Oud 02-05-2002, 11:19
Verwijderd
nouw jah.. ikke vind de mijne niet mooi.. maar mn vriend vind ze geweldig dus tsja.. dan moek eigenlijk niet klagen he!!

maar idd.. het bikini-probleem owk nog
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:53
youriw
youriw is offline
hmm, her is uiteraard mooi meegenomen dat hij ze mooi vind, maar zelf moet je toch ook wel een beetje tevreden zijn
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

tja, bh's en bikini's kan ik me iets bij voorstellen, frustrerend is dat als je een cupje meer hebt en de pijn ... ja, dat is echt goed balen. heb je wel een therapie daarvoor gehad, heb je de goede houding?
ik wil je niet op gedachten brengen, maar vanaf DD wordt een borstverkleining volgens mij door het ziekenfonds vergoed
dat bvk doe ik voorlopig niet aan(groei enz was wel voorgesteld door de dokter), en ik heb van de dokter t advies gekregen dat ik de spieren moet trainen zodat aze t beter kunnen dragen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:00
Verwijderd
ja, maar ik kan ze niet op commando mooi gaan vinden toch? ik vind ze gwoon niet mooi en te groot en ze zullen toch niet veranderen dus moet ik ze maar accepteren zoals ze zijn.. zucht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:04
youriw
youriw is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

dat bvk doe ik voorlopig niet aan(groei enz was wel voorgesteld door de dokter), en ik heb van de dokter t advies gekregen dat ik de spieren moet trainen zodat aze t beter kunnen dragen ofzo.
rugspieren trainen is inderdaad goed om het gewicht te kunnen dragen, zou ik zeker doen

Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja, maar ik kan ze niet op commando mooi gaan vinden toch? ik vind ze gwoon niet mooi en te groot en ze zullen toch niet veranderen dus moet ik ze maar accepteren zoals ze zijn.. zucht
dat bedoel ik dus ... accepteren in de hoop dat je ze gaat waarderen denk ik, ik hoop voor je dat je er niet al te veel last van hebt?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:56
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
MP-nl schreef:

Arm meisje Dat zijn geen borsten, maar alleen tepels! doe mij maar een paar lekkere natuurlijke C-'s

*proest* ze heeft best grote borsten hoor... zou nog best een C kunnen zijn
Oud 02-05-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

dat bedoel ik dus ... accepteren in de hoop dat je ze gaat waarderen denk ik, ik hoop voor je dat je er niet al te veel last van hebt?
hihi.. neej hoor.. Kheb echt geen lelijke-borsten complex.. ze zijn niej afzichtelijk ofzow.. Kvind ze gwoon iets minder mooi als ik sta en vind vaak die van andere meisjes mooier.. Maar tis geen probleem hoor
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:02
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hihi.. neej hoor.. Kheb echt geen lelijke-borsten complex.. ze zijn niej afzichtelijk ofzow.. Kvind ze gwoon iets minder mooi als ik sta en vind vaak die van andere meisjes mooier.. Maar tis geen probleem hoor
gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:06
spinningduck
spinningduck is offline
Ik heb maar een A-cupje, maar ik ben er anders zeer tevreden mee hoor, het zit niet in de weg en het wiebelt niet als ik sport, das toch beter! Mijn vriend is er ook tevreden mee.....
Oud 02-05-2002, 20:48
youriw
youriw is offline
Citaat:
spinningduck schreef:
Ik heb maar een A-cupje, maar ik ben er anders zeer tevreden mee hoor, het zit niet in de weg en het wiebelt niet als ik sport, das toch beter! Mijn vriend is er ook tevreden mee.....
een A-cup is ook niet echt een ballon te noemen, maar ik vind het wel leuk dat je er tevreden mee bent
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 10:44
~Mastah of Puppetz~
~Mastah of Puppetz~ is offline
Ik vind de natuurlijke vorm idd het allerbelangrijkste. Siliconen borsten vallen bij mij dus niet in de smaak. Qua grootte maakt het mij niet zoveel uit. Maar als ik mocht kiezen: niet groter dan C.
Oud 03-05-2002, 17:59
chanel
chanel is offline
nep kan mooi zijn, als je de grens maar weet...

ik ben zelf blij met die van mezelf..

Chanel
Oud 03-05-2002, 18:08
youriw
youriw is offline
nep kan ook mooi zijn, geef ik meteen toe.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:22
Floor k
Floor k is offline
Ik heb nu cup 75C, het hoeft van mij echt niet groter! Maar mijn moeder heeft D, soms zelfs E, en mijn oma ook.... het is erfelijk toch?
Maja, kleine borsten zouden mij denk ik ook niet staan, ik ben beetje stevig, brede heupen enzow.
Maar zo vind ik het wel ok, niet groter![

Laatst gewijzigd op 03-05-2002 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 20:01
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik heb 75c en ben daar tevreden mee,ze zijn flink,maar ik vind ze wel mooi en ik heb nog geen klachten gehoord dat iemand ze niet mooi vindt,ik ben voor de rest trouwens redelijk slank dus moet wel oefeningen doen anders krijg ik last van mijn rug,met leuke bh's en bikini's kiezen heb ik weinig of geen moeite
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Jeronimo schreef:
En je ziet altijd de littekens van de operatie nog!
Dat kan tegenwoordig via de navel...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Gothic Queen schreef:
Ik heb 75c en ben daar tevreden mee,ze zijn flink,maar ik vind ze wel mooi en ik heb nog geen klachten gehoord dat iemand ze niet mooi vindt,ik ben voor de rest trouwens redelijk slank dus moet wel oefeningen doen anders krijg ik last van mijn rug,met leuke bh's en bikini's kiezen heb ik weinig of geen moeite
bikini' s en bh's niet die gaan voornamelijk overal tot C.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:50
Starrie
Starrie is offline
ik twijfel sowieso al heel erg over mijn borsten maar nu is het veel erger. Ik heb een cup c en dat valt op zich wel mee. Alleen tja ze hangen een beetje maar ik dacht dat dat vrij normaal was als je zo rond de c cup zit, want dan kunnen ze (zonder siliconen) nou eenmaal niet echt echtop blijven staan. Maar laatst was ik gaan zwemmen met mijn vriend en zijn vrienden en mijn vriend zei achteraf dat ze zeiden: "goh ze heeft wel een beetje hangtieten zeg"
deze opmerking heeft mij echt heel erg onzeker gemaakt.
Maar mijn vriend weet me soms wel es teovertuigen dat hij ze goed vind en ik vind het ook veel mooier dn dat ik ze ga opvullen met siliconen. Dat vind ik veel lelijker.
Maja goed. Sorry dit verhaal moest ik ff kwijt.
Oud 04-05-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Floor k schreef:
Ik heb nu cup 75C, het hoeft van mij echt niet groter! Maar mijn moeder heeft D, soms zelfs E, en mijn oma ook.... het is erfelijk toch?
Maja, kleine borsten zouden mij denk ik ook niet staan, ik ben beetje stevig, brede heupen enzow.
Maar zo vind ik het wel ok, niet groter![
bij mij heeft t waarschijnlijk 2 generaties overgeslagen,als t al van in de familie is, dus dat hoeft niet altijd,je kunt t ook van je vaders kant hebben
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:10
Floor k
Floor k is offline
Citaat:
Starrie schreef:
ik twijfel sowieso al heel erg over mijn borsten maar nu is het veel erger. Ik heb een cup c en dat valt op zich wel mee. Alleen tja ze hangen een beetje maar ik dacht dat dat vrij normaal was als je zo rond de c cup zit, want dan kunnen ze (zonder siliconen) nou eenmaal niet echt echtop blijven staan. Maar laatst was ik gaan zwemmen met mijn vriend en zijn vrienden en mijn vriend zei achteraf dat ze zeiden: "goh ze heeft wel een beetje hangtieten zeg"
Maar mijn vriend weet me soms wel es teovertuigen dat hij ze goed vind en ik vind het ook veel mooier dn dat ik ze ga opvullen met siliconen. Dat vind ik veel lelijker.
Mijn borsten zijn ook niet stevig en "rechtopstaand", (heb ook cupC). En dat is echt heel normaal. Je kunt het nou eenmaal niet veranderen (tenzij je met silliconen aan de gang gaat), het is gewoon je lichaam, zo ben je geboren en het is heel natuurlijk.
Maar ik weet hoe je je voelt, vooral na zo'n opmerking. Bah, echt belachelijk! Je borsten zijn nu eenmaal groter en daarbij ook zwaarder, nou en dat ze een beetje hangen?
En je vriend vindt ze mooi, als jij dat nu ook gaat vinden, dan maakt het toch niks uit wat anderen ervan denken!
Oud 04-05-2002, 16:27
Floor k
Floor k is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

