Advertentie | |
|
![]() |
|
In wat voor huis woon je?
Op kamers in zo'n woning boven winkelpanden. Helemaal aan het eind van deze straat. ![]() hoe ziet je kamer eruit? Vrij paars. Ik heb 2 kamers, 1 grote en 1 kleine. Op de grote staat mijn bed en wat kasten, op de kleine mn bureau enzo. De rest van dit huis is nogal bruin en heeft vloerbedekking die op zich wel aan vervanging toe is. Met hoeveel mensen woon je? Ik heb nog 2 huisgenootjes. Fotos De tv & magnetron zijn inmiddels naar beneden verhuist.
Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 01:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
voorkamer/hal:
huis uiterlijk: (die rotauto is inmiddels foetsie en let niet op de sneeuw) Huis uiterlijk in de zomer ![]() mijn kamer zit aan de linkerkant van het huis, dus bovenop bij dat blauwige dak zie je twee zwarte vlekken (dat zijn ramen) en je ziet en ladder die buitenom daarnaar toe lijdt, dat is dus een appartement boven op ons huis wat ik deel met mn zusje. Mn zusje zit in wat de woonkamer is, ik heb de slaapkamer. Groene vloerbedekking en voor de rest veel rode en blauwe details. We hebben een keuken, koelkast, oven en een badkamer met bad en wc ![]() ![]() OHja, en aan de linkerkant van het huis zie je ook een deur.... (het kleinere lagere gedeelte van het huis zeg maar) de mensen die het huis bezaten voor ons verhuurden die kant van het huis, er zitten drie slaapkamer een badkamer beneden een keuken een kamer en een wc boven in. dus wel mooi. En aan het grote gedeelte zit overal houten vloer, ruime keuken, voorkamer, hal, porch, badkamer boven plus drie slaapkamers en ronde overloop. 'Tis echt een supergaaf huis ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 02:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een verdieping in het huis van mn ouders met eige opgang. Foto's komen later ![]() |
![]() |
|
Ik woon in een vrijstaand huis
Woonkamer is net nieuw, zwarte banken en veel glas (tafel, televisietafel etc) http://members.lycos.nl/timwalet/digicam/huiskamer.jpg Warning: Niet voor mensen met een slome internetverbinding, het is een 360graden foto van de woon/eetkamer Mijn kamer is redelijk vierkant met inloopkast en balkonnetje en een klein hoekje met een spiegel. Kleuren: GRoen Rood Paars. http://picserver.proserve.nl/getpict...5&check=132b9a Oja mn ouders en 2 broers schijnen hier ook te leven geen huisdieren want de katten zijn dood en mn pa wil niet weer nieuwe katten, de eikel ![]() Dat was het wel ![]() |
![]() |
|
Ik woon in een rijtjes huis.
Beneden hebben we een vrij grote woonkamer met een open keuken. Op de eerste verdieping is mijn kamer, die van mijn ouders en een werkkamertje. Op de zolder staat de wasmachine enzo en is de slaapkamer van mijn broer. De muren van mijn kamer zijn gebrokenwit en rood. De dingen die ik op mijn kamer heb staan zijn rood, roze, wit of houtkleurig (lichte kleur dan). We hebben alleen vissen als huisdieren, want voor de rest ben ik allergisch.
|
Verwijderd
|
in wat voor huis woon je?
- In een huis van bijn 100 jaar oud. Van buiten zie je dat ook wel aan de stijl, maar verder is het ongelofelijk mooi opgeknapt. De kozijnen zijn nog origineel en 1 deel van het trappenhuis ook. Ik woon daar, samen met mijn vriend, op de 2 verdieping. Verder zitten we met een deel van ons appartement in een wat nieuwer gebouw, met een schuin dak. hoe ziet je kamer eruit? - de slaapkamer; vrij groot, L vormig. Schuine wanden, we zitten onder een dak dus. Hier staat een 2 persoons bed, een bureau met de 'vaste' computer. En om de hoek staan dan nog een kledingkast en een 1 persoonsbed. Alles is vrij licht van kleur. Witte muren, ivoor-kleurige vloerbedekking, wit bed met een crème-kleurig overtrek, witte kasten, wit bureau... etc. en de woonkamer? - de woonkamer is qua stijl helemaal hetzelfde als de slaapkamer; allemaal heel licht van kleur. Er staat een blauwe twee persoons bank (ook een slaapbank, maar dat zie je er niet aan), een beige leesstoel, een witte stoel en een eettafel met twee zwarte stoelen. Verder ook een boekenrek, en een tv/radio etc. met hoeveel mensen woon je? - 2 mensen. huisdieren? - Nee, geen. |
![]() |
|
in wat voor huis woon je: normaal hoekhuis
hoe ziet je kamer eruit? me pc kamer is rommelig en de woonkamer? ik vind hem saai met hoeveel mensen woon je? 4 (maar me broer is bijna nooit thuis ![]() huisdieren? 1 hond, 2 gerbils, 1 muis, 1 vis, 2 ratten PC KAMER / ME BEESIES ![]() SLAAPKAMER (hier tussen slaap ik ergens) Deur Naar SLAAPKAMER: JAJA, tis een zooi.
