Citaat:
hopefully schreef op 14-10-2003 @ 10:52:
En combineert iemand de studie psychologie al met criminologie? hoe bevalt dat? Wnat criminologie lijtk me ook echt super interessant..
|
Daar ben ik poging mee aan t wagen...
Tis alleen wel redelijk druk kan ik je vertellen en dan ben ik nou niet echt een student die streeft naar perfectie, want in dat geval valt t niet te combineren...aangezien je voor beide studies keuzes moet maken welke colleges je wel gaat volgen en wat je zelfstandig in eigen tijd bestudeert...
Nu is t ook wel rot dat ik volgende week tentamens heb van Psychologie en dat ik bij verplichte werkgroepen van criminologie werkstukken moeten inleveren in dezelfde week, dus t vraagt wel om een goeie planning...
T mooie is wel dat we voornamelijk de sociaal-wetenschappelijke manier van schrijven moeten toepassen, waardoor dus degene die eerst rechten hebben gedaan het vervelender is dan voor de psychologiestudenten aangezien die al op die manier heel wat stukken hebben moeten schrijven. Ik ervaar bij criminologie ook een veel grotere hang naar de psychologie dan naar rechten om eerlijk te zijn, maar dat zal wel aan mn eigen perceptie liggen
Voor de rest bevalt t me nog prima, aangezien ik het reuze interessant vind