bij mij heeft t waarschijnlijk 2 generaties overgeslagen,als t al van in de familie is, dus dat hoeft niet altijd,je kunt t ook van je vaders kant hebben
hmm, naja, ik hoop in ieder geval dat mijn borsten niet groter worden.
Oud 04-05-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Floor k schreef:

hmm, naja, ik hoop in ieder geval dat mijn borsten niet groter worden.
daar hoop ik bij mij ook op, maar die kans is zeer klein
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 09:27
youriw
youriw is offline
Citaat:
Starrie schreef:
lullig dat dat over je gezegd wordt, dat je hangtieten hebt. en als ze kleiner zouden zijn zouden ze zeggen 'die heeft ook geen tieten!'. het is ook nooit goed. gelukkig is je vriendje er wel blij mee!

Citaat:
spacegirl schreef:
daar hoop ik bij mij ook op, maar die kans is zeer klein
tot welke leeftijd ongeveer groeien borsten nog? ik dacht dat je et 16-17 toch wel uitgegroeid was?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
Wat een bitchy vrienden.. en zoiezo vinnik ut wel vaag dat je vriend dat dan vervolgens tegen jou doorzegt, wat niet weet wat niet deert maar ja..

Tis gwoon zo stom.. natuurlijk hangt gwoon altijd een beetje als ze groot zijn, dr zijn maar heel weinig grote borsten die van nature rechtopstaan enzow.. En tis idd wat youriw zegt, als je kleine borsten had gehad zouden ze zeggen dat je owk geen borsten hebt.. Heel veel jongens hebben volgens mij echt een verkeerd beeld drvan. Door al die siliconen gevallen enzow vinden ze grote natuurlijke borsten dan snel hangen terwijl dat meer dan logisch is..

Kreeg gister owk opmerking via msn van vriend van muh vriend, dak uit proportie ben.. LoL.. Omdak best klein ben (1.65) en dan D75 vond ie ut niej kloppen.. Zat me wel ff dwars die opmerking.. maar toen ging ik in de spiegel kijken, en ut klopt juist wel met mun heupen.. en dan ms niet met mn lengte maar it´s me en dat ben ik nu eenmaal.. En jij bent nu eenmaal zoals jij bent.. Die jongens hebben ws ook allemaal een scheve zak.. weekveel! nobody´s perfect..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:59
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Kreeg gister owk opmerking via msn van vriend van muh vriend, dak uit proportie ben.. LoL.. Omdak best klein ben (1.65) en dan D75 vond ie ut niej kloppen.. Zat me wel ff dwars die opmerking.. maar toen ging ik in de spiegel kijken, en ut klopt juist wel met mun heupen.. en dan ms niet met mn lengte maar it´s me en dat ben ik nu eenmaal.. En jij bent nu eenmaal zoals jij bent.. Die jongens hebben ws ook allemaal een scheve zak.. weekveel! nobody´s perfect..
dat snap ik dus weer niet he van die kerel, 'uit proportie'? wat is 'in proprtie'? niet iedereen heeft de maten 90-60-90, of wel soms. sterker nog, ik denk dat minimaal 95% van de vrouwen die maten niet heeft

en tsjonge jonge, laat hem zijn waren maar eens op tafel leggen, dan mag jij eens oordelen.

nee hoor, ik vind het echt prima verhoudingen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:42
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

tot welke leeftijd ongeveer groeien borsten nog? ik dacht dat je et 16-17 toch wel uitgegroeid was?
de een zegt 18 de ander 21, ik denk zelf t laatste,tenminste dat is bij mij ik ben namelijk over 2 maandjes 18 en je kunt mij niet vertellen als ze een flinke groeispurt hebben dat ze dan op je 18e verjaardag stoppen....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:50
youriw
youriw is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
de een zegt 18 de ander 21, ik denk zelf t laatste,tenminste dat is bij mij ik ben namelijk over 2 maandjes 18 en je kunt mij niet vertellen als ze een flinke groeispurt hebben dat ze dan op je 18e verjaardag stoppen....
ok, succes in ieder geval met je groeispurt !
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:05
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

ok, succes in ieder geval met je groeispurt !
ft...alsof je daar blij mee moet zijn

back tot topic
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:40
youriw
youriw is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ft...alsof je daar blij mee moet zijn
daarom juist, 'succes' ...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

dat snap ik dus weer niet he van die kerel, 'uit proportie'? wat is 'in proprtie'? niet iedereen heeft de maten 90-60-90, of wel soms. sterker nog, ik denk dat minimaal 95% van de vrouwen die maten niet heeft

en tsjonge jonge, laat hem zijn waren maar eens op tafel leggen, dan mag jij eens oordelen.

nee hoor, ik vind het echt prima verhoudingen!
ja.. nouw jah.. hij vond ut dan dus lijken alsof ik geen buik heb.. En hij vond ut opvallen (jah duh!!!) maar ik snap zn opmerking nu wat beter.. kging even in de spiegel kijken, en wat ie denk ik meer bedoeld, het stuk tussen mn borsten en mn heupen, oftewel mn buik, is best wel kort.. Mijn lengte zit in mn benen, en mn bovenlijf is niet zo lang.. daardoor valt de buik dan beetje weg, maar ik vind dat niet speciaal lelijk dusss.. en mn vriend vind het juist sexy. Dat is dan denk ik gwoon een kwestie van smaak.. En kzei ook al tegen mn vriend.. had ik kleinere borsten gehad, zou die jongen ws hebben gezegd dat mn heupen beetje breed zijn, was dat allebei smal en klein geweest, had ie ws gezegd dat ik beetje dun was enz. Tis toch nooit goed, want het perfecte figuur bestaat gwoon niet. En euh, neej.. hij is zekerz owk niet moeders mooiste..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:11
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja.. nouw jah.. hij vond ut dan dus lijken alsof ik geen buik heb.. En hij vond ut opvallen (jah duh!!!) maar ik snap zn opmerking nu wat beter.. kging even in de spiegel kijken, en wat ie denk ik meer bedoeld, het stuk tussen mn borsten en mn heupen, oftewel mn buik, is best wel kort.. Mijn lengte zit in mn benen, en mn bovenlijf is niet zo lang.. daardoor valt de buik dan beetje weg, maar ik vind dat niet speciaal lelijk dusss.. en mn vriend vind het juist sexy. Dat is dan denk ik gwoon een kwestie van smaak.. En kzei ook al tegen mn vriend.. had ik kleinere borsten gehad, zou die jongen ws hebben gezegd dat mn heupen beetje breed zijn, was dat allebei smal en klein geweest, had ie ws gezegd dat ik beetje dun was enz. Tis toch nooit goed, want het perfecte figuur bestaat gwoon niet. En euh, neej.. hij is zekerz owk niet moeders mooiste..
ok, dank je wel voor de uitleg, ik heb een beeld. en ik denk dat ik het net als je vriend mooi zou vinden, je borsten zullen denk ik nu goed in verhouding zijn met de rest van je lichaam als ik dat zo lees.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

ok, dank je wel voor de uitleg, ik heb een beeld. en ik denk dat ik het net als je vriend mooi zou vinden, je borsten zullen denk ik nu goed in verhouding zijn met de rest van je lichaam als ik dat zo lees.
jah.. dat is het idd, mn heupen zijn breed, borsten groot enzow.. dat klopt juist wel allemaal met elkaar.. die verhoudingen, maar ik ben idd klein en dan valle grote borsten ms meer op ofzow, zou heel goed kunnen..