|
halvrijstaand huis, bouwjaar 1918, recent verbouwd, modern ingericht en grote, onderhouden tuin hoe ziet je kamer eruit? kort samengevat: zolderkamer, houten vloer, grote dakramen, zwarte velours gordijnen, bureau van 3x1 meter, bovenmodale stereoinstallatie, 2persoonsbed, leren bank, wastafel, lundia boekenkast en twee verrijdbare, selfmade ladenblokken (het frame is van lundia, buitenkant is 20mm mdf in donkergrijs geverfd) ![]() en de woonkamer? parket gescheiden door blauwsteen (zwart natuursteen) design-meubels en verlichting, hoog, witte muren, schouw, ook van blauwsteen met een fijne donkergroene kachel.. maar geen tv, en een bescheiden stereoinstallatie. lijkt op dit moment nog erg leeg aangezien er nog meubels aangeschaft moeten worden (ik wil: eileen gray lc4 banken en de chaise longue van le corbusier; leuk erfgoed ![]() met hoeveel mensen woon je? met mijn ouders huisdieren? nee (geen stankoverlast is mooi meegenomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog even ter illustratie, een detail van mijn slaapkamer:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=405248 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In wat voor huis woon je?
Een-2-onder-1-kap woning. Aan de voorzijde van het huis is water. En achter hebben we een redelijk ruime tuin. Hoe ziet je kamer eruit? Paarse muren met donker rode kozijnen en een gouden verwarming. In mijn kamer is 1 schuine wand, daartegen aan staat mijn 2 persoonsbed/slaapbank. Verder heb ik een hoekbureau, een grote kledingskast en een klein kastje met daarop mijn tv en video. En de woonkamer? Er ligt parket op de vloer. De keuken en de woonkamer zit in 1 ruimte. De vorm van de kamer is een L-vorm. Het behang is rood-roze en de keuken is een tintje lichter. Er staan 2 zwarte leren strakke banken met in het midden een donker houten tafel met hieronder een vloerkleed. Verder staat er nog een donkere etenstafel en een computer op een hoekbureau. Met hoeveel mensen woon je? 4. Huisdieren? Geen.
|
Verwijderd
|
Villa, vrijstaand, 30-er jaren huis Ons huis toen het nog in aanbouw was. *oktober 2001* hoe ziet je kamer eruit? 4 bij 5 meter ongeveer, vol, geen kleurtjes op de muur, vinden mn ouders niet goed *zucht* en de woonkamer? L-vormig met een open haard met hoeveel mensen woon je? 4 is wel een foto van anderhalf jaar geleden, maar heb geen recentere foto's van ons vieren ons gezin dus huisdieren? 1 hond en ongeveer 25 vissen in de vijver *er komen wel meer foto's hoor ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 19:54. |
![]() |
||
Citaat:
BIJHOUDEN heet dat. ik heb hier binnen nog nooit insecten of ander ongedierte gezien, dus je moet je smoel houwe over GOOR ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het zijn 2 kamers in die PAARSE slaap ik en in die andere PC ik en staan me BEESTEN
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het huis in oktober 2001 nog in aanbouw was, hoe kan het dan een 30er jaren huis zijn ![]() of zijn jullie van die neppers die graag willen dat een nieuw huis een oude uitstraling heeft.. hebben jullie ook romeinse zuilen aan de voorkant ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
in wat voor huis woon je? Een losstaand huis met twee verdiepingen (dat vroeger als herberg werdt gebruikt), waarvan wij alleen de begane grond hebben.
hoe ziet je kamer eruit? Momenteel alleen een bed, een grote lichttafel en een boekenkast. Ben van plan binnenkort meer spullen te kopen en de woonkamer? Veel boekenkasten overal met documenten/kaarten overal over de vloer met hoeveel mensen woon je? 2 andere mensen. huisdieren? 0, tenzij je de kleine beestjes meetellen die soms naar binnenglippen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |