Oud 24-06-2003, 19:08
Multilot
Multilot is offline
Waarom staat toch overal in Ik hou van je.... Ik weet niet eens wat het is... Volgens mij kan ik dat ook pas na een half jaar zeggen ofzo, wat ik hier zo lees, gebeurd dat al na een maand of 2... Ik snap dat niet... Zal aan mij liggen
Oud 25-06-2003, 09:58
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Engels vriendje:

*I just want to tell you how much I care about you! I love you! Kiss

*I miss you already hun...Can't wait to see you again! Love you, kisses me

*I miss you next to me......Sleep well...Kiss

*I want you here with me so much! Big hug! Kisses me

Alles klinkt ook meteen zo leuk in het engels
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:55
Rrr.
Rrr. is offline
"Geluk zit in een klein.. meisje."
Oud 25-06-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 24-06-2003 @ 20:08:
Waarom staat toch overal in Ik hou van je.... Ik weet niet eens wat het is... Volgens mij kan ik dat ook pas na een half jaar zeggen ofzo, wat ik hier zo lees, gebeurd dat al na een maand of 2... Ik snap dat niet... Zal aan mij liggen
Na 2 maanden vind ik ook erg snel...Mn vriend zei t tegen me toen we 5 maanden verkering hadden, maar daar zat een vervelende reden achter, word k liever niet meer aan herinnerd...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:17
Piccola
Piccola is offline
Van m'n ex.. Het was toen net 1 of 2 weken uit.. Het regende toen echt ontzettend hard en toen kreeg ik 's nachts:
Elke druppel die vanacht valt is een kus van mij voor jou, maar ook een traan omdat ik niet bij je kan zijn...

Kweenie, maar ik vond dat gewoon zo lief
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 13:20
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 17-06-2003 @ 22:37:
Ik smste naar me vriendin:
Hee lieverd, ben je geslaagd?
Krijg ik terug:
Wie ben je? Mijn tel boek is gewist. x
Toen had ik het echt gehad met haar............
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:44
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
Piccola schreef op 25-06-2003 @ 14:17:

Elke druppel die vanacht valt is een kus van mij voor jou, maar ook een traan omdat ik niet bij je kan zijn...

Kweenie, maar ik vond dat gewoon zo lief
Die is inderdaad SUPER lief!!!!!

Over houden van.. Tja.. Er wordt inderdaad aardig snel: Ik hou van je, gezegd.. Maar ook : I love you, of Love ya.. Dat vind ik altijd minder 'heftig'.. (maar 't betekent wel 'tzelfde.. maar ok )
Oud 25-06-2003, 16:55
ani-ku
ani-ku is offline
luv ya is voor goede vriendinne. hou van jou!is voor vriendje
Oud 25-06-2003, 17:13
coecie
coecie is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 25-06-2003 @ 11:55:
"Geluk zit in een klein.. meisje."
yay! die vind ik leuk!
Oud 26-06-2003, 12:46
barbara.inc
barbara.inc is offline
Een van de lievere:

Een mens droomt gemiddeld 3 keer per nacht. Twee keer vergeet je meteen weer, de derde keer echter niet. Ik hoop dat de derde droom over jou gaat, want dan weet ik tenminste zeker dat ik heel erg mooi gedroomd heb...
Oud 26-06-2003, 14:14
Verwijderd
Hier staan echt schattige dingen tussen...
Ik heb er wel een paar waarvan mijn hart een sprongetje maakt als mijn vriendje ze stuurt, maar eigenlijk zijn ze mss helemala niet zo bijzonder voor jullie:

*A thought of you warms my heart

*Een smsje voor het liefste meisje van de hele wereld

*Jij bent de allerliefste en ik ben de bofkont die jou als vrienddinnetje mag hebben

Mwah ik zal mijn telefoon er eens is bijpakken als ik nog een post hier.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:20
Verwijderd
5 minuten nadat ik hem uitgezwaait had:

Ik mis je nu al... x
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:49
Sade
Sade is offline
Citaat:
Krijg ik terug:
Oud 26-06-2003, 17:07
Sade
Sade is offline
Citaat:
snowboarder911 schreef op 18-06-2003 @ 18:00:
ja een hoop mooie woorden weer, maar snowie krijgt alleen nog maar brieven van de advokaat, eigenlijk ook niet aan te raden.
bericht aan alle gebroken harten:
don"t let anybody fuck with you!
verder veel succes