Hihi.. hij zei wel ook weer wat anders grappig, dat ik eigenlijk dikker zou moeten zijn en het dan beter zou kloppen.. En ik maar bezig met afvallen!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:20
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
jah.. dat is het idd, mn heupen zijn breed, borsten groot enzow.. dat klopt juist wel allemaal met elkaar.. die verhoudingen, maar ik ben idd klein en dan valle grote borsten ms meer op ofzow, zou heel goed kunnen..

Hihi.. hij zei wel ook weer wat anders grappig, dat ik eigenlijk dikker zou moeten zijn en het dan beter zou kloppen.. En ik maar bezig met afvallen!!
dat mag van mij, geen idee hoe lang en hoe zwaar je bent, maar ik vind niet zo lang, smal en grotere borsten een mooie combinatie, maar ja, wie ben ik.

je zei in een ander topic iets over het staren. ik beken, ik zou denk ik naar je staren, maar meer omdat ik je grotere borsten bewonder.
hoe erg is het, hoe genant is het, dat mensen naar je borsten staren? maakt dat je niet trots, of denk je 'hallo, ik ben meer dan borsten alleen'? ik kan voor beide redenen wat vinden moet ik zeggen ...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:16
Verwijderd
het ligt er echt heeel erg aan wie dr staart.. Ik zou me bij een onbekende best wel ongemakkelijk voelen, of bij iemand die ik dr eng uit vind zien, of eng vind kijken zouk bang worden..

Maar bij bekenden boeit het me echt niet als ze staren, kheb dr echt lol om dan juist.. en het ligt er ook aan hoe iemand kijkt, soms kijkt iemand echt duidelijk heel onbewust.. het echt bewuste staren is vooral irritant vinnik.. maar ja, tligt er gwoon aan wat voor gevoel het me geeft
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:22
youriw
youriw is offline
ik sprak laatst een vriendin van mij, een DD, die een baas had die echt het idee had dat hij alleen maar naar haar borsten keek, zeker als je met hem aan het praten was, zijn ogen waren altijd naar haar borst gericht.
erg irritant vond ze dat, wat ik kan voorstellen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:59
ZHAzha
ZHAzha is offline
MIJN vriendje vind die nepzooi.. VIES
Oud 25-05-2002, 16:11
flair
flair is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ik heb ook D, en neej.. kvinnut niej echt mooi, maar ook omdak ut zow niet practisch vind, bh's meteen 40 piek zijn en alles.. khad liever wat kleiner gehad.. tzijn vaak ook meteen van die afschuwelijke ouwe wijven bh's en de omvang is zeg maar vaak te groot.. Kheb namelijk 75D en ze zijn dr vaak pas vanaf 80D..

Maar dan aan de andere kant, kheb brede heupen en ben niej supermager ofzow, dus kleine borsten zou mij dan idd weer niet staan.. en net als bij martine vind mn vriend ut iig mooi duss..
Ik heb ook 75D en ik heb hetzelfde als jij, echt alleen maar omabh`s die je kunt vinden. Ik vind mooie lingerie belangrijk, maar ik kan het nauwelijks vinden in mijn maat.

Ik had zelf liever een maatje kleiner gehad, maar idd mijn vriend vind ze prachtig.
Oud 25-05-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

Dat hoop ik, ik wil er nog wel een maatje bij.. Maar ook niet meer

Heb nou euh... grote A? Kleine B? Ligt aan de bh, ik weet het niet precies. Ik wil wel iets meer, maar ook nie groter dan B. Nou ja, heb nu toch al grootste van m'n vriendinnen (hehehe, kun je nagaan)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 21:38
Black-X
Black-X is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Dit vind ik het mooist op de een of andere manier. Dus niet groot, bij deze foto is het natuurlijk ook mooier door het "omringende" figuur.
Dit vin ik wel een beetje te klein maar de rest is wle okay
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 22:52
snoopy
snoopy is offline
ik heb ook altijd een beetje moeite met beha's vinden. Ik heb cup 65 C/D! Nou, probeer maar 's een beha te vinden die dat heeft. De weinige beha's die 65-nogiets hebben, gaan meestal tot A of B... m.a.w. ik draag altijd verkeerde beha's

Behalve dat ben ik ook klein en slank, dus... bikini's kopen is een ramp! Ik probeerde laatst heel sneaky een topje en een broekje te verwisselen, zodat het zou kloppen. Kwam die mevrouw bij de kassa erachter. Dus ik heel schijnheilig: "nee, hoor, dat hing al zo!" Nou ja, ze geloofde het niet, en ik mocht het ook niet meenemen...

