Oud 15-09-2003, 18:55
runningwild
runningwild is offline
die simon? vond ik echt een schatje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2003, 19:06
Pla
Pla is offline
Ik vond het weer lachen! Ben blij dat die Simon eruit is, ennem Ryan fotomodel? pfff laat me niet lachen
En Judge is relax
Oud 15-09-2003, 19:07
Ketjing
Ketjing is offline
Ryan met zn grote mond: ik ben in topconditie, hoe vaak is ie wel niet van zon balk gepleurd?? 6x
Oud 15-09-2003, 20:37
ssjpan
ssjpan is offline
Die Bjorn is echt grappig vind ik, wel vaag.
En Simon vond ik net zo leuk!
Oud 15-09-2003, 20:40
Ilsje
Ilsje is offline
de vriendin van mijn broertje en haar neef is judge. jaja... maar. ik ga t nie echt volgen, ik bedoel, als ik thuis ben en tv zit te kijekn zal ik nie expres wegzappen, maar opnemen doe ik nie. dat spel gister was moeilijk man! die houte planken worden vet glad. ik vin die fatima wel aardig. probeert echt groep te vormen en bjorn sluit zich wel een beetje extra af en is te erg een leider. ik stond er van te kijekn dat al die vrouwen zo sympathiek over hem waren... of kwam dat omdat ze te eten hadden?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:53
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 15-09-2003 @ 21:40:
de vriendin van mijn broertje en haar neef is judge. jaja... maar. ik ga t nie echt volgen, ik bedoel, als ik thuis ben en tv zit te kijekn zal ik nie expres wegzappen, maar opnemen doe ik nie. dat spel gister was moeilijk man! die houte planken worden vet glad. ik vin die fatima wel aardig. probeert echt groep te vormen en bjorn sluit zich wel een beetje extra af en is te erg een leider. ik stond er van te kijekn dat al die vrouwen zo sympathiek over hem waren... of kwam dat omdat ze te eten hadden?
Jaa idd, ik dacht ook dat die vrouwen wel negatief commentaar op Bjorn zouden hebben, maar integendeel..
Oud 17-09-2003, 08:25
Gothic
Gothic is offline
Wanneer is de herhaling?
Oud 17-09-2003, 15:46
Rissie
Rissie is offline
Die vent is eg gaar..
Oud 21-09-2003, 20:43
Verwijderd
Pff, die Bjorn.. een kip slachten om te winnen, dan een plan bedenken om te verliezen zodat Esther eruit gaat, en nou zit ze er nog in
Dat gezicht van Esther tijdens de eilandraad ook steeds als Bjorn wat zei

En ik vind het echt oneerlijk dat Noord zoveel eten heeft, en Zuid bijna uithongert
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:12
Ketjing
Ketjing is offline
Die Bjorn is bezig om zijn eigen Dictatuur te stichten, alles uit eigenbelang doen en ik vond het ook een beetje aso om in andermans persoonlijke spullen te zitten. En ik ben nog steeds onder de indruk op de manier waarop (ik meen Giovanni) uit die kooi kwam.

Wel jammer dat de proeven er vorig jaar ook al inzaten
Oud 21-09-2003, 22:49
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
jemig die vrouwen ik zou ook net als Esther zo fel reageren. Bah, walgelijke vent die Bjorn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 23:07
Qimm
Qimm is offline
Ik vind die esther een verschrikkelijke doos!
Oud 22-09-2003, 08:33
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2003 @ 00:07:
Ik vind die esther een verschrikkelijke doos!
zij laat zich tenminste niet commanderen door die jungleman
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 11:39
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik vind Esther juist erg cool, eindelijk een vrouw die tegen die man in gaat. En ze had gelijk ook.

Alleen vind ik wel dat ze het een keer van dr af moet zetten, helemaal omdat je 24 uur met elkaar bent. Ben benieuwd hoe het gaat in de volgende aflevering.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 12:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 22-09-2003 @ 08:33:
zij laat zich tenminste niet commanderen door die jungleman
Niet daarom, maar gewoon, haar uitstraling, haar houding. Ik mag haar absoluut niet!
Oud 22-09-2003, 12:13
Verwijderd
Björn heeft tot nu toe alleen maar gelijk gehad
Esther is gewoon een typische vrouw.
Björn voor koning
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 12:38
blond b*tch
blond b*tch is offline
Die baard aap is echt een zo'n gozertje dat nog nooit van emanicipatie gehoord!!!!

Maar die Esther kreeg hij er gister mooi niet uitgewerkt!!!

