Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
dan uitlezen testen terugschrijven welke niet werkt uitlezen welke niet gewerkt hebben array kan je strippen==> array zetten ==> Fopen($value) if (!FOPEN){ print $naam met de link $link failed} array lijkt mij sneller ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Code:
cString = 'blabla <A href="ddd">xxx</A>' clocatie = SUBSTR( cString, AT( cString, '<A href=' ), AT( cString, '">' ) - AT( cString, '<A href=' ) + 1) Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
db is imo toch sneller
Ik weet niet wat je er precies mee wilt, maar: links: omschrijving, link, werkt select * from links where werkt lees rijen een voor een uit en test welke het niet doen, en zet dit weer in de database... update links set werkt = .F. where ...... Dit is imo uiteindelijk sneller. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging er vanuit dat hij de links in een db heeft staan, met een extra veldje 'werkt' oid. Alleen de links die werken worden weergegeven. |
![]() |
|
In het update-script dat topics doorzocht op gebruikersnamen gebruikte ik hetvolgende om de URL uit een <a> tag te halen:
$url = ereg_replace ('(<A HREF=")(.*)(">.*)',"\\2", $url); Dit werkt prima bij simpele tags, zolang er tussen de href="" en de sluitende > geen andere zooi staat. Anders moet je zelf die regexp ff aanpassen. De andere rotzooi (table tags enzo) gooi je uit de strings met de strip_tags() functie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij bedoelt dus dat hij met een PHP script links in een andere (HTML) file wil checken. Hij opent dus in het script een pagina, en checkt de links in die pagina. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|