Nice sig btw
Oud 26-06-2003, 20:01
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 26-06-2003 @ 15:20:
5 minuten nadat ik hem uitgezwaait had:

Ik mis je nu al... x
Hihi deed hij bij mij ook een keertje.. Hij was net het hoekje om.. en meteen voelk mijn telefoontje trillen.. Ikke denken wie kan dat nou zijn?? Ik mis je nu al... AAAAAh dah vonk wel zoowh lief
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:48
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Houden van kan ik ook niet zomaar zeggen na 1 of 2 maanden, en 't dan ook echt te menen wat je zegt.

Khad een smsje van mn vriendje:
'wil je gewoon ff eenkus en een knuffel geven via dit smsje '

wij zijn niet zo'n enthousiast smsend stel met love you smsjes... Meer praktische smsjes, en dan is zo'n smsje echt heel lievig
Wist alleen niet goed wat ik erop terug moest sturen
Enige wat in me op kwam was dat ik helemaal geen kus en knuffel via een smsje wilde, maar int echt...
Oud 26-06-2003, 20:58
MissyE
MissyE is offline
haha, dat is idd wel de beste reactie..

Maar ik geloof dat ieder smsje die je van je vriendje krijgt wel lief is.. Tenminste, ik zou hier dit hele topic kunnen vullen met (lieve) smsjes..
Oud 27-06-2003, 18:20
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Van mijn lieve lieve lieve lieve (lieve dus) vriendje :

- He schatje. Ik kan niet slapen, slaap jij al? Mis je nu al, ben echt stapel gek op je. Kus

- Hoeft niet lieffie. Ik hou van je, alleen van jou. Kus mij

- Ik mis jou ook heel erg. Hou van je hou van je hou van je hou van je hou van hou van je hou van je hou van je hou van je hou van je en ik meen het. kus

hihi die laatste is best duidelijk
Oud 29-06-2003, 13:45
Verwijderd
Ik had met iemand afgesproken die ik vorig jaar zomervakantie had leren kennen, en toen ik weer op de terugweg in de trein zat kreeg ik euhh 4 smsjes ofzo:

- Hee lief meisje Jij bent echt nóg mooier en liever geworden sinds de vakantie :$ Knuff en kusje Matthijs

- Ik vond het ook heel erg leuk, het voelde écht vertrouwd ofzo... ik hoop dat ik je snel weer zie! kusje matthijs

- Jij bent leuk

- Hmm.. Ik kan écht niet zo lang zonder je hoor we spreken sneeeeel weer een keer af ik vind je heel erg lief kusje en een knuffel, Matthijs

Dat was het
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:14
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
oke ik heb ze in een aantal talen van mijn vriendje

I love ya, my love for ya is like the wind that blows in the night, LOVE YA BOY

I love ya, that's just the way it has to be

Miss ya to my baby, i want to be your everything for live. love ya kiss ya boy..xxxxxxxx

Amor espero que tenhas bos sonhos e que acordes bem.. ya LIL BOY love ya.
Dit betekend, mijn liefde ik hoop dat je lekker kan slapen en dat je lekker wakker word

Meu grande amor tu es tudo aquilo que eu tenho neste mundo, um bejo de quem muito lhe quer bem. ya lil boy, love ya my baby...
mijn grote leifde, je bent alles wat ik heb in deze wereld. een kus van degene die je erg graag mag.
Oud 30-06-2003, 11:18
HipHopSter
HipHopSter is offline
paar die ik nu in mn smsbox heb staan zijn:

lieve anne ik hou superveel van jou en mis je heel ergzucht. waren we maar samen...mis je zachte lippen op de mijne, je zachte armenom me heen...IK MIS JE!!!

*zwijmel*

en..Er is maar 1 dame op deze wereld van wie ik heel erg veel hou en dat bij jij! daarom mis ik je zo heel veel liefs en kuzzies je verloofde

(ja we zijn verloofd)!

