Advertentie | |
|
![]() |
|
T einde is afgelopen dat ze na een lange achtervolging Daan (zo heette die gozer waar ze mee zou trouwen) oppakte in de fabriek, door hem op te hijsen met een van die machines
![]() toen lieten ze hem daar zo hangen, en reden ze met zijn 3en weer weg, Frederique nog in trouwjurk enzo ![]() En voglens mij was dat een beetje t einde.. maar kan het ook mis hebben hoor.. tis al weer tijdje terug |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Roze Lila: volgens mij wordt het niet herhaald,zou je anders even moeten zoeken op net5.nl maar ik heb daar niks kunnen vinden |
![]() |
|
yeah, de eerste man die reageerd
Ik ben het ook weer gaan volgen. Vond ut wel een leuke serie vorig jaar. 't is alleen balen dat het bijna tegelijkertijd met 24 komt, majah daar bestaat de videorecorder voor ![]()
|
t was leuk maar wel allemaal heel makkelijk, huppaa man van de foto ontdekt en ook meteen even die ontvoering opgelost.
die ontvoering vond ik trouwens maar raar, ik had even 5 minuten gemist en toen was ze ineens ontvoerd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze ging naar een oude vriendin van haar moeder toe met Floor's auto.. 2 seconden later belt ze "Floor! Een of andere eikel heeft me ontvoerd!", komt Roos aanlopen dat Floor's auto met een giga-deuk voor de deur staat, rennen ze naar Daan die van niks weet omdat ie niet zou mogen bellen (maar wel bezoek ontvangen dus op die manier had ie het ook kunnen regelen), weten ze meteen dat het die man van die foto was.. Weet hij meteen dat het zn broer is en vertelt die broer meteen waar ie zit.. zijn ze daar, halen haar los en is het volledig onduidelijk wat nou de motivatie van die broer was achter die ontvoering en doen ze er verder niets mee, want die vreemde oude man die hun vader heeft doodgeschoten (waarover hij zei dat hij het niet wou doen maar een volledig ijzig kalm gezicht had bij de 'reconstructie' toen hij zn verhaal deed) valt wel te vertrouwen ofzo?.. Ik vind het echt zooo zonde.. zooo nutteloos.. Ik dacht nog dat het een grap was ofzo, dat het een lulverhaal van Fred zou zijn waardoor de deuk in de auto was gekomen of weetikwat.. maar dit slaat écht nergens op.. Als het elke week zo gaat zijn laat dan maar zitten ![]() En inderdaad |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond deze aflevering sowieso wel heel erg slechts uitgewerkt eigenlijk..
Waarom zou die gozer die dingen doen voor Bet, waarom zou hij haar direct vertrouwen op het krijgen van het geld na ze hem een soort van heeft 'opgelicht' met de kluis.. Waarom zou zij hem en Roy er direct op vertrouwen dat die spullen die ze nog krijgt alle spullen zijn die er lagen.. waarom krijgt ze er geen lokatie van de spullen bij vermeld zodat ze nog even kan checken.. het vinden van die oude man was ook echt té makkelijk.. Ineens is ze geïnteresseerd in die foto en om een of andere reden is die foto dubbelgevouwen en ineens besluit ze die foto eruit te halen en uit te vouwen en herkent ze direct die man en weet met 100% zekerheid dat hij het is (zo duidelijk was dat echt niet) en na 1 vraagje zoekt die Jan meteen de naam op van die man en Roos kan die vet moeilijke naam gewoon direct onthouden zonder het op te schrijven.. Net als dat die gozer bij Bet die code 'eventjes' in zijn hoofd prent.. Zo ongeloofwaardig allemaal, dit had zoveel beter gekund.. écht zonde |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb de aflevering wel aangehad op tv maar niet eens gevolgd, ik ben maar gaan chatten want het kon me totaal niet boeien.
ik weet dat ook niks van een ontvoering, alleen dat een of andere slecht genepte buitenlander zogenaamd iets met die moord te maken heeft "ik wilde hem niet vermoorden maar ik deed het wel" volgens mij is het er kwalitatief flink op achteruit gegaan voor zover dat nog mogelijk was... |
![]() |
|
goh wat had ik me verheugd op deze aflevering, en goh wat viel het tegen.... het begon wel goed..... maar toen?
Zoals al eerder werd gezegd, de ontvoering sloeg nergens op en in het vorige seizoen zouden ze 2 a 3 afleveringen over het vinden van die man ofzo gedaan.... hoop dat dit een valse start was en het volgende week beter is ![]()
|
Ik wilde vorig seizoen graag kijken omdat het me een hele leuke serie leek maar het was toen op zondagavond (net als nu overigens) en op zondag avond kijken we altijd 'Flikken' op Belgie en we nemen ook al drie andere dingen op dus het is niet mogelijk om dit ook nog op te nemen of te kijken omdat alles tegelijkertijd uitgezonden wordt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Meiden van de Wit Delicate | 84 | 24-05-2005 18:46 | |
Films, TV & Radio |
meiden van de wit girly me | 1 | 03-03-2005 11:36 | |