Kisses to you all!!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 22-09-2003 @ 12:13:
Björn heeft tot nu toe alleen maar gelijk gehad
Iid hijs misschien niet zo sociaal, maar hij is wel een goeie leider! En Esther moet es ophouden met zeiken!
Oud 22-09-2003, 15:41
fib
fib is offline
Björn behandeld de vrouwen op een hele subtiele manie; veel complimentjes maken, ontzettend slijmen. Maar hij blijft de touwtjes in handen hebben. Zelf kan ik absoluut niet goed opschieten met dat soort mensen.
Oud 28-09-2003, 13:00
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
vanavond
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 20:51
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Oooohhh die Judge is zo lief...
Hij moest gewoon HUILEN toen die een ietsiepietsie meer eten kreeg *zucht* wat een schatje

Maar eh en ik vind Fatima ook erg cool
Oud 29-09-2003, 11:29
Signy
Signy is offline
KAMP ZUID:
Leider: Fatima
Geert - Judge - Ryan - Simon (ligt eruit) - Erik - Giovanni - Robin

KAMP NOORD:
Leider: Bjorn
Karen - Ilona - Ester (ligt eruit) - Marlieke (ligt eruit) - Franca - Eva - Jutta

Opvallend dat net als vorig jaar de mensen met het eten irritaties hebben en de mensen zonder eten niet.
Ik vind Bjorn een vreselijk mannetje. Denkt alleen maar aan zichzelf en wil de mensen die tegen hem zijn eruit kicken.. bahbahbah... inderdaad een anti-sociaal menneke En ik haat het wanneer hij 'meiske' zegt.
Hulde aan Esther... ook al is ze weg.

Fatima is geweldig, Giovanni en Ryan irriteren me, Robin is grappig en Judge is sweet.
Oud 29-09-2003, 16:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
pff kweet nie wie er gaan winnen heb t deze zondag pas voor de eerste keer gezien helaas... maar denk dat die bjorn er snel uit moet want ik ergerde me ook aan hem
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:42
Multilot
Multilot is offline
Hij mag dan sociaal een nul zijn, zij zorgt wel voor eten... Bovendien probeert hij het best, en heeft het beste voor voor de groep...
Ik vind hem nog niet eens zo heel erg...
Jutta is mn favoriet
Oud 29-09-2003, 17:02
Verwijderd
Ik kan Ryan wel schieten. Ligt het aan mij of heeft hij zoiets van "ik ben een succesvolle zakenman dus ik zal het kamp wel leiden... maar waar is nu die afhaalchinees?" Bah. Misselijk mannetje.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:04
Ketjing
Ketjing is offline
ik vond Robin wel geinig met die eetproef, door die kots gebaren en geluiden te maken, meesterlijk gewoon
Oud 29-09-2003, 20:50
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-09-2003 @ 20:04:
ik vond Robin wel geinig met die eetproef, door die kots gebaren en geluiden te maken, meesterlijk gewoon
Ja, echt wel!
Oud 29-09-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 29-09-2003 @ 20:04:
Hehe! Die blik in z'n ogen.. Hoezo psychopaat
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 07:03
kneisje
kneisje is offline
Ik vind Bjorn wel lachen, de uitdrukkingen die hij gebruikt.
Ik zeg nu te pas en te onpas tegen mensen dat ze niet in het plaatje passen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 10:19
Gwen.
Gwen. is offline
Hey weet iemand wanneer de herhealing is van zondagavond want die was normaal gesproken gisteravond, maar dat was het dus niet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 16:18
Verwijderd
Ik ben ernstig pro-Björn. Hij is de werkelijke survivor in dat kamp. Rationeel, berekenend en praktisch. Ik zal èèn praktisch voorbeeld geven waarom het spaak loopt (of gaat lopen) tussen hem en de vrouwen; ze winnen een kalkoen en wat kippen. De vrouwen denken "ah, schattig, we hebben er huisdiertjes bij". Björn denkt "ah, beter, we hebben goed vers vlees in huis". Dat is exact het verschil tussen Björn en de rest. De vrouwen in kwestie doen niets liever dan op voorraden teren, terwijl Björn veel liever zorgt dat er voorraden blijven.