Sweet als je nog nie slaapt, je bent leuk, lief, romantisch, aardig, mooi, spontaan, heerlijk, geweldig, een prinses, hemels geweldig met rhona (zijn dochter) en verloofd met mij!

errug lief dus hij stuurt me elke dag wel een lief smsje ut is echt een lieverd...*zwijmel*
Oud 27-09-2003, 16:13
Violently Happy
Violently Happy is offline
Citaat:
ani-ku schreef op 25-06-2003 @ 17:55:
luv ya is voor goede vriendinne. hou van jou!is voor vriendje
so not true
Oud 27-09-2003, 16:31
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
jola schreef op 27-09-2003 @ 17:13:
so not true
Oh en daarom up je een topic van 3 mnd geleden
Ik ben het er trouwens ook niet mee eens.

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 12:54
Verwijderd
*he uuf je jas ligt hier nog... dan hebben we weer een goed excuus om elkaar in de herfstvak. te zien! kmisjewelhoor HVJ! kusje matthijs* (exvriendje)

(nu is het uit, maar k ga nog steeds in de herfstvakantie naar em toe )

*Hé uufvriendinnetje ik wilde alleen even zeggen dat je mn allerbeste vriendinnetje bent en dat ik heel erg veel van je hou! kusje sabrina*(beste vriendin)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
''Slaap lekker m'n prinsesje...Ik hou nu en voor altijd van je, zolang je dat maar weet komt het goed!xxx''
(we hadden toen wat probleempjes gehad, is nu idd weer goed )

''Hey lief, het was geweldig afgelopen 2 dagen: vet lief hoe je me verzorgde.Hopelijk volgen er meerdere.Je weet dat ik zielsveel van je hou en blijf houden.Kus''
(Hij had zijn enkelbanden gescheurt met voetballen)

''He teddy, je mag altijd op mijn schouder uithuilen.Ik ben er altijd voor je!Was wel een beetje geschrokken toen je niks zei maar dat is nu weer goed gelukkig.Kus''
(Ja, ik moest huilen bij hem)

''Ik vind het nu super gaan en ik durf te wedden dat het nog beter wordt, trust me.Ik mis je nu al.DaMn, slaap zacht.Kus''

''Damn, dat ik zoveel van iemand kan houden.I would die 4 u.Echt, ik kan niet zonder je.Kus''

''Hey schat.Was vandaag wel leuk alleen een beetje koud, maar je liefde hield me wel warm Slaap zacht men ted''

Oke, nu weten jullie m'n hele inbox hihi
Oud 29-09-2003, 15:42
cagie
cagie is offline
Heb een paar hele lieve smsjes die ik afgelopen 3 maanden van hem heb gehad.

* In Nederland slapen nu nog 10 miljoen mensen, 5 miljoen zijn net op, 1 miljoen gaat zo slapen en 1 daarvan droomt van jou!

*Ik lig hier te dromen met het duister om me heen. Kon jij nu maar bij me komen dan was ik nu niet zo alleen.

* jij bent het mooiste wat me ooit is overkomen, voor die tijd kon ik er alleen maar over dromen.

*Een klein meisje met een heerlijk lichaam! Daar kan ik echt niet vanaf blijven.

* Elke keer als ik een smsje van je krijg, krijg ik vlinders in mijn buik
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Krijg ik terug:
LOL
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:25
Punkygirl
Punkygirl is offline
Lievig smsje van mn vriendje:

"I just wanna love you for the rest of my life.. I wanna hold you in the morning, hold you throught the night. Mijn liefde voor jou is voor altijd schatje" ( wiieeeee zooooo lieeeeef)
Oud 29-09-2003, 16:30
Gwinnie
Gwinnie is offline
ter algemene info: we wonen dus 80 km van mekaar vandaan.

ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, want esther komt eraan! ik kan niet wachten op strax! kus, mij

toen hij was blijven slapen en al wegging toen ik nog sliep:

hi es, wat ben je lief als je slaapt! ik zit in de trein aan je lieve gezichtje te denken je bent lief&mooi..kus marco

Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:04
suikerprinses
suikerprinses is offline
Van mn toenmalige vriendje:
"Als je me zou vragen wat ik meer liefheb: jou of mn leven, zou ik zeggen mn leven. Dan zou je huilend wegrennen maar niet weten dat jij mn leven bent"

Van een jongen die ik leuk vond:
"He lieverd, vond het wel gezellig vanavond hoor! Sorry van het wegkijken! Je maakte het me ook zo moeilijk! Maar weet je...het bed is zo koud zo zonder jou...
"He lieve Milou, lig je nu lekker te slapen? Ik ben nu in de beurs. Mis je aanwezigheid wel hoor! Dikke kus"

Van een goeie vriend *te goeie vriend *:
"Wat heb je met me gedaan? Hoe kan ik zoiets lomps naar je sturen? Ik hou van je milou!!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:52
Buffy
Buffy is offline
** ff vertalen van fries naar nederlands **

lieverd, het doet me ontzettend veel dat je dat tegen me zegt, mijn hart licht elke keer weer op. ik hou ontzettend veel van je. veel liefde en een dikke smakkerd van mij. YOURS FOREVER

dit is een van de zovele lieve smsjes die ik dagelijks van em krijg...
Oud 29-09-2003, 18:55
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
Buffy schreef op 29-09-2003 @ 19:52:
** ff vertalen van fries naar nederlands **

lieverd, het doet me ontzettend veel dat je dat tegen me zegt, mijn hart licht elke keer weer op. ik hou ontzettend veel van je. veel liefde en een dikke smakkerd van mij. YOURS FOREVER

dit is een van de zovele lieve smsjes die ik dagelijks van em krijg...
ja... wij smsen inderdaad in het fries. mijn nederlandse klasgenootjes vinden et ook al een beetje gek... maar op de een of andere manier vink et dan veel *hoe zeg je dat* persoonlijker, omdat wijzelf ook nix anders doen dan fries met elkaar praten. het voelt dan wat gek om dan ineens wel in het nederlands te smsen!!! snappie???

liefs van Buffy
Oud 29-09-2003, 19:58
bassgirl
bassgirl is offline
kreeg ik van mn vriend:

ik vind je lief, ik vind je knap, ik vind je sexy...en ik ben gaar .............maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is: I LUV YA!

(vond 'm zo lief)
Oud 30-09-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
meriekuh schreef op 18-06-2003 @ 10:13:
ik kreeg vorige week (toen mijn telefoon het nog wel deed want hij is nu dus kapot ) van mijn beste vriendje zomaar midden in de nacht 'hoi liefie ik hou van je niet vergeten hoor' (omdat ik nu zo ver van hem weg woon en we elkaar bijna nooit meer zien)

hij laat je gewoon merken dat hij je mist en dat je altijd bij hem kan aankloppen als er iets is
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 09:52
smuidra
smuidra is offline
heb laatst naar iemand gestuurd : send this sms to someone you love someone you hate and someone you want to f*ck then ask yourself why I send you this sms

Ik vond hem wel cool had hem alleen 3 x naar dezelfde gozer gestuurd dus die heeft denk ik ook wel zitten denken
Oud 01-10-2003, 11:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dit ding heb ik nog steeds bewaard, hij betekende echt zoveel voor me

was nadat ik hem op de trein had gezet, en hij probeerde iets te zeggen maar de deuren gingen dicht en ik kon hem niet meer horen. en toen sms'te ik die avond in bed "wat wou je zeggen?" en toen schreef hij:

23/08/03, 00:45
of je voorzichtig wilde doen en uitkijken k'ben zuinig op je...omg, hou van je besefte ik vandaag..op het strand was ik helemaal verliefd x

ja, toen moest ik bijna janken

Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:15
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
barbelle schreef op 26-06-2003 @ 13:46:
Een van de lievere:

Een mens droomt gemiddeld 3 keer per nacht. Twee keer vergeet je meteen weer, de derde keer echter niet. Ik hoop dat de derde droom over jou gaat, want dan weet ik tenminste zeker dat ik heel erg mooi gedroomd heb...
[afbeelding]
pffff die is echt lame, die kreeg ik laatst ook van iemand!
Oud 01-10-2003, 17:39
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 01-10-2003 @ 18:15:
pffff die is echt lame, die kreeg ik laatst ook van iemand!
haha, je dacht toch nie echt dat ik em zelf had bedacht he
Oud 01-10-2003, 21:06
charmedgirl
charmedgirl is offline
deze kreeg ik van me vriend:

*Je raakt me ook nooit meer kwijt! ik ben ech te verliefd op je! tot morgen lief en slaap lekker...*
ZUCHT .. zwijmel

hijs zooo lief... hopen dat het echt noooit uit gaat...
Oud 02-10-2003, 14:23
Verwijderd
* Verlieft? Ik geef zowat vlinders over!*
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:32
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
deze kreeg ik toen we net een tijdje hadden.. intussen is het net een week uit maja.. het leven gaat door, oowk al is het nu echt enorm kut.. maja... ik zal 'm ff hierneer zetten:

weetje.. ze zeggen altijd dat er op de wereld maar één ware is.. ik denk dat ik haar heb gevonden.. en dit meen ik serieus!!! xxx en ik hou van je!!

pff... voel me meteen weer kut als ik het zo opschrijf.. ]

en dan nog eentje, stuurde ie me omdat ik hem een kaartje had gestuurd (hij zit op kamers)

heeey wat ben je toch ook een lieverd!! heel lief kaartje! ga hem een mooi plekje geven!! hele dikke kus en ik hou van je, heeel veel!!!

pff... dit had ik beter niet op kunnen schrijven.. .. wat was 't ook een lieverd...
Oud 02-10-2003, 16:08
Signy
Signy is offline
Vriendinnen van me:

"Je bent zo geweldig dat weet je toch wel he? echt een goede vriendin. Heb trouwens met I. gepraat was wel goed en D heeft afgezegd. Love ya"

"Hoi schatje van me! Mis je me een beetje? gelukkig zie ik je
maandag weer! Kus van mij"

Awwwww.
Oud 02-10-2003, 16:19
bassgirl
bassgirl is offline
zag 'm vandaag... was gister al verstuurd van mn vriend

ik stuur dit smsje eigenlijk maar om 1 ding:...........IK HOU VAN JOU!

waaah is keilief
Oud 02-10-2003, 16:31
Verwijderd
De leukste van meneer vriend tot nu toe vind ik
'mmmmmmm jij!'
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 26-06-2003 @ 13:46:
Een van de lievere:

[afbeelding]
Een mens droomt helemaal niet gemiddeld 3 keer per nacht

zes tot acht keer, volgens de leerboeken van meneer vriend (die psychologie studeert)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:44
tuttebel
tuttebel is offline
'ik neem je mee naar een onbewoond eiland vind ik'

'ik ben zo ontzettend blij, want het is goed weer, dus kan ik skaten, het is vakantie, alles gaat goed in mn leven! maar t allerfijnste is, dat ik jou heb. ik heb je lief'

van ex-vriendje
Oud 02-10-2003, 18:20
Surjirro
Surjirro is offline
*zoekt dat kreng*

"Nouckie nenaatje sowy bltg 6dt op''

"Haai lekkah wijffie, zit je nog op school of wat? Zie je dan wel in de bios ofzo, neem je spullen wel mee ok? Doeg, *knuff*'

1e is van me ex 2e van nichtje van me vriendjes=vriendin van mij
Oud 02-10-2003, 21:11
BaLLooN
BaLLooN is offline
Ik vind um lief

*Hi lieverd, kben nooit te moe om jou te zien! kzal ook over de film nadenken, veel plezier met je tv avond, kga lkkr dromen weltrusen schat slaap lkkr kus*
Oud 03-10-2003, 01:07
coecie
coecie is offline
ik heb deze:
een lik over je neus, en een por in je buik. gewoon omdat het woensdag is

en deze over of ie een kusje bliefte:
ik blief niets liever. en jij eentje terug, mijn kleine heldin!

en vanochtend:
ik vind het wel leuk die middenindenacht berichtjes van je, zo ben ik altijd blij als ik opsta, omdat jij ook aan mij denkt

yay
hoera
Oud 03-10-2003, 07:34
Sade
Sade is offline
Een kus.

Je verdient hem. Ook al doe je nog zo gek, ook al ben je nog zo boos en ook al zit je ergens mee.

Ik was net een beetje boos uitgevallen tegen hem Maar gelukkig vond 'ie het niet erg
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten