Advertentie | |
|
![]() |
|
Euhm naja, vierde gister m'n verjaardag voor familie en vrienden.
IK dacht dat het gewoon een verjaardag als alle anderen zou worden maar toen er 50 liter bier werd binnen getild en ongeveer hetzelfde in aantallen breezer en smirnoff en de halve achtertuin moest worden overdektkreeg ik zo m'n bedenkingen. Uiteindelijk ong. 85 man op m'n verjaardag gehad(en dan was nog lang niet iedereen er) En ik heb gekregen: -Een M&M's Dispenser, een M&M-lamp en een bierhelm(tot zover het funpakket) -Een longsleeve die in het oranje(naja beetje bruin-oranjeachtig) is maar weer omgeruild wordt.(oranje is niet mijn kleur) -Een tekening van m'n nichtje ![]() -En heel veel geld
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
3 longdrinkglazen doorzichtig
3 longdrinkglazen met blauwe bloemetjes ![]() rode haarverf 2 nieuwe tongpiercing staafjes: een zilverkleurige met een blauw glittersteentje en een zilverkleurige met blauw/zwart/rode balletjes.
|
![]() |
Geshopt vandaag
![]() - ontzettend gaaf shirtje van g-sus, bruin met een glitterprint regenboog van een skateborder op een regenboog *verliefd op shirt* wel 45 euro ![]() - viesgele capuchon trui van de h&m, 20 euro - korte jas, zwart met 3 kleuren groen, 45 euro - 2 sjaals, 1tje met allemaal kleurtjes en de ander...ook ![]()
||
Citaat:
Colbertje beplakken parels en spikes, en die stofjes.. tja echt geen idee :/ Maar er komt een dag dat ik weet hoe de scanner het doet en dan kan heel s.com het bewonderen ![]() En noé darling.. Ik ben zooo alto dat weet je toch ![]()
|
Sandwiches..
En een stoot adrealine waar ik de hele dag mee kan doen (naar de 8ste verdieping van de Hogeschool In r'dam geweest en dat als je behoorlijke hoogtevrees hebt.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Games |
Laatste aanwinst. Stevill | 95 | 08-02-2004 23:08 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst! Roos | 494 | 22-06-2003 09:06 | |
Lifestyle |
Wat heb jij als laatste gekocht? rodina | 397 | 16-05-2003 20:30 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 08:55 |