Maar ja. M'n vriend vind me wel heel mooi, en da's me meer waard dan een bikini.
Oud 25-05-2002, 23:09
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Dit vind ik het mooist op de een of andere manier. Dus niet groot, bij deze foto is het natuurlijk ook mooier door het "omringende" figuur.

Hmmmmz dit is een computer tekening....

Geef mij die C's van mijn vriendin maar. Lekker formaat EN ECHT!
Oud 26-05-2002, 08:29
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik heb ook altijd een beetje moeite met beha's vinden. Ik heb cup 65 C/D! Nou, probeer maar 's een beha te vinden die dat heeft. De weinige beha's die 65-nogiets hebben, gaan meestal tot A of B... m.a.w. ik draag altijd verkeerde beha's

Behalve dat ben ik ook klein en slank, dus... bikini's kopen is een ramp! Ik probeerde laatst heel sneaky een topje en een broekje te verwisselen, zodat het zou kloppen. Kwam die mevrouw bij de kassa erachter. Dus ik heel schijnheilig: "nee, hoor, dat hing al zo!" Nou ja, ze geloofde het niet, en ik mocht het ook niet meenemen...

Maar ja. M'n vriend vind me wel heel mooi, en da's me meer waard dan een bikini.
dat is inderdaad een moeilijke maat ik heb ooit gelezen dat ze dat vooral in frankrijk en soms amerika verkochten ,misschien als je op een site gaat kijken,hoe duur ze zijn en verzendkosten ect.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:11
Verwijderd
Citaat:
flair schreef:

Ik heb ook 75D en ik heb hetzelfde als jij, echt alleen maar omabh`s die je kunt vinden. Ik vind mooie lingerie belangrijk, maar ik kan het nauwelijks vinden in mijn maat.

Ik had zelf liever een maatje kleiner gehad, maar idd mijn vriend vind ze prachtig.
Grappig dat ut topic ineens weer trug is..

Tsja, ik heb nu weer net 2 nieuwe bh's via Neckermann die best wel goedkoop waren (in een set van 2, een zwarte, een witte) en heel mooi zitten. Ik heb van youriw ook een adres van een gespecialiseerde lingeriezaak gehad bij mij in de buurt waar ik nog wel een keertje ga kijken. Misschien dat jij in een lingeriezaak ook wel wat moois kunt vinden..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Wat een ontzettende moeilijke cup!! Die heb ik idd echt nog nooit ergens zien hangen! Hebben ze die cup ook niet in speciaalzaken? Of kunnen ze em niet bestellen, dr aan komen? Het zal je wel wat extra geld kosten denk ik, maar dan heb je tenminste wel iets dat goed zit. En bikini's ja, dat blijft volgens mij echt een eeuwig probleem. Ik gebruik een bh die voor het grootste gedeelte uit dezelfde stof als bikini's bestaat maar om in te zwemmen, met een niet bijpassend zwembroekje. Maar ja, ik moet toch wat!!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

En bikini's ja, dat blijft volgens mij echt een eeuwig probleem. Ik gebruik een bh die voor het grootste gedeelte uit dezelfde stof als bikini's bestaat maar om in te zwemmen, met een niet bijpassend zwembroekje. Maar ja, ik moet toch wat!!
meissie geloof me je hebt nog mazzel met je D daar kun je echt veel in vinden hoor!
Allen je moet waarschijnlijk boven en onderstukje apart kopen, maar d is nog vrij makkelijk om leuke dingen in te vinden.

