Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Bij ons alleen voor t eerste uur en aan het eind van de pauzes een 'dubbele' bel: hij gaat om tien over acht en om kwart over 8 weer, dan begint de les echt, en moet je dus in het lokaal zitten.
De lessen tussendoor hebben geen overlooptijd, en dan in de puaze gaat ie weer bv om tien over tien en om kwart over tien, en moet je dus weer klaarzitten.
||
Citaat:
|
![]() |
|
De school waar ik op zat is niet zo groot, dus in principe kun je in twee minuten helemaal van de ene naar de andere kant lopen. Volgens mij is er niet echt een tijd voor afgesproken, alleen soms als je bijvoorbeeld ook nog naar je kluisje moest, duurde het wel wat langer, maar opzich is 5 minuten wel het uiterste
||
![]() |
Citaat:
![]() op middelbare had je 5 minuten van gebouw naar gebouw, wat niet altijd genoeg was. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 09:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee. Officieel moet je verder volgens mij binnen 5 minuten bij het lokaal zijn, maar als de rest v.d. klas allang zit terwijl net aan komt lopen ben je ook uitleg verschuldigt. Je komt dus gewoon zo snel mogelijk naar het lokaal. Te laat= gele kaart. 4 gele kaarten in een jaar = prikken
Overigens heb ik er geen problemen mee dat de les ietsje korter duurt dan in de boekjes staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Bij mij op school wordt er niet speciaal tijd ingeplant, maar ze hebben liever niet dat je tussen de lessen naar je kluisje gaat omdat dat te veel tijd kost. Verder heeft iedereen in de 2e fase meestal in een bepaald gedeelte van de school les, zodat alles dichter bij elkaar is. Alleen van ckv (1e kant van de school) naar duits (andere kant van de school) is een probleem, omdat je er door de volle gangen vaak meer dan 5 minuten over doet, maar tegen het einde van het schooljaar weet de leraar dat ook en maakt hij er geen probleem meer van...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wij hebben geloof ik geen loop tijd.. Nee.. Maar die wordt er wel automatisch ingepland, er wordt niet zo moeilijk gedaan over een paar minuutjes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onze school heeft 4 zogenaamde 'vleugels' (aparte delen van het gebouw). De verschillende vakken zitten vaak bij elkaar in één vleugel (zo heb je de 4de vleugel voor alle practicumlokalen). Onze school is redelijk groot en heeft dus ook 3 verdiepingen.
Als je pech hebt, moet je in 5 minuten van de ene kant op de onderste verdieping naar de andere kant op de bovenste verdieping. Je kunt niet door de bieb en de mediatheek, dus je moet altijd omlopen. Als brugger zat iedereen altijd helemaal te stressen en daar kreeg je ook al die rennende bruggers van. Jammer genoeg moest je bij sommige leraren ook echt aftekenen als je te laat binnenkwam, doordat je van zo ver moest komen. Inderdaad nogal krom, want het werkt ook nog eens die rennende bruggers in de hand, waardoor er alleen nog maar meer opstoppingen in de gangen komen. Als je langer op school zit (dus de bovenbouw) maak je jezelf niet meer zo druk om te laat komen. Bovendien hoef je eigenlijk nooit meer af te tekenen op de een of andere manier, ook als je het eerste uur te laat komt ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zat op een klein school met maar twee verdiepingen. Lesuren waren dus aansluitend. En we hadden lesuren van 50 minuten, dus dat viel ook best mee..
Nu mag ik blij zijn als we in een hoorcollege in een lokaal mogen zitten. Of dat we überhaupt een lokaal hebben ![]()
|
Verwijderd
|
bij ons wordt er wel rekening mee gehouden, maar ze zijn zo slim geweest om ons meestal in een vast lokaal te laten gaan en anders niet zo er uit de buurt, in t zelfde gebouw.
Maar soms moet ik van t ene naar t ander gebouw met ov, de ene dag hebben we een pauze en een tussen uur ervoor, de andere keer een pauze van een half uur, maar dat is wel te doen |
![]() |
||
Citaat:
niet dat ik er mee zit dat ik wat later kom maarja
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Moe en nergens zin in ProBro | 11 | 01-10-2013 23:05 | |