Hoewel, ik zou me rot amuseren als Björn weggestemd gaat worden. God, wat zal dat clubje vrouwen wat overblijft op hun bek gaan :>
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 16:21
o0luna0o
o0luna0o is offline
ik WALG echt van die bjorn! gadverdamme! wat een lul met zijn slecht ge acteerde emotionele kant blegh!!
Oud 30-09-2003, 16:44
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 30-09-2003 @ 17:18:
Ik ben ernstig pro-Björn. Hij is de werkelijke survivor in dat kamp. Rationeel, berekenend en praktisch. Ik zal èèn praktisch voorbeeld geven waarom het spaak loopt (of gaat lopen) tussen hem en de vrouwen; ze winnen een kalkoen en wat kippen. De vrouwen denken "ah, schattig, we hebben er huisdiertjes bij". Björn denkt "ah, beter, we hebben goed vers vlees in huis". Dat is exact het verschil tussen Björn en de rest. De vrouwen in kwestie doen niets liever dan op voorraden teren, terwijl Björn veel liever zorgt dat er voorraden blijven.

Hoewel, ik zou me rot amuseren als Björn weggestemd gaat worden. God, wat zal dat clubje vrouwen wat overblijft op hun bek gaan :>
das waar, maar ik zou ook zoiets hebben van laat die kip leven tot we hem écht nodig hebben
was vorig jaar ook, die mannen hebben het kei gezellig en bij de vrouwen is er ruzie enz. zal denk ik echt wel heeel erg misgaan als Bjorn daar weg gaat.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 14:46
Surjirro
Surjirro is offline
Vind juist mooi dat fatima niet in die hut gaat slapen. Doordat die sukkel van een aaargh bjorn dat wel doet scheidt hij zich af van de groep, waardoor het echt leider-groep wordt. Bij fatima haar eiland is het meer een geheel waardoor je denk ik ook sterker staat ofzo. Verder vind ik het heeeeeeel jammer dat de leider niet weggestemd mag worden. Maar aan de andere kant, sensatie
Oud 05-10-2003, 20:20
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
tis leuk!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:38
Verwijderd
Aaah, zo jammer dat Fatima weg is! Ik vond haar echt heel erg koel!
Maar leuk voor haar dat ze zwanger is! En al 15 weken!

En ik begin me echt steeds meer te ergeren aan Bjorn.. bah..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:38
kneisje
kneisje is offline
Wat een vals kreng is die Bjorn zeg ! Lekker de vrouwen zwartmaken, ja hij had er niet op gerekend dat er een stel terugkwamen ! Stond hij ff voor l*l! En dan zn woorden snel weer verdraaien, oh oh oh...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 22:46
Verwijderd
Ik hoop dat Robin gaat winnen, die is zoo leuk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 22:55
Tóney
Tóney is offline
Die Björn is echt een ongelooflijke lul!
Fantastisch
Oud 06-10-2003, 05:35
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-10-2003 @ 21:38:
Aaah, zo jammer dat Fatima weg is! Ik vond haar echt heel erg koel!
Maar leuk voor haar dat ze zwanger is! En al 15 weken!

En ik begin me echt steeds meer te ergeren aan Bjorn.. bah..
idem
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:07
Gothic
Gothic is offline
komt er een herhaling, of moet ik gewoon volgende week kijken dat half uurtje?
Oud 06-10-2003, 13:28
Pla
Pla is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 05-10-2003 @ 23:46:
Ik hoop dat Robin gaat winnen, die is zoo leuk
Ikvondhet zo cool met dat eten.. Dat hij helemaal ging kokhalzen enzo. .echt super
En ik vind het ook echt jammer dat Fatima weg is, beter gaatie Bjorn eruit.. dies echt dodelijk..
Oud 06-10-2003, 14:51
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Ik heb gisteravond voor het eerst een aflevering van dit seizoen gekeken (heb de vorige 2 wel gevolgd) en ik vond Bjorn nu al een idioot! Damn geef die gek een schaar! Dat punt 1 al!

En idd erg fet dat Fatima 15 weken zwanger is! Het zal je maar overkomen... die die ze had toen ze haar kindje op dat echo-apparaat zag... prachtig!
Oud 06-10-2003, 17:48
XLerator
XLerator is offline
Ik kijk het ook, maar wat ik echt niet snap van de meesten hier is:
hoe kan je nou geloven dat dit allemaal écht is?

Ik geloof niet dat alles zo is als ze zeggen dat het is.
Tuurlijk zal niet alles afgesproken zijn van te voren, maar ik denk dat er veel vast staat. Zowizo de 'verhaallijn'. Dat Bjorn zo doet, en fatima weg moest, en ryan zo negatief beoordeeld wordt etc.
Ik geloof niet dat dat echt is.
Als er echt nix te eten was op dat ene eiland, waren ze er een stuk minder aan toe. En dan doen ze zo zielig, terwijl er een complete cameraploeg omheen staat.