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 11:30.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

meissie geloof me je hebt nog mazzel met je D daar kun je echt veel in vinden hoor!
Allen je moet waarschijnlijk boven en onderstukje apart kopen, maar d is nog vrij makkelijk om leuke dingen in te vinden.
Oh ja, dr IS zeker van alles in D, ik zeg ook niet van niet. Het zit alleen niet. Dan zijn de bandjes van die slappe dunne dingetjes, ja, daar heb ik dus gewoon totaal geen steun aan. Ik moet gewoon steun hebben, ze hangen een beetje en moeten dus een beetje omhoog gehouden worden, niet alleen is dat mooier, maar het doet anders ook pijn. Ik heb vaak zat geshopped voor bikini's, en bikini's in mijn maat gevonden, maar dan is het allemaal na 1 minuut weer helemaal uitgezakt en weet ik veel wat. Ziet er niet uit en zit niet lekker..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Oh ja, dr IS zeker van alles in D, ik zeg ook niet van niet. Het zit alleen niet. Dan zijn de bandjes van die slappe dunne dingetjes, ja, daar heb ik dus gewoon totaal geen steun aan. Ik moet gewoon steun hebben, ze hangen een beetje en moeten dus een beetje omhoog gehouden worden, niet alleen is dat mooier, maar het doet anders ook pijn. Ik heb vaak zat geshopped voor bikini's, en bikini's in mijn maat gevonden, maar dan is het allemaal na 1 minuut weer helemaal uitgezakt en weet ik veel wat. Ziet er niet uit en zit niet lekker..
ik vind t wel vaag dat ze uitzakken( ) met bikini's is t gewoon zo dat ze dunne bandjes hebben, dat is inderdaad wel kut,anders moet je een sport bikini kopen,bij de wehkamp heb ik zo eentje gezien.ik weet niet tot welke maat ze gaan

Ik heb een paar keer gevraagt om me heen, en die zieden dat als je wat grotere hebt beter een badpak of een bikini met een soort truitje(die ken je vast wel) dat moet wat meer steun geven dan een bikini
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:22
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

ik vind t wel vaag dat ze uitzakken( ) met bikini's is t gewoon zo dat ze dunne bandjes hebben, dat is inderdaad wel kut,anders moet je een sport bikini kopen,bij de wehkamp heb ik zo eentje gezien.ik weet niet tot welke maat ze gaan

Ik heb een paar keer gevraagt om me heen, en die zieden dat als je wat grotere hebt beter een badpak of een bikini met een soort truitje(die ken je vast wel) dat moet wat meer steun geven dan een bikini
Nou ja, uitzakken.. Zeg maar, dat mn borsten onder de bikini uit gaan hangen ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar dat je zeg maar zo een gigantische 'inkijk' dinges krijgt, jah, ik kan het echt niet uitleggen.. En dat is nog niet eens het voornaamste probleem, het is vooral dat het gewoon niet lekker zit en pijn doet. Ik moet gewoon stevige bandjes hebben, en een brede band etc. die aan de zijkant nog extra versteviging heeft om alles op zn plaats te houden als het ware. Een badpak geeft mij nog minder steun omdat dat een geheel is waardoor er aan de zijkant geen extra versteviging is en het dus niet goed en mooi zit. Ik zal maar weer es op zoektocht moeten gaan en hopen dak goedkoper uit ben dan 40 euro ofzow
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:15
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou ja, uitzakken.. Zeg maar, dat mn borsten onder de bikini uit gaan hangen ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar dat je zeg maar zo een gigantische 'inkijk' dinges krijgt, jah, ik kan het echt niet uitleggen.. En dat is nog niet eens het voornaamste probleem, het is vooral dat het gewoon niet lekker zit en pijn doet. Ik moet gewoon stevige bandjes hebben, en een brede band etc. die aan de zijkant nog extra versteviging heeft om alles op zn plaats te houden als het ware. Een badpak geeft mij nog minder steun omdat dat een geheel is waardoor er aan de zijkant geen extra versteviging is en het dus niet goed en mooi zit. Ik zal maar weer es op zoektocht moeten gaan en hopen dak goedkoper uit ben dan 40 euro ofzow
ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, maar dat komt doordat ze vrij zwaar zijn denk ik, dat maak ik ook op uit de rest van je verhaal. van die dunne touwtjes kunnen dan enorm snijden!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:29
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ben een meisje en vind natuurlijk groot veel mooier dan van die opgepompte tieten ziet er vaak ontzettend nep uit...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten