Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn ouders zijn sinds een jaar uit elkaar en kunnen zich absoluut niet volwassen tegenover elkaar gedragen. Als de een iets afkeurd wil de andere het goed keuren om de goedkeuring van mijn zusje te krijgen. Dit is echt verschrikkelijk irri. Ik heb het tegen mijn moeder gezegt, maar die kan er niets aan doen. Mijn ouders hebben (onder andere dankzij zichzelf) mijn zusje niet meer in de hand. Ze gaat ook niet meer naar school. Ik kan hem wel aangeven bij de politie, maar daarmee bereik ik alleen maar dat mijn zusje geen contact meer met mij wil en dat ik de vertrouwensband die pas het afgelopen jaar ontstaan is weer helemaal verpest. Misschien kan ik met die gozer gaan praten. Mijn zusje is te koppig en eigenwijs om naar mij te luisteren, ook al praat ik er normaal met haar over. Haar verbieden probeer ik niet, ik weet dat dat absoluut niet werkt. Waar ik wel bang voor ben is dat die gozer het dan weer aan mijn zusje zegt, waardoor ze dan alsnog niet met me wil praten. Misschien moet ik het toch maar proberen, ik denk dat het de enige mogelijkheid is... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|