Ik denk dat er veel nep van is.
Oud 06-10-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
XLerator schreef op 06-10-2003 @ 18:48:
Ik kijk het ook, maar wat ik echt niet snap van de meesten hier is:
hoe kan je nou geloven dat dit allemaal écht is?

Ik geloof niet dat alles zo is als ze zeggen dat het is.
Tuurlijk zal niet alles afgesproken zijn van te voren, maar ik denk dat er veel vast staat. Zowizo de 'verhaallijn'. Dat Bjorn zo doet, en fatima weg moest, en ryan zo negatief beoordeeld wordt etc.
Ik geloof niet dat dat echt is.
Als er echt nix te eten was op dat ene eiland, waren ze er een stuk minder aan toe. En dan doen ze zo zielig, terwijl er een complete cameraploeg omheen staat.

Ik denk dat er veel nep van is.
Laat me nou in de waan dat alles zo écht is
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:11
Verwijderd
ik ben geloof ik 1 van de weinigen die Bjorn cool vindt ok hij doet soms nep maar dat is zijn tactiek, en hij loog wel de laatste aflevering, maar hij had wel gelijk: al die wijfen voeren geen moer uit behalve in zee liggen zo'n beetje. Alleen Jutta is , zij is echt tof. Ilona zit echt veel te veel te zeiken, net als die Ester die er al uit is.

De mannen vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Judge is een stadsmens, daar kun je niks mee. Geert daar heb je wel wat aan. De rest vind ik maar beetje oppervlakkig en dat gezeur over Ryan en Giovanni is wat overbodig.

Dat Fatima zwanger is, vind ik raar, ik neem aan dat ze medisch gekeurd worden als ze naar zo'n eiland gaan. Beetje nep dus, maar wel leuk voor haar, alleen balen dat ze niet op een normale manier weg kon maar eigenlijk weg moest. Fatima was stoer en dapper.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:24
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
bugge schreef op 10-10-2003 @ 14:11:
ik ben geloof ik 1 van de weinigen die Bjorn cool vindt ok hij doet soms nep maar dat is zijn tactiek, en hij loog wel de laatste aflevering, maar hij had wel gelijk: al die wijfen voeren geen moer uit behalve in zee liggen zo'n beetje. Alleen Jutta is , zij is echt tof. Ilona zit echt veel te veel te zeiken, net als die Ester die er al uit is.

De mannen vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Judge is een stadsmens, daar kun je niks mee. Geert daar heb je wel wat aan. De rest vind ik maar beetje oppervlakkig en dat gezeur over Ryan en Giovanni is wat overbodig.

Dat Fatima zwanger is, vind ik raar, ik neem aan dat ze medisch gekeurd worden als ze naar zo'n eiland gaan. Beetje nep dus, maar wel leuk voor haar, alleen balen dat ze niet op een normale manier weg kon maar eigenlijk weg moest. Fatima was stoer en dapper.
idd denk ook dat iedreen medisch gekeurd moet worden, maar misschien is dit niet grondig genoeg gebeurt, of wilden ze dit gewoon laten zien om iets nieuws te hebben.
Oud 10-10-2003, 14:02
Sven
Sven is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-10-2003 @ 14:24:
idd denk ook dat iedreen medisch gekeurd moet worden, maar misschien is dit niet grondig genoeg gebeurt, of wilden ze dit gewoon laten zien om iets nieuws te hebben.
Dat lijkt me sterk, want hongerlijden enzo is nou niet bepaald goed voor het kind.. de 1e paar maanden zijn het belangrijkst voor de gehele verdere ontwikkeling..

Ik denk gewoon dat ze niet testen op zwangerschap tijdens die keuring?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 10-10-2003 @ 14:11:

Ik ben het wel met je eens
Die wijven doen ook niks (behalve Fatima dan, maar ja) en die Jutta is ook het enige leuke meisje, en Ilona zeikt teveel.
Maar Robin die vind ik het leukst
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 22:35
Orsino*
Orsino* is offline
Juh, Jutta is Niet omdat ik het idee heb dat ze nou zo veel meer doet dan de rest (van de vrouwen), maar ik vind haar wel sympathiek.

En Robin is zo cool Ik bedoel, hij eet insecten en speelt psychologische spelletjes. Dan ben je toch een ware robinson. Laat hem maar winnen, blijft het nog leuk..

Und Ryan moet weg. Bluhh.. dat geslijm van het voorstukje voor morgenavond zag er niet goed uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten