Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mwhaameeste paardjes zijn niet zo extreem breed hmmm of ut is een fries... zou wel kunnen ![]() ![]()
|
heel mooi gedaan hoor, lekker strak, misschien ietwat meer letten op schaduw en/of de overgangen wat zachter laten overvloeien.
wil wel meer tekeningen van je zien groetjes
|
![]() |
het rechteroog (voor ons rechts) lijkt wat raar maar op de foto te zien ziet dat er in het echt ook raar uit. Ik heb niet zoveel(lees geen) verstand van paarden maar probeerde ze vroeger wel eens te tekenen en weet hoe moeilijk het is.
Knap werk, klasgenootje zal er blij mee zijn
|
Heel erg bedankt allemaal!
Mijn zusje heeft me ook al op het rechteroog en de iets te dikke linkerzijde gewezen. Misschien kan ik dat nog veranderen, maar Beatrix (mijn klasgenoot) zal al heel erg blij zijn met deze versie. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() twee opmerkingen: 1. het paard dat jij hebt getekend is zeer mooi. klasse! 2. het paard dat jij hebt getekend is zeer mooi. klasse! 3. misschien moet ik opnieuw leren tellen, maar ik wel even zeggen dat je getekende paard erg mooi is. tip voor de achtergrond: als je de achtergrond misschien wat donkerder maakt lijkt het me verder oke. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Schilderijen\tekenen annamaria93 | 50 | 01-10-2007 00:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
Het grote Simple Art Topic II Sawna | 500 | 09-05-2005 17:12 | |
Psychologie |
Steekwoordentopic nieuwe stijl - nummer drie. Quiana | 353 | 20-03-2005 00:00 | |
ARTistiek |
[Tekeningen] MegaN | 61 | 26-12-2003 14:30 | |
ARTistiek |
[Tekening] Paard AlopiA | 9 | 02-07-2003 15:12 |