb nou 2 dagen in utrecht en maarssen deze repen gepromoot door ze uit te delen en ik heb nu ook echt 5 grote verpakkingen thuis staan
ben wel benieuwd wat jullie er van vinden en welke jullie t lekkerst vinden
aah dan heb ik er 1tje van jou gekregen in utrecht
en ze zijn lekkerzz! ben ik even blij dat mijn pappie bij mars werkt!