Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
op je 19e? Ja sorry hoor, maar of je dan echt van ervaring kunt spreken.. volgens mij is een verliefdheid op je 14e al iets heel anders dan verliefdheid op je 18e In ieder geval denk ik niet dat die verliefdheid erg veel diepgang heeft als het de volgende dag weer over is.. Ik heb ook wel zo'n periode gehad.. Ik noemde het maar 'algemeen verliefd zijn', ik kreeg supervaak en supersnel kriebels in mn buik en bij allerlei verschillende mensen.. ging ook weer over. Betekent denk ik slechts dat je weer open staat voor andere meisjes en daardoor ben je je ineens extra bewust van hen en hun 'charmantheden', wordt wel weer minder. |
![]() |
|
Of je zoekt gewoon zoiezo dat gevoel, en je praat je het gevoel aan bij iedereen die je spreekt. Dat het eigenlijk niet zo is, maar je die gevoelens in het algemeen zou willen hebben, dat je iemand zoekt waar je dat op los kan laten. En eigenlijk helemaal niet op die ene persoon ( die je toch niet echt kent )
Als je wel iemand tegen komt waar je ECHT verliefd op wordt merk je het verschil vast wel denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op een zelfde manier is liefde tegen te werken en dat heb ik dan weer veel jaren ervaren ![]() Ook al denk je zeker te weten dat je verliefd bent, probeer toch te twijfelen aan je gevoelens, want als er IETS is dat niet logisch hoeft te zijn, dan zijn het wel gevoelens. Met vriendelijke groet, Pletterprater
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Na een relatie van bijna 2 jaar was ik weer vrijgezel. En werd om de haverklap 'verliefd', althans dat dacht ik dus... Op zich helemaal geen vervelend gevoel, juist wel leuk, wat is er nou leuker dan verliefd zijn (of iig je verliefd voelen) ![]() Dit gevoel kon na een week weer over zijn, soms zelfs eerder. Ik deed verder ook geen moeite voor de persoon waar ik 'verliefd' op was. Volgens mij ben ik nu (pas) voor het eerst echt verliefd, op mijn 20ste dus. Ben er een beetje van in de war, want dit gevoel ken ik helemaal niet. Eerst was het meer dat ik iemand wel leuk vond, diegene bleek mij ook erg leuk te vinden, je krijgt een relatie, vind elkaar nog steeds leuk en lief etc. en je begint van elkaar te houden of.. aan elkaar te wennen. (klinkt wel heel fout dit..) Maar ik denk dus dat er niets mis is met die 'een dags verliefdheden' , geniet er lekker van. Je hebt dat gevoel en je kunt het moeilijk tegenhouden denk ik. Of je al eens echt verliefd bent geweest kan ik natuurlijk niet beoordelen. Zo'n 'eendagsverliefdheid' kan altijd uitgroeien tot een echte verliefdheid ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |