Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nare man heeft weer eens gelijk.
![]() Als aanvulling, mijn verontschuldigingen als het volgende al aan de orde is gebracht: is het niet zo dat academici die schulden moeten gaan terug betalen, minder geld te besteden hebben aan andere zaken en dat daardoor de economie eerder benadeeld wordt, in plaats van beoordeeld, zoals beoogd wordt door van de stufi een lening te maken?
||
Citaat:
Trouwens, dat van het CBP was gewoon een doorrekening, dat doen ze constant, doorrekenen wat bepaalde ingrepen voor gevolgen hebben voor de economie. Ik geloof nooit dat ze dit door gaan voeren (zowel, dan ga ik, hoewel ik min of meer afgestudeert ben, mee naar het malieveld), zou ontzettend schadelijk zijn voor de toch al kwijnende kenniseconomie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet alsof het geld in de Shredder gegooid wordt, of met de flametrower verbrand. ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat echt belachelijk, want hoe moet je dat ooit terugebetalen? waar bemoeien die gasten zich trouwens mee! Laat de overheid maar eens niet zoveel verspillen aan die stomme JSF en Nederland uit de NAVO gooien dan houden we geld over. Z krijg je ook geen goed opgeleide mensen meer, die wel heel goed leren kunnen, maar gewoon het geld niet kunnen opbrengen voor een opleiding!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen als 17-jarige xEmiel | 3 | 03-04-2013 16:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Studiefinanciering wordt sociaal leenstelsel? leroy-s | 1 | 27-01-2013 23:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Studiefinanciering terug betalen HotCold | 13 | 25-04-2012 12:31 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Algemene schoolzaken |
Advies gevraagd Shadina | 33 | 24-12-2004 19:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Tegemoetkoming scholieren/studiefinanciering & huursubsidie? Dawntje | 7 | 11-12-2004 18:21 |