Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee, k voel me zeker niet al jaren zo slecht... maar wel al lang... 3/4 jaar ofzo.. miss een jaar... ik weet niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe lang ben je nu hulp aan het zoeken? |
![]() |
||
Citaat:
ohw... nou.. ik heb eerst heel lang hulp geweigerd...moest in de 3e klas naar de leerlingenbegeleidster op (nu mijn oude)school.. die wou me al doorverwijzen naar het maatschappelijk werk.. maar ik wou niet... halverwege de 4e klas (ik ging naar een andere school en dus naar een andere leerlingenbegeleidster) had ik zoiets van oke, ik ga al naar dat maatschappelijk werk. maar toen zeiden ze daar dat het voor hun te "moeilijk"" was en k beter naar bureau jeugdzorg kon gaan... daar heb ik 30 juni het in take gesprek gehad... en sta sindsdien op de wachtlijst... (en zit nu dus in de 5e klas) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Was het deze topic waarin Dashja over mooie steentjes in vaasjes schreef? Of was dat de topic over eetstoornissen? Je verplicht jezelf op zo'n manier om ook stil te staan bij de mooie dingen. |
![]() |
||
Citaat:
dat je met die persoon misschien even gewoon wil praten? Misschien is dat minder moeilijk (kweenie hoor ![]()
||
Citaat:
ik weet het ook niet... ik durfde het niet....eerst wel maar die persoon was toen in vergadering dus ik naar iemand anders en doen begon ik heel erg te twijfelen.. en ben k maar weggelopen ... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |